Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
GUSTIxBILL

Berichten: 1981
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 19:19

Dat ik na mijn operatie nog steeds niks gezond kan eten.
Ik verlang zo naar stukje mager vlees met groentjes. Maar beide gaan niet.
En vooral de ruzies die het thuis oplevert. Omdat de chirurg zei dat ik terug alles moest kunnen eten...


LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 19:20

Je mag anders bij mij wel een kamer huren _O-

@ gusti, wat is dat voor operatie dan en wat gebeurd er als je het wel probeert?

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

GUSTIxBILL

Berichten: 1981
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 19:25

Gastric bypass
Keel slaat dicht, doet onbeschrijfelijk pijn als ik het toch mezelf dwing het door te slikken (droog schuurpapier om een puntige steen zou minder zeer doen).
En de volgende hap of slok krijg ik dan nog niet eens meer doorgeslikt.
En de pijn blijft enkele seconden tot uren aanwezig.

Zit volgens chirurg en mama tussen mijn oren. Maar de zeer na de operatie zou ook tussen mijn oren zitten tot bleek dat ze een spier geraakt hadden.

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 19:32

LukieBradley blijf gewoon liever op het plekje waar ik nu woon is ook vlakbij moestuin (okay andere kant van de rivier). ;)

GUSTIxBILL schreef:
Zit volgens chirurg en mama tussen mijn oren. Maar de zeer na de operatie zou ook tussen mijn oren zitten tot bleek dat ze een spier geraakt hadden.

Afdeling medische missers. := :(:)

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

GUSTIxBILL

Berichten: 1981
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 19:37

Die afdeling is de helft van mijn operatie en opvolging. Maar moet er nu wel doorheen.

Jij trouwens heel veel sterkte met je situatie. Hoop dat je eruitkomt

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:19

Weer mijn wekelijkse (?) baal moment over alles wat er gaande is :( Ik erger me gewoon aan alles wat ik niet (meer) kan. Ik erger me aan de sufheid die al de hele dag in mijn kop hangt door de medicijnen. En als het nou ook nog eens de pijn liet verdwijnen dan was het niet zo erg …..

|o |o |o |o

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:56

xDenies schreef:
Weer mijn wekelijkse (?) baal moment over alles wat er gaande is :( Ik erger me gewoon aan alles wat ik niet (meer) kan. Ik erger me aan de sufheid die al de hele dag in mijn kop hangt door de medicijnen. En als het nou ook nog eens de pijn liet verdwijnen dan was het niet zo erg …..

|o |o |o |o

:(:) :(:) :(:)

Dat ik nog zoveel in te maken heb (was vergeten dat ik ook nog tomaten puree en appelmoes moet maken), maar heb al zakjes klaar nu nog de vriezer in. En de rode kool morgen in zakjes doen.

En dat ik moet kiezen of ik pruimen, appel of perenflappen zal gaan maken. :')

En anders altijd slechte fruit eter, maar door de moestuin moet ik wel.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:58

APPELFLAPPEN

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 22:06

Perenflappen! :9

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 22:08

Het werk van m’n partner. Dat lijkt 24/7 door te gaan. Geen avondje op de bank, maar een avondje bellen op de gang. -O-

Al valt het wel mee vergeleken met de belastingdienst-verhalen die ik hier zie. Hopelijk kan er iets geregeld worden voor jullie!

M. 21-07-2017. <3

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 22:13

Kijk denk ik morgen wel welk van het fruit wat ik heb liggen het rijpst is en verwerk dat wel. Daarom heb ik nu perenflappen en litertje pruim sap klaar staan. :9

Kitten die de tochtstopper van de deur af probeerde te slopen. _-:( Reden teveel bezig in de keuken en mevrouw wilde dat ik op de bank ging zitten zodat ze in de vensterbank kan slapen achter mij. }:0

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 22:30

De regen in de keuken :x , het moet gewoon buiten blijven ><

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 22:36

Lestrange01 schreef:
Mijn werk. Echt man man man, wat een mierengeneuk weer :roll:

Je zou zeggen dat wanneer een filiaal failliet dreigt te gaan en er een tekort aan werknemers is, ze de werknemers die er nog zijn en daar al enkele jaren werken (zoals ik), met gouden handschoentjes behandelen zodat wij niet ontslag nemen. Maar nee hoor.

