[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:10

Ik ga vanaf nu echt wat beter proberen bij te lezen maar het gaat zo hard!

Bedankt voor de antwoorden op mijn vraag :D

Het lezen gaat de afgelopen dagen lekker. Ik heb o.a. Frostblood van Elly Blake, the Beholder van Anna Bright gelezen. Heb de vervolgdelen op mijn to buy lijstje gezet.

En ik zweer, ik was het niet van plan, maar ik heb toch dat nieuwste deel uit de Hongerspelen gekocht :') Ik heb ook nog met the boy, the fox, the horse and the mole in mijn handen gestaan maar die zet ik op mijn to buy lijstje voor de volgende keer.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!


Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:30

Afbeelding

Afbeelding

:)


Als box was hij wat voordeliger dan losse boeken. Ik wilde graag deze editie, ik zag dat er binnenkort een nieuwe HC uitgave komt en die vind ik niet zo mooi. Deze was niet leverbaar maar kon nog wel bestellen dus die gok gemaakt in de hoop dat ik de juiste zou krijgen. Gelukkig dus :D

Prachtige box! Ik vind de dustcovers echt heel vet, zo mat glanzend. Blij met de set! Nu hopen dat de vervolgdelen idd zo goed zijn :))

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:41

Lezen ging goed Amanda!

Wat een gave box Leo!


Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:50

@Linoleum, jaaa, ben er ook mega blij mee! Ik heb alleen nog nooit zoveel keus aan boeken in huis gehad als nu, dus ik weet nog niet wanneer ik eraan toe ga komen :P

@Goof, ik reageer ook meer op dit topic als ik studeer op mijn laptop! O:) Ik heb wel gehoord van dat verhaal, maar wist niet dat er een boek over was. En ik weet niet waar ALL voor staat, dus waarschijnlijk niet maar het zou zeker kunnen dat ik het toch ben maar gewoon het overzicht van wat ik moet lezen kwijt ben :o

@Carola, voor 10 euro is het denk ik wel prima dan. Geen probleem! :)

@Leo, mooie box! :)
---

Hier is ook The Boy... binnengekomen en ik wil hem bijna zelf houden... De illustraties zijn nog veel gaver in het echt! Ik denk dat mijn schoonmoeder er heel erg blij mee gaat zijn!

Ik vind Aurora Rising echt zo'n gaaf verhaal tot nu toe! En langzaam maak ik steeds meer progressie met Sapiens. Het schiet niet echt op, ondanks dat ik het wel heel goed vind...

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:51

Mijn box van his dark materials eens naar onder gehaald.

Afbeelding
Afbeelding
Blijf dexe erg mooi vinden.
Ooit nog maar eens proberen te lezen.

[o]

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:58

Aurora rising is leuk hè Mijny. Ben nog maar bij pagina 100 maar het leest makkelijk weg. Moet alleen de personages goed leren kennen maar ze worden goed geïntroduceerd dus dat scheelt enorm.

Leuk arabella :)

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 20:04

Leo, leuk! Ik wist niet dat er nieuwe covers kwamen. Ga ze zo eens opzoeken.

Amanda, niks om je voor te schamen. Zeker niet in deze groep van gelijkgestemden :')

Mijny, ALL staat voor A Little Live!

Arabella, boek 1 heeft duidelijk al liefde gekend <3

I'm not weird, I'm limited edition :D

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:03

@Carola, het scheelt inderdaad wel door die introductie! En het leest inderdaad heel erg vlot :)

@Linoleum, dankjewel! Ja, ik wilde ook A Little Life lezen! :wave:

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:11

Hebben jullie bij Aurora rising ook dat je het steeds leuker vind worden? En het begon al goed :D
Ik weet niet of ik mezelf tegen kan houden om Aurora burning te kopen voordat de maand voorbij is..

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:13

Ik heb Aurora Rising vanavond uitgelezen! Echt een heel leuk boek!

We speak of stories ending, when in truth it is we who end.
The stories go on and on.

petitparis

Berichten: 15982
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:37

C_arola schreef:
Hebben jullie bij Aurora rising ook dat je het steeds leuker vind worden? En het begon al goed :D
Ik weet niet of ik mezelf tegen kan houden om Aurora burning te kopen voordat de maand voorbij is..

Ik heb het ebook al gekocht ook al is deel 1 nog niet uit :+

His dark materials staat al lang op mijn TBR maar nog niet toe gekomen.

There is beauty in everything, even the things that scare us.

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:11

Iedereen moet gewoon ALL lezen. ALL moet de nieuwe ToG van dit topic worden.

:')

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:15

petitparis schreef:
C_arola schreef:
Hebben jullie bij Aurora rising ook dat je het steeds leuker vind worden? En het begon al goed :D
Ik weet niet of ik mezelf tegen kan houden om Aurora burning te kopen voordat de maand voorbij is..

