Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33788
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 21:30

Weetje je kan het altijd doen... maar ik ken alleen maar mensen die er spijt van hebben. En zeker bijna niemand die in die richting werkt. En in een dierenwinkel of asiel werken kan ook zonder diploma.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 21:38

Daar heb je gelijk in, dat zeker, maar niet studeren is ook geen optie helaas.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 21:40

ScarOfWars schreef:
Daar heb je gelijk in, dat zeker, maar niet studeren is ook geen optie helaas.


Kun je dan niet beter een wat bredere studie doen? Je kan imo beter 3 jaar even iets doen wat je wat minder leuk vindt maar wel iets aan hebt later, dan nu voor plezier en lol kiezen maar dan een papiertje hebben waar je niks mee kan. Beetje zonde van je tijd.

Nyaleti

Berichten: 6132
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 21:40

Scarofwars; met enkel een dierverzorging diploma kom je helaas niet zo ver. Er is wel meer vraag naar hondentrimsters, dat is een deeltijd opleiding geloof ik.
Anders zou je paraveterinair kunnen proberen, dan heb je toch een breder werkgebied. Is wel een stuk moeilijker en verdient alsnog geen klap :+
Je hebt ergens ook dier & wildlife management, Larenstein of ROC Velp geloof ik. Dan heb je al bredere kennis en grotere kans om in een dierentuin te eindigen :)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 21:42

Dankjewel allemaal voor de opties, das lief!
Ik ga er wel even over lopen stressen, en anders, tja geen idee.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 21:45

Het is ook lastig hoor. Ik heb 2 opleidingen niet afgerond en toen begonnen aan de opleiding Marketing, en deze uiteindelijk wel afgemaakt. Maar of dat nou mijn droomjob is, niet bepaald := Maar heb iedergeval wel dat mbo4-papiertje op zak.

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 21:50

Ik heb ook dierverzorging gedaan maar nooit geen werk in gevonden. Ben al ruim 10 jaar gediplomeerd. Volg momenteel een opleiding tot verzorgende

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:42

Dat het nu alweer zondagavond is... zucht. Even zo geen zin in maandag.

Ik wilde ook graag een dierenopleiding doen. Uiteindelijk heb ik een MEAO diploma en heb ik ook een diploma van het Scheepvaart en transport college.

Daar verdien ik mijn geld mee en heb een paard als hobby :)

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:47

Nieuwe 2de handse vriezer rode lampje blijft branden, maar mijn bevroren spullen nog steeds bevroren zijn en ik ook gewoon ijsblokjes kan invriezen. :=

nicole_floor

Berichten: 3244
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 23:32

ScarOfWars schreef:
MarlindeRooz schreef:
Kan je beter geen opleiding volgen. :o betaalt inderdaad slecht, als je al werk vindt. :=


Yup, maar dat is dus het hele probleem. Ik weet al gewoon niet wát ik wil studeren, en begin dus nogal wanhopig te worden.
En juist dat ik dacht dé opleiding gevonden te hebben, valt het dus weer tegen.

Tja Met dierverzorging heb je wel 4 jaar extra de tijd om uit te zoeken wat je echt wil gaan doen. Ik spreek uit ervaring haha.

Lol heb ik zeker gehad op de opleiding, maar helaas heb je helemaal niks met deze opleiding.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 00:39

Dat ik een nachtje bij mijn vriendin was en het weggaan tr lang heb uitgesteld (nog 1 aflevering, nog even dit en nog even dat) en ik nu laat thuis was en moe ben en morgen 9.00 tentamen heb en eerder weg moet omdat ze de route naar de bushalte hebben afgesloten en ik denk dat ik een 2 ga halen en gewoon, even, alles. Helemaal kak

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 00:50

Dat ik amper in slaap kon komen om voor te slapen voor de paardenmarkt _-:(
Mede dankzij vuurwerk... echt waarom 8)7 lig ik daar met een bange hond en 4 katten om me heen waarvan 1 doodsangsten heeft en de andere 3 het niet kennen

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 03:41

Plafonddienst...

hagelslag
Berichten: 9018
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 04:46

Ik ben zooo gemotiveerd om op te staan

xPabloBokt

Berichten: 9393
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-19 06:52

Mijn vriend die helemaal boos tegen mij gaat doen omdat ik het zogenaamd wakker maak om te vragen om het raam dicht te doen. Sorry dat ik denk dat je wakker bent als je tegen me aan gaat praten.

En nu zit ik met mijn sociale onzekerheid te janken op de bank en ik heb straks blokintro waar ik dus als een dikke zombie bij zit omdat ik al een week ruk slaap.

hagelslag
Berichten: 9018
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 07:06

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die helemaal boos tegen mij gaat doen omdat ik het zogenaamd wakker maak om te vragen om het raam dicht te doen. Sorry dat ik denk dat je wakker bent als je tegen me aan gaat praten.

En nu zit ik met mijn sociale onzekerheid te janken op de bank en ik heb straks blokintro waar ik dus als een dikke zombie bij zit omdat ik al een week ruk slaap.


Lekker lomp van hem.
Bedenk maar zo, als je niet helemaal wakker bent/helemaal niet slaap dronken dan gewoon negeren wat hij gezegd heeft en weer verder gaan

xPabloBokt

Berichten: 9393
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-19 07:20

Ja ik vind dat dus heel moeilijk, ben niet heel zeker over mezelf dus ik kan hier echt niet tegen. En nu slaapt hij weer en kan ik nergens heen met dit gevoel. Mijn kat komt gelukkig wel knuffelen maar proberen te slapen zit er niet meer in omdat ik over 40 minuten op de bus moet. Met een klotegevoel want meneer ligt allang weer te slapen.

Even illustratie: ik voel me nu dus serieus een luie donder omdat ik niet zelf opgestaan ben om het raam dicht te doen.

cursebreaker

Berichten: 11439
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 08:28

Ik zou toch zeker wel met je vriend hier een gesprek over aangaan. Zoiets kan van kwaad tot erger gaan in een relatie en hij zou als partner zijnde niet echt de persoon moeten zijn waardoor jij je nu zo k*t voelt :(. Misschien is hij zich er idd niet van bewust maar ik zou 'm er dan wel bewust van maken. Echt geen gekke vraag hoor of hij het raam even dicht wilt doen. Zijn reactie daarentegen is wel iets waar je vraagtekens bij moet zetten. Maar misschien heeft hij niet in de gaten dat jij je er nu zo door voelt, aangezien hij weer lekker door slaapt, dus ik zou dit zeker wel bespreekbaar maken, want zo ga jij je alleen maar kl*er voelen straks over dingen als dit, waar je je eigenlijk niet kl*te over zou moeten voelen.

Hier niet toe aan een nieuwe week. Manlief heeft maandafsluiting dus is om half 7 de deur uit en 's avonds laat pas thuis en dan is het opeens erg veel wat ik in m'n up moet doen - hoe doen alleenstaande moeders dat allemaal? Respect hoor. Ben nu al een zombie en de week moet nog eigenlijk echt beginnen.

hagelslag
Berichten: 9018
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 09:18

xPabloBokt schreef:
Ja ik vind dat dus heel moeilijk, ben niet heel zeker over mezelf dus ik kan hier echt niet tegen. En nu slaapt hij weer en kan ik nergens heen met dit gevoel. Mijn kat komt gelukkig wel knuffelen maar proberen te slapen zit er niet meer in omdat ik over 40 minuten op de bus moet. Met een klotegevoel want meneer ligt allang weer te slapen.

Even illustratie: ik voel me nu dus serieus een luie donder omdat ik niet zelf opgestaan ben om het raam dicht te doen.


Ik snap precies hoe jij je voelt!!
Ik ben dus een persoon die slaapdronken rare dingen soms zegt wat nergens op slaat.
Maar ook kan ik heel onzeker zijn. Dua vandaar diep ademhalen en je kunt het

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 10:13

Stomme vrouw op het station die NAAST mij ging staan en ging zeuren dat ze last had van mij rook. (Ja, ik stond op een plek waar je mag roken)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 10:14

SindyKaya schreef:
Stomme vrouw op het station die NAAST mij ging staan en ging zeuren dat ze last had van mij rook. (Ja, ik stond op een plek waar je mag roken)


Sorry hier moest ik even om lachen. Wat een dom mens. :')

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 10:16

ScarOfWars schreef:
Dankjewel allemaal voor de opties, das lief!
Ik ga er wel even over lopen stressen, en anders, tja geen idee.

Weet je wat je nog even zou kunnen doen?

Een lijst opzoeken met alle opleidingen die er zijn die je kan doen. Zet t in word, print het uit. En ga vervolgens vooral wegstrepen wat je niet wil. Want dat weet je vaak beter dan wat je wel wil. Dan kom je alles even bij langs en kom je dingen tegen die je vergeten was of dingen die je niet eens kent.
Zo heb ik mijn opleiding ook gevonden. Ik wist niet eens van het bestaan af. Inmiddels zijn we 5 jaar verder en vind ik zelf dat dat een van de beste keuzes is geweest die ik kon maken :D heb een super leuke baan.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 10:17

SindyKaya schreef:
Stomme vrouw op het station die NAAST mij ging staan en ging zeuren dat ze last had van mij rook. (Ja, ik stond op een plek waar je mag roken)

Alweer? :')

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 10:19

Nayomie schreef:
SindyKaya schreef:
Stomme vrouw op het station die NAAST mij ging staan en ging zeuren dat ze last had van mij rook. (Ja, ik stond op een plek waar je mag roken)

Alweer? :')

Ja, waarom heb ik hier altijd last van -O-

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 10:24

Je trekt wel die mensen aan zeg _O-


Hier ergernis van de dag, ik moet morgen ook 5 uur reizen voor school om even mijn dingen te laten zien wat ik digitaal al heb ingeleverd. Voor 15 minuten school.