*eindelijk*-- verslag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 22:06

mmmm..
dus hier ff snel mijn verslag van de dag...
ik heb gereden...
ik kwam opde manees en toen hoorde ik dat Quint's baasje met n heupkneusing op bed lag... (hij had r vorige week het land door getrokken)
dus ik kwam bij zn stal... nou ik zou bijna zweren dat t n roodschimmel was...
wat was die knol vies zeg...
ikke heel geduldig staan poetsen...
en k had al zo'n voor gevoel daT IE ECHT HEEL (soprry voor caps) irri was en idd niet vooreind te branden en dan ineens n stuk mega versnellen en pessies toen keek mn instruvtrice de hele tijd (denk aan je tempo sharda...ggggrrrr)
t ging wel redelijk..

ieder1 vindt altijd dat ik heel goe dop Quint rij maar ik vind t wel reuze mee vallen..
totdat ik dat meisje die ipv Paulien ging rijden... okeeeeee het is ineens n stuk duidelijker waarom ze vinden dat ik heb goed kan rijden..
bij mij blijft ie tenminste op de hoefslag en hij doet iets als ik hem wat vraag (meestal wel met wat tegenwerking maarja...)

verslag van de dag...
heel kort en sorry voor de fouten maar mama ziet mega te zieken dak moet opschieten..

..... leeg .....


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 22:20

leuk zo'n verslag. Ik heb je niet zien rijden maar als meer mensen zeggen dat je goed kan rijden dan kun je het gewoon aannemen hoor.

Dus trots zijn op jezelf.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 08:12

ach, wie weet is het dan toch waar als ze zeggen dat je hem goed rijd *LOL* dus ga zo door, en blijf er vooral verslagjes van maken, vind ik namelijk altijd zo leuk om te lezen Haha!


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 09:04

Ik heb je natuurlijk ook zien rijden, niet op Quinto maar wel op Kees (een volkomen vreemd paard voor jou) en dat zag er ook heel goed uit. Dus neem ook maar van mij aan dat je wel degelijk goed kunt rijden, Sharda!

Het is complimentenweek, dus!

Groetjes Mieke

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 16:54

Dat is altijd leuk om te horen ook van jullie!!
Misschien ben k dan toch wel n beetje een perfectionist (niet tegen mn moeder zeggen want ik verwijt haar daar altijd van)
het is nooit goed..
altijd gaan dr wel dingetjes niet "my way"

..... leeg .....

LoveDunc

Berichten: 760
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:49

Leuk hoor! Maar taalfouten maakt niks uit!

Rust zacht lief vriendje, ik mis je


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Ann, dierenfan, Iris_Casper, Marcato, maresie, marjor, nick_en_ik, Salinah, stal_HD, sunny43, SUSANNEx, Vossy, xChoco en 124 bezoekers