Ik heb het ebook al gekocht ook al is deel 1 nog niet uit :+

His dark materials staat al lang op mijn TBR maar nog niet toe gekomen.

Ik dacht er ook aan om de ebook anders verder te gaan lezen wanneer ik Aurora rising uit heb maar in het hoek lezen heeft ook wat. Afijn, ik ga nog even zien.

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:24

Quebelle schreef:
Iedereen moet gewoon ALL lezen. ALL moet de nieuwe ToG van dit topic worden.

:')

Dan heb je alvast 1 anti _O-. Ik ben net bij
Spoiler:
het gevecht tussen Manon en Aelin
gekomen en heb ein-de-lijk het gevoel dat er iets gebeurd. Zit pas bijna bij p500 :’). Wat een suf boek.

Mooooi die ser Leo!

♥ Rewrite the Stars ♥

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 23:48

Goh, ik ben niet anti-ToG, maar is het de briljante reeks die alom geprezen word? Nee. Maar ik kan wel prima begrijpen waarom ze voor anderen wel echt leuk zijn :j

Vond eigenlijk de prequel met Sam het meest interessante. En verder vind ik misschien alleen Manon nog iets hebben.

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 06:56

Leo wat een gave set zeg, echt heel mooi.

Arabella ook een hele gave box. Is dat die boekenserie waar de film The Golden Compass op is gebaseerd?

Lino ik weet het, maar toch :') ik moet eigenlijk mijn man de schuld geven. Hij wilde de boekenwinkel in.

Quebelle ieder zijn ding. Ik vind de serie ook niet super fantastisch, vond hem wel leuk. Ik heb helemaal niks met Celeana en Rowan, die twee samen brengen echt het slechtste in elkaar naar boven. Ugh. Ik vond Manon daar in tegen wel echt top, zou graag een spinoff met haar lezen.

Hier begon de ochtend al goed, een van de katten was boos dat ze niet naar buiten mocht dus toen besloot ze de hond maar in elkaar te slaan :')

Ik wilde in een nieuw boek beginnen maar ik wacht even tot mijn pakketje binnen is, EINDELIJK, na 5 weken wachten komen deel 2 en 3 van the Realm of Knights.

Edit: Dus niet. Zie nu dat de bestelling naar maximaal 18 juni verplaatst is. -O- -O-

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Tiggs

Berichten: 7522
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 08:31

V_Naomi schreef:
@cursebreaker: the black witch en the iron flower zag ik onlangs ook passeren, zijn 't aanraders?

Iemand deze trilogy al gelezen? :

[ [url=m/PSTFDq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja <3

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:28

Wat gaat dit topic hard, ik kan jullie niet bijhouden :=

Ik verwacht vandaag de Illuminae boeken binnen te krijgen, ben heel benieuwd :j

Had ook het eerste deel van de Interdependency trilogie, The Collapsing Empire, van Scalzi gelezen. Kort maar krachtig :D Ik ben wel fan van zijn schrijfstijl en vraag me af welke richting de trilogie uit zal gaan.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:41

Arme hond Amanda :(:) Wat vervelend dat de levering van de boeken uitgesteld zijn! Hopelijk komen ze toch snel binnen.

Wat leuk Nerwen! Veel leesplezier in Illuminae!

Ik ga zo verder in Aurora rising, kop cappuccino erbij en lekker genieten :D

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:44

Quebelle schreef:
Iedereen moet gewoon ALL lezen. ALL moet de nieuwe ToG van dit topic worden.

:')

Ik ben echt een beetje bang voor dat boek, want zo dik en omdat best wel indrukwekkend moet zijn :') maar ooit ga ik hem lezen!

Nerwen, die trilogie ken ik niet, waar gaat het over?

Amanda, jouw kat :') alsof de hond haar niet naar buiten liet gaan.
En dat wachten is wel echt verschrikkelijk...

Quebelle, ik vind het altijd leuk dat jij zo’n andere mening hebt over boeken! Zorgt dat ik zelf ook wat kritischer kijk naar dingen en denk van hmm, ja, zit wel wat in. Geniet er gelukkig niet minder door van het boek.

En AAAAAH al jullie enthousiaste Aurora berichten. Ik ga ze straks echt even bestellen, met paar andere boeken, van m’n bon.

I'm not weird, I'm limited edition :D

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:44

Nerwen schreef:
Wat gaat dit topic hard, ik kan jullie niet bijhouden :=

Ik verwacht vandaag de Illuminae boeken binnen te krijgen, ben heel benieuwd :j

Had ook het eerste deel van de Interdependency trilogie, The Collapsing Empire, van Scalzi gelezen. Kort maar krachtig :D Ik ben wel fan van zijn schrijfstijl en vraag me af welke richting de trilogie uit zal gaan.

