video avond?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

video avond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-02 19:33

hoe was de vidoe avond?
ik was er niet Huilen
maar ik wil wel alles weten Knipoog


BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 20:01

En ik vroeg nog af of ze je wel op tijd naar huis gestuurd hadden! Haha!

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Ice_Girl
Berichten: 35
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 21:09

de video avond was leuk vond ik alleen de helft is niet gekomen er waren in ieder geval niet 17 mensen. Maar de chocolademelk was wel lekker Tong uitsteken
Ik werdt alleen als snel moe wnat ik was ook verkouden Huilen maar we zijn om 12 uur naar huis gegaan en kwamen pas om kwart voor 2 thuis aan haha Haha! maar ik vond het wel een geslaagde avond alleen jammer dat er zo weinig spullen voor de veiling waren .

Nobody is perfect so my name is Nobody!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 21:59

Ja inderdaad een avond die voor herhaling vatbaar is Pling
Onze band van larry Trocka kreeg wel veel bijval
Hij weet dingen goed te vertellen en laat het ook zien hoe het moet,maar ook de trukjes die niet geschikt zijn voor de gemiddelde penny lezer Cool
So kids Cool again!!! dont try this at home Cool
Wat ook erg leuk was waren de prive opnames van ruiters tijden het trainen cq wedstrijden.
Misschien een idee om volgende keer een video avond in het teken te zetten van prive opnames.
leuke avond,alleen miste ik een aantal mensen.
maar toch geslaagd Sigaar
Jolanda nogmaals bedankt voor de geslaagde avond(ben alleen een beetje jaloers op je accomodatie Kwijl Pling )


Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 22:07

Blaze schreef:
Jolanda nogmaals bedankt voor de geslaagde avond(ben alleen een beetje jaloers op je accomodatie Kwijl Pling )

Dat zijn er wel meer!!
Ik heb mezelf ook wel eens gezien op video, een echte eye opener.
Jeetje, je schrikt je rot. Ben er gelijk aan gaan werken.
Waar halen jullie die banden vandaan en wat is een goede band voor b.v. de basis en verzameling?

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 22:27

Ik vond de videoavond ook leuk kom de volgende keer zeker weer
En de Top's Ranch koffie is al helemaal niet verkeerd.
*LOL*

DubbelFun

Berichten: 88620
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 22:49

Freckles schreef:
En de Top's Ranch koffie is al helemaal niet verkeerd.
*LOL*

Das toch knap voor koffie-verkeerd Haha!

Idd erg mooie beelden gezien, heel verhelderend af en toe.
Zeker voor herhaling vatbaar. Privé-opnamen van mij op paard wordt wat moeilijk, of ik moet die doedelzakspeler vragen mij te filmen Clown
Zoeffff... dat was Sugar Haha!

Ik heb vandaag wel 'pull-release' geoefend, maar het kwartje viel nog niet echt Verward , alleen het aangalopperen na de 'roll-back' had ze héél snel door Haha!

Volgende keer ben ik zeker weer van de partij.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 22:59

Hmmm...sh#@! Dus écht wat gemist! Was ik al bang voor... Manlief moest onverwacht een nachdienst komen opdraven, geen oppas in de buurt, dus kon ik helaas niet... (lastig, zo'n man bij de politie!)
Had ook nog spulletjes gehad voor de verkoop...(staan nu hier op bokt te koop).
Volgende keer beter... (hoop ik)

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 14:05

hoi,

Ik vondt het ook hartstikke gezellig en idd... Blaze; die band v. Larry is heel 'verfrissend' om te zien en hij laat goeie dingen zien !!!!

en ja ... onze locatie is geweldig, maar we hebben er ook jaren voor moeten knokken om nu eindelijk een binnenhal te kunnen zetten Knipoog
wat kan ik verder zeggen Bloos weinig ... en er optimaal van genieten Cool

Ik denk dat het misschien een idee is voor een herhaling met 'prive opnames' ...
misschien ligt het wat 'gevoelig'...zoals je Blaze & Ice-Girl & mij zag reageren om onszelf te laten zien Haha! Bloos maar uiteindelijk hebben we het toch gedaan !
En wat ik gezien heb, was zeker niet slecht !!!

Zeker dat kleine meisje op dat paard Knipoog Geweldig
Ice-girl ; als niemand gezegd zou hebben dat je het was, zou je ook niet herkend zijn hoor, maar zag er SUPER uit !

Dus... ik zou zeggen; neem allen de video bij de hand, of iemand die je op de video kan zetten...
en laten we het in gedachten houden voor een volgende keer?

