Den Treek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rose94
Berichten: 264
Geregistreerd: 12-10-13

Den Treek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-19 11:05

Hallo bokkers!

Sinds een tijdje heb ik mijn paard naar een stal bij Den Treek (Leusden) verhuisd. Wij zijn de prachtige omgeving nog aan het ontdekken.
Ik vroeg mij af of er nog meer bokkers zijn die Den Treek onveilig maken en of er nog routes zijn die wij niet mogen missen? Wij ontvangen graag tips!
Wellicht vindt iemand het gezellig eens samen te gaan? :o


Afbeelding


Saaams

Berichten: 13245
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Den Treek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 11:08

Leuk!
Ik sta in Woudenberg. Net even aan de andere kant van den Treek. Maar het gebied is prachtig. Ik kan alleen maar zeggen gewoon eens een middagje op pad gaan. Routes zijn vrij eenvoudig en zelfs ik zonder richtingsgevoel kwam altijd weer thuis :+

Laerkens Beauty

bren979
Berichten: 211
Geregistreerd: 18-09-11

Re: Den Treek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 11:23

Ik heb jaren geleden aan de kant van henschotermeer gestaan, sinds kort aan de andere kant van de treek. Dus ben nog niet veel naar buiten geweest, ga graag een keertje op pad!

Rose94
Berichten: 264
Geregistreerd: 12-10-13

Re: Den Treek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-19 18:53

Bedankt voor de reacties!
Vanmiddag nog mogen genieten van een heerlijke rit . Ik ben om het weekend vrij dus zou het dan best eens leuk vinden een ritje te doen!
Nog meer mensen?

Yvette01
Berichten: 406
Geregistreerd: 05-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 20:31

Rose94 schreef:
Hallo bokkers!

Sinds een tijdje heb ik mijn paard naar een stal bij Den Treek (Leusden) verhuisd. Wij zijn de prachtige omgeving nog aan het ontdekken.
Ik vroeg mij af of er nog meer bokkers zijn die Den Treek onveilig maken en of er nog routes zijn die wij niet mogen missen? Wij ontvangen graag tips!
Wellicht vindt iemand het gezellig eens samen te gaan? :o


[ [url=m/QV7qIr.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hallo "Rose94"
Om je te helpen de uitrijmogelijkheden in je nieuwe omgeving nog beter te verkennen kan de R&M-routeplanner op onze website een onontbeerlijke hulp voor je zijn. Je kunt namelijk zelf, steeds nieuwe routes samenstellen en zo stap voor stap het gebied leren verkennen zonder te verdwalen. Maar natuurlijk kunnen stalgenoten ook de mooiste plekjes voor je in kaart brengen door een route te maken en aan je door te mailen. Daarnaast hebben we een behoorlijk aantal leuke Themaroutes waaronder ook in Utrecht. Veel plezier met het verkennen van je nieuwe omgeving. https://www.ruiterenenmennen.nl/index.php?nav=1

Stichting ruiteren & mennen in Nederland http://www.ruiterenenmennen.nl/ De site voor het recreatief ruiteren en mennen


=====================================================================

Rose94
Berichten: 264
Geregistreerd: 12-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-19 09:04

Yvette01 schreef:
Rose94 schreef:
Hallo bokkers!

Sinds een tijdje heb ik mijn paard naar een stal bij Den Treek (Leusden) verhuisd. Wij zijn de prachtige omgeving nog aan het ontdekken.
Ik vroeg mij af of er nog meer bokkers zijn die Den Treek onveilig maken en of er nog routes zijn die wij niet mogen missen? Wij ontvangen graag tips!
Wellicht vindt iemand het gezellig eens samen te gaan? :o


[ [url=m/QV7qIr.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hallo "Rose94"
Om je te helpen de uitrijmogelijkheden in je nieuwe omgeving nog beter te verkennen kan de R&M-routeplanner op onze website een onontbeerlijke hulp voor je zijn. Je kunt namelijk zelf, steeds nieuwe routes samenstellen en zo stap voor stap het gebied leren verkennen zonder te verdwalen. Maar natuurlijk kunnen stalgenoten ook de mooiste plekjes voor je in kaart brengen door een route te maken en aan je door te mailen. Daarnaast hebben we een behoorlijk aantal leuke Themaroutes waaronder ook in Utrecht. Veel plezier met het verkennen van je nieuwe omgeving. https://www.ruiterenenmennen.nl/index.php?nav=1


Bedankt voor de leuke tip :)


absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: Den Treek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 09:28

Ik lees even mee. Ik ben een professionele verdwaler, zelfs op Den Treek. Maar het is een prachtig gebied!
(Tips voor een app die je weer de route naar huis kan vertellen is voor mij altijd welkom, 2 uur ronddwalen en de weg terug naar huis niet meer kunnen vinden is erg vervelend := )

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

Saaams

Berichten: 13245
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 09:33

absque_dubio schreef:
Ik lees even mee. Ik ben een professionele verdwaler, zelfs op Den Treek. Maar het is een prachtig gebied!
(Tips voor een app die je weer de route naar huis kan vertellen is voor mij altijd welkom, 2 uur ronddwalen en de weg terug naar huis niet meer kunnen vinden is erg vervelend := )


Ik gebruik altijd endomondo. Zet hem gewoon aan en als ik dan niet meer weet of ik rechts of links moet om op bekend pad terug te komen bekijk ik de gps. Zelfs jij kan dat en anders ga je binnenkort maar is mee met Beaut.

Laerkens Beauty

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: Den Treek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 09:40

Ik was vanmorgen nog in het bos :P Gaan regelmatig op dinsdagochtend.. Maar op een of andere manier lukt het mij niet om de weg te onthouden. Ik ga eens zelfstandig met Endomondo op pad, zoiets zoek ik inderdaad. Kijken of het me dan lukt om weer thuis te komen. Bedankt voor de tip!

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 09:42


heb vertrouwen, houd moed

Yvette01
Berichten: 406
Geregistreerd: 05-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:40

absque_dubio schreef:
Ik lees even mee. Ik ben een professionele verdwaler, zelfs op Den Treek. Maar het is een prachtig gebied!
(Tips voor een app die je weer de route naar huis kan vertellen is voor mij altijd welkom, 2 uur ronddwalen en de weg terug naar huis niet meer kunnen vinden is erg vervelend := )


Hier kun je meer lezen meer over de goedkope en ook goede app Topo-gps, en Locus. https://www.ruiterenenmennen.nl/C142-Ru ... atuur.html
Lees ook eens in de vraagbaak van Ruiteren&Mennen onder zoekitem GPS.

Stichting ruiteren & mennen in Nederland http://www.ruiterenenmennen.nl/ De site voor het recreatief ruiteren en mennen


=====================================================================

djago

Berichten: 18
Geregistreerd: 24-06-07
Woonplaats: midden nederland

Re: Den Treek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:07

Leuk topic! Ik ben opgegroeid in Den Treek en rij er nog regelmatig. Prachtig bos. Zelf men ik met een A-pony met sulky. Hou van relaxte ritjes. Zou het leuk vinden om een buitenrijmaatje te treffen. Zitten hier ook mensen vanaf kant vieweg of heetvelderweg?

bren979
Berichten: 211
Geregistreerd: 18-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 14:00

Ik rijd vanaf de waterlooweg, gewoon onder het zadel.

Rose94
Berichten: 264
Geregistreerd: 12-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-19 14:10

djago schreef:
Leuk topic! Ik ben opgegroeid in Den Treek en rij er nog regelmatig. Prachtig bos. Zelf men ik met een A-pony met sulky. Hou van relaxte ritjes. Zou het leuk vinden om een buitenrijmaatje te treffen. Zitten hier ook mensen vanaf kant vieweg of heetvelderweg?

Volgens mij begin ik vanaf de vieweg *\o/*

djago

Berichten: 18
Geregistreerd: 24-06-07
Woonplaats: midden nederland

Re: Den Treek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 14:35

Vieweg is zijweg van Geeresteinselaan. (In die scherpe bocht). Wellicht kunnen we binnenkort een ritje maken. Waterlooweg is voor mij ook prima te doen, maar dan met trailer.

Rose94
Berichten: 264
Geregistreerd: 12-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-19 14:54

djago schreef:
Vieweg is zijweg van Geeresteinselaan. (In die scherpe bocht). Wellicht kunnen we binnenkort een ritje maken. Waterlooweg is voor mij ook prima te doen, maar dan met trailer.

Ik stuur je even een pb!

adnariM
Berichten: 4421
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Loenen (Vel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 12:21

Beetje een oud topic maar goed.....

Zijn er mensen die af en toe iemand zoeken die mee kan te paard of met de menwagen? Ik wil graag de omgeving van Den Treek en Utrechtse Heuvelrug meer ontdekken maar helaas zelf geen paard meer.

Voldoende rijervaring, voorwaarts paard vind ik geen probleem maar het moet geen gekkenhuis zijn in steigeren en weg galopperen 8-)

bren979
Berichten: 211
Geregistreerd: 18-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 07:54

adnariM schreef:
Beetje een oud topic maar goed.....

Zijn er mensen die af en toe iemand zoeken die mee kan te paard of met de menwagen? Ik wil graag de omgeving van Den Treek en Utrechtse Heuvelrug meer ontdekken maar helaas zelf geen paard meer.

Voldoende rijervaring, voorwaarts paard vind ik geen probleem maar het moet geen gekkenhuis zijn in steigeren en weg galopperen 8-)


Je kan ook op buitenrit bij manege de treekhoeve.

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Re: Den Treek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 08:52



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 2 bezoekers