1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14005
Geregistreerd: 20-04-16

1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 19:44

*Bokt.nl
Bokt Community
Door [***]


Afbeelding
Een 'sneakpreview' van Flarum om de grap vol te houden
1 april 2020 is alweer voorbij! Wat een geslaagde grap weer, dit jaar zijn er veel mensen ingetrapt en was verwarring het rode draad verhaal! Een aantal Bokkers zat met ons als team in het complot en vele Bokkers geloofde daardoor de grap.

We hebben dit jaar een hele serieuze enquête gehouden, waarop de meest creatieve antwoorden zijn gekomen. Daarnaast was er de kans om het splinternieuwe forum te testen! Althans, dat is wat veel van jullie dachten :j De link naar het nieuwe forum, was natuurlijk gewoon een linkje naar het oude forum :D Daar waar vele dachten dat de link stuk was, dat zij er niet op konden komen en daardoor allerlei verschillende browsers hebben geprobeerd, tevergeefs natuurlijk :))

Dan zullen we jullie niet nog langer in spanning houden, hieronder staat een mooi overzicht van de antwoorden van de enquête én de leukste quotes uit de topics die over 1 april/Flarum gingen :j

Kleine mededeling, Flarum is wél echt! Daar werkt Daniël erg hard aan om het helemaal Boktproof te maken, het zal niet vreselijk lang meer duren voordat er wat mee gaat gebeuren, maar daar komt vanzelf weer een update over :j


Enquête
291 Bokkers hebben de enquête in volledige waarheid ingevuld :j Heel serieus en totaal niet verzonnen. Mocht je nog nieuwsgierig zijn naar de enquête? Dan kun je hier nog snel een kijkje nemen! Hij gaat vanzelf weer offline :j

Op een aantal serieuze vragen na zoals je Boktnaam, leeftijd, hoeveel paarden je hebt etc. Kwamen er ook wat minder serieuze vragen. Hieronder hebben we een overzichtje gemaakt van de leukste antwoorden.

Bij de vraag welke disciplines je interesse hebben, kwam o.a. Smurfbal voorbij. Buiten de standaard antwoorden Dressuur, Springen, Knuffelen, 1 april grappen en geen interesse.

Met 82% van de stemmen kwam Algemeen als het leukste forumonderdeel eruit, met 13% stonden wij als team bijna onderaan :+

Op de vraag wat absoluut niet mocht ontbreken in Flarum stonden Fotoalbums en video-upload bovenaan!

Het grootste gedeelte van de Bokkers, Bokt met hun rechterhand!

Blauw was nog steeds de kleur die de meeste kozen als hoofdkleur voor Bokt, dus we moeten maar BoktBlauwBlijven! :D

Toen kwam de leukste vraag natuurlijk, welke kleuren de teamleden moesten krijgen!Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En toen was het zover, de iets minder serieuze vragen kwamen als laatste aan bod.

Zo hadden wij de vraag, want het is natuurlijk uiterst belangrijk dat wij weten wat je volgt... Welke soapserie kijk je?

Een kleine opsomming van de antwoorden:
  • GTST
  • Mijn leven is een soap
  • Flarum/Bokt soap
  • Bokt.nl Gtst is er niks bij
  • In deze coronatijden is zeep essentieel
  • The Bokt and the Beautiful
  • Exclusieve precreeening
  • GTST
  • Alleen omdat m'n moeder die tijdens het eten altijd aanzet en ik wil eten dus ik kan niet anders. Het is een marteling.
  • Geen tijd voor, ik zit teveel op bokt.

Dan de allerbelangrijkste vraag van de eeuw!
Afbeelding

En de op één na belangrijkste vraag van de eeuw.. :')
Afbeelding

Op de vraag waar iedereen slaapt kwamen op de standaard antwoorden, ook wat creatieve antwoorden.
Hier weer een kleine opsomming:
  • Niet,
  • Onder mijn deken
  • In een balletje op de grond
  • Bij mijn hond in de mand, gezellig!
  • In de huifkar
  • In het vlas naast mijn pony en in een tent op de wei.

