[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 15:11

Dat zal waarschijnlijk op het laatste moment pas blijken Linsey. We wachten maar af. Echt goed voor mij al die stress. :+

Ik ben vanochtend bij Max geweest, stuk gewandeld. :) Stalgenoot heeft z'n hoeven gedaan. Ik dacht er slim aan te doen (ook op advies van huisarts) om m'n hand af te dekken op stal, maar daardoor is de halve wond nu open. :x


Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 15:13

Haha nee geloof niet dat ik Corona heb. Maar volg het advies en blijf thuis je zou toch niemand willen aansteken.
Ben benieuwd of vakanties nog door kunnen gaan of dat ze nog strengere regels gaan instellen.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 15:21

Daniëlle: de outdoor kampioenschappen?

Mandy: vervelend van je wond! En heel stressvol inderdaad, je bent zo afhankelijk ook in zo’n situatie. Je hebt het niet zelf in de hand.


Hier ook complete chaos in de winkels :oo Misschien ben ik wel te nuchter hoor maar ik ga dus echt niet lopen hamsteren.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 15:33

We werden net gebeld door de accommodatie: we krijgen het volledige bedrag terug *\o/* Súper netjes!

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 15:52

Opluchting!!

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 15:57

Oh dat is wel een hele opluchting hoor Susanne!!

Hier ook chaos in de winkels. Wij hebben wel ervoor gezorgd dat we gisteren nog even voer voor de pony's/schapen/konijnen/honden in België zijn gaan halen, zodat we in ieder geval voor 1,5 maand genoeg voer in huis hebben. Mochten mensen het verzinnen om toch enorm te gaan hamsteren, dan staan we in ieder geval niet voor lege schappen.
Voor ons zelf geloven we het wel :))

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:14

Een opluchting Susanne.
Hier omgeving den haag en zoetermeer echt alles leeg in de winkels. Vriendin stuurde net foto's can de Albert Hein en echt alles zo leeg.

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:07

Dat is zeker een hele opluchting Susanne :)

Misschien ben ik naïef maar ik maak me eigenlijk helemaal niet zo druk. Ik haal geen extra boodschappen, vermijdt niet nu plekken. Als ik gewoon naar kantoor en school had gemogen had ik gewoon gegaan. Natuurlijk was ik een keer extra me handen. Maar voor mijn gevoel is het nog zo ver weg, maar ook weer zo dichtbij. Heel naïef denk ik misschien wel, ik krijg het toch niet. Maargoed wellicht ook niet slim.

Toliene van de Dwarsweg: Mennen dressuur Z+14 Vaardigheid ZZ+7

Mowgli4

Berichten: 1378
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:57

Fijn dat dat kon Susanne!

Hier zijn mensen ook allemaal aan het inslaan. Broden, wc papier, zeep. Allemaal lege vakken

Great friends are hard to find, difficult to leave, impossible to forget Mowgli, Blitz & Jay

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:57

Oeh, dat is fijn! Tsja het is natuurlijk onmacht! Heel netjes hoor

Djingo dr M+14 - v M+18 ~ Indy dr Z+5 - v ZZ+1
Indy & Djingo dubbelspan dr L+10 v M+6

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 20:04

Susanne, nee de indoor district in Zwartewaal. Ik zou niet meedoen hoor, maar Patricia en Linsey dacht ik?
Fijn dat je je geld terugkrijgt!! Netjes hoor.

Ik heb gisteren nog boodschappen gedaan en was nog niks aan de hand hier.
Mensen zijn helemaal gek geworden zeg.

Ik maak me er ook absoluut niet druk om, maar je komt er moeilijk omheen, want iedereen heeft het erover :roll:

Volg mijn avonturen met welshpony Charlie in Portugal op Instagram


Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 20:53

Ik werk in een supermarkt.

We gaan vrijdag open om 7u30, maar om 7u stonden ze al aan te schuiven met lege karren en ging iedereen gelijk hamsteren. Half uur na opening al 12 kassa's open en dit een hele dag lang. Moest vandaag werken van 8u tot 18u, morgen normaal van 6u25 tot 13u maar moet uiteindelijk tot 18 werken..hele lange werkdag dus.Wij mogen kiezen of we handschoenen dragen of niet, maar moeten wel verplicht onze handen ontsmetten voordat we een oudere klant afrekenen aan onze kassa.

Onze voorraden conserven, diepvriesgroenten, vlees, toiletpapier etc is er volledig door en deze nacht komt er een flinke lading binnen..gelukkig werken we met een nachtploeg. Nachtploeg moet nu wel dubbele shiften werken, omdat wij als winkelmedewerkers niet van onze kassa geraken.

Ik hoop dat deze chaos snel voorbij is. Ikzelf maak er mij niet zo druk in..als het komt, komt het..het is iets nieuws onbekend, dus iedereen in paniek omdat ze niet weten hoe of wat. :)

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 10:50

Hier was het om 08:00 al mega druk in de winkel. Ik wilde brood. Iemand voor mij nam 11 broden en toen was er niks meer voor mij. Het is echt bizar.

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 10:52

:wow:
Echt asociaal!

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 11:38

Wow Patricia!

Ik heb net ook getracht (de wekelijkse) boodschappen te doen maar er waren inderdaad veel lege schappen en veel hamsterende mensen :') Geen keukenrol en wc papier meer te krijgen.

Ayla

Berichten: 6119
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 12:28

Rianne: fijn dat het beter gaat met Toos :)

Kymberley: fijn dat Pepper het goed deed tijdens jullie (korte) buitenritje, vervelend van de wielrenners.. toen ik vroeger in de polder reed had ik er ook wel eens 'last' van maar in het bos kom je ze gelukkig niet tegen haha. Mountainbikers ook zelden en de meeste reageren leuk, al rijd ik vaak op 'hun' paden (MTB paden) :o

Daniëlle heeft een lekker ritje gemaakt. Ik vind jouw pony's er steeds beter uit zien, wat voller en wat meer spier. Ben je iets specifieks gaan voeren of? Gewoon uit interesse. Fijn dat je les zo goed ging!

Lillian: fijn dat Floor inmiddels met de andere pony's samen staat.

Jolliej: op de tweede foto vind ik het ook het mooist maar lang staat ook goed :j

Balen van alle vakantieplannen die in de soep vallen.. hier alleen de zomervakantie gepland. Tussendoor hopelijk nog wel een midweekje of weekendje met Sjors en mijn vriend naar Susanne en haar vriend :)

Mandy: doe je voorzichtig met jezelf? :(:) Brandwonden zijn echt pijnlijk.

Linsey: klinkt ook niet fijn maar fijn dat het na twee dagen weer weg was.

Bij onze AH is het ook echt chaos, de schappen zijn niet per see leeg (behalve het wc papier, brood en paracetamol) maar het is echt heel druk. Onze voorraadkast en diepvries liggen altijd al aardig vol omdat wij zo ongeveer elke week hamsteren :') Dus ik heb op een extra brood die ik in de vriezer heb gegooid niet meer in huis gehaald.

Ik was zo positief over Sjors zijn behandeling van de osteopaat maar na een week liep hij ineens totaal niet fijn meer -O- Enorm tegen de hand, rug wegdrukken, geen linker stelling en buiging meer aan willen nemen, niet aan de hulpen en dat ben ik totaal niet van hem gewend. Het een en ander geprobeerd maar het beterde niet. Donderdag is hij gemasseerd en hij had behoorlijk last van zijn spieren, hopelijk is het er allemaal een beetje uitgemasseerd nu en gaat het gauw weer fijn..

Mowgli4

Berichten: 1378
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 14:15

Pff jeetje Patricia. Dat is echt asociaal!

Ayla, hopelijk knapt Sjors gauw op na zijn massage!

Qhp heeft een nieuwe collectie uitgebracht. Met zelfs een halster in de maat shet. Deze kon ik niet laten liggen. Dus ik hoop dat die zo past :o
Afbeelding

Great friends are hard to find, difficult to leave, impossible to forget Mowgli, Blitz & Jay

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 21:03

Mirjam: vrolijk halster heb je gescoord! :)

Ayla: sneu dat Sjors zo’n last heeft gehad van de behandeling. Had je een andere als voorgaande keren? Hopelijk heeft de massage het wat kunnen verbeteren.


