[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Leo

Berichten: 50037
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 12:41

Tof! :D
Ik ben erg benieuwd naar de boeken van de Witcher. Heb de serie onlangs (lekker laat _O- ) op Netflix gezien en heb ervan genoten!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Tucktuck

Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:13

Mooi lijstje heb je bestelt The_Cat!

Hierbij nog zoals beloofd een foto van de naked back van The Lady of the Ravens.
Afbeelding

Hij leest tot nu toe lekker weg. Wel handig als je al wat weet van alle hoofdspelers rondom de war of the aroses

Zo blij en trots op mijn vriendinnetje :)
[o]

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:42

Mooie cover Tucktuck <3 combineert mooi met je kat :D

We speak of stories ending, when in truth it is we who end.
The stories go on and on.

PotjeMayo

Berichten: 538
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:43

Wat ik verder nog leuke boeken vind:
- De Boomgaard; Lynn Austin
- Narnia; C.S Lewis
- Ze was 16; Marlies Allewijn
- Kleine Rachel; Brett Michael Innes.

"One day, you will be old enough to start reading fairytales again." ~C.S. Lewis

Tiggs

Berichten: 7502
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 14:48

Hier aan het genieten van Maan (De Zeven Zussen), moest wel echt even inkomen, maar nu pakt het me weer net zo als de andere boeken.

@Melissa: goed bezig met het aantal volgers!

@Tucktuck: een zwarte kat vind ik wel bij de titel passen :D Mijn kat heeft het warm, dus die ligt lekker uitgestrekt op mijn bed.

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

Anoniem

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 17:22

Gefeliciteerd Melissa *\o/*
Ik geb hem gedeeld en een paar vriendinnen getagged waarvan ik denk dat ze dezelfde smaak hebben, ik gok dat vooral jij en Lina erg gaan klikken!

Ik merk dat ik tegen een slump aan zit...
Heeft iemand nog fijne romance recs, beetje a la Well Met en Bromance Bookclub

nienmoon
Berichten: 318
Geregistreerd: 11-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 17:53

Leys schreef:
Gefeliciteerd Melissa *\o/*
Ik geb hem gedeeld en een paar vriendinnen getagged waarvan ik denk dat ze dezelfde smaak hebben, ik gok dat vooral jij en Lina erg gaan klikken!


Lina? Zo heette mijn vorige kat, een siameesje wat we helaas in December hebben moeten laten inslapen. Of nou ja, Lineke officieel, maar we kortten het altijd af tot Lina. Echt mijn maatje, dat, ik kon er alles mee.

Ben zelf nog wat verder gegaan in The First Grave on the Right. Er begint nu iets meer verhaal in te komen en ik ben wel benieuwd naar wie een bepaald mysterieus iemand is. Vanavond maar even serietje kijken, morgen weer verder met mijn boek.

Moon's site: http://groups.msn.com/nienkemoonlight

Quote Astridastrid : Moon is geweldig hoor Nienke! En hij heeft echt geweldige manen. Wil ik ook voor Mari.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70435
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:01

Wat leuk Anne!

Gefeliciteerd Melissa! Hier geen instagram maar ik vind het wel ontzettend gaaf voor je! Gave foto ook, ik ga even kijken of ik daar nog leuke boeken op zie staan voor mijn TBR lijst.

Veel leesplezier in The Lady of the Ravens Tucktuck. Gaaf boek ook zeg!

Wat leuk dat je ook Aurora Rising leest Moirin, ik lees het nu ook, vind het erg fijn weg lezen, geweldige droge humor ook :))

Veel leesplezier nienmoon in The first grave on the right. Ik vond de humor er in erg leuk.

Leuke bestelling komt eraan The_Cat!

Hier vandaag eerst Illuminae in de handen gehad en weer weg moeten leggen omdat ik naar mijn paard ging. Vanmiddag dan toch begonnen in Aurora Rising, leest erg makkelijk weg en de humor vind ik geweldig. Vanavond ga ik verder lezen nadat ik een film heb gekeken.

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:19

Ik heb deel 5 van de Eilandliefde serie uit. Vond dit deel iets minder dan de andere boeken.

Heb wel zin om weer in een nieuw boek te beginnen. :)

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:24

Afbeelding

Zo zat ik er vanmiddag trouwens bij. :D

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:50

Heerlijk Mandy, in de zon met een voetenbadje <3 al een idee wat je nu wil gaan lezen?

