Zelfs kuilpakjes worden gestolen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Zelfs kuilpakjes worden gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 20:49

Kom ik gisteren thuis. Denk ik wat ligt het afdekzeil raar. Begreep eigenlijk eerst niet wat er nu eigenlijk aan de hand was. Maar sh*t zeker 10 pakken kuilvoer verdwenen. Liggen wel langs een weg, maar het is hier nog nooit gebeurt. En mijn rijpaardruin is hier gekomen omdat hij bronchitis had. Daar heeft hij nu nooit meer last van. Dit omdat ik 's winters geweekt hooi gaf. Maar dat is toch een gedoe als het koud wordt. Dus ik vond die pakjes een hele luxe. Boos! Zij nu natuurlijk veel duurder als van de zomer. Balen hoor. Verdrietig

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 22:56

Niet te geloven dat dit soort dingen nog steeds gebeuren!! Lagen die pakken bij jou op stal? Zijn ze de stal ingekomen, of liggen die in een schuur ofzo??

Bah wat een enge gedachte, ik zou alles voortaan maar goed op slot doen hoor!! En nu moet je weer duur hooi gaan halen Boos!.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 23:10

Hoeveel had je er totaal liggen? Pas maar op dat ze over een poosje niet weer een aantal pakken ophalen Boos!. S h i t zeg dat ze dat zomaar weghalen. Ik word daar altijd zo BOOS van!!!!! Wij hebben 1 keer meegemaakt dat ze hooibaaltjes geperst hadden, onder langs de snelweg. Mijn man en de hulpjes gingen een belangrijke voetbalwedstrijd kijken. Daarna hoefden ze 80 baaltjes hooi minder op te laden Boos! . Mijn man is altijd heel nuchter Haha! hij zegt dan doodleuk: "Ze zullen het wel nodige gehad hebben"


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 23:12

Ja maar ik had ze ook nodig!!!!!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 23:27

Zet je er de volgende keer met een hele grote zwarte stift of verf je naam telefoonnummer en adres op en dan in hele grote letters. Valt het lekker op als iemand ze gebruikt, ook makkelijk als bewijs dat ze van jouw zijn. Lijkt me niet dat ze ze weer op nieuw laten wikkelen.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 23:32

[quote= Daarna hoefden ze 80 baaltjes hooi minder op te laden Boos! . Mijn man is altijd heel nuchter Haha! hij zegt dan doodleuk: "Ze zullen het wel nodige gehad hebben"[/quote]Heb jij ook zo'n man.Die van mij is precies hetzelfde!Een klant die,,vergeet ,, Verward 10 maanden stalling af te rekenen?:Ah Joh, we eten er niks minder om.Om gillend gek van te worden

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 00:43

Hihi ja erg het Flair, zo'n nuchter geval wat zich nergens druk om maakt Haha!
Maar soms ook weer erg fijn, want dat houdt mij met beide benen op de grond af en toe, ik heb ook de neiging tot flippen bij dat soort toestanden Haha!

Sara dat zeg ik dan ook tegen Peter, maar dan zegt hij doodleuk dat ZIJ het waarschijnlijk heeeeeel hard nodig hadden hihihihi.........

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 00:48

T 'is net of ik mijzelf hoor praten als ik jou zo lees.Mijn man maakt zich echt helemaal nergens druk om.Het probleem is alleen dat hij de lieve aardige vent is Schijnheilig en ik de bitch ben Extreme duivelNee,even zonder gekheid.Wat is dat toch walgelijk dat ze je spullen van je erf jatten.Ik neem aan dat ze die pakjes niet op de fiets meegenomen hebben,dus het is wel doordacht geweest.Wij hadden 2 jaar geleden ook een leuk gevalletje:Een of andere gek had over ongeveer 20 grote balen een mes gehaald.Het gras lag gewoon achter bij ons op het erf Boos!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 01:04

Wat ook erg leuk is (NOT)
je eigen kids met vriendjes, die de grote pakken als schietschijf gebruiken voor pijl en boog schieten en meswerpen Boos!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 01:14

Pas id maar op,
morgen komen ze gewoon nog even langs voor de rest!

Waren het van die hele kleine pakjes van 20-25 kilo?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 02:12

Jep van die kleine pakjes. Nee ze moeten dus wel een aanhanger of zo bij zich gehad hebben. Rare mensen hoor en arme Ebony nu moet ie weer nat hooi eten.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 05:23

Jee zeg wat heb je toch een zieke idioten op de wereld Mischien idd een slim idee om de balen te markeren. Of in allemaal felle kleuren spraypainten?

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 09:58

Onze kuilbalen zijn zo zwaar dat ze die zonder tractor niet wegkrijgen.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 11:33

Jee, wat een rotstreek. Dat zou je bij jou niet zo snel verwachten dat ze stelen op zo'n rustige weg maar helaas. Wel flink brutaal, zoiets valt toch op?
Volgende keer toch maar van die ontilbare pakken kopen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colette40, Kirrr en 124 bezoekers