De meeste Bokkers wisten gelukkig hoe ze het oliepeil moesten peilen? Of zeggen ze maar gewoon dat ze het kunnen?
Een hoop ja, ja, ja, met een stokje, jazeker en dan de wat twijfelachtige antwoorden zoals:
  • Gewoon gas geven toch?
  • Nee. Gisteren wel een goede vraag van onze 5-jarige: "Hoeveel procent tank gaat er eigenlijk in een monstertruck?" Dat is bij deze mijn countervraag.
  • Ja. Je geeft je vent een klopje op de schouder, glimlacht lief en hoppa, gefixt.
  • Daar is een app voor toch?
  • Doet de ANWB als het te laat is
  • PAPAAAA
  • Met een streng zilver staarthaar van een eenhoorn.
  • Niet van de auto, wel van de frituurpan
  • Wortel in het olietankje dopen. Als paard het daarna op eet dan moet die bijgevuld worden. Als die het niet opeet bel ik een dierenarts (paard = haflinger).

En dan de uitleg hoe het moet:
koude motor, motorklep openen, geel friemeltje zoeken, eraan trekken, als er geen staaf aan zit moet je een ander geel friemeltje zoeken, staaf schoonmaken, staaf er weer in steken, nogmaals eruit trekken en aflezen. Er zit een plat vlak onderaan de staaf, die moet ongeveer half vies zijn. Is ie niet vies moet je olie bijvullen, is ie helemaal vies dan mag je diegene die jouw onderhoud doet vertellen dat jouw auto op magische wijze olie produceert.

En hoe het echt moet:
Onder de motorkap zit een soort plastic stokje. Deze haal je eruit, maak je schoon met een doekje, stop je er weer in en haal je er vervolgens weer uit. Is deze lager dan het aanbevolen streepje, dan moet je het bijvullen. Is het precies volgens het aanbevolen streepje, dan is het goed.

Om de hele smurfgrap wat smurfiger te maken, vroegen wij ook welke smurf je lievelingssmurf is.
Daar kwamen zoveel verschillende antwoorden op, onmogelijk om dat samen te vatten _O-

Dan was er op het eind nog de ruimte om feedback te geven, daar hebben wij nog wat leuke antwoorden van.

"Leuke vragenlijst, heel gevarieerd. Ik ben benieuwd hoe jullie de data gaan verwerken en ik hoop dat jullie iedereen die de wc-rol verkeerd om hangt (met het losse velletje naar de muur) van het forum verwijderen."

"Meest interessante enquête. vooral onder de indruk van de relevantie van de antwoorden, echt precies de vragen die gesteld moeten worden om een goed beeld te krijgen van de testpersoon!"

"Het ziet er wel heel erg hetzelfde uit als normaal bokt hoor haha!"

"Deze vragenlijst móet wel 1 april gerelateerd zijn, haha. Kastdeuren?! En ja, ik moet het toch even kwijt: mijn pc draait op Linux. (Windows? What windows?)"

"Wooohooop here we gooooo. Ik wist dat ik t in mij had!"

"Hoeveel toiletpapier heeft bokt op voorraad? Mijne is bijna op."

"Jullie zijn hilarisch! Dikke lobbi voor Bokt <3"

En daarmee sluiten we de enquête af! Iedereen bedankt voor het invullen :D


We laten jullie natuurlijk niet 3 topics doorlezen voor de leukste quotes, dus we hebben per topic een overzichtje van de leukste quotes gemaakt! Mis jij nog een leuke, grappige quote? Plaats 'm dan hieronder :j

Leuke quotes

Quotes uit: [VN] Gezocht: Testers voor nieuwe software Bokt.nl
luxx schreef:
Ik wil ook wel testen maar vraag me tegelijk af in hoeverre dit serieus is, we zitten gevaarlijk dicht bij 1 april... >;)


Maureen95 schreef:
Zodra we een linkje krijgen van die website staat er een grote jumpscare op de site _O-


kwii schreef:
"Weet je zeker dat je lid wil worden van deze groep?" ... nou := .... ja :D


Dit was natuurlijk niet helemaal waar... :+
Muurp schreef:
Ik heb pb gekregen en ben inmiddels aan het testen! *\o/* zooo gaaf al!


Amado7 schreef:
Kunnen jullie niet even alvast een screentje delen? :j


Telpeva schreef:
Screenshot or it didn't happen, over 2 uur is het 1 april ik vertrouw NIEMAND :')


En Muurp was niet de enige die in het complot zat....
Xyris schreef:
Ze werken geloof ik in batches, ik was er vrij vroeg bij met aanvragen... Misschien zit het hem daarin.


MariaMaaike schreef:
Ik las net in het topic 'Flarumtesters - Error en fouten topic', dat de komende dagen er per dag een groep in gelaten word, zodat de servers het houden. Dus gewoon rustig het pb'tje afwachten :)


Niobe schreef:
Die enquête _O-

Sorry, maar Flarum is misschien geen deel van de 1 april grap, heel misschien, maar die enquête zeker wel :=


Marije_1997 schreef:
Ik heb me dus ook aangemeld en enquête ingevuld, maar ik blijf gewoon op het oude? Waren wel geniale vragen, dat je je afvraagt of het niet heel toevallig een klein grapje is hahahahaha


Cinderella schreef:
Ik vond het een hele goede enquête!


eilleen333 schreef:
Nee, ik kan wel op flarum, maar dat ziet er exact hetzelfde uit als gewoon bokt (of dat is dan de grap ofzo). Maar als ik iets aanklik staat er gewoon poweredby phpbb onderaan.


Isabel schreef:
Ik merk geen enkel verschil met hoe bokt normaal is?


Escamilla schreef:
Zit nu toch wel met de gedachte dat dit de 1 april grap is :') Ik kom er ook maar niet in hahah


xVerax schreef:
Zelfs mijn cookies verwijderd in de (valse?) hoop op Flarum te komen maar helaas :(


Suzanne F. schreef:
Deze link verwijst gewoon naar de homepagina van het huidige Bokt: https://www.bokt.nl/flarum/
Dus leuke 1 april grap inderdaad. Ik dacht eerst even dat we echt mochten testen, maar helaas....
De volgende keer geloof ik het niet meer hoor. :')


* Onthulling van de 1 april grap *

Shadow0 schreef:
Ik wil nog steeds testen als het zover is! Maar ik ga lekker wel 1 ingewikkelde css-bug met oplossing voor mijzelf houden. Puh! ~~}>


Ouwe schreef:
IK WIST HET!! Wel een goede grap :D
Die enquête invullen was een waar genoegen. :+


MariaMaaike schreef:
Dus toch :') Ik had al zo'n onderbuik gevoel maar wilde toch graag geloven dat Bokt al ver genoeg was met Flarum :')




Quotes uit: [FZ] [CENTRAAL] Flarumtesters - Error en fouten topic
Amado7 schreef:
Sica schreef:
Zoals ik begrijp moet je dus wachten op een pb voor je flarum kan zien?

Ja.

Of een pb waarin staat dat je moet doen alsof :')


Amanda_T schreef:
Ook hier weinig succes. De enquête (die erg toepasselijk is voor 1 april) ingevuld, maar daarna na uitloggen en opnieuw Inloggen geen verschil. Ik bok wel via mobiel, misschien dat het daardoor komt?


luxx schreef:
Er staat bij mij ook powered bij flarum maar ziet er hetzelfde uit. Android telefoon met Chrome


En we blijven volhouden!
NadjaNadja schreef:
Ik vermoed dat Bart en Luceos nu hard bezig zijn. Dit was natuurlijk niet de bedoeling. Komen jullie ook niet op Flarum als je naar een aantal verschillende fora gaat misschien?


Divers schreef:
Ik kan d'r niet in, hoe kom ik bij Flarum?


Selima schreef:
Via de link in de enquete ben ik nu 'powered by flarum' maar het is wel verdacht hetzelfde Bokt en ik zie geen chat?


Blijheid schreef:
De enquête was echt hilarisch :')

Bij de vraag of je links of rechtshandig bokt werd het wat verdacht maar toen ze naar soap series gingen vragen (en ik de vragen erna even scande) ben ik afgehaakt :)) Mooi gedaan mensen op deze mooie datum.


En het blijft maar niet werken bij iedereen!
xVerax schreef:
Mijn Flarum werkt nog steeds niet.. zowel mobiel als laptop, beide chrome.


Sommige Bokkers zijn wel echt hééééél behulpzaam :(:)
LaCiega schreef:
-O- Ik wil ook.... Jammer dat het nog niet soepel werkt. Ik heb via schermopname opgenomen wat er bij mij gebeurt, kan ik dit naar je mailen, Bart?


En toen kwam de onthulling
[***] schreef:
Lieve iedereen,

We willen jullie allemaal heel erg bedanken voor alle tijd en moeite die jullie hebben gestopt in de enquête en vooral ook in het aan de praat krijgen van een nog niet beschikbare testomgeving. We hebben van jullie genoten :') Speciale dank voor een deel van de testers die onwijs leuk hebben meegespeeld met deze (al zeggen wij het zelf) geslaagde 1 april grap _O-

Flarum is zeker wel echt en het zou super zijn geweest als we deze maand inderdaad al een publieke test zouden kunnen doen, maar daarvoor is nog wat meer werk nodig. Wij willen jullie natuurlijk een goed werkende versie voorschotelen. We delen jullie enthousiasme over en nieuwsgierigheid naar Flarum. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk breder beschikbaar te maken.

We naderen dit stadium al snel, we gaan dan opnieuw kijken naar jullie aanmeldingen.


Voor nu zullen wij deze week een mooi overzicht maken van alle leuke quotes, de leukste antwoorden uit de enquête en nog veel meer!


Bubblewrap schreef:
En... Toen viel het toneelstukje...

Bedankt voor het mooie dagje! Ik heb als insider genoten van Flarum :D


LiannePuthzy schreef:
:') ik ben er serieus ingetrapt, heb de hele dag geprobeerd om op flarum te komen :Y)


Gypsy schreef:
Wat neee :')
Ik was er dus net echt van overtuigd dat de grap was dat er wel degelijk getest kon worden. Dit gaat weer jaren therapie kosten. :')


Selina schreef:
Ik vond de vele bokkers die constant vruchteloze pogingen deden om erin te komen leuker dan de grap zelf _O-


Hilary schreef:
Er gaat een moment komen (gezien de gemiddelde snelheid bij software-ontwikkelingen hier op het forum over een jaar of 10 ofzo O:) ) dat jullie écht mensen zoeken om te helpen bij een GAT en dat niemand dan reageert _O-


Telpeva schreef:
Ik heb echt zó sterk behoefte aan chocola nu


Cynn schreef:
En ik vond het maar zo stom dat het niet lukte met testen, maar dit was inderdaad te verwachten :')


We kwamen ook wel erg geloofwaardig over natuurlijk :Y)
GDG schreef:
Het is wel weer duidelijk dat de meeste gebruikers op dit forum niet zo heel technisch zijn, of gewoon heel goed van vertrouwen :') .






Quotes uit: [FZ] 1 april 2020
ierusju schreef:
Ladybird schreef:
*\o/* ik ben voor het eerst groen met 1 april! Dat vind ik wel spannend :')

Ik ga je stalken tot je iets loslaat <<)


Bubblewrap schreef:
Kom maar op met de nutteloze hints!


