mission impossible: bokkende shetlander

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

mission impossible: bokkende shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-02 19:01

haha, voorafgaande aan de geweeeeeeeeeldige foto's moet ik ff vertellen hoe en wat (voordat mensen mij uitmaken voor shetlander mishandelaar) het zit namelijk zo: Diesel (shet) staat bij mijn pony in. Esmee kwam om op Diesel te rijden, dus wij Diesel opzadelen en Esmee vrolijk erop rondrijden. helaas was Diesel het hier NIET mee eens Extreme duivel . hij deed er alles aan om Esmee eraf te krijgen: bokken, ervan door gaan, hoofd tussen zijn voorbenen enzv enzv }> . op een gegeven moment werd het te gek en hebben we Esmee eraf gehaald, voordat er ongelukken gebeurden en besloten Janneke en ik erop te gaan omdat het zo niet langer kon . zie hier het resultaat:
Afbeelding
hier kon ik nog op Diesel blijven zitten.... let niet op het formaat. ik weet dat ik veeeel te groot ben voor hem en zal er ook echt niet 'gewoon' op gaan rijden, maar hij was zoo vervelend dat t ff niet anders kon...

Clown Clown Clown
Afbeelding
hier zie je dus hoe Diesel op zijn ruiter reageerde Extreme duivel . moet je voorstellen dat hier een 4-jarig meisje op zit.... (zijn bazinnetje en ja: bij haar bokt hij ook zo Scheve mond )
nog een x: Diesel is errug sterk en leed niet onder mijn gewicht Lips are sealed . hij is dus zo sterk dat ie kan steigeren met mij erop Cool . en hij is ook zo slim om mij eraf te krijgen.... Extreme duivel rijervaring helpt dus niet altijd..... Schijnheilig Haha! Haha!

Clown Clown Clown (again Haha! )
Afbeelding
hier Janneke op Diesel (met Esmee ernaast). we hebben Dies maar ff aan de longeerlijn gedaan omdat je dus een shetlander dus echt NIET kan houden als hij er bokkend vandoor gaat....

hahaha, dit waren de foto's... de reden dat de titel mission impossible heet is omdat Diesel aan het eind nog niet echt braaf was. het ging wel ietsje beter maar met de nadruk op 'ietsje' Haha!

ik heb trouwens ontzettend veel bewondering voor degene die op Shetlanders rijden . ze zien er schattig uit maar zijn vaak alles behalve dat...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 19:48

leuk he, die shetlanders Haha!

Wat dat betreft ben ik toch blij dat hon niet beseft dat ze shet is

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:39

lekkere beesten zijn het ook é, heb je handen vol aan Tong uitsteken

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:46

I LIKE SHETJES
Maar ja, je wordt er te groot voor...
vandaar dat ik zo'n eigenwijze haf heb gekocht... hebben zo'n zelfde soort karacter!

Voordeel: je leert goed evenwicht vinden!
Heb een jaar lang samen met een vriendin 2 shetlanders gereden, altijd zonder zadel en veel gebok en gesteiger,...
verbaas me nog steeds dat ik er maar 1x van af gedonderd ben...

Ze lijker schattig }>

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:56

ik heb zondag ook op een shet gereden...
geen gebok en gesteiger maar wel hard alle paarden voorbij rennen en niet meer willen stoppen...
was wel leuk hoor *hihihi*

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:10

shetlanders zijn ZEKER niet de makkelijkste paardjes!!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-02 00:05

hahaha, tell me all about it... ik heb ook in groep acht een shetlander verzorgt: super beest. suuuuuuuuper eigenwijs en hield met niets of niemand rekening Schijnheilig . heb absoluut het beste leren rijden en evenwicht te houden op hem...(met de nodige 'ongelukjes" eraan vooraf Haha!)

Diesel is dus ook suuuuuuuuper eigenwijs en de grootste knuffel van de wereld Lovers . het is alleen jammer dat hij niet altijd rekening houdt met wie erop zit (bijvoorbeeld zijn bazinnetje van vier... ). maar duveltje of niet Extreme duivel , het blijft een super shet }> Clown Haha!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 15:50

Shetlanders zijn zeer moeilijk te rjiden! Vooral loeihard door de bocht en plotseling remmen! Ik ben nu mijn minishet aan het beleren, ben een beetje groot maar ernaast lopen heeft helemaal geen zin, dan zit ie binnen de kortste keren op je rug!
Die steigerfoto is mooi!!!!!!!!!!!!1

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 15:54

aha Haha!
idd mission imposble
gelukkig zijn ze neit zo hoog, anders kirjg je nog zweef les ook...

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-02 19:42

hier zijn nog een x de foto's omdat ze t niet meer doen Huilen : voor de liefhebbers *LOL*

hier kon ik nog 'nomaal' op diesel zitten Haha! Haha!
Afbeelding

hier ging t al wat minder Clown Haha!
Afbeelding

hier Janneke op diesel (speterende show Clown Clown Clown *LOL* )
Afbeelding

hoop dat de foto's in de smaak vallen Vingers aflikken Haha!