Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73
Dreamybol schreef:Kan iemand mij vertellen waarom de bodems vervangen moeten? Ik lees al jaren over Rhino, maar dit heb ik nog nooit eerder gehoord.
Ik vind het echt heel naar voor ze en vraag me ook af wat ik zou doen als klant. Want het doorbetalen klinkt echt niet onredelijk, maar als je krom ligt voor je lessen is het wel heel zuur dat je niets hebt voor je geld.
Dreamybol schreef:Kan iemand mij vertellen waarom de bodems vervangen moeten? Ik lees al jaren over Rhino, maar dit heb ik nog nooit eerder gehoord.
Ik vind het echt heel naar voor ze en vraag me ook af wat ik zou doen als klant. Want het doorbetalen klinkt echt niet onredelijk, maar als je krom ligt voor je lessen is het wel heel zuur dat je niets hebt voor je geld.
plutolover schreef:Als ik daar zou lessen, zou ik gewoon betalen! Bedoel al die tijd heb je plezier en veel geleerd op die paarden. En als je ze daardoor kan helpen. Is geen optie om een geld inzameling te openen? Ik ken heel de manege niet. Maar kleine bijdrage wil ik best geven
plutolover schreef:Als ik daar zou lessen, zou ik gewoon betalen! Bedoel al die tijd heb je plezier en veel geleerd op die paarden. En als je ze daardoor kan helpen. Is geen optie om een geld inzameling te openen? Ik ken heel de manege niet. Maar kleine bijdrage wil ik best geven
mvdende schreef:Heel vervelend, maar als klant zou ik echt niet betalen voor lessen die ik niet krijg. Één les kost gemiddeld zn €11, met deze Rhino uitbraak zijn ze wel een week of 8 tot 10 zoet. Dat zou zn €88- €110 zijn wat je dus als "donatie" zou bijdragen. Sorry maar dat geld kan ik op zn moment echt heel goed zelf gebruiken.
Als een manege mij zou verplichten te blijven betalen of bijvoorbeeld bij een 10 rittenkaart alle ritten door laat gaan zodat ik alsnog mn geld kwijt ben, dan zijn ze per direct een klant kwijt!
Afhankelijk van de situatie zou ik wel aanbieden het uurtje/ 2 uurtjes in de week die ik er normaal gesproken zou zijn, ook te komen om te helpen met schoonmaken bijvoorbeeld.
Vroeger een keer een Droes uitbraak gehad onder de manege paarden die toen toevallig nog na het ponykamp op de wei stonden. Ook niet hoeven te betalen voor de gemiste lessen. Niet meer dan normaal eigenlijk dat je niet betaald voor niet geleverde diensten.
Gwenvd schreef:mvdende schreef:Heel vervelend, maar als klant zou ik echt niet betalen voor lessen die ik niet krijg. Één les kost gemiddeld zn €11, met deze Rhino uitbraak zijn ze wel een week of 8 tot 10 zoet. Dat zou zn €88- €110 zijn wat je dus als "donatie" zou bijdragen. Sorry maar dat geld kan ik op zn moment echt heel goed zelf gebruiken.
Als een manege mij zou verplichten te blijven betalen of bijvoorbeeld bij een 10 rittenkaart alle ritten door laat gaan zodat ik alsnog mn geld kwijt ben, dan zijn ze per direct een klant kwijt!
Afhankelijk van de situatie zou ik wel aanbieden het uurtje/ 2 uurtjes in de week die ik er normaal gesproken zou zijn, ook te komen om te helpen met schoonmaken bijvoorbeeld.
Vroeger een keer een Droes uitbraak gehad onder de manege paarden die toen toevallig nog na het ponykamp op de wei stonden. Ook niet hoeven te betalen voor de gemiste lessen. Niet meer dan normaal eigenlijk dat je niet betaald voor niet geleverde diensten.
Niemand wordt verplicht toch?
Vind je reactie beetje egoïstisch.
En dan heb ik t er niet over of je het wel of niet kunt missen, daarin sta je vrij. Maar wel je laatste zin: niet meer dan normaal dat je niet betaald voor niet geleverde diensten.
Nee natuurlijk is dat zo maar heb je enig idee wat een kosten dit hele geintje met zich mee brengt? Hoeveel uren de medewerkers moeten draaien, hoe vreselijk het is om de paarden te zien sterven, wat er allemaal geregeld moet worden om te zorgen dat de zieke paarden goed verzorgd worden en ondertussen de gezonde paarden niet jn aanraking komen.
Als dit voor de manege haar ondergang betekend vind ik dit echt vreselijk. Dat gun je toch niemand? Hoe kun je dan aankomen met dat het normaal is dat je voor niet geleverde diensten niet betaald? Het zijn geen auto’s? En ja technisch gezien heb je gelijk maar man wat een harde reactie zonder enig gevoel van medeleven voor iedereen die daar vecht, gelukkig hebben ze niet alleen maar zulke klanten en zijn er hopelijk genoeg mensen om ze te ondersteunen.
Overigens ben ik er nog nooit geweest maar als ik zie wat ze allemaal doen kan ik alleen maar respect hebben.
Gwenvd schreef:mvdende schreef:Heel vervelend, maar als klant zou ik echt niet betalen voor lessen die ik niet krijg. Één les kost gemiddeld zn €11, met deze Rhino uitbraak zijn ze wel een week of 8 tot 10 zoet. Dat zou zn €88- €110 zijn wat je dus als "donatie" zou bijdragen. Sorry maar dat geld kan ik op zn moment echt heel goed zelf gebruiken.
Als een manege mij zou verplichten te blijven betalen of bijvoorbeeld bij een 10 rittenkaart alle ritten door laat gaan zodat ik alsnog mn geld kwijt ben, dan zijn ze per direct een klant kwijt!
Afhankelijk van de situatie zou ik wel aanbieden het uurtje/ 2 uurtjes in de week die ik er normaal gesproken zou zijn, ook te komen om te helpen met schoonmaken bijvoorbeeld.
Vroeger een keer een Droes uitbraak gehad onder de manege paarden die toen toevallig nog na het ponykamp op de wei stonden. Ook niet hoeven te betalen voor de gemiste lessen. Niet meer dan normaal eigenlijk dat je niet betaald voor niet geleverde diensten.
Niemand wordt verplicht toch?
Vind je reactie beetje egoïstisch.
En dan heb ik t er niet over of je het wel of niet kunt missen, daarin sta je vrij. Maar wel je laatste zin: niet meer dan normaal dat je niet betaald voor niet geleverde diensten.
Nee natuurlijk is dat zo maar heb je enig idee wat een kosten dit hele geintje met zich mee brengt? Hoeveel uren de medewerkers moeten draaien, hoe vreselijk het is om de paarden te zien sterven, wat er allemaal geregeld moet worden om te zorgen dat de zieke paarden goed verzorgd worden en ondertussen de gezonde paarden niet jn aanraking komen.
Als dit voor de manege haar ondergang betekend vind ik dit echt vreselijk. Dat gun je toch niemand? Hoe kun je dan aankomen met dat het normaal is dat je voor niet geleverde diensten niet betaald? Het zijn geen auto’s? En ja technisch gezien heb je gelijk maar man wat een harde reactie zonder enig gevoel van medeleven voor iedereen die daar vecht, gelukkig hebben ze niet alleen maar zulke klanten en zijn er hopelijk genoeg mensen om ze te ondersteunen.
Overigens ben ik er nog nooit geweest maar als ik zie wat ze allemaal doen kan ik alleen maar respect hebben.
Jildau schreef:Er staat toch duidelijk dat ze gaan kijken hoe ze de verloren paardrijlessen kunnen compenseren? Dus dat kun je waarschijnlijk later inhalen of ze bedenken iets anders ter compensatie. Ik zou ook zeker doorbetalen want ik vind het onmenselijk om zo'n bedrijf op zo'n moment te laten zitten / een schop na te geven.
Gini schreef:Jildau schreef:Er staat toch duidelijk dat ze gaan kijken hoe ze de verloren paardrijlessen kunnen compenseren? Dus dat kun je waarschijnlijk later inhalen of ze bedenken iets anders ter compensatie. Ik zou ook zeker doorbetalen want ik vind het onmenselijk om zo'n bedrijf op zo'n moment te laten zitten / een schop na te geven.
Als je de lessen later zou kunnen inhalen of gecompenseerd worden, ben je dus ook niet aan het doorbetalen voor de lessen die nu niet plaatsvinden. Uiteindelijk wordt de dienst waarvoor je betaald hebt dus gewoon geleverd.
Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Barramundi, charrr91, ComscoreBot, denisesilver, Elitedeux, GoogleAdsense, herous, Kmbrly, Mnoonn, Nanu, rosak, Suusw, Switch2016, Tzatziki en 24 bezoekers