SM: mocht je het leuk vinden, ik wil je wel een keer op band zetten hoor, met of zonder doedelzakspeler Haha! en zal de 'aktie' knop gereed houden voor de 'zoeffffff sugar scene' }> Knipoog

Verder vond ik ook wat weinig spulletjes ...ja... ik dacht dat er véél meer zou zijn.
Wie weet ook voor volgende keer !

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 16:27

Wij vonden het ook een erg leuke avond!
Enne, trainingsvideootjes vanjezelf is wel errugg eng om aan een breed publiek te laten zien. Van anderen leren we veeel meer Knipoog

En Jolanda past de slicker?

Healing Touch voor dieren? Kijk op http://www.petsandpeople.nl

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 21:08

wij vonden het ook gezellig en leerzaam, goede video gezien en natuurlijk de heerlijke koffie, ben gek op koffie verkeerd maar deze was super!!

een trainings-video van jezelf is altijd eng, je schrikt er ook vaak hevig van Lips are sealed maar we proberen er toch allemaal wat van te maken, dus dat lijkt me een goed idee voor de volgende keer.

Hoop dat Jolanda er nog eentje wil organiseren natuurlijk en dan neem ik de cake mee, SM deze was ook heerlijk

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 21:20

Vindt het erg jammer dat ik er niet was, maar na het overlijden van 1 van mijn paarden vorig weekend had ik niet zo'n zin in een gezellige discussie avond
Had zeker het een en ander aan spullen gehad voor de verkoop. Ach wie weet een volgende keer.
Een video van mezelf heb ik niet, weet ook niet zo snel wie die zou kunnen maken.....maar ik zal het proberen.

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 22:27

Henriette schreef:
Enne, trainingsvideootjes vanjezelf is wel errugg eng om aan een breed publiek te laten zien. Van anderen leren we veeel meer Knipoog


Eng Cool nee hoor niet met mij erbij *LOL*
je leert heel veel van andermans fouten }>
Just kidding Haha!
Op een video laten zien hoe je een paard bepaalde dingen probeert te leren,en dat dan bespreken met mensen die ook verstand er van hebben(of denken te hebben Cool ) is niet veel anders als samen trainen,Alleen kun je het beeld stop zetten of terug spoelen en bespreken wat je ziet.
het enge is natuurlijk doordat je terug kunt spoelen en alles nogmaals kan zien is dat je niet kunt zeggen **jamaar ik wilde net *of mijn paard deed net zus of zo }>
Dus ja ik ben wel te vinden voor een trainingsavond per video(geen gezeur met trailers en slecht weer etc.

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 22:44

Hoi,

wat mij betreft kunnen we weer één organiseren hoor Knipoog

is het alleen even wachten totdat iedereen zo'n beetje zichzelf op de band heeft }>
En eng... ja... maar dat duurt maar even, je leert idd weer van elkaar & het is altijd leuk om anderen te zien Cool of het nu goed gaat, super gaat , of wat minder... of gewoon 'leuk' is om te zien...
Maar ik hoef dus niks meer te laten zien, want dat hebben jullie al gezien Haha! Bloos

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

Ilona-Sok

Berichten: 261
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 14:01

Ik heb aan jullie gedacht in Euro Disney.
Wij gingen onverwacht naar Parijs en tijdens jullie gezellig videofilmpjes heb ik de show van Buffello Bill gezien. Fantastische show!!

Maar de volgende keer hoop ik echt erbij te zijn!!!

groetjes Ilona
Laatst bijgewerkt door Ilona-Sok op 25-11-02 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

NIEUW: kalender 2005!
www.westernkalender.nl

Ramo
Berichten: 83
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:13

Ik vond het ook een leerzame avond. Volgens mij waren er nog veeeel meer interessante videobanden. Dus Yolanda....... (hint, hint) Haha!
Groetjes, Ramo (rara wie is ramo)

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 19:16

Ramo schreef:
Ik vond het ook een leerzame avond. Volgens mij waren er nog veeeel meer interessante videobanden. Dus Yolanda....... (hint, hint) Haha!
Groetjes, Ramo (rara wie is ramo)



Donker haar ,lichte trui,spijkerbroek Cool
Dus toch,dacht het al maarja je wilde het blijkbaar niet kwijt.