Roosje01 schreef:
Of we krijgen allemaal een wc-rol avatar :=


DJZ schreef:
Ik denk dat iedereen een passende ondertitel krijgt <<)

Oehhh warm

laraxXxemma schreef:
Rebecca schreef:

Zeeeer verdacht!

Ik heb me aangemeld

(Uiteraard zijn er altijd een paar die ons meteen door hebben)

NatasjavE schreef:
Hmmm ik smurf onraad... >;)

Krijgen we nu ook smurfen smilies??? **\O/**


Bubblewrap schreef:
Straks zijn wij gargamel... En mogen we achter de teamies aan *\%/*


Rebecca schreef:
Ik laat mij niet gek maken :)) , we gaan dwerg uh smurf werpen met de teamies


NadjaNadja schreef:
Eleionomae schreef:
Ik was altijd bang voor de smurfen als kind _O-


Weet je zeker dat die angst nu voorbij is? }>


NadjaNadja schreef:
WELKOM IN SMURFENLAND, WELKOM ALLEMAAL!


Weidemaatje schreef:
nog 225 minuten te gaan :D *\%/*


Muurp schreef:
Een chat! *\o/*


Maureen95 schreef:
Hmm. Ik ruik onraad :Y)


justkid schreef:
Ik wil ook pb -O- ^) nounounou ikwilhet
NU


xVerax schreef:
Ik heb nu ook een Flarum link en die enquête die ik heb ingevuld was echt wel onderdeel van de grap hoor :=. Ik ga nu Flarum afspeuren.


Natuurlijk doen we dat! :D
Myrsky schreef:
Wat een prachtige enquête _O- ik hoop wel dat we de resultaten nog krijgen hoor


Jullie waren ook erg fanatiek met alle smurfen verzamelen!
doezel2 schreef:
MiandaT: baby smurf
Mondy: smulsmurf
Essie73: moppersmurf
Bart: grote Smurf
Shanna: Gargamel
NadjaNadja: Azrael 
Duhelo: koksmurf
Ladybird: Sasette
Marjo: boerensmurf
Pepperrr: lolsmurf
Muiz: luilaksmurf
Ynskek: klungelsmurf
Lous: potige smurf


Omdat dat ook zo is!
JPitty schreef:
Waarom heb ik het gevoel dat we er met zijn allen ingesmurfd zijn?

Anoniem

Re: 1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 19:49

Ik vond het zeer leuk en geslaagd! Alleen m'n smurfje wil ik wel houden hahahaha

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: 1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:08

De meeste gaven zich alleen maar op voor jullie zogenaamde forum omdat ze er juist vanuit gingen dat het een 1 april grap was xD en goh wat verrassend dat was het ook.
Slechtste grap tot nu toe.
Maar oké jullie hebben een jaar de tijd om wel een goede grap te verzinnen en nu het corona tijd is hebben jullie nog meer tijd.
Succes !

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: 1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:21

Ik ben er dan wel ingesmurft, maar ik heb wel mooi de ereplaats als het gaat om de goede manier van oliepeil peilen. (zie het goede antwoord in de OP) :') :')

Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 2638
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:21

Ik vond m erg geslaagd.
onderbuikgevoel zei dat het een grap was, en toch heb ik de hele dag door steeds met meerdere browsers geprobeerd op flarum te komen _O-
Leuk gedaan bokt team!
:D

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:26

AfricanLady schreef:
De meeste gaven zich alleen maar op voor jullie zogenaamde forum omdat ze er juist vanuit gingen dat het een 1 april grap was xD en goh wat verrassend dat was het ook.
Slechtste grap tot nu toe.
Maar oké jullie hebben een jaar de tijd om wel een goede grap te verzinnen en nu het corona tijd is hebben jullie nog meer tijd.
Succes !


Je mag een grap geslaagd vinden of niet, dat is je goed recht. Je mag ook gerust zeggen dat je een grap niet zo leuk vindt, ook helemaal geen probleem.

Maar om corona hier bij te halen en zomaar te stellen dat teamleden daardoor veel meer tijd hebben is heel erg ongepast. Er zijn nl. veel teamleden die het drukker dan ooit hebben en zich op allerlei manieren inzetten om deze crisis te overwinnen. Vandaar ook het dringende verzoek om dit soort ongepaste opmerkingen niet te maken.

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: 1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:35

Ik heb genoten 1 april!
En vond het zeker weer een geslaagde grap. :D
Ben er goed ingesmurft. :))

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:40

Ik vond hem geslaagd! Heb die link toch eerst een paar keer aangeklikt voor ik doorhad dat dit toch echt niet door ging :')

Erg leuk overzicht hebben jullie gemaakt :D

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:49

Oscar schreef:
AfricanLady schreef:
De meeste gaven zich alleen maar op voor jullie zogenaamde forum omdat ze er juist vanuit gingen dat het een 1 april grap was xD en goh wat verrassend dat was het ook.
Slechtste grap tot nu toe.
Maar oké jullie hebben een jaar de tijd om wel een goede grap te verzinnen en nu het corona tijd is hebben jullie nog meer tijd.
Succes !


Je mag een grap geslaagd vinden of niet, dat is je goed recht. Je mag ook gerust zeggen dat je een grap niet zo leuk vindt, ook helemaal geen probleem.

Maar om corona hier bij te halen en zomaar te stellen dat teamleden daardoor veel meer tijd hebben is heel erg ongepast. Er zijn nl. veel teamleden die het drukker dan ooit hebben en zich op allerlei manieren inzetten om deze crisis te overwinnen. Vandaar ook het dringende verzoek om dit soort ongepaste opmerkingen niet te maken.


Je kan hem ook negatief opvatten.
Ik bedoelde ermee dat veel nu thuiszitten en daarom wat meer vrije tijd hebben xD
Ik spot hem niet mee en jullie maken hem zelf ongepast

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:52

Het was weer leuk :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:04

AfricanLady schreef:
De meeste gaven zich alleen maar op voor jullie zogenaamde forum omdat ze er juist vanuit gingen dat het een 1 april grap was xD en goh wat verrassend dat was het ook.
Slechtste grap tot nu toe.
Maar oké jullie hebben een jaar de tijd om wel een goede grap te verzinnen en nu het corona tijd is hebben jullie nog meer tijd.
Succes !



Partypoeper.

Bokt bedankt voor de leuke smurfjes en de tijd die er in gestoken is!

(Mijn iPhone maakt van smurfjes automatisch smurfensnot?)

katja_silke

Berichten: 367
Geregistreerd: 22-12-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:09

Aan de ene kant had ik het door, aan de andere kant was het wel erg geloofwaardig, vooral omdat flarum echt bestaat. Ik wil mn onderschrift behouden :j

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:15

Het was smurfen :D

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:24

Ik vind de grappen elk jaar minder worden. Of overduidelijk wat de grap zal zijn. Als je er wat van zegt, krijg je het antwoord dat je dan zelf iets moet verzinnen. Maar als je de1april topics elk jaar leest, staan daar genoeg ideeen in! Er worden elk jaar nieuwe ideeen aangedragen, dus dat standaart antwoord klopt dan ook niet meer. :+

marleen_88

Berichten: 14045
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:37

Ik wist het, bokkers (oud modjes) in het complot. ^)
Ik heb mij prima vermaakt hoor, beetje luchtigheid in deze crisis. *\o/*

LaCiega

Berichten: 1070
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:41

O:) super behulpzaam hier.
Mocht iemand nog hulp nodig hebben... :')


Edit. Het leukste vind ik altijd wel de sfeer op 1 april die om de grap heen gemaakt wordt door de bokkers

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16127
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:49

AfricanLady schreef:
Je kan hem ook negatief opvatten.
Ik bedoelde ermee dat veel nu thuiszitten en daarom wat meer vrije tijd hebben xD
Ik spot hem niet mee en jullie maken hem zelf ongepast


