Ik kan het nergens anders plaatsen

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
horseminn
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-12-19

Ik kan het nergens anders plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-20 15:53

Hoe kan ik zien of iemand van whatsapp mij heeft verwijderd uit zijn/ haar contacten?? Of hoe zie ik of diegene mijn status heeft gezien terwijl ze blauwe vinkjes heeft uitstaan?


Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16210
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Ik kan het nergens anders plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 15:57

Het is niet de bedoeling dat je zoveel dezelfde nieuwe topics plaats. Ik heb dan ook getemd.

horseminn
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-20 15:58

Maureen95 schreef:
Het is niet de bedoeling dat je zoveel dezelfde nieuwe topics plaats. Ik heb dan ook getemd.

De rest is verwijderd

Autumnn

Berichten: 8027
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 15:59

horseminn schreef:
Hoe kan ik zien of iemand van whatsapp mij heeft verwijderd uit zijn/ haar contacten?? Of hoe zie ik of diegene mijn status heeft gezien terwijl ze blauwe vinkjes heeft uitstaan?


Niet :Y)


Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78494
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 16:02

En hier een slotje. Bokt is in de eerste plaats een paardenforum, voor vragen over paarden. YRT is ook een forum voor vragen over paarden, en niet voor vragen over whats-app.

Er zijn een aantal fora waar niet-paard gerelateerde topics lopen, maar daarvoor moet je lid zijn van de Kudde/ Omdat je daar nog ruimschoots niet voldoende paardgerelateerde berichten voor hebt gaat dit topic op slot.

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Naevia en 25 bezoekers