1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:26

Het was weer ouderwets fantastisch om er met open ogen in te tuinen, dankjulliewel! :D

Jullie hebben goed aangevoeld hoe benieuwd iedereen naar flarum is en daar heel mooi misbruik van gemaakt. :P


AlwaysH

Berichten: 11265
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: 1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:35

Ik trapte er niet in (wel meegedaan natuurlijk!!) maar het taggen van elkaar deed wel ‘ :? ‘ met me hoor! Snapte er toen echt niks meer van. _O-

Leuk bedacht! Zeer amuserend weer! :))

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: 1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:44

Ik vond de enquête leuk, maar verbaas me er wel over dat er mensen echt zijn ingetrapt :+
Of gaan jullie er vanuit dat iedereen die zich op heeft gegeven dacht dat het echt was?

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:49

Smakeloos en ongepast, African'Lady', bah. Toont mijns inziens vooral dat je geen inzicht hebt in hoe het nu voor velen is.



Ik heb nooit eerder met een 1-aprilgrap meegedaan dus wellicht ligt mijn lat wat laag, maar ik vond het wel grappig. Ik ging er wel meteen vanuit dat die aanmelding met 1 april te maken had (nogal doorzichtig zeg maar :D ) en die enquete was wel grappig. Maar ik heb me vooral verbaasd over de berichten van mensen die serieus aan het proberen waren 'op Flarum' te komen. Haha, zo doorzichtig allemaal maar dan toch nog best veel mensen die erin trapten :+ . Ook toen 'we' gingen taggen inderdaad.



Myrsky schreef:
Amado7 schreef:
Hij was leuk hoor modjes :D

Geen statje wie het meest vaak de link heeft ingetypt? :')

Of opnieuw heeft ingelogd? :')

Ja daar wil ik wel een top 3 of top 10 van _O- !

koeien op de weg...

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: 1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:57

Ik vond hem echt goed geslaagd, natuurlijk had ik wel door dat die enquete 1 april was maar toch dacht ik dat ik op flarum kon testen.
ik herinner me biks and bites en dat was ook met een tweede forum toch?

Ouwe

Berichten: 2531
Geregistreerd: 31-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 23:01

Het was echt weer geniaal bedacht. Ik heb genoten :D . Ontzettend bedankt daarvoor!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 10:43

Als oud team lid weet ik hoeveel extra werk er in het bedenken van een 1 april grap gaat zitten. De verwachtingen bij de gebruikers zijn altijd hoog gespannen. Dan kan het voor sommigen (helaas) alleen maar tegenvallen. Dat mag. Maar om nu maar te stellen dat teammies meer tijd hebben toont imo wel aan dat er weinig inzicht is in wat deze crisis inhoudt voor velen.

doezel2

Berichten: 2559
Geregistreerd: 07-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 10:56

Hahhaa. Die enquête heb ik lachend ingevuld met het idee dit is een 1 april grap maar te leuk om niet in te vullen haha. Ene mijn qiuoot staat er tussen

Spoiler:
kiekeboe,
[o]

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 11:01

AfricanLady schreef:
De meeste gaven zich alleen maar op voor jullie zogenaamde forum omdat ze er juist vanuit gingen dat het een 1 april grap was xD en goh wat verrassend dat was het ook.
Slechtste grap tot nu toe.
Maar oké jullie hebben een jaar de tijd om wel een goede grap te verzinnen en nu het corona tijd is hebben jullie nog meer tijd.
Succes !

Een beetje meer waardering mag wel hoor. Ze hoeven geen grap te doen. Dat doen ze toch maar. Jij denkt dat er zomaar even 1 dagje werk zit aan het verzinnen van een grap? :')

Niet perfect is ook goed


Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Re: 1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 11:25

Heerlijk deze statistieken, haha. Dit is het eerste jaar dat ik zó in de 1 april grap ben getrapt. Ik heb zelfs mijn vriend (IT-er) gevraagd me te helpen en mee te kijken wat er mis ging met inloggen :Y) Ik dacht dat de enquête expres op het eind grappig gedaan was om ons te laten dénken dat Flarum de 1 april grap was, maar er stiekem een hele andere grap gaande was... Zo ver ben ik er in getuind *D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:02

Haha serieus :')

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 13:59

Haha damnit, ik was er echt van overtuigd dat het geen grap was. Uiteindelijk op de dag zelf de enquête gedaan en even gekeken, maar vond er niks anders aan dan phpbb-Bokt :') De rest van de dag geen tijd gehad.
Dag erna heb ik nog met berichten uit het "Testers gezocht"-topic gekeken naar waar ze al die dingen zagen dan.. Een chat? Grotere avatars?? :o?

