Quotes van de maand: oktober

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Quotes van de maand: oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 18:32

*Bokt.nl
Bokt community

Deze maand hebben we definitief afscheid genomen van de mooie zomerdagen en maken we plaats voor de herfst. Helaas zaten er toch minder mensen op Bokt om leuke quotes te maken dus deze maand helaas een kort topic.

Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Bellatrix.
Herken je je eigen quote en wil je die verwijderd hebben uit dit topic, stuur dan ook een pb naar Bellatrix, of een lid van de NieuwsRedactie.


[BB-ITP] Gisteren een gedumpte kitten, vandaag een gezinslid

Citaat:
Gatver, warme muizenragout tussen je tenen ...



[ENT-HK] Het memetopic

Citaat:
Citaat:
[ [url=m/kGw8Ih.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mag deze modjes? Tis een piemel, maar wel van een schilderij dus geen echte naaktfoto. :')


We hebben het binnen het team even bekeken, nogmaals bekeken, nog een keer gekeken, uiteindelijk met een vergrootglas bekeken.

En ja we staan deze toe :+


[HTT] Bath Bucket, ervaringen?

Citaat:
Citaat:
Wat is het SSS topic? :')


ecret anta urprie, orry de doet het niet meer... mopper.
geheim kert verraing topic. hmmm geen i toch latig.

En daar in vroegen veel bokker om van die brui ballen, daar had ik natuurlijk niet aan, nu wel al mijn badje binnen i.



[LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Citaat:
Citaat:
Dat mn dochter het interessant vond om in der poepluier te gaan graven. Resultaat een peuter die der handen onder de strond had zitten en doodleuk op me af kwam lopen met de mededeling: Kijk mamma, POEP! -O- -O- -O-


Als mijn eierstokken al niet verschrompeld waren, zijn ze dat nu wel. Mijn hemel wat vies.