Ja ik houd wel van wat droge en sarcastische humor in mijn boeken haha :D Vanmiddag weer een stukje verder gelezen, nu iets over de helft.

We speak of stories ending, when in truth it is we who end.
The stories go on and on.

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:52

@Mandy, lekker hoor :)

Ik ben vandaag ook begonnen in Aurora Rising samen met Petitparis. Ik vind het ook heel leuk tot nu toe! :D

En gisteren zijn Illuminae en My Dark Vanessa binnen gekomen. Voor My Dark Vanessa moest ik naar de Spar lopen, omdat de postbode gewoon niet aangebeld had en een briefje in de bus had gedaan :?

My Dark Vanessa is echt mooi in HC. Om een of andere reden had ik verwacht dat de rug gewoon zwart zou zijn, maar die is mooi donker paars. Ook het kleine detail op de naked hardback is er leuk!

Afbeelding


Afbeelding

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:59

Nog niet. Even kijken wat er nog in de kast staat.
Wil m’n kast weer iets leger hebben dus wissel ebook/normaal boek nu af. :))

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 19:06

Ik kon niet langer wachten en begonnen in Illuminae! Ben nu net over de 100 pagina’s. Apart concept, maar leest wel lekker weg. Ben wel benieuwd wanneer je beetje echt het verhaal ingezogen wordt.

Mijny, mooi die My Dark Vanessa in HC!

Mandy, jij hebt het goed voor elkaar {:}

Nienmoon, jouw kat!! Ik heet Lieneke, wat vaak wordt afgekort naar Lino (vandaar m’n naam hier). Heel toevallig :')

Tucktuck, jouw kat <3

Gefeliciteerd Melissa!! Leuke win actie :D


Wij hebben hele dag in auto gezeten op zoek naar een andere auto. Een auto kreeg ik belletje dat verkocht was vlak voor we er waren. Nog een andere proef gereden, maar twijfel nog beetje. Heb nog een andere op oog die niet open was vandaag, dus volgende week even proefrit maken en dan beslissing maken..
Vind het wel spannende beslissing, wel vaker auto’s gekocht, maar altijd goedkope crossbakkies. Nu voor eerst meer geld eraan uitgeven en ben bang om de verkeerde te kiezen..

I'm not weird, I'm limited edition :D

Leo

Berichten: 50037
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 19:11

Ook al zo'n mooie hardcover Mijny! Ik ben benieuwd wat je van dat boek gaat vinden :j


Ik heb vanmiddag Part 1 van Elysium Girls gelezen. Leest lekker weg en een boeiende setting! Ben heel benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

arabella2000
Berichten: 4149
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 00:05

Mandyy schreef:
[ [url=m/r0kkcv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo zat ik er vanmiddag trouwens bij. :D



Jaaa ik ook (na mijn werk)!!
Alleen zat er bij mij nog een hond in het badje (want een badje is pas echt leuk als er voeten in zitten :+ )

Afbeelding mijn setting uit de zon

Deel 2 van de trilogie van de zeven wateren is uit... het is weer een late nacht geworden :Z
Echt een super boek. Het begin moest ik even inkomen, maar vanaf de helft waren er zo'n spannende stukken in... kan niet wachten tot ik deel 3 ga lezen.
Maar eerst morgen de ereader opladen :') die is leeg na 3 boeken lezen haha.

Nu wil ik slapen maar ik hoor een mug -O- :x :wow:

[o]

V_Naomi
Berichten: 597
Geregistreerd: 19-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 01:22

Pas sinds vorige week lid hier op bokt, dus ik spring even in als nieuweling :o

Ben momenteel bezig aan de 2de van game of thrones (a clash of kings) en halverwege, en begonnen aan LOTR - the fellowship of the ring.
Beide in het Engels, de serie en films ken ik intussen zo uit het hoofd dat Nederland ronduit irritant zou zijn :')

Vind ze alletwee erg fijn lezen en geniaal geschreven, maar op 1 of andere manier kan fantasy me op dit moment net niet helemaal 'vasthouden' zeg maar..
Volgens mij iets te veel chaos in m'n hoofd de laatste tijd, dus even op een ander karretje springen dan maar!

