Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 17:40

Ik zou me aan zoooo veel kunnen ergeren vandaag ... maar heb besloten om het niet te doen, althans: niet zodanig dat ik er last van heb. Ergernis in small doses is juist wel lekker ~~}>

http://www.stalskyjafar.nl
Centered Riding, IJslandse paarden & meer


nicole_floor

Berichten: 3211
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 17:44

Dat bepaalde mensen graag hun mening doordrammen. En nieuwssites die alles verdraaien. -O-

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 18:04

Aan mijn spastische darmen.


Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 18:07

DeMolenhoek schreef:
Aan mijn spastische darmen.

Heel naar! Hopelijk gaat het snel weer voor even over. :(:)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 18:11

Bedankt. Hoop het ook. Gemiddeld 2x per week last. Vooral die krampen kan ik missen als kiespijn.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 18:14

DeMolenhoek schreef:
Bedankt. Hoop het ook. Gemiddeld 2x per week last. Vooral die krampen kan ik missen als kiespijn.

Herkenbaar. En vaak ook op die stomme momenten :(:)

Foaly

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 18:20

Hebben jullie even? Vandaag was echt zo'n ik-had-in-bed-moeten-blijven-dag :')

1. Stap in de tram, poedersuiker, waar is mn OV-kaart? --> hoesje met pinpas en OV-kaart vergeten. Geen zin en tijd om terug te lopen, dus heb maar een dagkaartje gekocht met m'n creditcard want zwartrijden is niet goed voor mijn bloeddruk :')
2. Moest nog lunch halen voor op kantoor, dus eerst geld pinnen met creditcard en daarna achteraan aansluiten in de rij bij de AH. Normaal ben ik dankzij de zelfscankassa's binnen twee tellen weer de winkel uit. Nu was ik de vierde in rij, achter iemand die z'n hele weekboodschappen al had gedaan om half negen 's ochtends -O-
3. Op kantoor: eerst een klant die superboos was omdat we iets niet op tijd (lees: één uur na de afgesproken deadline) hadden geleverd. Ik snap dat dat vervelend is, maar we hebben ons best gedaan om het zo snel mogelijk af te krijgen en ruim excuses aangeboden. Maar daarmee was de kous nog niet af, want nu moet er een heel actieplan komen om ervoor te zorgen dat het niet weer gebeurd. Terwijl we normaal altijd netjes op tijd zijn voor deze klant, en we er deze keer ook echt niets aan konden doen :=
4. Op kantoor #2. Een freelancer die een opdracht had uitgevoerd, maar op precies de tegenovergestelde manier als de bedoeling was. En ik kon het haar nog niet kwalijk nemen ook, want in de handoff die ze van mijn collega had gehad stonden geen instructies. Gewoon, helemaal geen |o. Ja, vind je het dan gek dat het fout loopt, en wie mocht het weer recht breien? -O-
5. Eindelijk naar huis: nope. Seinstoring. 2 uur gedaan over een rit van 35 minuten, en ook nog eens met de verkeerde tram (4 ipv 3) waar ik achter kwam NA de halte waar ik voor het laatst kon overstappen. Dus kon ook nog eens 10 minuten in de regen wachten op de goede tram :brr:

Mag ik al naar bed?

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 18:38

Mijn kuiten. Vandaag een toren beklommen en hoe leuk ook, mijn kuiten doen super veel pijn :+

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 19:22

Mijn opgezwollen scheenbeen en knie na een val van de trap op mega banketstaaf wijze. -O-

_Nancy

Berichten: 14080
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 19:48

Niobe schreef:
_Nancy schreef:
Aan dat Sinterklaas er aan komt en dat er voor een verwend jong van 10 jaar cadeaus gekocht moet worden en ik echt geen idee heb wat dat dat zou moeten zijn..

Wat geef je aan een kind wat alles al heeft en 4-5x Sinterklaas gaat vieren en met niks echt tevreden is..


Een schop onder z'n hol


_/-\o_ :')

En dat is nog gratis ook!
Maar ik denk dat z’n ouders daar niet super blij mee zullen zijn gok ik zo.

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

xPabloBokt

Berichten: 9302
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-19 19:57

xDenies schreef:
poes schreef:
Het moet idd boven een vloer waar een soort van opvangbak onder zit met oliescheider. Zit nog best wat achter dus. Ik vind het ook best gek dat die fout gemaakt is en snap dus ook best wel dat er wat kort gerageerd wordt, zeker als er geen bereidheid is om de tegels gelijk te vervangen. Ik kan me niet inbeelden dat je dat anders weer schoon krijgt.

Maar goed, TS en haar vrienden wisten het niet, en geven dit ook toe, dus ik ga ervan uit dat het prima opgelost raakt.


Die bereidheid is er wel maar het kwam even rauw op hun dak vallen. Ik ga er inderdaad ook van uit dat het een oplossing krijgt en ik snap dat het vervelend is.

