Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 09:45

Ik vraag me af wat er zo speciaal is aan oud en nieuw? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 09:57

Ik heb er echt helemaal niks mee.. Toevallig zei een vriendin vorige week dat we het dit jaar bij hun vieren, ok best :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-11-19 10:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 09:59

Ik heb ook weinig met oud en nieuw.
2 jaar geleden ben ik zelfs voor de jaarwisseling gaan slapen. :')

Winged

Berichten: 33026
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 10:33

listiglistje schreef:
Winged schreef:
Meelezer hier. En iemand die wel fan is van reizen :')

Vroeg mij af of er nog meer zijn die alleen maar kunnen superliken? Ik wil dat hele maal niet...

Hoe bedoel je? Swipe je alles omhoog :+

Het hartje dat onderin het beeldscherm stond is weg :+ erg irritant, maar nu dus weer gewoon naar links en rechts swipen.... :+

Zinzi_jewel

Berichten: 8800
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:10

MarlindeRooz schreef:
Zinzi_jewel schreef:
Ach
Woon in een dorp
Hier hoef je zelf niet te labelen
Dat doet de Tam tam vanzelf :+

Ik woon niet eens meer in dat dorp. Maar toch wisten de mensen heel snel dat ik een vriend had. _O-

Haha
Ik ben wellicht interessant omdat ik van buiten t dorp kom
Ben van de stad origineel gezien .

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:13

Neverland schreef:
Ik vraag me af wat er zo speciaal is aan oud en nieuw? :+


Voor mij niks, maar aan de andere kant is het toch leuk om samen het nieuwe jaar in te luiden, zeker met een nieuwe liefde.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:15

Winged schreef:
Het hartje dat onderin het beeldscherm stond is weg :+ erg irritant, maar nu dus weer gewoon naar links en rechts swipen.... :+


Moet je niet gewoon even opnieuw downloaden?

Winged

Berichten: 33026
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:47

Silly1972 schreef:
Winged schreef:
Het hartje dat onderin het beeldscherm stond is weg :+ erg irritant, maar nu dus weer gewoon naar links en rechts swipen.... :+


Moet je niet gewoon even opnieuw downloaden?

Denk juist dat het een update is geweest. Ik heb opeens de betaalde mogelijkheden rechts in een rijtje zitten :+ Nja, dan maar geen hartje, ik ga wel gewoon vegen :+



Over oud en nieuw: Ik zou het fijn vinden om weer eens romantisch naar vuurwerk te kunnen kijken. Afgelopen 6 jaar was het 'jo hey, jo ho' met de vriendinnen. OOk heel gezellig, maar beetje jammer altijd met gelukkig nieuwjaar wensen als hun vriendjes erbij zijn :+

Later als ik groot ben....

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:53

Ik zal even wat meer uitleg toevoegen, haha. Ik heb niet persé iets met oud en nieuw, maar als ik aan het daten ben vind ik het wel leuk om dan met diegene te zijn. Nu hebben zij met een vriendengroep een week een huisje gehuurd, en was er al veel gedoe of de partners van die vriendengroep (die al jaren samenzijn met de mensen uit de groep) überhaupt mochten komen. Uiteindelijk was het compromis dat die partners dan één hele dag mochten komen :') en dat gaat dus om stelletjes die al jaren samen zijn.. En mijn date had zoiets van 'moet ik nu gaan strijden voor dat zij ook mag komen?' terwijl we elkaar dus pas kort kennen... en toen ging zijn brein in overdrive.

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 12:21

Lijkt mij dat er daar wel veel "ik tegenover de relatie" speelt, zowel bij hem als bij de vriendengroep. Lijkt mij logischer dat zo'n dingen eerst met de partners worden besproken en dan bekeken wordt hoe het met de vriendengroep geregeld te krijgen dat iedereen er ok mee is, niet omgekeerd. Nu komt het over als de vrienden beslissen en de aanhangsels mogen, als ze al lang genoeg partner zijn, een dagje opdraven als het de heren uitkomt. Nogal puberaal eigenlijk, als je daarmee om kan goed natuurlijk.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 12:27

Relaxed schreef:
Ik geloof gewoon niet in bindingsangst als je de juiste tegenkomt.. Dan is het labeltje niet nodig, dan voel en weet je het gewoon allebei en gaat het vanzelf. Bindingsangst = not into you.. Denk ik..


Tja ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij ontstaat de aarzeling om me te binden toch uit verlatingsangst. En dus is die angst erger op 't moment dat ik heel erg into someone ben. ;)
Maar of dat bij de "standaard man" net zo werkt, ik hoor bindingsangst zeg maar ineens wel HEEL VAAK langskomen bij mannen.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 12:36

Tanya, wil je zelf mee naar een vriendengroep die je amper kent? En waarvan je weet dat er zoveel gedoe is? Ik zou het onderwerp lekker laten rusten, je eigen plan trekken voor oud en nieuw en zien hoe het loopt..

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 13:25

Relaxed schreef:
Tanya, wil je zelf mee naar een vriendengroep die je amper kent? En waarvan je weet dat er zoveel gedoe is? Ik zou het onderwerp lekker laten rusten, je eigen plan trekken voor oud en nieuw en zien hoe het loopt..

True, dat is ook precies wat ik ga doen :D

Dank allen!

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 13:27

Vind het sowieso echt vreemd dat de partner niet welkom is als ze al jaren samen zijn? Je wil O&N toch samen vieren?? Ik zou not amused zijn als partner zijnde :=

Maar idd jullie zijn nog aant het daten en lekker je eigen plan trekken :j

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 13:30

Yonker schreef:
Vind het sowieso echt vreemd dat de partner niet welkom is als ze al jaren samen zijn? Je wil O&N toch samen vieren?? Ik zou not amused zijn als partner zijnde :=

Maar idd jullie zijn nog aant het daten en lekker je eigen plan trekken :j

Jaa, de groep schijnt vrij bijzonder te zijn :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 13:34

Geregeld/bedacht door een paar vrijgezellen in de groep die geen zin hebben in "al die wijven erbij" :') Zo ging het vroeger bij ons tenminste wel eens :')

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 13:36

Relaxed schreef:
Geregeld/bedacht door een paar vrijgezellen in de groep die geen zin hebben in "al die wijven erbij" :') Zo ging het vroeger bij ons tenminste wel eens :')

Er zitten ook vrouwen bij :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 13:58

Oh das helemaal apart :+

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 14:32

Tja euh ik vind het als vrijgezel vaak wel poedersuiker als er ALLEEN MAAR stellen op een feestje zijn, maar als het m'n vrienden zijn dan verdraag ik dat gewoon.

Dus ja apart? :')

Ik kijk af en toe stiekem uit verveling rond op Happn weer...

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 14:34

Nou als de mijne alleen met zijn vrienden wil gaan, prima.

Ik hecht echt 0 waarde aan O&N en ook het samen zijn op die avond.
Meestal heb ik s'middags een oudjaarsborrel en s'avonds lekker in mijn huispak samen met de kat.

Mijn vriend heeft afgelopen week ook mijn verjaardag gemist ivm zijn werk,
maar deze week maakt hij het goed met 2 dagen samen :) ik geef echt niets om feestdagen.

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 14:42

Nummus schreef:
Relaxed schreef:
Ik geloof gewoon niet in bindingsangst als je de juiste tegenkomt.. Dan is het labeltje niet nodig, dan voel en weet je het gewoon allebei en gaat het vanzelf. Bindingsangst = not into you.. Denk ik..


Tja ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij ontstaat de aarzeling om me te binden toch uit verlatingsangst. En dus is die angst erger op 't moment dat ik heel erg into someone ben. ;)
Maar of dat bij de "standaard man" net zo werkt, ik hoor bindingsangst zeg maar ineens wel HEEL VAAK langskomen bij mannen.

Ook bij vrouwen. En hangt misschien wel wat samen met meer nadruk op het individu. Je wordt geacht je eigen geluk te maken, je bent daar zelf verantwoordelijk voor, ... Al is dat eigenlijk geen bindingsangst op zich, maar het weerhoudt wel van te binden want mss is er wel iemand te vinden die daar beter toe bijdraagt, waarom zou je moeilijkheden oplossen als er ook gewoon een nieuw stuk taart kan aangesneden worden?
Verlatingsangst die zorgt bindingsangst is iets dat wel ergens begrijpelijk is, soort zelfbescherming, maar aan de andere kant ook niet want je zorgt er dan deels zelf voor dat je verlaten wordt denk ik. Je werkt jezelf tegen dan.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 14:47

Ik heb nog nooit oud en nieuw samen gevierd met mijn vriendjes. _O- Ik vond het altijd kei gezellig met vriendinnen om uit te gaan. Heb er nooit wat om gegeven.

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 15:33

Ik wou nog zeggen tegen nummus dat je een keileuke vrouw lijkt te zijn, er blijven voor gaan, je komt wel iemand tegen waarmee het klikt en die er voor je is en er voor je blijft. Dat je beseft dat er verlatingsangst kan spelen maakt het toch meer handelbaar als je er open over bent, dan weten beiden waarom mogelijk bepaalde reacties zich voordoen.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 15:42

Ik hecht ook niet veel waarde aan oud en nieuw maar ik dacht dat het erom ging dat hij geen toekomstplannen met haar wilde maken. En als hij na 2 maanden daten nog niks durft af te spreken voor eind december dan zou ik er zeker aan twijfelen of hij me wel leuk genoeg vindt.

Als m'n vriend met oud en nieuw iets anders wilt doen, dikke prima. :D

Exitium

Berichten: 7142
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 17:25

Yonker schreef:
Vind het sowieso echt vreemd dat de partner niet welkom is als ze al jaren samen zijn? Je wil O&N toch samen vieren?? Ik zou not amused zijn als partner zijnde :=

Als deel van die vriendengroep zelf ook niet tbh, dan is het "partner komt mee of ik kom niet".

Hier met O&N standby, dus met een beetje pech kan ik nog aan het werk :')