Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 09:52

Te laat naar bed gegaan om dan gewekt te worden om 08.00 uur door de katten.

En de kerkklokken die behoorlijk bleven doorgaan.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus


luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 10:00

Kledingdozen zou ik bij degene in de tuin zetten.
Hun spullen, hun probleem.

Ik erger mij aan mijn lijf. Heup blijft raar en zeer doen.

En ik vind een vriendin van schoonmoeder stom.
Mens denkt alles beter te weten. Maar dat weet ze niet. Ze is zo negatief dat ik schoonmoeder weer positief moet praten.

[o]

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 10:03

Linea recta terug naar hun, zijn ze gek geworden

Erger mij aan mijn maandelijkse periode ,alleen het is anders dan andere deze maand snap er niks van

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 10:14

Aan spierpijn in m'n hele lijf.

Broken crayons still color

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 10:34

Mijn gebrek aan creativiteit.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:02

Idd dozen bij hun voor de deur droppen. Hun spullen, hun verantwoordelijkheid.

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:08

Maar het is wel de vrouw van de baas.Moeilijk.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.


Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:10

Britta31 schreef:
Maar het is wel de vrouw van de baas.Moeilijk.


Tja, moet je dan alles maar pikken?

Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:11

Weet ik,maar een baan is ook wel belangrijk.Ik weet natuurlijk niet hoe de werkgever hier mee om zou gaan.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:18

Britta31 schreef:
Weet ik,maar een baan is ook wel belangrijk.Ik weet natuurlijk niet hoe de werkgever hier mee om zou gaan.


De werkgever mag daar volgens mij niet eens op een bepaalde manier mee omgaan als het niet werk gerelateerd is. :)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:19

Kan die vrouw niet gewoon een opslag box huren ergens? Iig niet zo over je heen laten lopen hoor molenhoek!

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:21

__Sannne schreef:
Kan die vrouw niet gewoon een opslag box huren ergens? Iig niet zo over je heen laten lopen hoor molenhoek!

Zo denk ik er ook over hoor. Als het thuis niet kan tijdelijk, dan maar ergens waar het wel kan.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:28

Kater en waarom zijn jongens zo :r

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:30

Anoniem schreef:
Aan dat ik nu al zo nerveus ben voor het vliegen morgen.
Ik haat vliegen. Nog extra nerveus omdat ik oorontsteking heb. Volgens de HA gehoorgang en niet binnenoor, dus zou ik géén extra pijn moeten hebben en mag ik gewoon vliegen. Hoop dat hij gelijk heeft.
Maar ik heb wél ontzettend zin in mijn tripje naar Wenen!


Wenen is prachtig! Terrasje/drankje doen op het Graben, naar slot Schönbrunn gaan, ook naar het koninklijk paleis/museum in de stad zelf gaan! De Stephansdom beklimmen..
Haus des meres (?) is ook erg leuk.

Wave after wave

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:41

Dat ik 2 vriendinnen heb uitgenodigd voor mijn verjaardag vanavond en dat ze beide ziek zijn.
Nee ik nodig vaker mensen uit. :=

Gaan wel weer terug naar het niet vieren van verjaardagen... zorg volgend jaar wel dat ik in het buitenland zit.

Edit: en mijn gestoorde tante komt wel helaas. Heb geen keuze want mijn moeder is ook jarig. Maar ze had geen geld voor een cadeautje voor beide niet. Dus ook niet voor haar eigen zusje. :=
Misschien eens niet een pakje per dag oproken zodat je 1:1 klinkt als die Lingo mevrouw. (Google maar)

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 12:23

De heisa en de idiote arrogante spelregels bij sommige fotomeetings. Je moet bijna op sollicitatiegesprek om in aanmerking te mogen komen.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 12:50

Ik ben echt klaar met dit poedersuiker. Alleen maar regen regen regen waardoor ik stal gewoon NIET moddervrij kan krijgen...

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 12:55

Pepperrr schreef:
Ik ben echt klaar met dit poedersuiker. Alleen maar regen regen regen waardoor ik stal gewoon NIET moddervrij kan krijgen...