Maar ik hoop wel dat niet meer mensen deze fout maken.


Hij had er een bak onder staan uiteraard :) maar er is wat langs gegaan.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Daenerys
Berichten: 2354
Geregistreerd: 09-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 20:02

cursebreaker schreef:
Kaus schreef:
Ik zeg altijd 'sorry ik ben 15 en mijn ouders zijn niet thuis'.

Ondanks dat ik 21 ben en op mezelf woon :')


Ik ben 30, dus daar kom ik helaas echt niet meer mee weg hahaha
IF ONLY :')

Ik heb dat wel eens gezegd tegen een energie-verkoper hoor. Die vroeg of ik de hoofdbewoner was. Ik heb met een stalen gezicht ‘nee, en mijn ouders zijn niet thuis’ gezegd. Ik ben 29 :Y)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 20:19

Dat ze op werk een muisje zo bruut moeten afslachten.. had ik maar niet een gilletje gelaten want dan was ie niet opgemerkt. Je kan zo’n beestje toch vangen en buiten doen waarom met zn alle er een spelletje van maken wie hem t best kan martelen, pootjes eraf trekken. Zieke geesten heb gewoon staan janken.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Myfairytale
Berichten: 5367
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 20:22

SavannahNx schreef:
Dat ze op werk een muisje zo bruut moeten afslachten.. had ik maar niet een gilletje gelaten want dan was ie niet opgemerkt. Je kan zo’n beestje toch vangen en buiten doen waarom met zn alle er een spelletje van maken wie hem t best kan martelen, pootjes eraf trekken. Zieke geesten heb gewoon staan janken.


WTF?? -:(- -:(-
Dat soort figuren was ik letterlijk aangevlogen!!

Niobe

Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 20:23

SavannahNx schreef:
Dat ze op werk een muisje zo bruut moeten afslachten.. had ik maar niet een gilletje gelaten want dan was ie niet opgemerkt. Je kan zo’n beestje toch vangen en buiten doen waarom met zn alle er een spelletje van maken wie hem t best kan martelen, pootjes eraf trekken. Zieke geesten heb gewoon staan janken.


Met wat voor monsters werk jij ;(
Mensen die zoiets kunnen doen met een dier.... ik heb daar gruwelijke meningen over

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 20:23

Pablobokt: In het vervolg eerst karton eronder leggen en handdoek in de aanslag (karton groot genoeg) Als je morst vertraagd dit heel erg goed de olie en het lekt niet direct door waardoor je het direct kunt opruimen :j

hagelslag
Berichten: 8931
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 20:24

Brandende ogen alsof er kilos zand in zit.
Wat een rotdag. Dit gaat moeilijk worden

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 20:32

Ik voel me gewoon heel eenzaam en heb zo'n vermoeiende dag gehad. Had een workshop gehad voor studeren met een angst stoornis of depressie, maar degene die de workshop gaf (gezondheidspsychologe en decaan) was zo'n... suf iemand. Kwam al binnen lopen half schuifelend, keek niemand aan, was onduidelijk, praatte zacht. Niet echt de houding van iemand die een gesprek moet begeleiden.

Heb er uit eindelijk helemaal niets aan gehad, er werd helemaal niet iets verteld over het studeren met een psychische stoornis, het ging meer over tips die je aan ieder persoon zou kunnen geven. Maar goed. Wel twee uur van mijn dag verspild :roll:

nicole_floor

Berichten: 3211
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 21:10

SavannahNx schreef:
Dat ze op werk een muisje zo bruut moeten afslachten.. had ik maar niet een gilletje gelaten want dan was ie niet opgemerkt. Je kan zo’n beestje toch vangen en buiten doen waarom met zn alle er een spelletje van maken wie hem t best kan martelen, pootjes eraf trekken. Zieke geesten heb gewoon staan janken.

Aah nee :n

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

charrr91

Berichten: 926
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 21:12

Aan mensen die met dit donkere weer of tijdens de schemer zonder licht rijden! Levensgevaarlijk! Of mensen die juist teveel licht hebben.. Die vieze, felle blauwe lampen. Verbieden die dingen.. Je ziet gewoon geen klap meer door die *** lampen..

~ Carpe Diem ~

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 21:26

Waar was dat met die muis? :( zoiets kan toch gewoon niet.

Courage lestrange. Ik hoop dat je je wat beter voelt.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 22:42

Was bij mij op werk. Ik snap dat een muis niet in de keuken hoort maar deze hoef je niet eerst te pletten met een doos totdat ie nog half leeft en dan zn pootjes eraf te trekken. Heb staan gillen dat ze normaal moesten doen maar ze begonnen letterlijk te lachen.. Muisje rust in vrede.. <3

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 22:45

Je moet toch serieus hard aan die poten trekken om ze eraf te krijgen... Rare mensen heb jij op je werk. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 22:48

Trek hun poten er maar eens af :x

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 22:58

Ik had per direct ontslag genomen :\