[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:44

Linoleum, succes met werken! :(:) Hopelijk is het te doen.

Arabella gezellig zo samen met de hond.

Niniane, dat is rot! :\

Ik ben gisteren begonnen in Verbroken Lijn van Nora Roberts. Heb nog niet eerder iets van haar gelezen dus ben benieuwd.


cursebreaker

Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-20 09:47

Yv
hahaha ja konijnen kunnen behoorlijk territoriaal zijn en meestal zijn de voedsters ook erger als de rammen - vrouwen he :'). Maar the Blacklist is ook een heerlijke manier om je tijd door te komen hoor!

Mijny
Ja, zal vast goedkomen vandaag met lezen hihi. De boodschappen komen net aan dus die ga ik even opruimen nu, we hebben al wat huishoudelijke taken gedaan dus ik ga na het ontbijt dadelijk even al beginnen aan de 4 hoofdstukken Aurora Burning van vandaag en dan eens kijken welk ander boek ik ga starten nog. Trap 'N' Trace leest idd verder wel fijn weg, dus het is hoe dan ook een 'solid' 3,5 sterren read al, maar ik hoop wel dat het nog naar de 4 sterren gaat kruipen hihi.

---

Nadat ik nu de review schreef van Stars of Fortune op Goodreads, denk ik dat ik boek 2 toch nog ga aanschaffen tzt. Het focust namelijk op 2 andere personages en ik ben stiekem wel echt heel erg benieuwd naar hun romance en daarnaast; het heeft zeemeerminnen dus tja... :') :j *Ik ben zo makkelijk om te kopen he. Het was echt niet het beste boek wat ik las, maar het las wel snel weg en had ook leuke paranormal/fantasy elementen. Boek 2 krijgt meer nieuwe settings, onderwater oa, en een nieuwe romance, dus ik denk wel dat ik die nog een kans ga geven ja.

Ik heb van Nora Roberts vroeger wat dingen gelezen wat ik toen wel leuk vond. Heb ook nog een ander boek staan op de kast van d'r: Year One. Die lijkt me ook nog steeds erg interessant.

Benieuwd wat jij van jouw Nora Roberts gaat vinden Mandyy

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:52

cursebreaker schreef:
Leo
Beter laat als nooit toch? Ik vond de TV serie ook echt gruwelijk goed! Moet zeggen dat ik na het eerste stukje van aflevering 1 even sceptisch was, maar Wauw. Gewoon wauw! Nu ben ik niet bekend met de boeken, misschien maar goed ook, dus dan kijk je er denk ik sowieso anders tegenaan maar geloof dat o.a. Quebelle - die wel bekend is met de boeken - de serie wel leuk vond om te kijken dacht ik? Ik heb boek 0.5 en 1 wel liggen om te lezen dus hopelijk kom ik daar dit jaar ergens nog aan toe. En tof dat Elysium Girls dan al zo interessant is!! Benieuwd wat je nog van de rest gaat vinden.


Haha ik zal eerlijk bekennen dat ik tijdens de eerste aflevering half in slaap was gevallen en we het een beetje mwoah vonden en het dus een aantal maanden duurde voor ik zei: zullen we anders The Witcher nog een kans geven?
Daarna hooked :))

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

maria500
Berichten: 655
Geregistreerd: 05-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:53

Zoveel om terug te lezen wow.

Ik heb vannacht duizend stukjes van jou uitgelezen. Ik vond hem niet geweldig. Ik ga maar beginnen aan glazen troon, omdat ik acotar zo goed vind, bevalt die misschien beter.

petitparis

Berichten: 15982
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:22

@Ine: leuke vooruitzichten

@Melissa: Felicitaties! en leuk te horen dat Aurora burning een goede opvolger is. En zo te lezen die reeks van Tee O' Fallon at hoger op mijn TBR zetten.

@Anca: wat is jou insta-ccount weer, Melis heeft me nieuwsgierig gemaakt :P
jammer dat je tegen en readingslump aanzit, hier helaas niet echt een vermeldingswaardige romance novel gehad de laatst tijd, tenzij het YA mag zijn, dan vond ik The upside of falling wel leuk.

