Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Achterom
Berichten: 23028
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 20:59

Lekker hoor!

Hier ook weer een fijn pakketje van de coop:
- 2x macaroni/spaghetti groente
- japanse roerbakgroente
- een hele bloemkool
- 2 puntpaprika's
- 2 blonde d'acquitaine hamburgers
- 4 runderhamburgers
- erwtensoepvlees pakket
- 3 ham kaas croissants

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 21:45

Nice met al die groenten er in. :j

Netjes op de handen blijven zitten en geen nieuwe bon gehaald. Eten voor morgen, zaterdag en misschien zelfs zondag is geregeld.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:05

Ik heb eindelijk een magic box bij mij in het dorp gevonden. En besteld, ik ben benieuwd.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:16

Mooie paketten weer hier en daar.

Inmiddels een wok twee maaltijden voor 2 personen en wat klein grut. Niet voor mij maar een ander die er twee dagen van gegeten heeft.

Een deka twee dorpen verderop doe ik niet meer. :n die doen onlogische dingen in hun paketten. :? En altijd hetzelfde meest erin. Hoor ik ook van anderen. Een almhof yoghurt met fruit, een monatoetje, een aardappelsalade, een stuks vlees broodbeleg, een pak melk of yoghurt, poffertjes of pannekoeken van jan en als je geluk hebt een stuks gesneden groente (macaroni of nasi pakket) en een of twee dingen die niet aan de datum zitten om denk ik waarde te halen. Laatste keer was dat een doosje van 4 eitjes dat nog 2 weken kon :o?

en dan loop je door de winkel, biologisch vlees met afprijs stickers, brood en ontbijtkoek met stickers, mooie groente pakketen en maaltijd salades en maaltijden met sticker. Wat dus weggegooid moet worden. Beestjes voor niks gedood, complete maaltijden wegegooid. -O- heb nu aantal keren gevraagd waarom ze juist die dingen in het pakket doen en niet het vlees? Daar komt wat gemompel uit of medewerkster snapt zlf de keuze ook niet. Ze gooien liever vlees weg dan een mona toetje. 8)7 i

k koop er niet meer en hoor het van meer mensen dat ze laten gaan. Was het eerst snel uitverkocht nu vaak nog lang beschikbaar. Nu dus daar stickers kopen en invriezen. Mooie hoeveelheid biologisch vlees nu liggen.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:26

Vlees kun je toch goed invriezen en later eten? Dat lijkt me juist iets voor zo'n pakket.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:35

Lijkt mij ook, maar dat doen ze er dus niet in. -O- en ligt nu hier in de vriezer

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:41

Vriezen jullie broodbeleg vlees ook in? Ik had daar kaatst 3 pakken van in 1 pakket, met de datum van die dag. Vond ik echt een beetje veel eerlijk gezegd... en dan ook nog vlees voor avond eten en nauwelijks groente. Dan ga ik idd liever voor zelf producten kopen met een sticker er op.

Voorlopig blijf ik wel bij de bakkers pakketten, voor vandaag weer een bon gescoord *\o/*

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:44

Afbeelding

Van de bakker hier in de buurt. Prima pakket! Heerlijk vers

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:51

MizzMontana schreef:
Vriezen jullie broodbeleg vlees ook in? Ik had daar kaatst 3 pakken van in 1 pakket, met de datum van die dag. Vond ik echt een beetje veel eerlijk gezegd... en dan ook nog vlees voor avond eten en nauwelijks groente. Dan ga ik idd liever voor zelf producten kopen met een sticker er op.

Voorlopig blijf ik wel bij de bakkers pakketten, voor vandaag weer een bon gescoord *\o/*

Ja, ik had laatst een mega pak ham van de makro en die heb ik per 2 verpakt en in de vriezer gegooid

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:59

Oja, apart verpakken is wel een idee. Ik zat al te denken als je het invriest heb je daarna alsnog een pak wat in een dag op moet. Goeie tip!

Marcella

Berichten: 36715
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 12:20

MizzMontana schreef:
Vriezen jullie broodbeleg vlees ook in? Ik had daar kaatst 3 pakken van in 1 pakket, met de datum van die dag. Vond ik echt een beetje veel eerlijk gezegd... en dan ook nog vlees voor avond eten en nauwelijks groente. Dan ga ik idd liever voor zelf producten kopen met een sticker er op.

Voorlopig blijf ik wel bij de bakkers pakketten, voor vandaag weer een bon gescoord *\o/*

Ja heb diverse vleeswaren in de vriezer liggen. Verpak het wel over zodat ik per 2/3 plakjes kan pakken. Eenmaal bevroren is het namelijk niet meer los van elkaar te krijgen.

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:05

Jumbo pakket

-braadworst
-bak kipduner
- gehakt beleg
- boterhamworst
- spruitjes
- smoothies
-kipfilet
-aardappelstukjes

Afgezien van spuitjes prima!

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 17:55

Zo meteen mijn pakket van gisteren ophalen. Ze waren eerder dicht vanwege sinterklaas, maar de tijd in de app niet aangepast. Ik stond dus voor een dichte deur. Helaas is het wel een stukje rijden, hopelijk gaat poging 2 wel goed

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 17:58

lifaya schreef:
Jumbo pakket

-braadworst
-bak kipduner
- gehakt beleg
- boterhamworst
- spruitjes
- smoothies
-kipfilet
-aardappelstukjes

Afgezien van spuitjes prima!


Ik blief ook geen spuitjes...

Achterom
Berichten: 23028
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 18:01

MizzMontana schreef:
Vriezen jullie broodbeleg vlees ook in? Ik had daar kaatst 3 pakken van in 1 pakket, met de datum van die dag. Vond ik echt een beetje veel eerlijk gezegd... en dan ook nog vlees voor avond eten en nauwelijks groente. Dan ga ik idd liever voor zelf producten kopen met een sticker er op.

Tja, dat is nu eenmaal de gok die je doet... je kunt meer betalen en zelf bepalen, of een pakket waarbij de winkel bepaalt.

Ik had er laatst trouwens bloedworst in zitten, over gekke dingen gesproken :')

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 18:41

Ik moet straks het pakket halen. Dus nog even een uurtje geduld.

JudithO

Berichten: 7057
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 19:04

Mijn app doet het niet meer. Hij zegt dat er hier in de buurt niks is en dat ze me op de hoogte houden wanneer dat wel zo is. Knap, ik heb net een pakket opgehaald 7 km hier vandaan..
Edit: hij doet het weer, nog mooi het laatste pakket kunnen bemachtigen gelukkig :D
Laatst bijgewerkt door JudithO op 06-12-19 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 19:05

Achterom schreef:
MizzMontana schreef:
Vriezen jullie broodbeleg vlees ook in? Ik had daar kaatst 3 pakken van in 1 pakket, met de datum van die dag. Vond ik echt een beetje veel eerlijk gezegd... en dan ook nog vlees voor avond eten en nauwelijks groente. Dan ga ik idd liever voor zelf producten kopen met een sticker er op.

Tja, dat is nu eenmaal de gok die je doet... je kunt meer betalen en zelf bepalen, of een pakket waarbij de winkel bepaalt.

Ik had er laatst trouwens bloedworst in zitten, over gekke dingen gesproken :')


Heb je helemaal gelijk in! Daarom denk ik ook dat een supermarkt pakket minder goed bij ons past.

De bakker daarin tegen :9

Afbeelding

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 19:05

Afbeelding
Pakket bij een bakker gehaald. In de 2 zakjes zaten koekjes van die chocolade chip cookie.

Zaten nog meer koekjes bij maar die zaten in tas nog. Soort kletskopjes maar dan klein _O-

Amyyy

Berichten: 3497
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 19:07

Net oliebollen opgehaald bij de intratuin in Rosmalen. Had alleen niet door dat het 7 km fietsen was :Y) workout weer gehad voor vandaag en een goede reden om oliebollen te eten :))

Mocht 4 speciale kiezen en kreeg degene met rum en nog een zak normale oliebollen erbij!

Afbeelding

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 19:41

Afbeelding

Pakket van Backwerk Emmen.
Sinaasappel/aardbei sap was in de auto al op.

Broodje voor in de oven met spinazie
Gok appelflap
Broodje brie
En stokbrood tonijnsalade

Eet smakelijk:)

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 19:42

Nou de kip doner was echt ronduit smerig, stonk een uur in de wind (normaal niet, heb het eerder gegeten en vond het heerlijk)... heb het dus in zn geheel weggeflikkerd... echt doodzonde! Had nog geprobeerd te bakken maar sodeju mn hele huis stonk....


Afbeelding

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 20:34

Ik had voor 4.99:
-Frambozen-Konden direct weg, zat schimmel op en niet zo'n beetje ook, heb er maar 5 eetbare uit geplukt.
-rode bessen-zien er nog fris uit
-Hutspotpakket-ziet er prima uit
-Zuurkoolspek-Lust ik niet, maar m'n pa wel
-Vanille yoghurt-Lekker
-Verse Selderij-in te vriezen
-Pate-heerlijk, komt wel op uiterlijk maandag
-1 persoons kant en klaar maaltijd tagliatelle-gaat de vriezer in
-1 persoons kant en klaar maaltijd aardappelen-boontjes-cordonbleu-gaat ook de vriezer in
-Gesneden mango- snoep ik nu van
-Heksenkaas-heeft m'n zusje al ingepikt
-soepgroente-wordt ingevroren
-witte kool-wordt ingevroren
-bloemkool-blancheren en invriezen
-Een pak Coolbest-koop ik normaal niet, komt nu wel op.
-geraspte kaas-ik ben een kaassnoeper, dus heerlijk en echt nog wel tot volgende week goed
-Mozzarella-ik vind dat heerlijk, maar weet niet of je dit langer kunt bewaren.

Kortom, alleen maar koelprodukten, maar eigenlijk kan ik alles wel gebruiken.
Laatst bijgewerkt door germie op 06-12-19 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 20:38

Klinkt als een prima pakket! +:)+

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 20:46

Klinkt idd als een goed pakket Germie! +:)+