eerste keer met crosby naar het bos!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 23:22

ben vandaag dus voor het eerst met crosby naar het bos geweest. eerst met de tractor voor de trailer en crosby er in *LOL* naar de stal van kim toe gereden. daar cros uitgeladen en opgezadeld. kim op lodewijk en karin (stalgenootje van kim) op luke mee. Crosby is er een keer vandoor gegaan, maar had hem gelukkig weer redelijk snel terug. hij vond het echt prachtig in het bos, overal kijken (en dan vooral of er geen lekkere meeries waren *LOL* ) bij de hei is een heel lang pad, waar we dus een rustig galopje zouden doen. maar dat werd dus een aardige snelle galop. Crosby kon de groningers nog niet evht bijhouden en begon heel zacht te hinniken onder de galop. het ging wel lekker hard Lachen. heb echt genoten. we hebben zo'n 2,5 uur gereden. daarna weer terug met de tractor en trailer naar de boerderij van crosby. Quinto nog ff geknuft en toen naar huis. en nu heb ik hele vermoeide benen en morgen een flinke spierpijn *grin*.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 00:01

Klinkt als een heerlijk dagje met de paarden. Ik moet nog even geduld hebben met barley. (heb ik wel hoor) en dan kunnen jullie ook weer mijn verslagen lezen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 08:01

ik mag nog heel veel geduld hebben voor ik zo'n rit kan maken, maar het zal er van komen. dan heb ik meteen een goede reden om hem eindelijk een trailermak te maken, en dan ga ik toch eens ergens wat meetinkjes aflopen. maar tot die tijd maar genieten van andermans verhalen, het klinkt als een geweldige rit *zucht*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 12:59

hihi als een paard kon stralen en een big grijnz hebben dan had Cros er gister 1 je had die oogjes moeten zien joh!dat was zooooooooooooo gaaf hij was echt helemaal onder de indruk en later zag je 'm gewoon genieten!
en zo'n braaf paard he!!! gewoon beugel aan beugel gereden en af en toe moest lottie even met z'n neus langs cros z'n nek omdat ie 'm zo leuk vond *kusje* riep ik dan steeds en cros vond alles best ondanks dat het dus een dekhengst is

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 13:31

owwww leuk!groninger ritten in het bos *zucht*vinnik ook altijd zo leuk.was het ook gezelli?lekker gekletst?

soms is het beter om te zwijgen

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 16:31

groninger en tinker rit was het. en inderdaad crosby kreeg steeds kusjes van lottel en ook van luke. luke heeft normaal een hekel aan hengsten, maar crosby vond ie wel lief. op een gegeven momet op de terugweg moest luke plassen, en crosby hoorde het alleen al en begon gelijk te flemen, maf beest. maar hij heeft zich verder echt perfect gedragen, niet eens echt naar merries in de wei toegesjeesd (wel hinikken natuurlijk *LOL* ) en tijdens een rustig galopje had ik zelfs mijn beugels uit en mijn benen wat omhoog getrokken (kortom maf gedaan dus) en hij sprong niet weg ofzo. wat een geweldig paard heb ik toch om te rijden. ik bof met hem echt heel erg. en natuurlijk met mijn eigen Quinto ook. Lovers

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 16:40

Klinkt echt fantastisch hoor Lachen .....over een tijdje dan wil ik ook wel een keertje met jullie mee.....off kan dat niet met Crosby de hengst hihihi, anders moet ik nog ff 2 jaar wachten dan kan ik op Vigo mee Lachen

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 17:03

Ow wat klinkt dat gaaf!!! Zullen jullie vast vaker gaan doen of niet??

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 17:55

Hee hardstikke gaaf joh!! Fijn dat het zo goed ging!
Ja op de hei kan je lekker crossen!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 17:58

Ik heb het huis van Rocky(nouja egenaren )nog aangewezen we kwamen via de elburgerweg langs levade terug.
Ze wilde rocky nog zien maar dan had renate vandaag helemaal niet kunnen lopen we zaten al ruim 2.5 uur op het paard

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 18:03

hahah ja ik heb nu spierpijn dat wil je niet weten. in mijn benen. *LOL* *LOL*
maar inderdaad op de hei kun je hard crossen, maar dat wist ik al. was er al vaker geweest met kim (ik dan op lisa meestal)

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 21:23

haha volgens mij zit dat heerlijk,zo'n gave hengst onder je kont!haha.

owja het is niet luke maar luuk Knipoog

soms is het beter om te zwijgen

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 21:28

och ja, je hebt gelijk Sanderijn. ergens wist ik ook wel dat het luuk was *grin* zoveel paarden waar ik de namen van moet onthouden, is best moeilijk hoor!! *LOL* *LOL* om ze dan goed te schrijven *LOL*

en inderdaad crosby zit heerlijk. zodra je weer een keer bij kim bent ofzo, dan kom je ook maar naar Quinto en crosby kijken en kun je meteen op crosby rijden. *LOL*

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 22:02

groningers is niet moeilijk te onthouden.je schrijft de naam net zoals je het zegt op zijn oernederlands.luuk lodewijk,floor,charlotte,zeske ens.het zijn groningse namen.

soms is het beter om te zwijgen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 22:05

owww cool dat ik dan ook op crosby mag *glunder*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, douschka, Ffion, Sanniej_, Sydney_Zorro, Unicorn79 en 85 bezoekers