@Maylene: ik ken echt niet veel van de boeken die jij opnoemt, maar mss is Vampire Aademy of de Wicca/Sweep reeks iets voor jou

@Mandy: Zo'n voetbadje is ook nog wel een idee als het nog warmer wordt :)

@Mijny: die naked HC is mooier dan dan de dustcover.

@Lino: wel jammer/vervelend dat je net voordat je er bent bericht krijgt dat de wagen al verkocht was. Naar een specifiek model/merk op zoek?
Hopelijk zijn je billen weer vlug de oude.

@arabella: ereader met lege batterij na 3 boeken? :? hopelijk heeft die mug je met rust gelaten. En jouw hond, de mijne denken dat ik ze ga verdrinken in zo'n schelp :')

@V_Naomi: Welkom en :wow: moedig van je om in GoT en LOTR gelijktijdig te lezen. Zijn imo 2 reeksen die niet bepaald "luchtig" geschreven zijn. En dat 3de boek lijkt me ook geen "walk in the park" type :+ en "The boy, The..." <3

@Niniane: Die adobe beveiligde boeken zijn echt een ramp. Had er ook eentje gekocht en ook niet op mijn ereader gekregen. Dus ik let er vanaf nu altijd op dat het een epub is ZONDER adobe-beveiliging als het niet bij bol, kobo of amazon is.

@Maria: jammer dat Duizend stukjes van jou" niet bevallen is. Ik vond het wel een leuk boek, maar niet idd bijzonder genoeg om verder te gaan met de reeks.

@Yv: een terror konijn :') hopelijk overleeft deze tuinslang de aanvallen van je konijn wel :P

Voor de lezers van Noa Roberts, volgens mijn collega is de laatst vertaalde reeks (ik geloof the chronicles of the one) echt de moeite en zij leest niet eens graag boeken met een touch paranormaal/fantasy erin. Dus die gaan hier ook op de TBR, want ik hou wel van Nora Roberts schrijfstijl. Alleen is het heel voorspelbaar als je enkele van haar boeken (trilogieën) gelezen hebt, dan heb ik het niet over de thrillers, daar heb ik nog niets van gelezen.

En zoals Mijny al aangaf ben ik ook bezig in Auora Rising, wel weer even wennen dat er zoveel POV's zijn, maar ben wel heeeeel benieuwd hoe het verhaal gaat evolueren en heb al het gevoel dat ik niet ga kunnen wachten met het vervolg te kopen... Gelukkig was dit deel een koopje :+
Als luisterboek bezig in de reeks die start met "the foxhole court", dacht dat iemand hier dat had vermeld. Vreemde, beetje vage verhaallijn, maar blijkbaar toch intrigerend genoeg dat ik wil weten hoe het gaat eindigen.
Hopelijk komt de zon er hier straks door en kan ik me terug in mijn hangmat onder de bomen installeren, zalig. Echt vakantiegevoel. Ware het niet dat een van mijn honden niet akkoord is en altijd komt duwen totdat ik "zeeziek" ben :+

There is beauty in everything, even the things that scare us.

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:31

Even snel: het zijn 3 boeken, regelmatig aan en uitzetten (en dan toch niet of wel lezen), wrs nog wel een 4e boek en minstens 1 maand in mijn tas meereizen zonder op te laden.
Il heb een vrij nieuwe kobo aura h2o editie 2, maar ben dit van al mijn oude ereaders ook gewend. Als ik eenmaal begin met lezen kan hij geen week zonder op te laden. Maar dan lees ik ook genoeg.

[o]

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:35

Yv, jouw konijn :')

Mijny, niet een specifiek merk of model, maar niet te hoge kilometers en niet te klein en absoluut geen ‘vrouwenauto’. Ik weiger in een Panda te gaan rijden :') gisteren in een Fiat Punto gereden en heb nog een Peugeot 206 op het oog.

Niniane, wat raar van je ereader. Inmiddels al opgelost?

Melissa, jij ook al zo’n brokkenpiloot. Sterkte met je enkel! En jammer dat je k9 arc tegenviel.

