zadels chippen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 13:24

hoi
hebben jullie hier al van gehoord? heeft iemand het al gedaa?
NIEUW zadels chippen bij DIVOZA
Helaas komt het regelmatig voor dat kostbare rijzadels gestolen worden. Daarom is het nu mogelijk om uw zadel bij Divoza in Leek te laten chippen met Datatag. Binnenkort is dit ook mogelijk in Zoetermeer.
Een chip (vergelijkbaar met een chip in uw paard) wordt op 2 plaatsen (absoluut onzichtbaar en veilig) in uw zadel gebracht, en bevat een unieke code. Met een scanner is heel eenvoudig af te lezen dat het uw zadel is. Ook bevestigen wij een Datatag-button op uw zadel, zodat zichtbaar is dat u een gechipt zadel heeft.
Er zijn al verzekeringsmaatschappijen die het verplichten, of een aanzienlijke korting aanbieden op de verzekering van uw zadel. U kunt hiervoor bij Divoza in Leek terecht van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.30 uur.
( ja k heb het zo van divoza afgeplukt) Schijnheilig
groetjes heleen


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 14:04

Ik heb het nog niet gedaan, maar koop binnenkort een nieuw zadel en laat 'm zeker chippen. Ik heb al eerder gehad dat een zadel van me gestolen is, dus ik neem het zekere voor het onzekere.


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 14:24

En dan? Dan is ie gestolen en hoe vind je hem dan terug? Dan moet je hem toevallig zien liggen en alleen door de chip kun je BEWIJZEN dat je de eigenaar bent. Als ie gejat is, en je ziet hem toevallig niet, heb je nog niets aan die chip.

Sorry, maar ik vind het een beetje geldklopperij...

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 15:41

jah handing, maar wat nou als ze je zadel niet jatten maar je paard hihihi ook maar je paard chippen!

wel een tof idee maar dan moeten ze ook alles chippen, menkar,hoofdstel,enzenz

xxx lynny

Love you all!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 16:31

en het kost ook nog 150 gulden. Ik vind het idee maar het kost wel klauwen met geld. Ik heb twee zadels.


nou ja ik neme het risico. denk toch niet dat ie met een chip niet gestolen zal worden.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 16:35

Hmm en dan verkoop je het zadel en vergeet je de chip op de ander z'n naam te zetten Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 17:16

Ik heb gewoon een code die voor mij betekenis heeft in het onderste zweetblad laten tikken, die staat ook op de afgifte bon. Koste me niks extra's.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 17:19

In mijn zadel staan in het onderste zweetblad mijn postcode en huisnr. gestanst, ideaal lijkt me en het kostte me geen cent.

Wat niet is kan nog komen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, gillian, petraaken en 48 bezoekers