Gezocht: Studenten Equine Business and sports!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lunabrandsen

Berichten: 75
Geregistreerd: 21-09-13
Woonplaats: Steenderen

Gezocht: Studenten Equine Business and sports!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 13:37

Hoi allemaal,

Ik ben dringend opzoek naar studenten van deze opleiding aan het Van Hall Larenstein zodat ik een paar vragen kan stellen

Ik wil misschien instromen en wil wat meer weten over de opbouw van de opleiding :Y)

Groetjes

Monty, Nova & Rakker ❤️ - Take the time it takes so it takes less time...


Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:42

Gewoon niet doen :')

[o]

LoveBodin

Berichten: 4353
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:44

Fortitude schreef:
Gewoon niet doen :')


Lekker kort, maar er zit wel een kern van waarheid in.

Waarom wil je deze opleiding doen TS? Enig idee van wat je later wil worden?

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:48

LoveBodin schreef:
Fortitude schreef:
Gewoon niet doen :')


Lekker kort, maar er zit wel een kern van waarheid in.

Waarom wil je deze opleiding doen TS? Enig idee van wat je later wil worden?

Ja misschien iets te kort door de bocht. Ik heb deze voorloper van de opleiding gevolgd. Binnen de sector kennen ze de opleiding niet eens. Buiten dat je sowieso beter je tijd en geld aan iets anders kunt verspillen, kun je dan nog beter naar de HAS gaan.

[o]

lunabrandsen

Berichten: 75
Geregistreerd: 21-09-13
Woonplaats: Steenderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 13:52

@LoveBodin

Ik volg nu de opleiding Diergezondheid & Management in Dronten en heb hiervoor Dier, gedrag en ondernemen gedaan MBO N4.

Ik ben aan het twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt en kan nu evt instromen in Velp

Monty, Nova & Rakker ❤️ - Take the time it takes so it takes less time...

LoveBodin

Berichten: 4353
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Gezocht: Studenten Equine Business and sports!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:01

Maar wat wil je er mee worden?

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

NAIWHL

Berichten: 2989
Geregistreerd: 28-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:09

Waarom twijfel je nu aan je opleiding en wat denk je met deze opleiding te kunnen? Of wat wil je ermee bereiken?

Edit: zonder vooroordeel. Ik heb ruim 10 jaar geleden daar (toen nog Deventer en daarna Wageningen in alle verhuizingen) mijn diploma gehaald.

BonteLisa

Berichten: 1068
Geregistreerd: 01-11-09

Re: Gezocht: Studenten Equine Business and sports!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:50

Mijn huisgenoot doet deze opleiding en daardoor ken ik wel meer mensen die het doen. Maar geen van alle raden deze opleiding aan een ander aan. Je mag mij wel Pb en dan kan ik mijn huisgenoot wel laten antwoorden!

Imperfection is beautiful


Sabahartje

Berichten: 372
Geregistreerd: 25-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 16:23

Kan iemand mij meer over vertellen over deze opleiding? Waarom niet enz

saba :)

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Gezocht: Studenten Equine Business and sports!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 15:30

Gewoon de standaard HAS doen, leuke baan zoeken en paard als hobby.


Voor jou 20 anderen die het werk voot minimumloon doen.

Sabahartje

Berichten: 372
Geregistreerd: 25-11-13

Re: Gezocht: Studenten Equine Business and sports!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 16:23

Wat is HAS? sorry

saba :)

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Gezocht: Studenten Equine Business and sports!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 16:35

Hogere Agrarische School

Oy with the poodles, already

Piekosjj

Berichten: 5449
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Gezocht: Studenten Equine Business and sports!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 16:51

Ik heb een voorloper van deze studie gestudeerd, maar dan meer met focus op de sport dan op de business, en tsja het is echt wel een nutteloze studie geweest. Ging op exchange naar een andere studie, en dan leer je dus tijdens de basis-intro dingen waarvan je nog nooit gehoord hebt, terwijl iedereen dat al lang en breed wist :')

VHL is altijd best chaotisch, en ik had vaak het idee dat de leraren niet echt gekwalificeerd waren om les te geven op dit niveau en er is zeer weinig diepte, waarschijnlijk door het gebrek van kennis van de leraren uit. Ook is VHL internationaal totaaaaal niet bekend, maar dat is natuurlijk geen probleem als je in NL van plan bent te blijven.

Qua je 'toekomst' met deze studie: bijna geen enkele van mijn klasgenoten is direct gaan werken na deze opleiding. De meeste zijn een master bij de WUR gaan volgen (dierwetenschappen), hebben de opleiding nooit afgemaakt of zijn niet eens op zoek gegaan in deze sector. Ik doe nu een master dierwetenschappen in Zweden (SLU). De combinatie van business/marketing/paard klinkt leuk, maar eigenlijk leer je van beiden niet genoeg om er echt wat fatsoenlijks mee te kunnen doen.

Opzich heb ik niks tegen op studeren op bachelor niveau in de paarden en ik denk zeker dat je er leuk werk uit gaat krijgen als het je passie is, maar niet met enkel een bachelor bij VHL.

Sabahartje

Berichten: 372
Geregistreerd: 25-11-13

Re: Gezocht: Studenten Equine Business and sports!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 17:57

Oké ja ik vind het heel lastig een hbo te vinden. Ik doe nu mbo Paraveterinair op barneveld zit in mijn examen jaar en ik wil graag een hbo wel richting de dieren maar weet niet wat en kan ook niet echt op internet vinden

saba :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 bezoekers