Ik word zo enthousiast van al jullie Aurora Rising verhalen! Ik ga ze denk ik zo toch maar bestellen van m’n bon :D

I'm not weird, I'm limited edition :D

cursebreaker

Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-20 10:36

Arabella: ahh ok. Ja ik ben dat niet gewend van de kindle en die gebruik ik toch ook elke dag wel en wordt hier ook intensief gebruikt (momenteel alleen in de avond maar ik heb veel periodes gehad waarin ik alleen digitaal las ook en dan echt uuuren op een dag en ik dan zo’n 5/6 boeken per week ermee las en dan prima een paar weken batterij had) Daar begin ik nu na bijna 3 jaar gebruik pas te merken dat ie minder lang meegaat maar alsnog gaat ie zeker 6 boeken mee (een paar weken) zonder opladen. Die kobo is ook een 10inch scherm denk ik hè? Dat zal sowieso meer batterij vreten als mijn 6inch scherm :j maar in mijn ervaring gaat de kindle batterij sowieso wel wat langer mee als de twee kobo’s die ik heb gehad. Maar die ervaring zal voor iedereen anders zijn. Ik hoor ook van mensen wel eens dat hun kindle weer niet lang meegaat qua batterij. M’n laatste kobo aura 6inch deed het ook aardig moet ik zeggen :j maar na Sony, kobo en nu kindle is bij mij de kindle wel veruit favoriet <3 - al vind ik de kobo Libra en Forma ook beide echt heel aantrekkelijk hihi.

@linoleum
Jaaaa Aurora Rising is tof!
En Dankje! Ik kan gelukkig vandaag rustig aan doen maar wel jammer dat ik die wandeling moet skippen. Hopelijk morgen weer.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

petitparis

Berichten: 15982
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:55

@Arabella: Ik kan toch ook niet zeggen dat de batterij zo snel leeg is... Heden mss wel, maar toch en ik las een periode toch wel 3-4 boeken per week... Maar mss dat telkens opstarten en laten uitvallen in verhouding meer energie vergt dan uren lezen.

There is beauty in everything, even the things that scare us.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:14

Mijn insta is @ancareads
Linkje: https://www.instagram.com/ancareads
Lekker simpel

Thanks voor de tips, ik ga ze allemaal eens begluren!

Ik lees inderdaad The Tourist Attraction en ik vind hem heerlijk <3
Hopelijk vandaag uit.

Niniane

Berichten: 6434
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 12:13

Heb mijn e-reader probleem nog niet opgelost maar laat mijn vriend dat doen. Ik ben licht ontvlambaar als het gaat om technologie. Voor je het weet heeft ie klappen en doet het helemaal niet meer. :') :o

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 12:15

Oooo dat doet me denken aan hoe je vroeger die reservekopies terug moest zetten op je nieuwe iphone. Wat een ellende. Was echt altijd een dag zoet en alleen maar schelden :'). Nu hebben ze dat gelukkig wel beter gefixt :D.

♥ Rewrite the Stars ♥

petitparis

Berichten: 15982
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 12:40

_O- blij te lezen dat ik niet de enige ben die zich opwind als technologie niet werkt zoals het hoort

There is beauty in everything, even the things that scare us.

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 12:55

Ik had onlangs problemen met m'n cintiq (dat is zo'n groot tekenscherm aangesloten op mijn laptop). Die is aangesloten via een usb en hdmi kabel en ik had al 10 keer de driver eraf gesmeten en herinstalleerd, ik had tig dingen geprobeerd gedurende 2 dagen. Heb die nacht amper geslapen omdat ik zó boos was dat het niet werkte :+ Stond de volgende ochtend net op het punt om dat bedrijf een mail om hulp te sturen toen ik zag dat ik de usb van de printer had aangesloten ipv de cintiq. :+

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

Manou

Berichten: 3375
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 13:07

Blijft lastig al die apparaten.
Heb een keer gehad dat op mijn ereader de laatste 1-2 zinnen van ieder hoofdstuk weg vielen, terwijl het bestand op de computer wel compleet was.

Overigens kunnen papieren boeken ook hun technische problemen hebben, al twee keer een boek gehad waar halverwege het boek 2 keer hetzelfde katern was ingebonden en het volgende dan ontbrak.

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 13:44

@Arabella, heb je hem ook op vliegtuigmodus staan of niet? Ik doe dat wel met mijn Kindle en dan gaat hij een stuk langer mee. Anders gaat hij alsnog wel langer mee dan een week, hoewel ik hem toch regelmatig in de oplader gooi voor een gerust gevoel in mijn hart (ik haat het om aan de oplader te lezen).