Wees gerust dat kan na morgen eindelijk weer, want ze voorspellen dan voorlopig droog weer *\o/*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 13:09

Ineke2 schreef:
Pepperrr schreef:
Ik ben echt klaar met dit poedersuiker. Alleen maar regen regen regen waardoor ik stal gewoon NIET moddervrij kan krijgen...

Wees gerust dat kan na morgen eindelijk weer, want ze voorspellen dan voorlopig droog weer *\o/*


Vandaag zou het hier ook weinig gaan regenen, nou not. Die voorspellingen vertrouw ik niet meer :')

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Nyaleti

Berichten: 6100
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 15:24

De meiden die mijn paarden af en toe verzorgen. Nadrukkelijk gevraagd of ze de kleine met een zweetdeken willen uitstappen, of hij nou bezweet is of niet (hij hoest nu na maanden eindelijk niet meer). Nou, pony zeik nat en lekker zonder dekentje buiten..
Ook al 100x gezegt dat ze de stal moeten mesten als ze komen, weer niet gedaan. :=

En oud en nieuw. Uitgenodigd voor een leuk feestje dus veel zin in maar onze hond is super bang van knallen dus ik denk dat hij erg gestresst is die dag. Ik heb nooit feestjes dus zou heel graag willen gaan, maar denk dat ik dan continu mezelf druk zit te maken hoe het met de hond js.

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 16:11

moet nog bedenken wat we gaan eten en moet zo toch ook echt naar de winkel

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 17:01

Pepperrr schreef:
Ik ben echt klaar met dit poedersuiker. Alleen maar regen regen regen waardoor ik stal gewoon NIET moddervrij kan krijgen...

Ach de moestuin is ook een en al modder. :')

Krolse kat in huis. :') En mijn eigen kop die irri doe (duizelig).

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 17:42

ik kom even galspuwen over mijn school

ik heb vandaag een belangrijke deadline om iets met mijn groep in te leveren, dus alles netjes op tijd af en alles netjes op tijd naar mijn groepsgenoten gestuurd. Krijg ik het bestand zodat ik het kan inleveren, heb ik dus al geen idee waar ik dat moet inleveren...
Wat blijkt? ik heb geen toegang tot de blackboard cursus waar dat fiets verslag moet worden ingeleverd. Ik kan mezelf niet in die cursus inschrijven oftewel dat had mijn studentcoach moeten doen maar dat is dus nooit gebeurd. Ik heb net al zitten huilen uit boosheid en frustratie, want nu blijkt dus ook dat alles wat ik heb ingeleverd via gewone inleverlinkjes in de cursussen waar ik wel in kan, voor niets is geweest omdat daar niet naar gekeken word, oftewel ik kan hoogstwaarschijnlijk deze hele periode opnieuw gaan doen omdat ik geen toegang heb tot het fiets belangrijkste deel van school... Maar niemand heeft mij ooit verteld dat ik dat nodig heb.
dus ik net m'n studentcoach gemaild dat ik geen toegang heb en ik dus nu een probleem heb en ook benoemd dat ik dit wel een kwalijk iets vind, krijg ik zo'n poedersuiker automatisch gegenereerd antwoord terug dat hij pas na 28 oktober de mail gaat lezen. oftewel ik kan helemaal niets nu en ben zacht gezegd woedend

Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 18:51

Niet geergerd maar verdrietig.Mijn demente oma was altijd haar tasje aan het uit en inpakken.Een kwartier/half uur lang.Vanmiddag zag ik mijn dementerende moeder haar portomonnee een kwartier lang uit en inpakken op zoek naar iets wat ze niet weet.En weer een bevestiging dat het slechter gaat.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 19:17

Britta31 schreef:
Niet geergerd maar verdrietig.Mijn demente oma was altijd haar tasje aan het uit en inpakken.Een kwartier/half uur lang.Vanmiddag zag ik mijn dementerende moeder haar portomonnee een kwartier lang uit en inpakken op zoek naar iets wat ze niet weet.En weer een bevestiging dat het slechter gaat.


Sterkte Britta!

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Antonius, DebGizmo, Eapy, Flew, jokari, Lestrange01, maliejane, Mama3, nicole_floor, noviceh, Pellelilly, Rijsa, TessaxQuincy en 136 bezoekers