Deze heb ik al liggen en ga ik morgen maar eens aan beginnen denk ik, is ook best dun (al helemaal vergeleken met de fantasy kleppers :') ) dus dat is ook wel handig om er weer in te komen.

Afbeelding


En deze 2 ga ik ook meteen even bestellen:

Afbeelding

Afbeelding

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 06:39

Arabella, de hond zit er mooi tevreden bij!

Naomi, welkom! Wel pittig, GoT en LOTR tegelijk lezen. Snap dat je daar soms ook geen zin in hebt.

Ik ga zo weer proberen te werken, zien of m’n billen dat volhouden :') gelukkig kan ik tussendoor staan/liggen aangezien ik thuis werk. En als niet meer lukt, dan kan ik ook stoppen.

I'm not weird, I'm limited edition :D

Tucktuck

Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 07:24

Moirin, bedankt!

Tiggs ik vond hem er ook wel bij passen. Hij lag eerst uitgestrekt op de bank. Precies in een windje van buiten.

Leys balen dat je tegen een slump aan zit. Ik kan helaas niet echt iets in de buurt van de twee romance boeken aanraden die je opgeeft. Maar ik gok dat anderen hier dat wel zouden kunnen. Hopelijk valt je slump mee!

Nienmoon, leuk dat er in de universiteit zo'n optie is. Veel lees plezier nog gewenst!

Carola The Lady of the Ravens is erg leuk, hij zal vandaag wel uit zijn denk ik. Jij nog veel plezier met Aurora Rising.

Mandy jammer dat deel 5 een beetje tegen viel. Ben benieuwd wat je nieuwe boek gaat zijn. Je zat er trouwens wel echt top bij!

Mijny, wat vreemd dat de postbode niet eens heeft aangebeld. Maar wel fijn dat je boek binnen is. Je HC ziet er leuk uit, zeker de naked hardback!

Linoleum Fijn dat Illuminae goed bevalt. En succes met de zoektocht naar een auto. En hopelijk houden je billen het een beetje vol vandaag. wel fijn dat je thuis werkt en dus je houding kan afwisselen.

Leo goed te horen dat Elysium Girls goed bevallen is. Ik wordt steeds nieuwsgieriger naar dit boek.

Arabella wat fijn te lezen dat deel 2 van de zeven wateren trilogie je goed bevallen is!

Welkom V_Naomi! Je bent ook wel in 2 enorm dikke boeken bezig zeg LOTR en Game of Thrones! Snap wel dat je even wat anders nodig hebt. Ik ben wel echt groot fan van LOTR. En leuk dat je The boy... hebt gekocht. Ben benieuwd hoe je die gaat vinden.

Gisteren erg ver in The Lady of the Ravens gekomen. Die zal vandaag wel uit zijn gok ik. Ik vind het echt een leuk boek. Geeft weer een hele anderen kijk op de hele situatie. Maar man man die periode waren er zoveel mensen met dezelfde namen. Dat is wel even een dingetje om dat allemaal op een rijtje te houden. In het boek zitten gelukkig wel een lijst met personen om te helpen.

Zo blij en trots op mijn vriendinnetje :)
[o]

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 07:28

Mooie versie van My Dark Vanessa! Ben heeeel erg benieuwd wat je ervan gaat vinden!

Ahhwww, die poekie <3. Lijkt heel erg op mijn oude Baloutje, dat was ook een zwarte donder (met 1 witte borsthaar :+ )

Verder zag ik nog mooie aankopen en zonnige foto's voorbij komen. Lekker genoten dus :D.

En nog een nieuwe naam, van harte welkom Naomi!

Gister lekker vrije dag gehad, vandaag helaas weer aan de bak. Wederom nauwelijks iets gelezen :'). Lekker aan de klus geweest bij mijn ouders en later even bij mij n de tuin. Terrorkonijn had mijn tuinslang doorgebeten dus ik wilde een nieuwe, maar ben uiteindelijk maar voor zo'n ophangsysteem voor aan de muur gegaan. Erg blij :D. Vanavond nog maar eens wat lezen denk ik.