@Niniane Hahaha, ik ga met technologische problemen ook altijd naar mijn vriend. Ik kan daar ook heel slecht tegen, maar meestal doet alles het dan ineens op magische wijze vanzelf weer en heb ik mij dan een hele tijd voor niets geërgerd...

@Melissa, 4 sterren zou wel gaaf zijn! Ik wil eigenlijk ook wel verder in K9, maar mijn reserveringen van de bieb zijn er waardoor ik ineens flink veel te lezen heb! Ik ben iets te optimistisch geweest omdat ik dacht dat het nog wel even ging duren...

@Yv, fijn dat The Tourist Attraction bevalt :)

@Quebelle :')

@Manou Dat is ook erg vervelend ja :( Ik had bij Conversations with Friends dat er een fout zat in het boek, waardoor ik ineens het einde aan het lezen was middenin het boek...

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3


Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 13:54

E-reader... Opladen.. moet dat dan _O-
Dat ding van mij gaat altijd zo lang mee. Ik zet hem ook nooit uit, altijd gewoon slaapstand :+
Heb wel de wifi uitstaan :j

Het lukt me even niet om bij te lezen.. zie wel iemand die net zo agressief is wat betreft electronica :')

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:12

Veel plezier met het lezen van Illuminae linoleum! En succes met het kopen van een auto!

Leuk dat je Elysium girls goed vind Leo!

Welkom Naomi :)

Fijn dat The Lady of the Ravens zo leuk is Tucktuck, denk erover om die dan toch op mijn tbr lijst te zetten.

Gister druk bezig geweest zo te lezen Yv!

Knap dat je niet meer dan de 4 afgesproken hoofdstukken leest Melissa! Ik denk dat ik mezelf dan echt zou moeten dwingen om een ander boek open te slaan.
Lastig zijn zulke half/half series hé. Deels wil je verder lezen om het toch te weten, anderzijds is het vaak ook weer zonder van je tijd dat je dan liever aan andere boeken besteed. Wel leuk dat het nieuwe deel vanuit andere personages wordt geschreven.
Ik vond de honden personages in de serie ook niet echt aanwezig bij sommige delen. Bij sommige boeken zelfs bijna niet wat ik toch wel tegen vond vallen.
Sterkte voor je enkel :(:)

Elektronica gaat hier eigenlijk heel erg goed.. zolang het meewerkt :))
Zo baal ik nog steeds ontzettend dat mijn ereader (kobo) en ebooks van bol niet samen werken. Op de een of ander manier kan het niet geopend worden wanneer ik het via bol heb gedownload. Ik koop daarom geen ebooks meer bij bol.

Net onverwacht een pakketje binnen gekregen, Dark shores is binnen gekomen! Ik had verwacht dat het pas 5 juni binnen zou komen dus ik ben helemaal happy = de boekenkast opnieuw gaan indelen want ik vind het zo niet mooi.
Afbeelding

Straks weer verder lezen in Aurora rising en mezelf ervan proberen te overtuigen dat ik pas in juni weer boeken mag kopen in verband met de boeken-koop-stop die ik mezelf had opgelegd. Weet alleen niet of het gaat lukken gezien Melissa mij ook al overhaalt om Aurora burning te kopen en ik nog meer leuke boeken op de lijst heb staan :=

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:23

Het is bijna juni Carola! :))

Ik krijg onverwacht vanavond de ACOTAR box binnen die ik pas half juni zou krijgen. Daarna verwacht ik nog twee pre orders en heb ik voorlopig echt nog even koopstop. Zeker omdat ik weer ga lessen in juni :D

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Tucktuck

Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:38

Balen Niniane dat je ebook nu niet meer opent. Ik kan daar zo slecht tegen!

Melissa je nachtelijke avontuur klinkt pijnlijk! Hopelijk gaat het snel beter.
The Lady of the Ravens vind ik erg leuk en hij leest heel fijn weg. Fijn dat je huidige boeken goed bevallen en knap hoe je je inhoudt bij Aurora Burning.