KIVA <3

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

cursebreaker

Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-20 09:51

Ik blijf het toch interessant vinden om te zien hoe verschillend boeken 'binnenkomen' bij iedereen haha. Ik vind dat Celaena en Rowan Juist het beste bij elkaar naar boven brengen. Ze leven he-le-maal op en mede dankzij elkaar maken ze juist die mooie personage ontwikkeling door imo en beginnen ze echt met 'leven' en goede dingen doen :j :'). Maar goed, ik ben bevooroordeeld want ze zijn een van m'n meest favo OTP's ooit :') <3

Dankzij Quebelle oa kijk ik idd soms ook wel kritischer, maar wat linoleump ook zegt is dat ik er gelukkig idd niet minder van geniet dan. Benieuwd wat je nog meer koopt van je bon lino!

En heerlijk al dat enthousiasme voor Aurora Rising!! Ik ben momenteel over de helft van Aurora Burning en dat is minstens zo goed naar mijn idee <3 Dus mocht je Burning nog niet hebben, schaf die ook maar meteen aan :j

En ALL kwam ik onlangs nog tegen boven in de tassen. Moet ik ook echt nog een keer aan beginnen, want ben er wel nog steeds nieuwsgierig naar.

Amanda
Ah jeetje, arme hond Y;(
Denk dat ik me heel gelukkig mag scharen met Arya & Sansa hier en hoe goed dat het gaat met die twee hihi.

Nerwen
Oehhh je krijgt ook leuke boekenpost vandaag *\o/*
Die Interdependency trilogie staat dankzij Quebelle en nu jou ook, op m'n lijstje :j

---

Ik ben ipv The Iron Flower aan Storm and Fury van JL Armentrout begonnen gisteravond en al bijna op de helft :=. Leest zo snel weg weer en heeft tot nu toe wel een fatsoenlijke opbouw voor een eerste boek :j Benieuwd waar het nog verder naartoe gaat. Maar dadelijk eerst m'n dagelijkse portie Aurora Burning <3

Ik ga straks even langs het postNL punt. Lag een briefje in de bus met; je krijgt deze kaart omdat we vandaag bij je aan de deur waren met post die niet door je brievenbus past.' Ze hebben het dus naar het postnl punt gebracht. Ik vind het echt jammer dat de aardappel niet even heeft aangebeld - wat ze normaal wel doen. Mja, goed. Ik heb Dark Skies al gelezen dus het is niet dat het nu echt Zoveel haast heeft om dat boek te krijgen, maar toch :')
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 23-05-20 09:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:52

@linoleum; De Interdependency serie is een sci fi trilogy, en die volgt enkele characters in een samenleving die op het punt staat ermee op te houden. Het volgt onder andere de pas verkozen leider van de samenleving, een atypische diplomate die tegen haar zin overal in betrokken word, een wetenschapper die het einde van die samenleving ontdekt en een heel ambitieuze diplomate die de boel wil overnemen. 3/4 van de belangrijke personages zijn vrouwen, en ze zijn allemaal zo verschillend :j

Scalzi schrijft echt top en heeft een soort humor die ik echt kan waarderen, en het leest echt heel vlot weg.

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

cursebreaker

Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-20 09:53

Quebelle schreef:
@linoleum; De Interdependency serie is een sci fi trilogy, en die volgt enkele characters in een samenleving die op het punt staat ermee op te houden. Het volgt onder andere de pas verkozen leider van de samenleving, een atypische diplomate die tegen haar zin overal in betrokken word, een wetenschapper die het einde van die samenleving ontdekt en een heel ambitieuze diplomate die de boel wil overnemen. 3/4 van de belangrijke personages zijn vrouwen, en ze zijn allemaal zo verschillend :j

Scalzi schrijft echt top en heeft een soort humor die ik echt kan waarderen, en het leest echt heel vlot weg.


Heb je the Expanse boeken al gelezen? Daar heb ik 1-3 van staan, ooit gekregen van m'n man, maar moet er nog steeds aan beginnen < ben ik ook erg benieuwd naar. Daar is ook een TV serie van gemaakt. Dacht dat er iemand was in het topic die er al wat van las, maar wist niet meer of jij het was of iemand anders.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:53

Quebelle schreef:
@linoleum; De Interdependency serie is een sci fi trilogy, en die volgt enkele characters in een samenleving die op het punt staat ermee op te houden. Het volgt onder andere de pas verkozen leider van de samenleving, een atypische diplomate die tegen haar zin overal in betrokken word, een wetenschapper die het einde van die samenleving ontdekt en een heel ambitieuze diplomate die de boel wil overnemen. 3/4 van de belangrijke personages zijn vrouwen, en ze zijn allemaal zo verschillend :j

Scalzi schrijft echt top en heeft een soort humor die ik echt kan waarderen, en het leest echt heel vlot weg.

Dit klinkt als helemaal in m’n straatje :D

Ik zie dat ik hem zelfs al aan m’n TBR heb toegevoegd. Die binnenkort maar eens opruimen en wat dingen eruit halen die ik niet meer perse hoef te lezen, maakt het wat overzichtelijker :')

I'm not weird, I'm limited edition :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers