update site

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 07:31

ik heb mijn site weer eens geupdate. er staan weer een hoop bokkers op en het hondje van Stef ziet er erg schattig uit tussen al die paarden Tong uitsteken
http://jump.to/naha
nieuwe foto's van Lois zijn onderweg

Niets zo charmant als een paard in her land.



Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 07:44

Wat kan jij toch vreselijk goed tekenen!!!! Ik zou dolgraag een tekening van mijn 2 Duitse Herders willen. En het liefst in kleur. En tegen betaling uiteraard. Laat me effe weten als je geinteresseerd bent...
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 08:11

is zwart wit ook goed? k teken niet zo vaak honden en al helemaal niet in kleur. anders maak ik er misschien een zooitje van en zien ze er als pluizebollen uit ipv honden Knipoog
heb je ingescande foto's of alleen gewone fot's dan kan ik eens kijken hoe ze eruit zien. Dat hondje van Stef was in ieder geval een hele duidelijke foto.

greetz,
natascha

Niets zo charmant als een paard in her land.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 06:57

Er staat een foto van mijn herders onder plaatjesforum en de titel van het topic is "mijn kanjers". Via zoeken moet je het wel kunnen vinden denk ik. En ja, zwart/wit is ook goed hoor. Ik heb anders wel aparte foto's van elk 1 en daar staan ze nog duidelijker op. Ik hoor het wel van je.
doeg...

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

snoopy2001

Berichten: 52
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 16:42

hoeveel kost zo'n tekening en hoelang ben je er mee bezig? Verward

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 13:01

He doe jij aan PNH ??
Bij Yahoo heb je de Savvy-nl group,
waar er een aantal PNH-ers zitten.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 09:54

ja, ik Parelli wat aan uit het boek. De echte cursussen vind ik nog iets te duur, maar lijkt me zeker interessant. Ik ben zo iemand die van alles wat pakt, een beetje Voest, een vleugje Robberts en een snufje Parelli. Dat houdt mijn Lois wel bezig, want die verveelt zich nogal snel. Ik heb nu ook een vleugje Stef toegevoegd en dat vindt ie ook wel leuk.
Enne ik zit ook bij de PNH nieuwsgroep, maar vind Bokken leuker dan nieuwsgroepen Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers