Laarzen: hoe moeilijk kan het zijn?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
tiwi1969

Berichten: 7591
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 12:09


Ik ga mijn eigen weg en heb mijn eigen doelen. Pak daar gerust van mee, maar ga je eigen weg.


Misty12

Berichten: 7031
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 12:13

Ongeveer zelfde probleem hiero. Ik heb een paar jaar geleden bij de ANWB leuke fijne halfhoge laarzen gekocht. Die worden nu slecht en ik ben op zoek naar nieuwe. Bij de ANWB verkopen ze deze niet meer en waar ik ook laarzen pas, mijn kuiten passen er niet in. Ik wil ze bij voorkeur zonder rits, want als je in een beetje plas staat, is dat toch niet waterdicht. Wordt vervolgd.

Heb geen spijt van de dingen die je doet, maar van de dingen die je niet gedaan hebt.
It's easier to leave than to be left behind- R.E.M. -leaving New York
Irma, my star in heaven 23-05-1990 - 27-05-2019


Capriootje

Berichten: 6741
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Laarzen: hoe moeilijk kan het zijn?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 12:42

Ik heb vorig jaar geïnvesteerd in Ariat laarzen, en nu alweer een paar weken aan want zijn wel gevoerd. Ik ben er echt heel blij mee! Paard mag tijdelijk alleen stappen, zowel ernaast lopen ze heerlijk maar kan er ook prima een klein ritje mee rijden. Succes met je zoektocht!

Popstra
Berichten: 13612
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Laarzen: hoe moeilijk kan het zijn?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 12:47

Bij de Welkoop heb je ook veel outdoorlaarzen te koop in verschillende materialen en uitvoeringen. Moet zeggen, heb vorig jaar op een paar heel de winter door gewerkt en zat prima. Lekker warm gevoerd en waterdicht. Lijken een beetje op de dubarys
Zijn dit jaar weer te koop in bruin of zwart.

Ik l*l niet met de wind mee nee...

grauwman

Berichten: 2683
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 13:02


Pap 14-01-44/17-11-11

Caresse07

Berichten: 9386
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 13:15

Ik heb de Zoo Adventure laarzen sinds 2 jaar ongeveer. Heerlijk warm en waterdicht.

Voor mij geen andere laarzen meer. Draag ze zowel op stal als wanneer ik een hele dag buiten moet zijn :)

Ik heb nu de half hoge en wil denk ik nog wel een keer voor de hoge versie gaan.

Volg je hart, dat klopt.

Ik was een mooie baby, maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld.

Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:59

Skippy01 schreef:
Seven schreef:
niets behalve de rubberen laarzen houden het tot nu toe maar deze zijn dus niet gevoerd dus nu al ijskoude voeten ookal heb ik er wollen sokken bij aan.


In de categorie rubber laarzen heb ik van decathlon een paar. Kosten 13 euro en zijn belachelijk warm gevoerd!
https://www.decathlon.nl/p/wandellaarze ... 98&c=GRIJS

(en voor dat geld kun je ze nog eens vervangen, maar zijn hier gewoon nog waterdicht :) )

Die heb ik vorig jaar uiteindelijk ook gekocht omdat ik het zat was dat de muckboots binnen een jaar stuk waren... Vooralsnog bevallen ze goed. Mijne zijn trouwens zwart met een blauw randje

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Laarzen: hoe moeilijk kan het zijn?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:38


Maarssel
Berichten: 10
Geregistreerd: 09-10-19

Re: Laarzen: hoe moeilijk kan het zijn?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-19 16:28

Ik heb de zoo adventures gepast, zaten me niet goed. Net zosls de dubarrys. Ik heb vanmiddag de grisport binnen gekregen en die zitten super. Merk wel dat ik ze goed in moet lopen. Ze zijn stevig en sluiten goed aan. Wel wat lomp maargoed :)

Phrono

Berichten: 8931
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 17:31

Mijn dubarry laarzen zijn 3 jaar mee gegaan. Echt waterdicht en liepen heerlijk! Nog steeds spijt dat ik het leer niet beter verzorgd heb. Daar zijn ze gaan scheuren = natte voeten. Jaren lang heb ik het met Timberlands gedaan en nu een paar grub's (zelfde fabrikant als muckboot) gekocht. Ben benieuwd hoe lang ze mee gaan.

rien10
Berichten: 14409
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Laarzen: hoe moeilijk kan het zijn?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 17:47

Heb al jaren Aigle jachtlaarzen. Heerlijk.

Olympia96

Berichten: 3294
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 21:24

Maarssel schreef:
Ik heb de zoo adventures gepast, zaten me niet goed. Net zosls de dubarrys. Ik heb vanmiddag de grisport binnen gekregen en die zitten super. Merk wel dat ik ze goed in moet lopen. Ze zijn stevig en sluiten goed aan. Wel wat lomp maargoed :)


Toch gelukt in 38? Beetje lomp inderdaad maar zo fijn!

Maarssel
Berichten: 10
Geregistreerd: 09-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-19 21:30

Olympia96 schreef:
Maarssel schreef:
Ik heb de zoo adventures gepast, zaten me niet goed. Net zosls de dubarrys. Ik heb vanmiddag de grisport binnen gekregen en die zitten super. Merk wel dat ik ze goed in moet lopen. Ze zijn stevig en sluiten goed aan. Wel wat lomp maargoed :)


Toch gelukt in 38? Beetje lomp inderdaad maar zo fijn!


Ik heb de grisport maat 39 besteld en die zaten perfect! Ik heb gewoon de gok gewaagt

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Re: Laarzen: hoe moeilijk kan het zijn?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 21:34

Misschien mosterd na de maaltijd, maar heb je al eens aan Lipica gedacht? Die maken ook outdoor laarzen, en op maat, zodat ze ook voor dikke kuiten passend te maken zijn!

Ik heb de ANWB outdoor laarzen met teddy voering. Nu mijn tweede paar, eerste heb ik achter gelaten toen we naar Canada gingen, en een nieuw paar meegenomen. Die draag ik nu bijna 4 jaar, en zien er niet heel mooi meer uit, maar voldoen nog zeker wel . En met temperaturen die kunnen zakken naar -30 vind ik het meevallen met hoe koud mijn voeten worden...

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

Windbloem
Berichten: 69
Geregistreerd: 06-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:21

Ik ben groot fan van Ariat. Fijne pasvorm, gemaakt om uren op te lopen én je kan ermee rijden. En geschikt voor steunzolen (heb ik ook).

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Laarzen: hoe moeilijk kan het zijn?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:28

Afbeelding
Ik heb deze beauties gekocht. Een rip uit mijn lijf die nieuwe Ariat's, maar wáúw ik zou bijna nergens anders meer op willen lopen. En dat ondanks dat mijn steunzolen er vooralsnog niet in zitten. Wellicht is het een optie.

Succes!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Jessix

Berichten: 16382
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:39

Ik doe 5 jaar met Dubarry's. Ik mest er alleen niet de stallen mee uit. Maar sta er wel mee in de rivier, loop door plassen, modder, maak er lange wandelingen mee en heb ze heel vaak aan. Op jaar basis is het voor mij dus geen dure laars.

Ik heb nu voor het eerst Ariat. Ben benieuwd.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berriepi, GrapeshotBot en 12 bezoekers