Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 14:51

Reclame en dan ipv vla of yoghurt eetzuivel gebruiken ,noem het beestje toch bij zijn naam :+

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 15:07

Rebecca schreef:
Reclame en dan ipv vla of yoghurt eetzuivel gebruiken ,noem het beestje toch bij zijn naam :+

:')

Ik ga er eens op letten

vikawiek

Berichten: 1486
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 15:55

Mensen die gaan lopen ruziën op stal, wat een poedersuiker sfeer hangt er dan

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 15:59

Aan dat landen op kunstgras niet zo prettig is :x
Spoiler:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Flying_Angel op 12-10-19 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 16:05

Keeee dat mag van mij ook in spoiler :D

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 16:17

Haha, sorry! Ben gewend aan mobiel bokt, waar je ook op de img moet klikken om de foto te bekijken :))

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 16:25

Auw -O-
Met hockey of voetbal gebeurd?

hagelslag
Berichten: 9025
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 16:27

Flying_Angel schreef:
Aan dat landen op kunstgras niet zo prettig is :x
Spoiler:
[ [url=m/PTjv1A.jpg]Afbeelding[/url] ]




Kon je niet meer vliegen? :Y)

Sorry :Y)

Maar auwtsch
Is dat ongeveer zoals "vroeger" als je met je knie over de gymzaalvloer schoof qua pijn?

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 16:30

Jaa, zo voelt het idd. Gebeurd bij korfbal!

Ik probeerde nog mijn vleugels uit te slaan, maar helaas. Ik vloog niet.

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 16:35

Post.nl. Rouwkaarten zijn donderdag verstuurd via de drukker, vader had code ontvangen. Gister niks bezorgd, vandaag leek het erop dat er ook niks kwam. Dus hij contact gezocht, bleek het helemaal niet aangemeld te zijn?

Nu komen ze maandag: morgen is het afscheid en dinsdag begrafenis. Zal erg rustig worden -O-

hagelslag
Berichten: 9025
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 16:36

Marocje schreef:
Post.nl. Rouwkaarten zijn donderdag verstuurd via de drukker, vader had code ontvangen. Gister niks bezorgd, vandaag leek het erop dat er ook niks kwam. Dus hij contact gezocht, bleek het helemaal niet aangemeld te zijn?

Nu komen ze maandag: morgen is het afscheid en dinsdag begrafenis. Zal erg rustig worden -O-


Ach nee dat is echt vervelend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 16:43

Marocje schreef:
Post.nl. Rouwkaarten zijn donderdag verstuurd via de drukker, vader had code ontvangen. Gister niks bezorgd, vandaag leek het erop dat er ook niks kwam. Dus hij contact gezocht, bleek het helemaal niet aangemeld te zijn?

Nu komen ze maandag: morgen is het afscheid en dinsdag begrafenis. Zal erg rustig worden -O-

Ahw jasses.
Heb je nummers van al die mensen?
Ik zou denk ik vast gaan bellen en bepaalde mensen aangeven die en die ook even te waarschuwen.

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 16:48

Nee, veel mensen ken ik ook niet, zoals collega’s van mijn moeder. Maar post nl zorgt ervoor dat iedereen vandaag of morgen kopieën ontvangt en dan maandag het origineel. Beetje banketstaaf alleen voor de mensen die wel afscheid hadden willen nemen van haar.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 16:53

Ja... Heel vervelend dit.
Verder alles naar jullie en haar wens kunnen regelen?

Daphx93

Berichten: 2595
Geregistreerd: 08-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 17:16

Niobe schreef:
Maar aan het eind van de weg gaat het vanzelf! Echt hoor!! Al zijn er heus losers bij. Van beide kanten. Helaas...


Nieuwe ergernis: waarom ben ik zo stom om artiesten te gaan vragen of ze nog een tourfotograaf nodig hebben. Nu zit ik weer in de zenuwen voor de reactie :') :')
Nou ja, nog een wijntje dan maar.

En ik vroeg me nog af: er was hier iemand waarvan de IPhone 11 vermist was geraakt bij verzending, hoe is dat afgelopen??


Dat was ik! Hij lag bij een verkeerde nummer 11... die mensen hebben hem uiteindelijk die zaterdag gebracht!

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 18:34

Ik dacht een goed idee om de poepstaart van mijn ruin te wassen.Tot hij ermee ging zwaaien en ik de stront spetters achter mijn oren had zitten.

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 18:45

Britta31 schreef:
Ik dacht een goed idee om de poepstaart van mijn ruin te wassen.Tot hij ermee ging zwaaien en ik de stront spetters achter mijn oren had zitten.

:= :x













_O- _O- _O- _O-

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 19:23

Mijn kater.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 19:24

Een groeps'genoot'. Ik heb al 2x via whatsapp gevraagd of hij zijn deel op dropbox wil zetten, geen reactie. Daarna iemand anders het gevraagd via whatsapp: geen reactie. Gister gebeld: meteen de voicemail. Nu nog steeds geen reactie terwijl we het dus 3x gevraagd hebben via whatsapp en 1x via de voicemail. Geen idee wat hij al die tijd dus aan de opdracht heeft gedaan, complete radiostilte gewoon.

Mo_86

Berichten: 1241
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 19:27

__Sannne schreef:
Mijn kater.


Same. Sterkte!

Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 19:45

Ik heb me enorm geërgerd aan een collega vandaag. Aardig meisje, maar volgens mij heeft ze enorme controledwang. Ik werk altijd alleen op de zaterdagmiddag maar nu was er een evenement dus kwam zij erbij omdat het druk kon worden. Het begon al met dat ik het verkeerde shirt aan had. Het kan op mijn werk enorm heet worden en er is geen passende oplossing, ik trek dan gewoon een luchtiger bedrijfsshirt aan. Nou, kreeg direct naar mijn hoofd geslingerd dat het echt niet kon en 'dat het er niet uit zag'. De bazen van het complex die langs liepen hadden niet eens door dat ik wat anders aan had. :') Vervolgens werd ik keer op keer aangesproken dat ik dingen "verkeerd" deed. Werk daar al een aantal jaren en heb een prima routine, maar volgens mevrouw niet blijkbaar. Zo mocht ik de kopjes niet direct van het plateau van de vaatwasser in de bar bijvullen; alles moest eerst over worden gezet op een dienblad 'omdat het anders geen gezicht is voor de klant'. Dat je er veel langer over doet maakt blijkbaar niet uit. De kopjes achter de bar gaan er in een razend tempo doorheen dus ik zet ze gewoon neer, maar néééé; ze moeten netjes. En recht. En nog netter. En ik mag het plateau van de vaatwasser niet op de barrand zetten want dan wordt het nat. Bah.

Mijn god. Ik ben op een gegeven moment naar haar uitgevallen dat ze écht moest nokken met dat gedrag. Vind het gewoon sneu dat je op zo'n jonge leeftijd al zo controlerend bent en je voldoening haalt aan het rondbazen van je collega's. Oei. Al werk je in een restaurant met 5 Michelin sterren snap ik je hoor, maar dit is de kantine van een sportaccommodatie. Hou toch op. Mensen zijn al blij als je ze lekkere warme koffie geeft en ik heb in de jaren dat ik er werk nog geen enkele klant horen klagen over mijn "foutieve" bedrijfskleding of het plateau van de vaatwasser. :') Blij als ik lekker mijn studie diploma heb en dit soort werk niet meer hoef te doen om rond te komen. No offence naar iets of iemand, maar ben er na 4 jaar toch wel zo achterlijk klaar mee :))

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 19:53

Castilla, wat was haar reactie :')
Ik zou hetzelfde als jou hebben gereageerd _O-

Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 20:19

Ze keek me aan met grote ogen en ik ben daarna weggebeend om erger te voorkomen dus ik weet haar precieze reactie niet :') :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 20:22

:') om te huilen dus die collega :')

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 20:26

Als ze daarna maar normaal heeft gedaan en niet alsof ze de directeur zelve is, heeft ze er in elk geval van geleerd.