De meeste van ons hebben ook nu nog een fulltime baan, welke we nu thuis moeten zien te organiseren waar de rest van het gezin ook aandacht wil, want we zijn immers thuis.
Thuis "zitten" en meer vrije tijd is er dus echt niet.
Degene die nog buitenshuis mogen werken hebben dus een vitaal beroep, en werken ook knoert hard.
Vind dit topic eigenlijk niet de plek voor deze discussie, maar jouw opmerkingen voelen verre van prettig.

fohadie schreef:
Ik vind de grappen elk jaar minder worden. Of overduidelijk wat de grap zal zijn. Als je er wat van zegt, krijg je het antwoord dat je dan zelf iets moet verzinnen. Maar als je de1april topics elk jaar leest, staan daar genoeg ideeen in! Er worden elk jaar nieuwe ideeen aangedragen, dus dat standaart antwoord klopt dan ook niet meer. :+


Het is ook elk jaar moeilijker om jullie te kunnen foppen. Als we jullie (vaak geniale ideeën) gaan gebruiken, hebben jullie ons helemaal snel door ;)
Voor ons dus een uitdaging om jullie 01-04-21 enorm in de maling te nemen :+

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:50

Keihard ingetrapt hahah. Ik wou zó graag dat het geen grap was, erg geslaagd := :')

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:55

Essie73 schreef:
AfricanLady schreef:
Je kan hem ook negatief opvatten.
Ik bedoelde ermee dat veel nu thuiszitten en daarom wat meer vrije tijd hebben xD
Ik spot hem niet mee en jullie maken hem zelf ongepast


De meeste van ons hebben ook nu nog een fulltime baan, welke we nu thuis moeten zien te organiseren waar de rest van het gezin ook aandacht wil, want we zijn immers thuis.
Thuis "zitten" en meer vrije tijd is er dus echt niet.
Degene die nog buitenshuis mogen werken hebben dus een vitaal beroep, en werken ook knoert hard.
Vind dit topic eigenlijk niet de plek voor deze discussie, maar jouw opmerkingen voelen verre van prettig.

fohadie schreef:
Ik vind de grappen elk jaar minder worden. Of overduidelijk wat de grap zal zijn. Als je er wat van zegt, krijg je het antwoord dat je dan zelf iets moet verzinnen. Maar als je de1april topics elk jaar leest, staan daar genoeg ideeen in! Er worden elk jaar nieuwe ideeen aangedragen, dus dat standaart antwoord klopt dan ook niet meer. :+


Het is ook elk jaar moeilijker om jullie te kunnen foppen. Als we jullie (vaak geniale ideeën) gaan gebruiken, hebben jullie ons helemaal snel door ;)
Voor ons dus een uitdaging om jullie 01-04-21 enorm in de maling te nemen :+


Dat mag je vinden is jou mening xD

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:57

Je weet dat je echt goed hebt meegedaan aan deze grap als je 3x gequote bent in de OP :=

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:05

xVerax schreef:
Je weet dat je echt goed hebt meegedaan aan deze grap als je 3x gequote bent in de OP :=

Dat is wel een prestatie ja _O-

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:07

Was een geslaagde grap :):) had al wel snel door dat er mensen in t complot zaten (he muurp! ~~}> ), maar vond voornamelijk de enquête geniaal := daar heb ik mijn vriend ook van mee laten genieten.

Leuk om meerdere van mijn antwoorden ook terug te zien :')

Bedankt voor de moeite, de leuke enquête en de afterrapportage! +:)+

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: 1 april 2020: een terugblik: smurfen, een enquête en Flarum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:12

Hij was leuk! Ik heb alleen die hele enquete niet gezien :=

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:13

Hij was leuk hoor modjes :D

Geen statje wie het meest vaak de link heeft ingetypt? :')

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:16

Amado7 schreef:
Hij was leuk hoor modjes :D

Geen statje wie het meest vaak de link heeft ingetypt? :')

Of opnieuw heeft ingelogd? :')