Yv_ jou konijn :')

Maria500 veel plezier in Glazen troon!

Petitparis je lees plekje in de hangmat klinkt lekker. Veel plezier nog met het lezen van Aurora Rising.

Carola wat leuk dat Dark Shores binnen is, heel veel plezier met het lezen ervan!
Ik vind The Lady of the Ravens echt wel een aanrader als je de Tudor/ War os the Roses periode interessant en leuk vind. En als je een beetje de geschiedenis kent leest het prima weg. Maar alle Henry's en Elizabeths wordt je soms wel een beetje gek van :j

Leo Wat leuk dat je onverwachts ACOTAR box is binnen gekomen. Veel lees plezier alvast!

Hier is Rebels of the Sand binnen gekomen eindelijk. Dus ook hier moeten de boekenkasten maar eens opnieuw ingedeeld worden.

Zo blij en trots op mijn vriendinnetje :)
[o]

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:40

@Lineoleum, sorry was helemaal vergeten om op jou te reageren! Begrijpelijk dat je geen 'vrouwenauto' wilt, haha. Mijn huisgenoot had een Fiat Punto. Vond hem best degelijk, maar ik vond hem niet super fijn rijden. Hopelijk is die Peugeot wat! :)

@Carola, het is al bijna juni inderdaad! :P Leuk dat Dark Shores is gearriveerd!

@Leo, ik ben echt benieuwd naar je box!

@Tucktuck Leuk dat Rebels of the Sand binnen is! Die staat voor mij ook klaar in de bieb.

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:45

Haha Leo, dat houd ik mezelf ook vol, nog een week :))
Wat leuk dat je de box vanavond al binnen krijgt. Maak je foto's? En waar heb je het besteld? :D Slim trouwens dat je geen koopstop met datum hebt gekozen ;)

Leuk dat Rebels of the sand binnen is gekomen Tucktuck, ik ben van de week in het Nederlandse boek daarvan begonnen maar het pakte me toch niet echt ondanks alle positieve meningen hier.
Show je een foto van je nieuw ingerichte boekenkasten? :D

Jullie zitten me op deze manier wel aan te moedigen om nog niet te gaan bestellen. Bedenk me nu dat ik ook alvast kan bestellen wanneer ik weet dat het pas in juni bezorgd gaat worden O:) :')

Tucktuck

Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:48

Ik vind je heel sterk hoor Carola! Nog een paar dagen en dan kun je bestellen.
Ik zal een foto plaatsen als de boekenkasten opnieuw ingericht zijn. Hopelijk past alles een beetje :')

Ik ben erg benieuwd naar Rebels of the sand. Maar eerst maar eens mijn huidige boek uitlezen.

Zo blij en trots op mijn vriendinnetje :)
[o]

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:53

Vraagje tussendoor, ik heb regelmatig boeken van Amazon die lichtjes beschadigd zijn bij aankomst. Losse omslagen met kleine kreukels. Bij Dark shores zit op de achterkant een kras wat ik toch wel minder vind, gaat om HC waarbij de kras duidelijk zichtbaar en voelbaar is. Boek is geleverd door Bookoutlet, Amazon heeft het namens hun verkocht. Retourneren kan maar een nieuw boek gaat ook via hun en verzenden + terugbetalen kan zo 4 weken duren. Kun je er verder wat mee?
Afbeelding

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:01

Mijny, ik heb nu twee Punto’s gehad, beide hele fijne autos ondanks dat het oude auto’s waren. Dus ben wel sneller geneigd om nu weer een Punto te nemen :') maar de Peugeot lijkt ook heel goed, dus wil ze graag even met elkaar vergelijken.

Leo, ACOTAR!!! Leuk :D

Quebelle, die usb _/-\o_ zou mij kunnen overkomen

Niniane, snap dat je het iemand anders laat doen, verrekte dingen altijd.

Carola, leuk dat het boek al eerder binnen is!!

En TuckTuck ook nieuw boek :D ga je voor en na foto’s laten zien?


Ik las net voorstelstukje van een collega. Worden aantal standaard vragen gesteld, waaronder ‘wat is het laatste boek wat je gelezen hebt’. En zij had de TOG serie als laatste gelezen. Heerlijk!

I'm not weird, I'm limited edition :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers