Dromen die niet zullen uitkomen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Dromen die niet zullen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-02 16:08

Hebben jullie weleens dromen dat je weet dat die nooit zullen uitkomen..

Ik heb dat met zingen ik wou echt dat ik heel mooi kon zingen en zangeres was maar ik kan eenmaal niet zingen..

Ik wil ook heel graag pilootte worden, maar ten eerste heb ik die opleiding niet gedaan en kan ik ook niet doen en ten tweede heb ik te slechte ogen om pilootte te worden

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 16:15

Wat grappig. Dat van zingen heb ik ook af en toe wel.
Ik weet ook wel dat ik niet super kan zingen maar vals is het nu ook weer niet.
Sinds kort zit ik op een koortje wat we met een clubje (± 20 mensen) hebben opgericht. Daarvoor kwamen we ook al elke zondagavond bij elkaar. Best leuk hoor, een beetje bléren met z´n allen Haha!

Mischien is het verstandig je niet te veel te richten op je dromen maar te bedenken wat voor jou de mogelijkheden zijn. Zo hou je beide voeten op de grond en richt je je op de dingen die je goed kunt!

mizz_R

Berichten: 41
Geregistreerd: 21-11-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 16:28

Dat heb ik weleens ja.Ik heb weleens dat ik wenste dat ik beroemd was dat ik rijk was enzo.Ik denk trouwens dat iedereen dat wel heeft dat iemand iets wil maar dat het altijd een droom zal blijven!!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 16:35

ja soms heb ik dat, maar ik droom ook niet al te vaak, meestal dag droom ik op school Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 16:50

Je zou jezelf voor de verandering ook eens reele doelen kunnen stellen en vliegles gaan nemen om je CPL te halen.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 17:03

Heb ik heel vaak...ooh was ik maar rijker of oooh was ik maar wat slimmer enz.. Boos!

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 18:05

Dat heb ik dus ook Lachen Goh dacht al de enigste te zijn Lachen Ik hou er wel van om te dromen daarover....En nu nog maar hopen dat het ooit uitkomt Lachen

Het is wel zo dat als ik een droom heb die wel uit zou kunnen komen maak ik die zelf ook wel waar Lachen Zoals dat ik op de Stek stage wou lopen en het is gebeurd!! Haha!

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 18:13

een relatie met de jongen van mijn dromen Haha! ( helaas gaat dit nooit gebeuren Boos! )

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:15

Oh ik heb genoeg dromen, ik heb gelukkig nog een heel leven voor me liggen om de meest realistische dromen waar te maken..

.. en de rest? Hm dat zullen wel dromen blijven.. Dromen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 21:28

Tja, ik droom wel eens dat ik een walvis ben Verward
Hopelijk komt dat nooit uit Haha!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 21:51

Ilindra, volgens mij bedoelt ze het anders Knipoog dromen als bijv. dat je later heel graag iets wilt gaan doen, wensen.. (toch?)

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 23:32

Yvette schreef:
een relatie met de jongen van mijn dromen Haha! ( helaas gaat dit nooit gebeuren Boos! )


HAHAHAHA zoiets heb ik dus ook, het zou ooit misschien wel kunenn gebeuren, maar hij heeft nu een vriendin afblijven dus Frusty

Maar ik droom heel vaak dat ik aan het paard rijden ben, terwijl ik dat nooit doe, maar wie weet komen dromen toch uit

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 23:54

Aan dat zingen kun je wat gaan doen. Neem zanglessen, ga bij een koor. Je moet niet denken dat dingen gewoon maar komen aanwaaien hoor. Daar is heel veel werk voor nodig.

En als jij zo graag piloot wilt worden zou ik idd eens beginnen met vlieglessen nemen. Je zult dan nooit een grote Boeing gaan vliegen, maar een een- of tweepersoonsvliegtuig gaat wel.

Ik heb een neef die een bril heeft en zijn vliegbrevet heeft gehaald. Hij was testpiloot bij Fokker.

Je dromen zijn niet zo hoog gegrepen dat je ze niet waar kunt maken. Het ligt er meer aan of je ervoor bereid bent te vechten...

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 17:06

Helemaal mee eens Cassidy! Lachen