Les op Mozart

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 11:32

Ik rijd sinds een paar maanden een paar keer per week op Mozart. Hij staat bij Rex (= paard van m'n moeder). Mozart is een ongeveer 1.75m grote bruine ruin, 7 jaar. Z'n bazin in een paar dagen naar Parijs, dus mag ik 'm gisteren t/m zondag rijden. Hij had dinsdag en woensdag niet gelopen. Dinsdag waren ze met de waterleiding bezig en woensdag zaten er heel veel dazen.
Om half acht zou ik les hebben. Die man komt één keer in de week les geven en ik mocht ook weer een keer lessen bij hem omdat Jolanda er niet was. We hadden 'm eerst maar even gelongeerd omdat hij stilgestaan had. Dat deed 'ie kei braaf. Maar toen ik er eenmaal opzat begon hij lekker te klieren. Ooow wat was het toch ineens eng in die bak. Whaaa, een gat in de omheining, daar moet ik toch wel ff van schrikken. O jee, een vrachtwagen. Die heb ik al een heleboel gezien in m'n leven, maar ik zal er toch maar ff van schrikken. En zo bleef hij aan de gang. Als 'ie dan zo zit te klieren voel ik heel die speed van achteren uitkomen. Net alsof hij zo de lucht in kan vliegen. Maar hij is echt super gevoelig, dus moet ik gewoon rustig door werken en 'm bezig houden. Uiteindelijk begon hij toch te lopen, hij gaf lekker na en was gewoon lekker ontspannen. Vanavond ga ik weer rijden. Waarschijnlijk doet hij dan wel weer normaal. Want nu heeft hij niet stil gestaan. En ik ga over! Ik heb alleen m'n punten voor Engels en Frans nog niet, maar dat zal ook wel meevallen Party!!


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 13:28

Fijn dathet zo goed gaat op Mozart. Ik vind het wel een hele leuke naam. Maar wta is ie grooooot. Moest je daar niet aan wennen?

En gefeliciteerd dat je over bent. weer een jaartje verder.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 15:28

Nee, aan z'n grootte hoefde ik niet echt te wennen. Eerst reed ik op Merena, die is iets van 1.76m. Alleen opstappen gaat een beetje moeilijk. Dan moet iemand 'm vasthouden en dan lukt 't wel.
Gisteren was Moos al wat braver, nog wel een beetje klieren maar wel minder. Vanavond ga ik weer rijden. Joepie! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dewindhoek en 133 bezoekers