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 19:47

Ramo;
welke band bedoel je? Haha!
Waarschijnlijk heb je m'n eigen band gemist, later op de avond heb ik nog wat v. mezelf laten zien Knipoog

enneh...blaze; volgens mij heeft Ramo donkerblond haar... Verward
en als het goed is, begint haar eigen naam met een H. Clown Schijnheilig

blaze; volgende keer wil ik jouw ook uitgebreid op band zien hoor }> en niet alleen 'stukjes'

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 21:47

Colinda schreef:
enneh...blaze; volgens mij heeft Ramo donkerblond haar... Verward
en als het goed is, begint haar eigen naam met een H. Clown Schijnheilig

blaze; volgende keer wil ik jouw ook uitgebreid op band zien hoor }> en niet alleen 'stukjes'

groetjes Jolanda




Oh hmm donkerblond,nouja het was donker Cool
Mij uitgebreid zien,ok geen probleem.zeg maar wat training of wedstrijden,kun je nog kiezen uit alle onderdelen.
Maarja Blaze bezig op een Tinker is denk ik wel de leukste Cool
Sonja ( ja echt die Sonja) is afgelopen zondag op stal geweest om Sam te scheren(helaas liet hij het echt niet toe) dus hebben we video gekeken van Sandra en mij op Sam*Christy en Moos.Dus ze heeft exclusief materiaal gezien Haha!

Maar denk dat we echt zo een trainingsavond per video moeten regelen.
Met mensen die ook op video te zien zijn Pling geen kijkers(of ze moeten betalen Sigaar )
heb toch gemerkt dat bv Sonja best kijk heeft op dingen en zag waar ik mee bezig was.(weet het wordt soft Cool ) maar kijken naar elkaar op band en dan bespreken wat je ziet zorgt volgens mij wel voor een speciale toevoeging.
nouja we zien wel B)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 10:07

Was idd erg leuk om te zien, heb nog even gedacht over een topic met de pakkende titel "privévideo's van Blaze gezien" Haha! maar dan krijg je van die rare verhalen he.... *LOL*
Maar het was leuk om op video anderen met hetzelfde bezig te zien als waar je zelf mee bezig bent (in geval van Sam dus ontspanning, loslaten, lichter maken) en te zien hoe iemand anders dat doet.
Het grappige vind ik bij mezelf toch nog steeds dat ik alles wat ik een westernruiter zie doen, spiegel aan m'n eigen dressuurmatige kennis. Ik zou sommige problemen van anderen dus ook anders oplossen. Soms zie ik dus "westernoplossingen" die veel beter/sneller/effectiever werken (en die 'pik' ik dus mee) en soms werkt 'mijn' dressuuroplossing beter (en probeer ik die soms uit te dragen, maar daar staat niet iedereen voor open -> jammer maar helaas, modder gerust door, Engels stinkt niet volgens mij)

Maar vooruit, qua video-avond denk ik dat het heeeeel nuttig is om naar elkaar te kijken. Misschien nog wel beter dan samen trainen, want als ik eenmaal op m'n knollie zit ben ik daar 100% mee bezig en ik denk dat dat voor meer mensen geldt....
Alleen jammer dat ik geen videocamera heb, dus wie oh wie...... Haha! want ik gun het Blaze natuurlijk nog steeds niet dat ik ga dokken om naar hem op video te mogen kijken *LOL*

Ramo
Berichten: 83
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:42

Citaat:
Ramo;
welke band bedoel je?
Waarschijnlijk heb je m'n eigen band gemist, later op de avond heb ik nog wat v. mezelf laten zien


Jammer heb ik die net gemist! Moest m'n paardjes nog voeren en die stonden al te trappelen van ongeduld. Volgende keer misschien nog een keer draaien zodat iedereen em kan zien ? Haha!

Sandra_H

Berichten: 2711
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 00:23

Sonja schreef:
Alleen jammer dat ik geen videocamera heb, dus wie oh wie...... Haha!


Wij wel.... Haha!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 01:32

Sonja ; begrijp precies wat je bedoelt, heb ik ook, met mijn 'dressuur mutsige achtergrond' Bloos Haha! en werkt het éne niet , dan het andere wel... maar ja...volgens sommige 'hangen' wij er dan ook echt tussenin he?! Haha!

Overigens heb ik afgelopen zaterdag een 'engelse' les gehad (van Antoine de Bodt) en dit viel me toch wel erg zwaar hoor Scheve mond
vooral die constante aanleuning was ff helemaal de kluts kwijt (als die ooit al gehad heb) Clown

Ik hoop dat je iemand kan vinden voor een video opname.. kunnen we jou ook eens aan het werk zien. Knipoog

Ramo : ik zal zien of ik iets 'interessants' op band kan krijgen... Schijnheilig

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers