vraagje over wedstrijdkleding

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

vraagje over wedstrijdkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 19:20

keej ff een vraagje.
want als ik naar foto's kijk van wedstrijden etc. zie ik allemaal leuke slanke dames helemaal top gekleed.
maar dan vraag ik me af. wat nu als je niet de dunste bent. dus gezet. of dik of hoe je het noemen wilt.
als je jezelf dan in zon\'n pakkie wurmt ziet het er toch ook niet uit???
wat moet je dan ??? wat mag je verder nog aan behalve die strakke zogenoemde body stockins?
tsja
ik vraag dit eigenlijk al helemaal omdat ik graag baily eens op de wedstrijden wil uitbrengen maar ik ben dus oook niet de dunste...
en het idee dat ik dan zo'n strak truitje aan zou moeten houd me daar nog het meest van af.

iemand ideen of oplossing ofzo???
graag wil ik jullie mening horen


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


rocky01
Berichten: 25
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: geldermalsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:36

ligt eraan in welk onderdeel je wilt starten in de halter kun je een blazer aan en in de reining een blouse in de pleasure zou je een jasje tot je middel kunnen dragen dus er is altijd wel een oplossing om geen body aan te doen en anders een body met zo'n body warmertje eroverheen
(kweet niet hoe je het schrijft)

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 19:41

wou meedoen aan pleasure en misschien trail...


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:54

Je zoekt gewoon iets wat tot over je achterste en buik valt, dus niet tot in de taille. Daaronder kun je natuurlijk wel zo'n slinky aan maar die moet niet echt strak zitten. Dat trekt, ook bij dunnere mensen en dan lijk je zowiezo dikker dan je bent.
Kijk maar eens goed bij wedstrijden rond, er zijn genoeg leuke oplossingen. Op internet zullen ook wel genoeg ideeen staan als je foto's van westrijden bekijkt.
En... het lijkt altijd alsof er alleen maar dunnetjes meedoen maar als je goed kijkt valt dat (gelukkig) reuze mee.


VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 20:02

mwah ik snap wel dat er niet alleen dunnetjes meedoen maar ik heb nog niet echt iets gezien op een foto waarbij iemand een goede oplossing had voor die buik......
want me kont is niet zo'n probleem (alhoewel Haha!) maar de buik des te meer.......


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:45

ik zou een pleasure jasje nemen en geen bloes
een bloes moet in je broek en dan lijk je vaak dikker
een pleasure jasje kan je wat langer maken, zodat hij net over je buik valt.
een rustig stofje en de lijntjes verticaal, niet te veel kleur, want dan trek je de aandacht juist naar je zelf.

je hebt een tinker dus ik neem aan dat er wel wat zwart in zit
ik zou voor en zwarte broek en zwart jasje kiezen
met op dat jasje een paar accenten. het liefst op je rug en mouwen.
ik zou wel een opvallende pad kiezen.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 21:26

Zelf ben ik ook de dunste niet. Mijn moeder is gelukkig erg handig met de naaimachine en gaat voor mij kleding maken, show kleding heb ik zowie zo altijd al laten maken. (vanwege mijn niet gemiddelde bouw)

Ik ben van plan een slinky te dragen, zwart, met daarover een western-vest die van voren een tikkie langer is dan van achteren, als je op het paard zit, valt dat dikke meestal wel mee.

Ik draag voornamelijk zwart met 1 ander kleurtje om de boel speciaal te maken, de twee zijdes van de vest (dus eigenlijk onder je armen) worden van een andere kleur en stof.
Zo lijk ik iets langer en wordt de aandacht daarnaartoe getrokken ipv naar mijn buik.

Verder rijden er zat Dikkere mensen western en moet je proberen net zo trots en rechtop te paard te zitten als de dunne dames. De jury kijkt daar echt niet naar en dat is wat telt!

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 21:59


K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 23:27

Zelf heb ik meestal toch een effe gekleurde blouse aan (in de kleur van mijn saddlepad) en een zwarte broek, maar mijn chaps heb ik achterwege gelaten nadat ik mezelf eens goed in een spiegel had gezien. Die gingen op mijn buik helemaal bol staan als ik in het zadel zat, en dat was geen gezicht. Verder vindt ik dat er hierboven best wel wat goede opties genoemd zijn, waar je iets mee moet kunnen. Veel succes.

DubbelFun

Berichten: 88469
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 10:10

Ik ga helemaal met Jos mee.
De aanvulling van Jeddah over de gekleurde banen onder de armen is heel goed. Maar wel in rustige tinten.
Zelf zou ik dan kiezen voor een rustige kleur op front en achterkant, met zwarte banen onder de armen voor het slanke afkleden.

Ik zou geen bloes aan doen, in galop staan die altijd wat bol en dat wil je juist niet hebben.

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 17:46

karin zijn chaps niet verplicht dan?? jah tis dat het voor ij ook helemaal nieuw is om wedstrijden te gaan rijden en ik wil het heel graag maar ik heb me nog niet helemaal vediept in wat wel of niet mag.


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

DubbelFun

Berichten: 88469
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 17:17

jilleroo schreef:
.. zijn chaps niet verplicht dan...

Voor zover ik weet zijn chaps alleen in de appie-trail klassen verplicht.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 17:45

Ook ik ben niet de slankste.
Ik heb laatst kleding besteld. Een zwarte broek, een panter slinkie (donkerbruin met zwarte vlekjes) en een zwart vest. Het vest loopt van voren (buik dus) iets verder naar beneden door dan bij de slanke damens. Ook aan de achterkant loopt het ietsjes naar beneden. Op m'n heupen loopt het gewoon, omdat het anders zo raar zit op je paard. Op mijn borsten komt een hele kleine versiering met de stof van de slinkie. Bruine hoed op en klaar is het geheel.
Ben van plan een pad erbij te kopen in de bruine kleur van mijn slinkie en hoed. Dan zijn we qua kleding klaar voor de wedstrijd.......qua zenuwen echter nog niet!!!!!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiƫsvar's Aussies, Quarters en Siberen.

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-02 19:10

vraagje miosschien wat brutaal. maar zou je eens een foto willen laten zien dan???
ben toch wel benieuwd wat er dan uitkomt....


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-02 19:12

Sugarmiss"]
[quote="jilleroo schreef:
.. zijn chaps niet verplicht dan...

Voor zover ik weet zijn chaps alleen in de appie-trail klassen verplicht.
[/quote]

met andere woorden.
als ik wil starten in de pleasure hoef ik niet gelijk cgaps aan te schaffen??
zou voormijn toch wel een uitkomst zijn.
ik heb behoorlijk brede bovenbenen en de meeste broeken zijn dus al stretsch met als gevolg dat ik mijn chaps zou moeten laten maken op maat. dure grap..


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers