Yannick Janssen van Grunsven: "We moeten positief blijven"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13992
Geregistreerd: 20-04-16

Yannick Janssen van Grunsven: "We moeten positief blijven"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-20 11:58

Equnews
Overige

Afbeelding
Foto: Marjo


Ook de Nederlands springende jeugd zit noodgedwongen thuis. Equnews sprak met Yannick-Janssen van Grunsven. Normaal present op Indoor Brabant traint hij nu enkele weken noodgedwongen thuis. "Je moet het positief bekijken, nu heb ik meer tijd om aan de basis te werken."

"Het is vervelend, maar ik ben wel blij dat ik samen met m'n ouders nu opnieuw wat meer aan de basis kan werken. Ook help ik wat mee op stal, want ik kan helaas (lacht even) niet naar school."

Zorgen over de toekomst
"Ik had niet meteen evenementen op de agenda staan, maar begin me wel wat zorgen te maken voor het programma deze zomer." gaat van Grunsven verder. "Belangrijkste is nu de paarden tevreden houden."

"Dit doe ik door heel wat afwisseling te brengen in mijn trainingen. Variatie tussen binnen en buitenritten. Verder train ik goed verder en oefenen we vaak Cavaletti trainingen en gymnastiek oefeningen zoals in-uitjes."

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 12:55

Nou dit klinkt iig beter ABN dan toen ie vorig jaar die dierenactivist bedreigde via social media :Y)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 14:39

VValar schreef:
Nou dit klinkt iig beter ABN dan toen ie vorig jaar die dierenactivist bedreigde via social media :Y)

Hij is ook ouder he, en hij heeft er van geleerd.. Jammer, zo'n reactie!

Goedgekeurd onderschrift :)

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Re: Yannick Janssen van Grunsven: "We moeten positief blijven"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 14:43

Wel een half jaar ouder... ik vond vooral die reactie heel erg jammer toentertijd maar is maar net waar je je prioriteiten legt. Prima dat ie nu lekker thuis aan het trainen is, voor wie dit interessant vind.

Anoniem

Re: Yannick Janssen van Grunsven: "We moeten positief blijven"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 15:32

Volwassen ook om die reactie nu erbij te halen, relevant ook.. :n

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 16:02

VValar schreef:
Wel een half jaar ouder... ik vond vooral die reactie heel erg jammer toentertijd maar is maar net waar je je prioriteiten legt. Prima dat ie nu lekker thuis aan het trainen is, voor wie dit interessant vind.

Jij krijgt de zuurpruim award 2020..gefeliciteerd!!

Goedgekeurd onderschrift :)

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Yannick Janssen van Grunsven: "We moeten positief blijven"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 19:33

Welke award had je dan voor jezelf bedacht, Billy? :+

genja
Berichten: 3942
Geregistreerd: 12-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 19:51

VValar schreef:
Wel een half jaar ouder... ik vond vooral die reactie heel erg jammer toentertijd maar is maar net waar je je prioriteiten legt. Prima dat ie nu lekker thuis aan het trainen is, voor wie dit interessant vind.



Het is een puber die doen soms dingen zonder na te denken. Hebben wij vroeger ook allemaal gedaan dat was alleen niet online dus minder gevolgen.
Zijn ouders hebben er op gereageerd en er met hem over gesproken en een passende straf gegeven. Moet er dan een half jaar later nog over gesproken worden ?

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 19:59

Boras schreef:
Welke award had je dan voor jezelf bedacht, Billy? :+

De ik zeik geen 15 jarige af over iets wat een half jaar geleden gebeurd is award gok ik...

Goedgekeurd onderschrift :)

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 21:31

Je hoort hem nooit in het nieuws, behalve afgelopen jaar in augustus na een ‘incidentje’ en nu hij thuis verder werkt aan de basis. Maak ik een opmerking dat dít nieuws beter klinkt dan vorig jaar, is het weer niet goed :D Bijzonder om te lezen dat een ieder die dit aankaart wordt beticht van zuurheid. De hele dag binnen zitten doet jullie geen goed hoor :+

Anoniem

Re: Yannick Janssen van Grunsven: "We moeten positief blijven"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 21:57

Pot verwijt de ketel #zuurpruim #onvolwassen
:+

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 22:15

VValar schreef:
Je hoort hem nooit in het nieuws, behalve afgelopen jaar in augustus na een ‘incidentje’ en nu hij thuis verder werkt aan de basis. Maak ik een opmerking dat dít nieuws beter klinkt dan vorig jaar, is het weer niet goed :D Bijzonder om te lezen dat een ieder die dit aankaart wordt beticht van zuurheid. De hele dag binnen zitten doet jullie geen goed hoor :+

Ach.. De manier waarop je dingen zegt en de toevoeging voor wie dat interesseert zegt genoeg.. Daarbij is er maar 1 die het joch afzeikt en zuurpruim wordt genoemd..
Daarbij, de hele dag bi ben zitten op m'n vrije dagen houdt me wel gezond, ik moet maandag nl gewoon weer aan het werk in het verpleeghuis... Denk dat jij meer last hebt van het binnen zitten...

Goedgekeurd onderschrift :)


VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 22:43

Zo nu er hashtags worden gebruikt is het tijd voor mij om uit te checken uit het topic :+ Bedankt voor jullie super inhoudelijke bijdragen. Wij hebben een hele andere interpretatie van ‘afzeiken’ (heerlijk ironisch op dit moment ook gezien de pot de ketel verwijt), altijd fijn om een discussie te voeren met mensen die zich tot feiten beperken en niet persoonlijk op de man spelen. Oh wacht... _O-

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 22:53

Relaxed schreef:
Pot verwijt de ketel #zuurpruim #onvolwassen
:+

#hetisgeeninstagramhier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 23:49

VValar schreef:
Zo nu er hashtags worden gebruikt is het tijd voor mij om uit te checken uit het topic :+ Bedankt voor jullie super inhoudelijke bijdragen. Wij hebben een hele andere interpretatie van ‘afzeiken’ (heerlijk ironisch op dit moment ook gezien de pot de ketel verwijt), altijd fijn om een discussie te voeren met mensen die zich tot feiten beperken en niet persoonlijk op de man spelen. Oh wacht... _O-


Inhoudelijke bijdragen.. Check je eigen bijdrage ff :+

:evaw:

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 00:22

Kijk je mag het niet met me eens zijn en het een stomme reactie vinden. Maar dan zou het je sieren om daar inhoudelijk op in te gaan. Wat ik nu hoor is vooral veel geroep dat het onvolwassen en zuur is, dus algehele grote boos, en dat doet afbreuk aan enig volwassen discussie die we konden hebben.
En ja, vooralsnog hebben mijn reacties echt wel wat meer inhoud dan hashtags er tegenaan gooien en alles wat ik zeg terug te ketsen. Ik vind dat echt heel bijzonder... :o

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Yannick Janssen van Grunsven: "We moeten positief blijven"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 00:32

De bedoeling was, dat je inhoudelijk op het geplaatste stukje inging, niet dat je even verteldewat hij vorig jaar uitgestukt had. Daar he is hij voor gestraft en heeft hij van geleerd toch!!

Goedgekeurd onderschrift :)

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 00:41

Met alle respect, hoe ik op de OP reageer is volledig aan mij, wanneer ik het relevant vind om er iets bij te halen dan doe ik dat. Als je daar vervolgens vraagtekens bij hebt dan kan je dat uiteraard kenbaar maken. En of hij er van geleerd heeft, geen idee?? Ik woon niet samen met hem dus kan het alleen maar hopen.

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 01:50

VValar schreef:
Met alle respect, hoe ik op de OP reageer is volledig aan mij..


En zo is het maar net.

Alsof er niets belangrijker is om je druk over te maken.

imaudy
Berichten: 5010
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 02:09

VValar schreef:
Je hoort hem nooit in het nieuws, behalve afgelopen jaar in augustus na een ‘incidentje’ en nu hij thuis verder werkt aan de basis. Maak ik een opmerking dat dít nieuws beter klinkt dan vorig jaar, is het weer niet goed :D Bijzonder om te lezen dat een ieder die dit aankaart wordt beticht van zuurheid. De hele dag binnen zitten doet jullie geen goed hoor :+


Dat is het hem. Je hoort nooit wat over Yanninck en nu ineens wel. Het nieuws gaat ook nergens over. We blijven thuis met de paarden, ja dat is ook de bedoeling.. :+

[o]

MarjanB

Berichten: 16411
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Yannick Janssen van Grunsven: "We moeten positief blijven"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:34

Ik vind vooral het zinnetje paarden tevreden houden interessant :+ men pleurt paard elke dag buiten zorgt voor voldoende voer en sociale contacten en paard is tevreden toch?

Life is a balance of holding on, and letting things go…

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:04

MarjanB schreef:
Ik vind vooral het zinnetje paarden tevreden houden interessant :+ men pleurt paard elke dag buiten zorgt voor voldoende voer en sociale contacten en paard is tevreden toch?

Niet ieder paard. Ik had hier 2 jaar terug een prinsessenmerrie die echt meer wilde dan alleen hele dagen buiten staan met onbeperkt ruwvoer en af en toe een appeltje krijgen. Ze kwijnde gewoon weg. Inmiddels staat ze bij iemand die er wel iedere dag een borsteltje overheen haalt en regelmatig een kort ritje maakt en het is een heel ander dier geworden. Ze staat daar in een kleinere stal met minder andere paarden dan bij mij en toch was ze hier niet happy.

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 16:14

Moderatoropmerking:
Zouden jullie de persoonlijke opmerkingen achterwege willen laten? Dat komt de sfeer immers niet ten goede. Dank!

“I am a brain, Watson. The rest of me is a mere appendix.”
― Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle)

Jessix

Berichten: 16424
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 17:01

MarjanB schreef:
Ik vind vooral het zinnetje paarden tevreden houden interessant :+ men pleurt paard elke dag buiten zorgt voor voldoende voer en sociale contacten en paard is tevreden toch?

Dat viel mij ook op en vooral omdat deze jongen natuurlijk een mega accommodatie heeft om gewoon alles te kunnen blijven doen, behalve op wedstrijd. Zouden zijn paarden echt niet meer tevreden zijn nu? :D

rien10
Berichten: 14613
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Yannick Janssen van Grunsven: "We moeten positief blijven"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 17:16

Fijn dat de familie van Grunsven niet het erf af hoeft om te trainen. Dat scheelt een hoop stress.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Finesse, Geertema, SemrushBot, XladyX en 80 bezoekers