♥ Rewrite the Stars ♥

V_Naomi
Berichten: 597
Geregistreerd: 19-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 07:50

@linoleum & tucktuck: I know, de 2 tegelijk was ook niet de bedoeling, was in eerste instantie aan de GoT reeks bezig maar omdat ik daar dan wat moeilijk bij kon blijven ben ik op een bepaald moment aan LOTR begonnen, om te zien of die mijn aandacht wat beter kon vasthouden, niet dus helaas :') ze liggen beide al even aan kant nu :=

Niniane

Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 07:58

Ik heb gisteren een update gedaan voor de PocketBook en wil ik 's avonds lekker verdergaan in Ten Tiny Breaths, zegt ie dat volgens Adobe het bestand beschadigd is of een kopieerbeveiliging. Aaaaah het is gewoon legaal en netjes verkregen via Bol! 8)7 Ik haat niet meewerkende technologie


cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-20 08:19

Eens even kijken waar ik gebleven was met de laatste bij lees post hihi. Hier gaan we xD

Bedankt voor de reacties allemaal over m’n Bookstagram. Als jullie 1,6k al veel vinden, moeten jullie Leys d’r account eens bekijken; dat zijn pas bookstagram goals hihi! Ik ben een hele tijd inactief geweest en nu nog steeds niet elke dag actief met plaatsen van foto’s dus het gaat wat minder snel allemaal met volgers. Ik vind het vooral leuk om echt interactie te hebben met lezers, als ze ook reacties achterlaten en ik bij hen. Het is alleen soms zo tijdrovend dat ik echt pauzes nodig heb tussendoor. En nogmaals sorry voor de niet instagrammers onder ons. Aangezien de giveaway ter ere van m’n Instagram volgers is, vond ik het niet echt eerlijk om het ook op andere platforms te zetten - en het wordt dan ook gewoon teveel werk om bij te houden.

nienmoon
Dat is leuk, als er zo’n Free Book tafel te vinden is op de uni! Benieuwd wat je van de rest nog gaat vinden.

The_Cat
Wat een heerlijke bestelling heb je gedaan. Ach, zo houdt je de bezorgers wel letterlijk aan’t werk toch ;) Alleen maar goed. Mij zul je sowieso niet erover horen want de laatste weken zien de postNL als DHL bezorgers ons ook bijna dagelijks buwhaha. En toch gezwicht dus voor de NL edities van the Witcher? Ik ben natuurlijk erg benieuwd naar een foto als ze binnen komen!

Leo
Beter laat als nooit toch? Ik vond de TV serie ook echt gruwelijk goed! Moet zeggen dat ik na het eerste stukje van aflevering 1 even sceptisch was, maar Wauw. Gewoon wauw! Nu ben ik niet bekend met de boeken, misschien maar goed ook, dus dan kijk je er denk ik sowieso anders tegenaan maar geloof dat o.a. Quebelle - die wel bekend is met de boeken - de serie wel leuk vond om te kijken dacht ik? Ik heb boek 0.5 en 1 wel liggen om te lezen dus hopelijk kom ik daar dit jaar ergens nog aan toe. En tof dat Elysium Girls dan al zo interessant is!! Benieuwd wat je nog van de rest gaat vinden.

Tucktuck
O wat een heerlijke foto met je knappe poezel erbij! En dat boek ziet er echt prachtig uit! En dat het dan ook nog zo goed wegleest is alleen maar fijn. Denk dat ik ‘m ook op m’n lijstje ga zetten hihi.

Maylene0910
Lynn Austin heb ik verschillende boeken van op de want to read list staan. Lijken me erg mooie boeken wat ze schrijft.

Tiggs
Dankjewel en fijn dat je nu weer lekker in je boek, Maan, zit!

Leys
Dankjewel, das lief!! Ik had eens gespiekt bij Lina op d’r feed en ze lijkt idd een erg overeenkomende smaak te hebben dus ik ga zo even wat dieper kijken, liken en reacties achterlaten. Heerlijk als ik een nieuw account kan vinden wat idd zo overeenkomt met m’n eigen smaak. En wat rot dat je die slump voelt aankomen pfft. Zag dat je gister in the Tourist Attraction bezig was en die wel leuk vond tot nu toe? Hopelijk houdt die je uit de slump. Heb je toevallig een Netgalley account? Love me like you do van Aimee Brown is een erg leuke Laugh out Loud die wel mooi past bij wat je zoekt denk ik. Die kun je daar aanvragen :) The worst best man van Mia Sosa vind je misschien ook wel leuk! En de From Manhattan with love serie van Sarah Morgan (is al iets ouder) al gelezen? Vind ik ook echt heerlijke feelgood boeken. Die zijn echt fijn om tussendoor op te pakken. Verder kan ik de Dirty Deeds, Sweet serie, Alabama Summer serie van J. Daniels ook heel erg aanraden.

Carola
Fijn dat Aurora Rising wel al zo goed bevalt! Ik ben nu ongeveer halverwege Aurora Burning en die vind ik minstens zo goed als Aurora Rising dus dan kun je daar ook alvast naar uitkijken hihi.

Mandy
Heerlijk zo met je voetjes in het water! Benieuwd welk boek je nu gaat starten.

Mijny
Yay, nog iemand die Aurora Rising leuk vind! En My Dark Vanessa ziet er tof uit, ook heel gaaf dan met zo’n paarse rug! Ik houd er ook van als ze van die afdrukken op de naked hardback zetten, heel mooi!

linoleum
Dankje! En oh, was dat een beetje te doen met je nog zere lichaam? Zo’n hele dag in de auto. Hopelijk slagen jullie snel! En hopelijk lukt het werken vandaag een beetje, veel succes! Hoop dat je ook snel verder in het verhaal gezogen wordt bij Illuminae!

arabella
Heerlijk zo buiten met Gioia erbij! En whoa, dat is wel snel zeg; leeg na 3 boeken. Al een oudere reader? En muggen zijn Zo irritant. Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen haha.

Naomi
Welkom! Dat zijn idd flinke pillen die je dan gelezen hebt; LOTR en a Clash of Kings. En herkenbaar wat je zegt over even niet in de juiste ‘mood’ te zitten dan voor een bepaald genre. Gelukkig kun je dan wel even wat anders lezen tussendoor. Veel leesplezier nog.

Yv
Druk dagje gehad met o.a. een terror konijn - oeps hahaha. Nog wat kunnen lezen in de avond?

Niniane
Omg neeee wat is dat voor iets geks?! Niet meewerkende technologie is idd echt heel rot. Heb je het nog kunnen oplossen?

---

LEESUPDATES

Ik las gisteren weer 4 hoofdstukken in Aurora Burning en jeetje wat vind ik het toch een Heerlijk boek! Je wilt na elk hoofdstuk gewoon door kunnen gaan. Aangezien ik maar 4 hoofdstukekn per dag lees ivm buddy read is dat aan de ene kant een uitdaging maar aan de andere kant vind ik het wel iets hebben want nu kijk ik elke dag echt Enorm uit om door te kunnen gaan met het verhaal en zo kan ik er net wat langer van genieten als dat ik 'm op eigen tempo zou lezen. Ik had verwacht dat ik het er heel moeilijk mee zou hebben, om aan het schema te houden en niet door te lezen, maar dat valt me eigenlijk wel mee omdat ik nu wel elke dag even lekker kan kletsen over het boek, met een vriendin, over alles wat we lezen en dat vind ik ook erg leuk :j

Verder las ik Stars of Fortune van Nora Roberts uit en twijfel ik nog steeds over welke rating ik het ga geven en of ik doorga met de rest van de trilogie. Aan de ene kant ben ik wel nieuwsgierig naar de rest van het verhaal, omdat ik de personages Erg leuk vind. Maar aan de andere kant denk ik; wat dit soort boeken betreft is er zoveel beters te vinden en vond ik heel veel dus ook wel tegenvallen qua opzet en uitwerking van het verhaal en weet ik niet of ik dan nog wel moet investeren in het lezen van boek 2 en 3. Ik neig ernaar om het idd hierbij te laten, dus ik ga denk ik voor een magere 3 sterren rating.

Ook las ik nog een beetje in Trap 'N' Trace van Tee O'Fallon waar ik nu 59% van gelezen heb. Het leest lekker weg; de chemistry tussen de hoofdpersonages is heerlijk voelbaar aanwezig, het verhaal heeft weer hele fijne 'suspense' elementen en an zich is het gewoon genieten > het geeft me wel wat 'The Bodyguard' vibes en ik vind The Bodyguard (de film) zoooo leuk dus dat kan ik waarderen hihi. Maar het is tegelijkertijd ook geen indrukwekkende read tot nu toe en lijkt toch een beetje tekort te komen wat ik in de andere boeken niet 'voelde'. Ik mis meer aanwezigheid van de hond bv, het K-9 personage Remy. De hond is er regelmatig bij, maar toch is er minder persoonlijkheid voelbaar, iets wat ik in de andere boeken wel veel meer aanwezig vond rondom de honden personages. Dat vind ik wel echt heel jammer. Maar goed, we hebben nog even te gaan dus ik ben wel benieuwd hoe het nog vordert. De suspense elementen zijn echt heel spannend en houden je aan't denken.

Nu Stars of Fortune uit is ga ik vandaag dus nog een ander fysiek boek starten vandaag en daar kijk ik ook alweer naar uit. Ik zou eigenlijk een flinke wandeling met het gezin gaan maken, maar ik heb vannacht met het naar onder lopen toen ik naar het toilet moest, m'n linker enkel flink verdraait (die ik een paar weken terug ook al flink verzwikte) en ben toen de laatste tredes van de trap afgevallen en tegen het houten en ijzere kapstop geknald, dus ik heb nu wel wat pijntjes hier en daar -O-. Wordt in ieder geval dus geen flinke wandeling voor me met die enkel, pfft. Wel wat meer leestijd dus hihi. M'n man heeft vrij vandaag dus dan ontfermt hij zich ook weer wat meer over Milan en heb ik wat meer tijd voor mezelf hopelijk :j En als het goed is komt vandaag Dark Skies eindelijk binnen. Stond als brievenbus post gepland, wat ik erg knap vind aangezien het daar volgens mij echt te dik voor is, maar we gaan het zien. Maar even goed in de gaten houden dat ze niet gaan rammen - al bellen de meesten hier altijd netjes aan.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 08:28

@Linoleum, heb je een specifiek merk of model voor je nieuwe auto in gedachten? Snap dat het lastig is om te kiezen als je er voor het eerst meer geld aan wilt uitgeven. Hopelijk kom je snel eentje tegen waar je helemaal achter staat :)

@Leo, fijn dat Elysium Girls goed bevalt!

@Arabella, jij bent wel lekker aan het lezen zeg! Irritant is dat met e-readers hè als ze leeg zijn...

@Naomi, welkom! Heftig zeg om in zowel GoT als LotR te lezen. Ik heb zelf drie GoT boeken gelezen en nog geen LotR (wel andere boeken van Tolkien). Ik ben wel van plan het nog ooit te lezen en GoT weer op te pakken (alleen liggen die boeken nog in Limburg bij mijn ouders thuis)

@Tucktuck, leuk dat het zo vlot gaat met The Lady of the Ravens!

Yv, dat je konijn de tuinslang heeft doorgebeten :') De puppy van mijn ouders heeft gisteren de kabel van de lamp doorgebeten die gelukkig niet ingestoken was, dus er wordt goed geknaagd. Hopelijk ben je nog aan lezen toegekomen!

Niniane, wat gek! Dat heb ik nou nog nooit gehad, dat meen je niet :( Kun je de EPUB niet opnieuw downloaden via de website?

@Melissa, fijn dat de buddy Read zo goed bevalt en dat Trap 'N' Trace zo leuk is! Ai, dat klinkt pijnlijk! Beterschap! Ik hoop dat je vandaag lekker veel kunt lezen :)

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 08:38

Hahaha nee ging gisteravond nog even skaten, daarna nog afleveringetje Blacklist gekeken (omg, ik heb gewoon gehuild _O_ ) en vandaag stond het wekkertje gewoon weer om 6u, dus verder niks boeiends gedaan.

Wel 'Dissus' gelezen nog, een kinderboek met een twist op het verhaal van Odysseus. Vond er weinig aan :').

Jaaaa, konijn viel 'm echt aan, met knorren erbij _O-. Blijkbaar is de tuin zijn domein en niet die van de tuinslang _O-

Irritant Niniane! Ik heb het gelukkig nog nooit bij een ebook gehad, maar hoor meer mensen erover. Vaak bij bol vandaan idd. Heb je het nog op kunnen lossen?

Anc: Charlotte de Monchy, absoluut :)) :D

♥ Rewrite the Stars ♥


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElsbethG, Just_Natural, savieralover, Schuur_ en 4 bezoekers