[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 15:42

Ah, dat lijkt me ook lastig als het je eigen paard niet in Veertje. Gefeliciteerd met de winstpunt, dat is natuurlijk leuk, maar het is nog leuker als het ook echt fijn gaat.

Fijn dat er een mooie stijgende lijn in zit Marietje!

En ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt Meya, uitleggen is heel lastig, maar minieme dingetjes anders doen kunnen zo'n verschil maken. Dat moet je dan echt in je systeem krijgen.

Mijn paard heeft ook een hele hoge schoft, ik heb nog steeds wat beurse billen van afgelopen week zonder zadel rijden. En in het begin dacht ik ook echt dat ik er af zou stuiteren (ze gooit erg hoog op), maar na een tijdje (en vooral verzameld draven, stap en galop O:) ) ging het wel. Als ik dat nog een keer ga doen, moet ik er denk ik even een dekje onder leggen om mijn billen te sparen. Maar hopelijk is het niet nodig en kan de singel er snel weer om. Gisteren leek het korstje wat los te laten, maar daaronder is het nog niet helemaal geheeld.. nog maar even afwachten.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
Knappe Es: M2+4 , 0.80+6 <3


Meya_

Berichten: 1428
Geregistreerd: 16-07-06

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 15:45

@Haike Jup.. bv 19 tot 19.30 les. Ging ik om 17.45 al van huis (zo'n 40 minuten rijden) Liep soms wel iets uit, voordat je dan uitgestapt, afgezadeld hebt en betaald. Was het wel 20 uur geweest. Dus voordat ik weer thuis was was het vaak tegen 21 of iets later zelfs.. :7

En nu kan ik rustig nog om 18 uur gaan eten als ik om 19 uur les heb :D

Veerle fan Charleyhoeve -- Ster A
Foekje W -- Ster A
Wyfke fan Stokmanshiem
Bûke fan Stokmanshiem

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:28

@Meya dat is wel te begrijpen om dan echt afscheid te nemen i.p.v contact houden. Wel jammer dat ze dan weer zo snel doorverkocht word..

@Haike ik hoop dat mijn instructrice me kan helpen hoe of wat. En als de fysio echt nodig zal zijn gaat het uiteindelijk wel gebeuren maar het is wel erg lastig. Maar als het deze week nog niet goed gaat dan ga ik zeker overleggen want ik ga niet doorrijden als het niet goed aanvoelt uiteraard.

Heb vandaag weer met de andere pony voor het eerst in het weiland gereden na haar blessure. 20 minuten gestapt en max 10 minuten gedeaafd in kleine stukjes. Ze voelt weer steeds wat beter aan en hoop het deze maand lekker op te kunnen pakken in kleine stapjes

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)

_Rosanna

Berichten: 2891
Geregistreerd: 20-05-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 21:30

Veertje @
Gefeliciteerd met je winstpunt !
Fijn dat je de eerste proef wel fijn heb kunne rijden :)
Knappe vader !! Je ziet wel veel terug van de vader vind ik meer dan de moeder.
Fijn dat je de andere pony weer kan oppakken wat voor blessure had ze ?

Marietje@ zo bedoelde ik het ook niet sorry als het zo over kwam.
Dat klopt inderdaad wel weet ook niet zeker of ik haar hierna weer opnieuw laat deken.
Fijn dat je fijn gereden hebt !

Meya@
Ik heb op de pagina hier voor een foto staan van de vader :)

Een goed zadel is zo belangerijk snap inderdaad wel dat je dat goed wilt bij houden.
Het is wennen als je moet omschakkele met rijden je doet gou dingen op de oude manier terwijl de nieuwe manier soms fijner is vaak komt het dan vanzelf weer op dat punt uit is mijn ervaring.
Krijg je van een nieuw iemand les ?
Ik herken het wel heel erg zoals je het zegt

Haike@
Het is wel de bedoeling dat ze verder opgeleid gaan worden voor de verkoop alleen even kijken of het ook mogelijk is naast mijn baan
Ik ga sins deze maand meer werken dus even puzzele met men nieuwe rooster haha


Zo ik ben zondag op wedstrijd geweest en daar is het bij gebleven.
Mijn pony is best gevoelig en geeft alles eigelijk wel goed aan als er iets niet lekker zit. Zo hebben we een poosje een verkeerd zadel gehad die door een zadel makster verkeerd was aangemeten. Voor dat je dan achter het probleem komt duurt wel even omdat je van een zadel makster verwacht dat die het wel weet.
Eigelijk is dit allenmaal opgelost en heeft dit veel tijd gekost voordat ze voledig herstel was. Nu met ons nieuwe zadel gingen we weer zo goed en hadden lekker de gang te pakken nu dag ik vorige week al een keer hmm ze is best 'stout' maar het weide hart en het regende heel hard dus dag komt vast daardoor en eigelijk liep ze daarna heel fijn dit was vrijdag en de dag voor de wedstrijd rij ik nooit dan gooi ik haar alleen even los.
Zodra ik zondag men voet in de beugel deed kwam ze recht overreind dit heb ik nog nooit mee gemaakt toch een paar keer geprobeerd maar ze gaf echt duidelijk iets aan dus heb me afgemeld eerst maar onderzoeke wat er aan de hand is.

Pippin's Angel A.T. B+24 L1+22 L2+14 M1+
RM Angel's Rosegold
RM Angel's Flugel
RM Angel's Unique
**Dyslexie

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:53

@Rosanna,
De eerste proef ben ik ook blij mee. Echt een aantal hele mooie cijfers achter elkaar, dat geeft wel een goed gevoel :)
Hij is ook eigenlijk een kopie van zijn vader haha. Op z'n uiterlijk na is mij vertelt dat z'n karakter echt van z'n vader komt.
Het is nog steeds moeilijk te zeggen wat het nu echt was. Maar hoogstwaarschijnlijk een ontsteking in de koot. Ze is ingespoten toen op 2 plekken en ja het gaat best goed. Hier een kleine screenshot vanuit het filmpje. Ze loopt iets achter de loodlijn maar ze is er een paar maanden uit geweest dus dat komt allemaal weer met trainen :)Afbeelding


Wat verschrikkelijk balen zeg van je wedstrijd! Denk je dat ze vanwege het slecht passend zadel pijn heeft dat ze daarom zo staakt?

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)

_Rosanna

Berichten: 2891
Geregistreerd: 20-05-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 06:10

Ga je deze dan straks ook starten ?
Of rij je deze er gewoon bij?
Vind het niet verkeerd uit zien voor de eerste keer !
Is dit ook een welsh cobb?
( heb even in je profiel gespiekt een leuke combi kruising welsh !)

Ik weet niet of dat het is hiervoor hebben we een hele behandel plan gehad die we samen met de dierenarts hadden gemaakt en we rijden nu zeker een half jaar weer dus twijfel of het dan terug kan komen omdat er nu een goed passen zadel op lig.
Maar wil zelf niet gaan lopen klieren dus haal voor de zekerheid de dierenarts er weer bij. Hoop dat die ons verder kan helpen.
Moet zeggen dat ze op de rug niet gevoelig is.

Pippin's Angel A.T. B+24 L1+22 L2+14 M1+
RM Angel's Rosegold
RM Angel's Flugel
RM Angel's Unique
**Dyslexie

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 07:36

Ja deze ga ik straks ook uitbrengen. Ze is een Welsh x Gelders :) Haar vader is James Bont Junior.


Pff dat is wel lastig zeg! Hopelijk weet de dierenarts raad en anders misschien toch fysio erbij halen? Het kan best zijn dat er druk punten zijn die nu pijn beginnen te doen

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)

Meya_

Berichten: 1428
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 08:29

_Rosanna schreef:
Ga je deze dan straks ook starten ?
Of rij je deze er gewoon bij?
Vind het niet verkeerd uit zien voor de eerste keer !
Is dit ook een welsh cobb?
( heb even in je profiel gespiekt een leuke combi kruising welsh !)

Ik weet niet of dat het is hiervoor hebben we een hele behandel plan gehad die we samen met de dierenarts hadden gemaakt en we rijden nu zeker een half jaar weer dus twijfel of het dan terug kan komen omdat er nu een goed passen zadel op lig.
Maar wil zelf niet gaan lopen klieren dus haal voor de zekerheid de dierenarts er weer bij. Hoop dat die ons verder kan helpen.
Moet zeggen dat ze op de rug niet gevoelig is.


Misschien meer beslissing? Kan best hoor.. zadel laten checken, is de vulling nog genoeg? Etc..
Vervelend zeg, zadel die niet goed lag. Weet er hier helaas alles van

Veerle fan Charleyhoeve -- Ster A
Foekje W -- Ster A
Wyfke fan Stokmanshiem
Bûke fan Stokmanshiem

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 09:39

@ Meya; Ja, dat is de meest gemaakte fout, ipv achter naar voor, van voren naar achteren rijden.
Het is en blijft gewoon heel erg lastig, maar eigenlijk werkt dit voor elk paard!
Jeetje, wat een tijd was je kwijt %)
@ Haike; Doe jij er elke dag 3? %)
@ Aaida; Jammer dat het nog niet geheeld is :(:)
@ Veertje; Wat fijn van je pony! Wat had ze?
@ Rosanna; Jeetje joh! :(:) Wedstrijd nog wel goed gegaan?
@ Veertje; Leuk beest!

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 09:22

:wave:

Gisteren heel fijn kunnen lessen! Hij is weer zichzelf _/-\o_
Ik heb er weer een beetje vertrouwen in voor de wedstrijd.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 09:28

Marietje35 schreef:
:wave:

Gisteren heel fijn kunnen lessen! Hij is weer zichzelf _/-\o_
Ik heb er weer een beetje vertrouwen in voor de wedstrijd.


Fijn!! Wedstrijd komend weekend?

En rijd er niet elke dag 3 hoor, die dagen heb ik bijna nooit. 3jarige probeer om de dag te doen, 6jarige keer of 5 per week en eigenste heb ik een bijrijder voor dus doe ik maar 1-2x per week.

Ik vanavond les, maandag heel banketstaaf van 3jarige gevallen maar nu wel alles stijf, dus ben benieuwd hoe zal gaan.

@rosanna wat oliebol zeg dat ze opeens zo deed tijdens wedstrijd, dan inderdaad geen onnodig risico nemen. Hopelijk weet je snel wat er aan de hand is en is het makkelijk op te lossen

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 09:34

@ Haike; Ja, weer de eerste x sinds een maand of 5
Oei :(:) :(:) Doe je voorzichtig!?

Ik vind 1 echt zat met fulltime baan, huishouden, sociaal leven etc. Moet er niet aan denken om er meer te moeten doen. %) Leuk zou ik het wel vinden, maar heb er echt de tijd niet voor.

aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 09:45

Oei, hopelijk snel van de stijfheid af Haike, doe voorzichtig inderdaad.
Ik heb gisteren weer voor het eerst kunnen rijden, man wat zit dat lekker mét zadel :') Vanavond een vergadering van werk, maar dan morgen weer kunnen lessen :D

Fijn dat het goed gaat Marietje, komt vast goed met de wedstrijd!

Life is what happens to you while you're busy making other plans
Knappe Es: M2+4 , 0.80+6 <3

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 09:51

Kan ik me voorstellen Aaidaa! Zonder zadel is op die van mij ook geen aanrader. :+

aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:04

* hoge schoft check
* hoog opgooien check
* sowieso hoog check (ik ben nog steeds trots dat ik er op kwam haha)
Dus zonder zadel ga ik ook niet voor de lol vaker doen hahaha. Wel blij dat ze zo braaf was dat ik er op kon blijven zitten :')

Life is what happens to you while you're busy making other plans
Knappe Es: M2+4 , 0.80+6 <3


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:21

Vind sowieso al stoer dat je het gedaan hebt Aida, maar gelukkig kon je nu weer met zadel rijden! Succes met de les morgen.

Hoe vaak lessen jullie in de week/maand?

En Marietje, ik werk ook niet fulltime meer, ben expres naar 0,8 gegaan.
En het was ook niet echt de bedoeling dat ik de 3jarige zou gaan rijden, maar eenmaal zadelmak is ze wel echt heel leuk. Binnenkort gaat ze wel weer voor maandje logeren voor training IBOP, dus dat op zich ook wel fijn nu dagen korter worden.

Veertje succes weer met opbouwen!

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:27

Ah ja, 3 jarige hoeft natuurlijk niet vaak en ook niet lang, dat scheelt dan wel, maar toch petje af!

Ik les wekelijks. :j

aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:43

Ik les elke week bij de vereniging, met 3 anderen in de les. verder heb ik ca 1x in de maand een zitles en af en toe een springlesje prive. ik werk wel fulltime, heb diep respect voor mensen met meerdere paarden, ik vind dat ik genoeg tijd kwijt ben aan mijn ene merrie.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
Knappe Es: M2+4 , 0.80+6 <3

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 11:02

Dat is het ook wel een beetje. Bij mij op stal staan een paar mensen met meerdere paarden, als ik zie hoe die hun paarden doen ... dan is het voor mij geen ontspanning meer. Altijd haast haast haast, snel snel snel. Ik neem graag een beetje de tijd, kalm aan, het is ontspanning geen race :o

Meya_

Berichten: 1428
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 14:36

Fijn aaidaa!

Haike nu eens in de 3 weken ongeveer. Is maar het of het uitkomt, anders eens in de 4..

Ja, ik heb destijds 2 paarden fanatiek gereden, beide mee op wedstrijd. Had eens per 2 weken les (achter elkaar aan) en ging gemiddeld 2x pm met elk op wedstrijd. Reed ze beide 4 dagen in de week en 1 of 2x longeren.
Had daarnaast 32 uur stage per week, 1 schooldag en rond de 10 uren bijbaan. Woonde toen nog bij mijn moeder maar snap, nu ik er op terug kijk, niet hoe ik dat ooit heb gedaan := :D

Nu aan 1 genoeg, met fulltime werken, huishouden, vriendlief niet te vergeten en verbouwen..

Heb nu de twenter van maart'17 paar x 'gelongeerd' aan halster. Hilarisch, maar ook verbazingwekkend dat ze het zó snel oppakt. Doe max 8 min per x, gemiddeld eens per 14 dagen.
Ze heeft vetjes genoeg, houdt van aandacht.. Jaren geleden andere Fries ook zo beleerd.. spelenderwijs. Die ging ook zo braaf.
Dus nu maar eens wat extra beweging. Ze kent stap, halthouden/wachten en draf al. Maar heb van zomer ook wel eens aan de hand geoefend, als ik haar naar het land bracht :D Jammer dat ze wat aan de kleine kant blijft.. dus hier nog eventjes fingerscrossed voor de laatste 5 cm <<)

Veerle fan Charleyhoeve -- Ster A
Foekje W -- Ster A
Wyfke fan Stokmanshiem
Bûke fan Stokmanshiem

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 20:12

Fijn Marietje dat hij zichzelf weer is!

Hopelijk gaat het snel weer wat beter Haike!

Fijn dat je weer een zadel hebt aaidaa! Rijd toch wat fijner haha


Donner heeft gisteren tijdens de les wel weer fijn gelopen. We hebben het gevoel dat hij toch erg veel last had van z'n spieren. Ik hoop dat het deze week ook goed blijft gaan :)

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)

_Rosanna

Berichten: 2891
Geregistreerd: 20-05-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 20:54

Veertje@ leuk ben benieuwd hoe die het straks verder gaat doen !

Meya@ ik kom hier onder even op terug.

Marietje@ ik ben niet gestart :)
Komt vast wel een volgende M debuut eerst maar even dit oplossen :)

Super fijn dat de les zo goed ging !!
Dat geeft goeie motivatie !!!

Haike@ verder geen pijn aan over gehouden ?
Hoe was je les gegaan?

Ik les vaak met Angel om de week en dan een prive les van een half uurtje.
Met Alex les ik net waneer het uit komt nu zo rond de 1x per maand. Dit is 3 kwartier tot een uur best pittig.
(Les dan bij 2 verschillende)
Owja en 1 keer in de maand springles maar dat doe ik sins kort want ik ben echt geen held maar leuk voor de afwisseling.

Aaidaa@ super fijn dat je weer met zadel heb kunnen rijden ! Zit altijd net iets fijner haha


Om even terug te komen op Angel, maandag heb ik haar met rust gelaten alleen ff lekker laten lopen in de binnenbak.
Maandag/dinsdag contact gehad met onze osteopaat haar het hele verhaal vertelt maar die gaf aan dat ik beter even contact kon opnemen met de dierenarts.
(En had een filmpje gestuurd)
Dinsdag hadden we voor het filmpje even het zadel er opgehad maar hierop regeerde ze niet goed ook op de logeersingel niet waardoor we denken dat er iets is onder bij de buik.
Vandaag verder overleg gehad met de dierenarts en die had de filmpjes ook gezien we gaan vrijdag na de kliniek en gaan haar dan verder onderzoeken.
Ik hoop dat er wat uit komt en dat het voor Angel mee valt.
Het houd me wel echt bezig, ben gesloopt maar ben te druk in men hoofd om goed te kunnen slapen.

Pippin's Angel A.T. B+24 L1+22 L2+14 M1+
RM Angel's Rosegold
RM Angel's Flugel
RM Angel's Unique
**Dyslexie

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 09:39

@ Meya; Wat leuk!! Ik heb zo'n 10 jaar geleden ook een fries beleerd, dat was ook zo'n slim beest en altijd de wil om te lopen (de uitzondering op de regel? :D :+ ) Ontzettend lief dier was dat, daar had ik het wel moeilijk mee toen die weer ging. (was van een vriendin)
Wat maat betreft, daar kan nog zoveel bij komen!
@ Veertje: Dat zou een meevaller zijn als het alleen z'n spieren waren, fijn dat hij weer goed liep.
@ Rosanna; Ik begreep het niet helemaal uit je verhaal, jammer maar begrijpelijk. :(:) Komt wel weer een andere keer!
Wat vervelend dat je niet weet waar het vandaan komt. :(:) Hopelijk heb je snel uitsluitsel.

Gisteren weer heel fijn gereden, beetje zoals in de les van dinsdag proberen te rijden, dat pakte heel fijn uit! Moet echt mezelf ertoe zetten dat ik niet te snel denk zo is het wel goed. 8)7
Ik moet zeggen dat ik wel vertrouwen heb in de wedstrijd, had alleen graag nog wel wat meer aandacht willen besteden aan het aan elkaar plakken van de proef. Da's eigenlijk nu waarvan ik denk dat het misschien niet zo gaat zoals ik zou willen.

Meya_

Berichten: 1428
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 22:08

Fijn veertje!!

Fanatiek Rosanne. Ben benieuwd wat de DA zegt.

Goed bezig Marietje! :)

Ik loop nu eigenlijk tegen hetzelfde aan wat jij hebt, het aan elkaar plakken van de oefeningen.
Vandaag les gehad. Wat ging dat rete fijn! <3 Heb nog nooit zo'n uur op zo'n giga wolk gezeten zoals vandaag.
Ze knapt zó op, met deze manier van rijden. Juf zei.. na de sb, middendraf, wijken etc. Oké, a afwenden. Lengtebuiging vragen. Ja dat. Goed zitten, benen omleggen en ga maar appuyeren. Dacht, wat? Deed Hope het ook nog. Na beide kanten herhaald te hebben, ook in galop. Dacht ja.. :roll: , maar deed ze het serieus ook nog _O- Ik was zo flabbergasted dat ik stopte met rijden, x naar beneden keek van what?! En toen was ik dus alles helemaal kwijt haha.
Alles ligt nu aan mijn communicatie naar haar. Dat vind ik best lastig. En tuurlijk, bovenstaande was niet voor 8en. Maar meer inzicht van, als jij de goede hulpen geeft, kan alles. Ze vindt Hope zo slim, maar ook gevoelig en sensibel. Nou ik ben echt méga blij! :D Denk dat ik haar toch maar even thuis hou en gewoon thuis puzzel totdat de M1 oefeningen achter elkaar aan plakken foutloos gaan :) En travers, appuyementen toepassen voor gymnastiek en technisch verbeteren. Als me het lukt zonder instructies vanaf de grond. Vond het wel even méga lastig, maar wel gaaf 8-) :+

Hier overzichtje van vanmiddag. Geen plaatjes van de appuyementen, moest ik het zonder instructie doen en die uitvoering was niet zo goed _O-

Afbeelding

Zadelfitter ook nog geweest. Die gaf aan, je doet zeker iets anders nu? Want die zag vanuit haar metingen dat Hope haar rug 'vlakker' werd (minder hoekig) dus meer buikspieren kreeg, dat terwijl ze drachtig is. Dacht mooi te horen, zijn we echt op de goede weg nu :)

Sorry voor de egopost. Maar vind zo leuk dat Hope er weer echt plezier in heeft, waardoor ik ook weer :)

Veerle fan Charleyhoeve -- Ster A
Foekje W -- Ster A
Wyfke fan Stokmanshiem
Bûke fan Stokmanshiem

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 09:59

@ Meya; Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo'n plezier hebt en dat het zo fijn gaat! Ik zou zo zeggen; lekker op je roze wolk blijven zitten! :):)

fijne foto's!! Ik vind vooral de eerste kleine boven een heel fijn beeld geven.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binau en 40 bezoekers