[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 23:28

Ja leuk toch Linda! Soms ook fijn om eens een 8 te krijgen :) Goed voor je zelfvertrouwen! En mooie puntjes hebben jullie al bij elkaar hoor! Lekker door in 2020 +:)+ Knappe Raika doet het allemaal toch maar eventjes!!

Ik heb niet met de jury gesproken, vorige keer was paardlief heel onrustig op de trailer op de terugweg, dus zijn we nu maar meteen gegaan. Mooi voor het donker alles weer opgeruimd en schoon := Maar dat moet ik indd ook vaker gaan doen! Ik ben ook altijd nog een beetje onder de indruk van alles na zo’n wedstrijd _O- Kan dan nog niet goed nadenken over alles whaha! We hebben nu in totaal 5 wedstrijden gereden dus dat zal hopelijk wel beter worden als we wat vaker gaan :+

linda2008

Berichten: 4253
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 23:55

Dat herken ik wel. Vaak kijk ik naar mijn punten en ga dan naar huis. Pas savonds op de bank kan ik de protocollen goed doorlezen, en dan kun je helaas geen jury meer vragen...

Jullie zijn al zo goed op weg! Komt echt wel goed. Iets wisselend zal het blijven, ene jury is de andere niet, dat hou je altijd. ;)

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 17:08

Hoe is het met je lijf Linda??

linda2008

Berichten: 4253
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 18:26

SparkYY_8 schreef:
Hoe is het met je lijf Linda??


Denk mijn nek een beetje verrekt, iets spierpijn en een flinke deuk in mijn ego ;) :')

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 19:07

linda2008 schreef:
Denk mijn nek een beetje verrekt, iets spierpijn en een flinke deuk in mijn ego ;) :')


Hahahaha ach, dat ego trekt wel weer bij, hopelijk de rest ook snel! :)

linda2008

Berichten: 4253
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 22:13

Heeft er alweer iemand wedstrijdplannen gemaakt? :D

_evelien_

Berichten: 1583
Geregistreerd: 25-04-05

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 22:24

Wij gaan 15 februari en 14 maart weer starten ;)
Tot die tijd gaan we even flink werken aan de galop en de rechtgerichtheid . Dat zijn echt onze aandachtspunten en mijn houding en zit moet ook wat beter worden.. :o

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 22:31

Ja, wij gaan 11/1 weer op pad. Heb nu wekelijks privé les, naast club les, dus probeer er echt iets van te gaan maken dit jaar. (We zijn nu 15 keer op wedstrijd geweest - in de afgelopen jaren, waarvan in 2018 maar 1 keer - en hebben 7 winst. Ik vind dat soort van beschamend, m'n vriend wordt boos als ik dat zeg)

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 23:21

Wij 25 januari en 1 maart op onze eigen club :) Weer lekker lessen en oefenen tot die tijd!

@ caratis mijn vriend zegt juist elke keer: je hebt nog 30 jaar om ik de B te rijden dus doe maar gewoon chill :')

Dee_Es

Berichten: 3663
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 02:24

Linda, de bodem viel dus wat hard uit? := Gelukkig nog wel kunnen starten.

Ik ben het 1x echt niet eens geweest met de jury maar dat was er ook 1 daar had het geen nut bij om mee in gesprek te gaan, die had haar vriendinnetjes bovenaan gezet. Was geen selectiewedstrijd dus niet de moeite om me verder druk om te maken (Was toen wel teleurgesteld hoor, had zo'n fijne proef gereden). Bij Bartels was mn proef ook wat ondergewaardeerd maar daar was de concurrentie ook moordend dus daar moest ook streng gepunt worden.

Wij gaan 4 januari op pad voor de laatste selectie. Ik hoop mn punten voor de M1 te halen en plezier te hebben want ga geen BK starten heb ik besloten. We rijden nu niet in de top mee dus mocht ik geselecteerd worden dan ben ik ring-vulling en ik rij toch liever als ik daadwerkelijk kans maak op een prijs O:) en de BK valt tegelijk met mn vakantie, zou ik een dag later navliegen, niet ideaal. Dus madam gaat nog mee voor de laatste selectie en dan gaan we rustig afbouwen naar haar zwangerschapsverlof.

En dan gaan we het outdoorseizoen maar weer eens starten met die maffe rooie van me. Nu al zin in, dat is zo'n makkelijk dier om te rijden.

linda2008

Berichten: 4253
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 09:07

Evelien, als je je er prettig bij voelt om even verder te trainen, moet je dat zeker doen :j

Caritas, beschamend is het zeker niet hoor :n je moet wedstrijden blijven rijden omdat je het leuk vind en om te zien waar je staat. Dat heeft niets te maken met iedere proef winst moeten rijden. Zo lang jij er plezier in hebt, is het toch prima?! En misschien juist wel omdat je niet zo regelmatig bent gegaan dat je ook niet in het ritme bent gekomen ;)

Sparky, leuk! Welke club is jullie club?
En daar heeft je vriend een goed punt!

Dee_Es, vakantie is ook wat waard ;) jullie hebben al zo veel bereikt! ik ben het wel even kwijt. Dat is de donkere merrie die je nu start in L2 toch? En de vos is jouw eigen toch? Welke klasse? Of hoe zat het ook alweer?

linda2008

Berichten: 4253
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 10:27

Knappe fjordenkind even showen hoor :o <3
Afbeelding

Afbeelding

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 10:49

Mooie foto’s :j
Ik rij in Overasselt bij sint walrick ;)

linda2008

Berichten: 4253
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 11:45

Sparky, oh daar kan ik ook wel eens een kijkje gaan nemen :j misschien in Maart eens proberen in te plannen :)

Dee_Es, enige tijd geleden vroeg je om een foto van mijn zadel, ik heb nog geen hele duidelijke maar wel na de les snel een fotootje gemaakt :D het is wel even wennen hoor! (en jemig wat piept en kraakt zo'n nieuw zadel, ik moet duidelijk even invetten, schaamde me rot met de wedstrijd hahaha!!)
Afbeelding

_evelien_

Berichten: 1583
Geregistreerd: 25-04-05

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 12:26

Linda knappe fjord en mooi zadel heb je!

Dee_Es

Berichten: 3663
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 12:41

Oh ik dacht jouw knapperd te zien op de insta van l'equi, hoe bevalt dat hoofdstel? Heb er ook 1 op het oog O:)

En wat een prachtig zadel! Zit vast heerlijk. Ik heb ook een nieuw zadel , hulsebos kregen we niet meer passend dus heb nu voor beide een fairfax.

De bruine merrie rij ik voor mijn instructrice in de L2 en de vos is van mezelf en daar mag ik L1 mee starten (B+12).

linda2008

Berichten: 4253
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 13:01

Evelien, dankjewel :)

Dee_Es, met de vos reed je ook van die monsterscores toch? :~
Het hoofdstel is inderdaad ook nieuw ;) Ik vind hem mooi zitten, maat valt goed, leer is goed (niet super soepel, ook niet stug) neusriem is wel erg breed maar valt goed door de vorm. En de swarovski frontriem wilde ik al een tijdje dus die heb ik er nu ook bij gedaan, helemaal blij mee :D

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:15

Sparky toch mooi met een winstpunt kunnen afsluiten!

Linda wat balen van het losrijden, maar gewoon echt pech dus. Nog veel last van de val? :(:)
Toch super herpakt in de 2e proef, top!!

Evelien jammer dat het net niet fijn ging, maar toch nog wel een mooie wp mee kunnen pakken!

Dee-es jammer dat jullie niet mee doen voor de Brabantse, maar een dag later op vakantie gaan is inderdaad ook niet ideaal..
Van welke hengst heb je de merrie drachtig?

Linda wat een knappie!
Wat een mooi zadel, ziet er comfortabel uit!
Bij mij komt 1 februari de zadelmaker voor het aanmeten van een nieuw zadel, ben benieuwd :D

Wij kunnen ook terugkijken op een heel mooi 2019 <3 Ik heb haar nu 1,5 jaar en afgelopen voorjaar zijn we begonnen met de wedstrijden en we sluiten het jaar af met B+26. Op naar een mooi 2020 :D

Wij starten komende zaterdag weer, 1 proef op het kringkampioenschap.
Zou leuk zijn als we daar een beetje bovenaan kunnen eindigen zodat we ons plaatsen voor het regiokampioenschap :)

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:30

Mooi hoofdstel, Linda, en een hele knappe fjord!