Tja.. laten we zeggen.. ik ben er echt goed ingesmurft _O-

Gini
Berichten: 17893
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 16:24

Nieuwsredactie schreef:
geel friemeltje zoeken, eraan trekken, als er geen staaf aan zit moet je een ander geel friemeltje zoeken, staaf schoonmaken, staaf er weer in steken, nogmaals eruit trekken en aflezen.


:') :') :')

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: 1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 16:26

Hij was weer erg leuk.

Bedankt bokt-team! Lijkt me behoorlijk veel werk.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16217
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: 1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 17:00

Jeetje AfricanLady wat een negatief bericht. Misschien bedoelde je het niet zo, maar het komt erg denigrerend over :n

Ik vond het een leuke grap! Leuk dat ik ook mee mocht doen om bokkers voor het lapje te houden :D

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 17:39

Voelde hem natuurlijk aankomen maar ik hoopte zo erg op Flarum, dat ik erin gesmurft ben met boter en suiker. Vond het om te beginnen erg flauw en niet zo'n leuke grap maar gedurende de dag heb ik me werkelijk tranen gelachen. Toch wel weer knap gedaan hoor, het is zo voorspelbaar dat je goed je best moet doen wil je daar mensen in meekrijgen en dat is jullie toch weer gelukt! Bedankt voor de leuke dag <3

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: 1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 18:56

Afbeelding


We staan nu wel mooi als Flarum testers!

Niet perfect is ook goed

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15106
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 18:58

Detroit schreef:
Was een geslaagde grap :):) had al wel snel door dat er mensen in t complot zaten (he muurp! ~~}> ), maar vond voornamelijk de enquête geniaal := daar heb ik mijn vriend ook van mee laten genieten.

Leuk om meerdere van mijn antwoorden ook terug te zien :')

Bedankt voor de moeite, de leuke enquête en de afterrapportage! +:)+


:)) *\o/*

Het was me een eer om in het complot te zitten!

Geslaagde grap, we hebben spectaculairdere grappen gehad, maar vond deze vorm wel passend gezien de omstandigheden!
Op naar volgend jaar? :))

        ''Even when you're gone, it never really ends...'' :)ddd

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 19:14

Amado7 schreef:
We staan nu wel mooi als Flarum testers!

Yeay! Das wust ich nicht! *\o/*

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 19:28

Nu heb ik toch wel spijt dat ik me niet heb aangemeld als Flarumtester, ik wil ook een smurfje _O-

*pum*

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 10:21

En ik heb lekker de enquete nog ingevuld gezien ik die 1 april niet kreeg!! >;) ~~}>

Africanlady: jij bent vast heel leuk op feestjes. :j

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Mri

Berichten: 15305
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 20:41

justkid schreef:
Ik vond hem echt goed geslaagd, natuurlijk had ik wel door dat die enquete 1 april was maar toch dacht ik dat ik op flarum kon testen.
ik herinner me biks and bites en dat was ook met een tweede forum toch?



Die was echt geniaal!
En wat hadden we als teamies een lol achter de schermen bij tweakers :')

Ik zal het nooit zo durven zeggen,
Hardop denken op z'n meest, misschien heb ik het fout gedaan

De mooiste dingen komen uit een onverwachte hoek

Roosje01

Berichten: 10721
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: 1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 00:58

Ik sta voor het eerst in de quotes *\o/*

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 02:16

AfricanLady schreef:
De meeste gaven zich alleen maar op voor jullie zogenaamde forum omdat ze er juist vanuit gingen dat het een 1 april grap was xD en goh wat verrassend dat was het ook.
Slechtste grap tot nu toe.
Maar oké jullie hebben een jaar de tijd om wel een goede grap te verzinnen en nu het corona tijd is hebben jullie nog meer tijd.
Succes !


Door mensen zoals jij hebben vele teammies niet eens meer lol in het bedenken van 1 april grappen willen sommige zich er al niet eens meer aan branden.. Zo jammer is dat. Wees blij dat ze er tijd en moeite in steken. Dit soort opmerkingen zorgen ervoor dat ze er uiteindelijk een keer voor gaan kiezen om 1 april over te slaan. En Corona erbij halen vind ik inderdaad helemaal laag.

Ik vond het een hele leuke grap! Trapte er zelf ook dik in :+ Al had ik het wel meteen door na de enquête natuurlijk. Geweldige vragen haha!

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: 1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 16:27

Yeah, één van mijn antwoorden staat ertussen :D En toch is het jammer, en hoop ik dat als Flarum echt testbaar wordt de liefhebbers van nu een streepje voor hebben! :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 71 bezoekers