Jerai weer naar de kliniek geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Jerai weer naar de kliniek geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 16:08

Eerste topics:

[VvdD] Het gaat wéér niet best met Jerai

[VvdD] 1 week verder

Het leek dus even beter te gaan. Met de nadruk op leek.

Woensdag kwam de therapeut kijken. Ik zag zelf aan het begin vd avond al iets wat héél raar was, dezelfde symptonen die ze eerst aan de rechterkant had, zaten nu aan de linkerkant Verward en ook nog steeds rechts.

Op aanraden van de therapeut nadat die Jerai gezien had, heb ik weer de Uithof gebeld.

Donderdagavond is er een veearts bijgekomen, Jerai moest vandaag naar de kliniek.

Weer op de foto en op de echo, en idd, het zit nu ook aan de linkerkant Frusty Scheve mond

Peesontsteking in schouder is al zeldzaam, peesontsteking in beide schouders is uitzonderlijk......

Er is afgesproken dat vanaf nu 1 arts, Peter Stolk, zich helemaal met Jerai bezig gaat houden.

Ze word vanaf nu regelmatig gecontroleerd en als er een andere arts moet komen omdat hij vrij is gaat dat in overleg.

Hij had al e.e.a. uitgezocht. Er is in totaal 1 geval bekend in Zwitserland en 3 in Amerika. Uit Amerika had hij al wat documentatie, die ik ook gezien heb en die paarden waren alledrie geopereerd, met goed resultaat: Er stond dat de paarden uiteindelijk hun atletische vermogens helemaal terugkregen (vrij vertaald Haha!) na de operatie.

De arts in Zwitserland kon hij vandaag en gisteren niet bereiken.

Peter Stolk gaat nu eerst verdere informatie zoeken en dan neemt hij vd week contact op, ook om een afspraak te maken voor controle.

Het ziet er dus naar uit dat er iig nog wel hoop s Sigaar maar het wordt wel een lang traject.

Jerai heeft ook een iets langere periode een dosis pijnstillers, genoeg zodat ze niet barst vd pijn, maar ook niet zoveel dat ze erdoorheen gaat lopen.

Ik kom binnenkort als ik weet wat weet met een update.
Laatst bijgewerkt door Ptries op 23-11-02 22:03, in het totaal 2 keer bewerkt

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 17:14

Sterkte Patries.

reina

Berichten: 637
Geregistreerd: 03-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 17:18

oliebol zeg! In ieder geval veel sterkte en geef haar maar heel veel knuffels..

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 18:44

Bedankt! Ik heb nu iig wel weer iets meer hoop. Van de week ging het echt vreselijk, ging alleen maar weer slechter ipv beter.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 18:50

zo zielig voor jou en jerai ! maar het zal wel goed komen , jerai heeft al zoveel gevochten , nu gaat hij het echt niet zomaar op geven !!!Veel sterkte meid , en verwen jerai maar lekker Lachen

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 18:58

Gelukkig dat er weer hoop is!!!
Heb de hele dag in spanning gezeten, heb elk lesuur op school gedacht; ik ga Patries bellen en dan gelijk naar Jerai... Maar ik heb afgewacht en heb nu dan toch nog goed nieuws gekregen, tenminste... goed kun je het natuurlijk niet noemen maar er is iig weer hoop!!
Ik hoop dat het goed komt, en als ik wat voor je kan doen bel maar!
Sterkte, xxx Nik

Charmotte 4-ever!!!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 19:05

He wat naar. Toch hopen dat alles weer een beetje goed komt.
Sterkte ermee

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 19:43

Moet Jerai weer hebben hoor. Maar gelukkig is er wel hoop, en weten ze iig wat het is. Dan heb je daar tenminste duidelijkheid over.
Sterkte!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:56

heel veel succes en hij is in ieder geval in heeeeeeele goede handen bij dierenarts Stolk!!! hij is echt SUPER!!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-02 16:52

Bedankt voor de reacties. Stolk schijnt idd heel goed te zijn, dat zei Barbara ook al, daar ben ik wel heel blij mee. Ik weet ook zeker dat hij alles zal doen wat 'ie kan doen.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, ardanwan, c_alsemgeest, Cjuan, Laj1, Plop1997, Plus_en_Min, SplashIsLief, Steeph en 119 bezoekers