Dee_Es, wat fijn dat het met je rooie zo goed gaat! BK tegelijk met je vakantie is niet heel praktisch inderdaad, als dan ook al vooraf al duidelijk is wie er continue bovenaan rijden kan ik me voorstellen dat je lekker op vakantie en naar de M1 gaat.

Caritas, iedereen heeft een eigen tempo en eigen doelen, dus hoe lang je er ook over zou doen, gewoon lol hebben en je niet schamen, nergens voor nodig.

Sparky en Evelien, leuk dat jullie alweer wedstrijden gepland hebben.

Halverwege januari gaan wij weer op wedstrijd en als dat goed gaat is er op dezelfde locatie in februari weer een. Eind februari hebben dan weer een keer thuis wedstrijd.

linda2008

Berichten: 4253
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 14:00

Melissa, inmiddels geen last meer. Was echt domme pech! Ik had er ook absoluut niet af hoeven/moeten vallen met 1 spurt naar de zijkant, maarja ik zit gewoon niet zo stevig :o hihi!
Alvast heel veel succes zaterdag! Je hebt een top jaar achter de rug, wat de uitslag zaterdag ook moge zijn :)

Verder wens ik iedereen een gelukkig, gezond en sportief 2020! :D

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 17:55

Allemaal een heel gelukkig, gezond en sportief nieuwjaar! Dat het voor ons allemaal een mooi jaar mag worden :D

Linda gelukkig geen last meer! Kan de beste overkomen toch!

Wij hebben het eerste ritje van het nieuwe jaar erop zitten. Het trok zo opeens weer heel dicht met de mist maar blij dat ze ondanks de kou, mist en vuurwerk toch braaf bleef lopen :)

Dee_Es

Berichten: 3663
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:11

linda2008 schreef:
Evelien, dankjewel :)

Dee_Es, met de vos reed je ook van die monsterscores toch? :~
Het hoofdstel is inderdaad ook nieuw ;) Ik vind hem mooi zitten, maat valt goed, leer is goed (niet super soepel, ook niet stug) neusriem is wel erg breed maar valt goed door de vorm. En de swarovski frontriem wilde ik al een tijdje dus die heb ik er nu ook bij gedaan, helemaal blij mee :D


Klinkt goed! Brede neusriem is niet erg, die van mij heeft een groot hoofd := Monsterscores vallen wel mee hoor, hij heeft absoluut geen spectaculair beenwerk en verliest snel impuls.

Melissa, jullie hebben echt zo'n goed jaar achter de rug! Plaatsen voor de regio moet echt wel lukken, ik heb vertrouwen in jullie. Hier had alles vrij 1 januari, stap vanavond weer voor het eerst op.

Roulette, lekker weer wat wedstrijden op de planning, tof! Neem je haar een keer mee naar het zuiden of is dat te ver rijden voor jullie?

Dit is de papa van het veulen, Don Olymbrio.
Afbeelding

linda2008

Berichten: 4253
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 22:40

Melissa en Dee_Es, veel succes morgen!! Schrijven jullie beide een verslagje na afloop? :D

Dee_Es

Berichten: 3663
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 11:14

Heb me afgemeld ;( ben door mn rug gegaan. Vannacht heel veel pijn gehad dus moet er echt niet aan denken om nu op een hoog opgooiend paard te gaan zitten.

Beetje stom einde van het seizoen zo maar we gaan volgend indoorseizoen gewoon weer knallen.

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 15:20

Dat is balen, zeker zo aan het einde van het seizoen! Hopelijk gaat het snel beter en gelukkig heb je je rooie nog als je merrie met (wedstrijd)verlof is.
Voor Eva en mij is het alweer heel wat dat we ergens anders dan thuis starten, het zuiden is voorlopig nog wat te ver voor ons :)

Melissa, hoe is het gegaan vandaag?