Ah, dat is jammer, in die 2 weken ga ik het financieel gezien niet redden. Moet ivm geen rijbewijs met de trein komen en voor komende maand staat financieel alles al vast helaas! Anders was ik sowieso zeker langs gekomen om hem voor jou te fotograferen!
Geniet nog even van je knapperd
.
Komt hij nog terug bij jou na de opfok of was hij verkocht? Anders zouden we het een keer kunnen doen als hij als volwassen paard terug komt? Moeten we wel een paar jaar wachten, maar dat komt wel goed
.
Ja he
. En tegelijkertijd ook heel dubbel om ze weer terug te zien, maar ze bezorgen ook weer een glimlach elke keer als ik ze zie en daar is Isaac altijd erg goed in geweest. Zie ook echt verschil in de kudde met hoe ze waren voor hij geboren was en hoe ze nu zijn.
Hij heeft echt heel veel in ze los gemaakt. Zo kwam zijn moeder gister voor het eerst samen met Dot en Asfaloth in volle galop naar mij toe rennen toen ik Fabulous (hengst) achterin het land op ging halen. Heb Maria nog nooit zo zien rennen en spelen! Asfaloth en Dot spelen al wel vaker samen, maar Maria doet dat eigenlijk nooit.
Dat ze dat gisteren deed was echt heel mooi om te zien.
Bijzonder wat zo'n veulentje met een kudde kan doen
.
Gedachten spelen zich af in beelden, beelden worden woorden, woorden worden een zin, een zin word een paragraaf, een paragraaf een hoofdstuk, een hoofdstuk vormt een boek en zo vormt zich een verhaal♥