Vanmiddag op pad geweest met duo penotti en mijn vriend achterop de wagen.
en Fay moet echt weer even naar de kapper :')
Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 23:35

Lief kleurtje heeft het halster!

Ayla, hopelijk knapt Sjors er snel van op. :(:)

Suus, ging het goed?

Ayla

Berichten: 6119
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 11:38

<3

Het was inderdaad een andere osteopaat dan diegene die hem al jaren behandeld. Ik was heel erg tevreden over de behandeling en er kwamen interessante dingen uit, alleen heeft het blijkbaar meer los gemaakt dan wij dachten ofzo.

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:18

Mandy, hoop voor je dat je naar Thailand kan! Zou wel heel erg balen zijn hoor :( Bah een wond op je hand, dat is altijd de meest onhandige plek die je maar kunt hebben. Je hebt de boel zo weer open.

Patricia, beterschap ook! Hihi wat asociaal zeg, achja moeten de lol er maat van inzien toch.

Linsey, eens hoor. Dat hamsteren zal wel nergens voor nodig zijn en anders komen we er wel achter, gaan echt niet zomaar dood. Ben zelf erg kalm en nuchter maar moet wel uitkijken voor mijn werk ect, ik vermijd wel drukke plekken hierdoor. Mijn cliënten hoeven dit alleen maar op te pikken en de helft bezwijkt hieraan.

Susanne, wel jammer dat je niet op vakantie kan! Mooi en netjes dat je het bedrag wel weer terug kan krijgen. Anders zou het helemaal sneu geld zijn. Knap tweespan heb je daar hoor :)

Miranda, ja ben ik met je eens, zorg er wel voor een kleine voorraad te hebben (moet zeggen dat ik dat altijd wel heb, heb wel eens van die dagen dat ik geen zin in boodschappen doen heb) en de dieren moeten zeker goed voorzien zijn! Lekker veel mandarijntjes voor Hidde :P en witlof voor de caafjes.

Ayla, jeetje heeft Sjors er zo'n last van joh... Vervelend is dat zeg, denk je iets goed te doen. Zal wel erg vast gezeten hebben dan.

Mooi halster voor Mowgli! :)

Hier vrij weinig bijzonders, tja dat virus. Op mijn werk een grote chaos, andere roosters en meer werken i.p.v. minder :P

Op paardengebied: donderdag 11,5 km gereden en gisteren ook. Komt door het lange werken dat ik erna even mijn hoofd leeg wil maken. Heb nu 5 lange dagdiensten gedraaid waarbij iedereen thuis was (12 cliënten) en ben echt op nu. Heb het zo gehad, gevoel alsof ik elk moment kan slapen.

Hidde gelukkig alife and kickin', ohja! Ik word tante vandaag of morgen :D Mijn schoonzusje word nu ingeleid! Dat is dan wel weer leuk :)

Hier een foto van gisteren, links zie je hele mooie bloesem bomen <3 Wil daar echt eens een foto van Hidje maken!
Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 22:06

Bloesem is mooi voor fotos! <3
Spannend om tante te worden.
Succes met werken! :(:)

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 08:06

Mooi inderdaad die bloesem voor foto’s :j


Pfoe hè wat een toestanden momenteel...

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 09:05

Op stal mogen geen verzorgsters/bijrijdsters meer komen voorlopig.
Ik snap het maar heb echt flink stress.
We weten nog steeds niet of onze reis doorgaat (ik verwacht van niet), maar mijn gezondheid laat het ook nog niet toe vaak naar stal te gaan. :\

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 10:31

ik zit verplicht thuis... heb lichte klachten :(

Floris[o][o]
Shetlandpony_floris_andme @instagram
Guess, & Polly i kerstmuts you
Armani de hemel is weer een ster rijker, rust in vrede :'(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers