paardenmateriaal niet verkocht te krijgen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 12:21

Meestal bij zo laag bod zeg ik gewoon dan doe ik liever de container in, want dan neem ik niet de moeite om te verzenden. En meen het dan ook echt ga dan geen moeite doen om te verzenden. :=

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus


san4nie
Berichten: 3556
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 12:22

MISTRAL94 schreef:
Ik sta open voor een reëel bod daarom zet je er ook vraagprijs bij. Maar zo'n bod slaat werkelijk nergens op. En wat vaak ook met mp is dat mensen eindeloos berichten sturen en vervolgens niets meer laten horen.


Dit.. ineens niks meer van je laten horen. Zo irritant!

Gezocht: trust inno sense bustrens 13,5cm. Stuur gerust een pb als je iets hebt!

Gini
Berichten: 17895
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 12:27

MISTRAL94 schreef:
De paardenmarkt lijkt wel verzadigd. Ik zie enorm dure dingen op mp staan. Maar merk dat ik amper reacties krijg op spullen die ik erop zet voor niet al te veel geld. Een Ankypad aanbieden voor 20 euro en dan een bod krijgen van 7.50 euro. In het begin heb ik geen reactie terug gestuurd nu stuur ik terug voor 45 euro is hij voor jou. Onzinnige biedingen heb ik helemaal niets mee. Dan denk ik reageer gewoon niet. Toch zie ik ook veel onwijs dure producten staan. Vieze verwassen dekjes en dan 40 euro vragen. Dan snap ik, dat je niet verkoopt. Ik heb overigens ook spullen voor de crossmotor van mijn dochter er op gehad. Dat zijn serieuze prijzen van 50 tot en met 200 euro. En gek genoeg was ik dat zo kwijt.


Als ik zie dat een product er al heel lang opstaat of zelfs meerdere keren opnieuw geplaatst is, dan durf ik ook een flink stuk onder de vraagprijs bieden. Wie niet waagt, niet wint. Zitten vaak geen slechte mensen achter dat bod hoor. Alleen mensen die een gokje doen. ;)

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 12:29

Marcella schreef:
Meestal bij zo laag bod zeg ik gewoon dan doe ik liever de container in, want dan neem ik niet de moeite om te verzenden. En meen het dan ook echt ga dan geen moeite doen om te verzenden. :=



Haha zo steek ik ook in elkaar. Maar vaak zijn de spullen nog te goed om dat te doen. Dat maakt het zo lastig :D

San4nie haha ja precies

Orfee haar instagram pagina: Orfee vd Scheldemeersen


Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: paardenmateriaal niet verkocht te krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:14

Ik heb het zelfde hoor, Soms zet ik dingen al voor een laag prijsje te koop en willen ze er nog 5-8 euro vanaf. maar heb het ook met mn eskadron dekjes die er nog super goed uit zien ( ben nogal zuinig op mn spullen en was alles regelmatig etc ) krijg ik ook biedingen van 10 euro..
Zelfde met een gloednieuwe fleece deken van eskadron, gekocht voor mn oude paard, nooit om gehad een een groter paard gekocht. krijg ik ook niet weg..

en heb het idee doordat mensen nu vaak meer geld hebben dat ze het nieuw kopen, maar zelf heb ik zoiets van als het 2e hands er nog erg knap uit ziet ga ik daar voor,,

roosjenat

Berichten: 1489
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:28

MISTRAL94 schreef:
De paardenmarkt lijkt wel verzadigd. Ik zie enorm dure dingen op mp staan. Maar merk dat ik amper reacties krijg op spullen die ik erop zet voor niet al te veel geld. Een Ankypad aanbieden voor 20 euro en dan een bod krijgen van 7.50 euro. In het begin heb ik geen reactie terug gestuurd nu stuur ik terug voor 45 euro is hij voor jou. Onzinnige biedingen heb ik helemaal niets mee. Dan denk ik reageer gewoon niet. Toch zie ik ook veel onwijs dure producten staan. Vieze verwassen dekjes en dan 40 euro vragen. Dan snap ik, dat je niet verkoopt. Ik heb overigens ook spullen voor de crossmotor van mijn dochter er op gehad. Dat zijn serieuze prijzen van 50 tot en met 200 euro. En gek genoeg was ik dat zo kwijt.

Ik denk dat we weer terug moeten in de paardenwereld dat je spullen koopt om langdurig te gebruiken. En pas nieuwe te kopen als het af is. En niet omdat je erop uitgekeken bent.



Ik heb zelfs een Anky ATC dekje (grijs) te koop, nog helemaal netjes en vraag er 5,- voor maar zelfs die krijg ik niet weg.

Alleen maar reacties, en dan vraag ik als ze hem willen halen of verzonden moet worden dan reageren ze niet meer.. :7

Bmh's Miley |Bixie | BB + 12 | B+14 | L1+11| L2+12 | M1+20 | M2+11 | Z1+0 dressuur

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: paardenmateriaal niet verkocht te krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 17:11

soms kom ik dingen tegen hier in topic waar ik nieuwsgierig naar wordt en klik ik op gebruiker en dan alle advertenties maar vind ik helaas niets

kerstmuts

san4nie
Berichten: 3556
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 17:45

SandravdB schreef:
soms kom ik dingen tegen hier in topic waar ik nieuwsgierig naar wordt en klik ik op gebruiker en dan alle advertenties maar vind ik helaas niets


Ik denk omdat heel veel mensen ook aangeven de bokt markt niet fijn te vinden. Dan zetten ze het er niet op. Dan is marktplaats of Facebook handiger.

Gezocht: trust inno sense bustrens 13,5cm. Stuur gerust een pb als je iets hebt!

sas66
Berichten: 630
Geregistreerd: 18-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 17:46

Hier ook herkenbaar. Nauwelijks gedragen winterlaarzen die nu nog te koop zijn voor 90 euro. Krijg je een bod van 10 euro en daarna van iemand anders voor 11 euro. Dan geef ik ze nog liever weg. Ben zelf wel Marktplaatsfan, toch wel vaak leuke spullen gescoord (ook niet paard gerelateerde items). Ik kijk altijd of ik het via MP kan vinden, maar wat hiervoor ook werd gezegd soms ziet iets er niet uit en wordt er een bedrag voor gevraagd....en dan haak ik af.

belle_boef

Berichten: 10729
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 17:46

sas66 schreef:
Hier ook herkenbaar. Nauwelijks gedragen winterlaarzen die nu nog te koop zijn voor 90 euro. Krijg je een bod van 10 euro en daarna van iemand anders voor 11 euro. Dan geef ik ze nog liever weg. Ben zelf wel Marktplaatsfan, toch wel vaak leuke spullen gescoord (ook niet paard gerelateerde items). Ik kijk altijd of ik het via MP kan vinden, maar wat hiervoor ook werd gezegd soms ziet iets er niet uit en wordt er een bedrag voor gevraagd....en dan haak ik af.


In zo’n geval werkt bieden vanaf goed.
Dan krijg je Iig geen te lage biedingen.

Seltje

Berichten: 3306
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Antwerpen

Re: paardenmateriaal niet verkocht te krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 18:13

Ik herken het helemaal niet, heb een gigantische opruim gedaan (moet plaats maken voor een kinderkamer) en een hoop te koop gezet. Maar wel in paketjes:
5 rijbroeken (gebruikt maar goede kwaliteit) voor 20€
5 dekjes (idem) voor 15€
een zak met gebruikte en uiteen gehaalde hoofdstellen, 20 euro
3 singels, 30 euro
enzovoort...

Was allemaal binnen een week verkocht. Stuk per stuk had het mij misschien meer opgebracht, maar ik wou het zo snel mogelijk weg, en dat is me zeker gelukt.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 19:54

roosjenat schreef:
MISTRAL94 schreef:
De paardenmarkt lijkt wel verzadigd. Ik zie enorm dure dingen op mp staan. Maar merk dat ik amper reacties krijg op spullen die ik erop zet voor niet al te veel geld. Een Ankypad aanbieden voor 20 euro en dan een bod krijgen van 7.50 euro. In het begin heb ik geen reactie terug gestuurd nu stuur ik terug voor 45 euro is hij voor jou. Onzinnige biedingen heb ik helemaal niets mee. Dan denk ik reageer gewoon niet. Toch zie ik ook veel onwijs dure producten staan. Vieze verwassen dekjes en dan 40 euro vragen. Dan snap ik, dat je niet verkoopt. Ik heb overigens ook spullen voor de crossmotor van mijn dochter er op gehad. Dat zijn serieuze prijzen van 50 tot en met 200 euro. En gek genoeg was ik dat zo kwijt.

Ik denk dat we weer terug moeten in de paardenwereld dat je spullen koopt om langdurig te gebruiken. En pas nieuwe te kopen als het af is. En niet omdat je erop uitgekeken bent.



Ik heb zelfs een Anky ATC dekje (grijs) te koop, nog helemaal netjes en vraag er 5,- voor maar zelfs die krijg ik niet weg.

Alleen maar reacties, en dan vraag ik als ze hem willen halen of verzonden moet worden dan reageren ze niet meer.. :7


Oeps zelfs niet voor 5 euro? Irritant dat mensen dan niet meer reageren he?

Orfee haar instagram pagina: Orfee vd Scheldemeersen

Almighty
Berichten: 2907
Geregistreerd: 09-02-07

Re: paardenmateriaal niet verkocht te krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-19 20:00

Sandravdb ik zet zelden nog iets op Bokt nog te koop. Daar verkoop ik al jaren niets meer. Staat teveel paard bij elkaar. Dus sla ik die moeite al over.

Ik verkoop afentoe iets op andere verkoop plaatsen kost nog altijd enorm veel tijd. Voor wat je er soms nog voor krijgt.

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: paardenmateriaal niet verkocht te krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 12:52

Via bokt probeer ik het af en toe nog, maar helaas. telkens lukt het niet, en vind het veel moeite kosten om het er op te krijgen.

Verkoop heel veel via marktplaats.

belle_boef

Berichten: 10729
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: paardenmateriaal niet verkocht te krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 14:34

Via bokt ook met mondjes maat wat verkocht. Kopen eigenlijk niet meer maar het aanbod is ook minimaal.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: paardenmateriaal niet verkocht te krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 15:04

Gewoon heel veel geduld hebben en advertentie's bekijken wat er gezocht/ gevraagd word.
Ik heb mijn splinternieuwe winterdeken pas verkocht na 4 jaar! ik vroeg er niks teveel voor hoor,maar ze boden zó weinig,dan laat ik hem gewoon in de kast liggen.
En mijn geduld werd beloond,iemand zocht zo'n deken in de juiste maat,ik gaf de prijs door en deken was verkocht.
Als het je niet in de weg ligt,gewoon blijven bewaren,komt vast iemand die nét jou spul wil kopen.

FB Groep Second Chance.

Almighty
Berichten: 2907
Geregistreerd: 09-02-07

Re: paardenmateriaal niet verkocht te krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-19 13:58

Ik heb dat besluit nu ook zo genomen. Laten liggen tot juiste langs komt. Soms geef ik weg aan vrienden die het goed kunnen gebruiken. Rest blijven aanbieden tot het weggaat maar oke prijs. Want inderdaad soms is bod niet oke.

Inmiddels wel wat kleine dingen verkocht. En zo gaat het wel weg.

Babootje

Berichten: 26216
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 14:04

roosjenat schreef:
MISTRAL94 schreef:
De paardenmarkt lijkt wel verzadigd. Ik zie enorm dure dingen op mp staan. Maar merk dat ik amper reacties krijg op spullen die ik erop zet voor niet al te veel geld. Een Ankypad aanbieden voor 20 euro en dan een bod krijgen van 7.50 euro. In het begin heb ik geen reactie terug gestuurd nu stuur ik terug voor 45 euro is hij voor jou. Onzinnige biedingen heb ik helemaal niets mee. Dan denk ik reageer gewoon niet. Toch zie ik ook veel onwijs dure producten staan. Vieze verwassen dekjes en dan 40 euro vragen. Dan snap ik, dat je niet verkoopt. Ik heb overigens ook spullen voor de crossmotor van mijn dochter er op gehad. Dat zijn serieuze prijzen van 50 tot en met 200 euro. En gek genoeg was ik dat zo kwijt.

Ik denk dat we weer terug moeten in de paardenwereld dat je spullen koopt om langdurig te gebruiken. En pas nieuwe te kopen als het af is. En niet omdat je erop uitgekeken bent.



Ik heb zelfs een Anky ATC dekje (grijs) te koop, nog helemaal netjes en vraag er 5,- voor maar zelfs die krijg ik niet weg.

Alleen maar reacties, en dan vraag ik als ze hem willen halen of verzonden moet worden dan reageren ze niet meer.. :7



Een gebruikte Ankypad voor 20 vind ik weer te duur. Bij 5 euro denken mensen vast dat het niks zal zijn. Kunst is daar tussen te gaan zitten. Maar verder eens hoor. Mijn ervaring is wel dat het echt een kwestie van volhouden is.

mvdende

Berichten: 5685
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 15:45

belle_boef schreef:
Maar bij veel aanbod doen mensen gewoon op veel artikelen een laag bod en dan zie je vanzelf of er een toehapt. En dat werkt, zeker als iemand er vanaf wil. Als je dan succes hebt probeer je dat vaker. Zo werkt het nou eenmaal. Bij schaarste moet je toch sneller de vraagprijs betalen.



Klopt!

Op deze manier al meerdere keren voor een belachelijke lage prijs echt hele mooi spullen kunnen kopen.

Comfy Cone (kraag voor hond) nieuw €50. Bod gedaan van €10 en tot mn stomme verbazing ging de verkoper akkoord dus voor €17 inclusief verzendkosten een zo goed als nieuwe kraag.

Ook een hondenmand echt voor een prikkie kunnen kopen. €120 nieuwprijs en bod van €30 werd geaccepteerd! (Ging weg ivm niet gebruiken door hun hond, Helaas ligt mijn hond er ook niet op _O- )

pillow
Berichten: 7785
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: paardenmateriaal niet verkocht te krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:33

Een hondenmand voor €120,00 ? Jemig is dat die zo vaak gevraagde gouden mand?

Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41555
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:35

pillow schreef:
Een hondenmand voor €120,00 ? Jemig is dat die zo vaak gevraagde gouden mand?

Cozy caves kosten dat o.a. :P.

Oehlala
Berichten: 4302
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Re: paardenmateriaal niet verkocht te krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:52

of zon orthopedische. die zijn ook duur.

koop zelf eigenlijk alleen spullen die ik ook kan ophalen, maar ook al wel meermaals dingen verkocht. prijs niet te hoog en kwaliteit nog ok gaat vaak toch wel weg.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 20:00

In Benningbroek (NH nabij Opmeer) is a.s zondag een 2e hands markt voor paardenspullen ;) .

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

mvdende

Berichten: 5685
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 11:24

pillow schreef:
Een hondenmand voor €120,00 ? Jemig is dat die zo vaak gevraagde gouden mand?


Voor een mand van 120cm bij 90cm betaal je voor een goedkoop merk vergelijkbaar met Harry's Horde al snel €80-€90 voor een mand van een beter merk zoals Snob's is €120 geen rare prijs.

Ik zou ze zelf ook graag een stuk goedkoper zien hoor!

Daarom kijk ik dus vaak op marktplaats of ik iets moois voor een schappelijkere prijs kan vinden.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 07:32

Gisteren een topdag voor mij qua verkoop. 3 dekens in 1 koop verkocht en een hoofdstel aan iemand anders.
Helemaal blij want dat ruimt lekker op.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Foreverkliek, Leedebee, Lucy_121, MirjamRobin, Nina1999, Yavanna, ziechriet en 97 bezoekers