'Jarenlang' betekent vaak: 'duurdere mensen met een vast contract'. Die raak je moeilijk kwijt als je het filiaal wilt opdoeken/afstoten, en zijn wel een relatief duur deel van de personeelskosten waar je toch al in moet snijden bij een reddingsoperatie. Het goedkoopst is zorgen dat die dure krachten zelf weggaan, hooguit een klein handjevol mee aanhouden, en de rest opvullen met goedkope flexkrachten.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 23:24

Geërgerd klopt niet echt, meer verdrietig:

Mijn moeder zit nu een aantal weken in een Hospice, en vandaag zag ik echt hoe slecht het eigelijk gaat. Maar ze ziet het zelf niet, dus er gebeuren gevaarlijke dingen. Zo is ze dus voor mijn neus uit de rolstoel gevallen. Ze wilde wat pakken uit de kast en ze stond zo op: dat kan ze dus helemaal niet meer..

Het besef dat het zo snel gaat, en eigelijk ook alweer te lang duurt.

En dan thuis de opmerking krijgen dat ‘ik het er het minste moeite mee heb’. Nee, ik kan het relativeren, dit is de situatie (ze gaat dood). Maar dat betekent toch niet dat ik dit niet moeilijk vindt?

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 23:26

Marocje schreef:
Geërgerd klopt niet echt, meer verdrietig:

Mijn moeder zit nu een aantal weken in een Hospice, en vandaag zag ik echt hoe slecht het eigelijk gaat. Maar ze ziet het zelf niet, dus er gebeuren gevaarlijke dingen. Zo is ze dus voor mijn neus uit de rolstoel gevallen. Ze wilde wat pakken uit de kast en ze stond zo op: dat kan ze dus helemaal niet meer..

Het besef dat het zo snel gaat, en eigelijk ook alweer te lang duurt.

En dan thuis de opmerking krijgen dat ‘ik het er het minste moeite mee heb’. Nee, ik kan het relativeren, dit is de situatie (ze gaat dood). Maar dat betekent toch niet dat ik dit niet moeilijk vindt?


Oef wat heftig..

Laat je niets wijsmaken. Iedereen gaat met zulke dingen op een eigen manier om!

Wave after wave

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 23:26

Dat ik gewoon niet kan stoppen met nagels bijten.

Wave after wave

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 00:30

xPabloBokt schreef:
Steeph schreef:
Dat net wanneer ik iets in wil leveren BlackBoard het niet doet :x


Bij ons ligt hij er ook uit -O-


Blackboard stopt toch per 1 oktober? Wij moesten verplicht overstappen naar Moodle en Canvas.

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

Bloemetje75
Berichten: 1983
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 01:44

Plafonddienst....

xPabloBokt

Berichten: 9360
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-19 06:44

@ierusju geloof dat dat pas volgend jaar is, wij gaan iig volgend jaar pas over op iets anders

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?


Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 07:41

Verslapen op en dag dat ik me echt niet kan verslapen |o

MoniekJ

Berichten: 3592
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 07:52

Al weken misselijk en soms moet ik ook overgeven.. en daardoor vlieg ik paar keer per dag in een hypo (ik heb diabetes). Zo dus ook vannacht weer :\

08-06-2020, I’ll see you again.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 11:04

Dat sommige mensen teren op treiteren... bijzonder vind ik dat altijd. Ben je dan zelf ongelukkig of onzeker? Vind het eigenlijk ook rete interessant wat de beweegredenen zijn van zo iemand... Maar houd me er aan de andere kant liefst verre van.

Myfairytale
Berichten: 5382
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 11:25

Adelaide71 schreef:
Dat sommige mensen teren op treiteren... bijzonder vind ik dat altijd. Ben je dan zelf ongelukkig of onzeker? Vind het eigenlijk ook rete interessant wat de beweegredenen zijn van zo iemand... Maar houd me er aan de andere kant liefst verre van.


Sommigen moeten een ander treiteren om zich zelf beter te kunnen voelen. Want pas als ze een ander naar beneden halen, lijken ze zelf nog eens wat.

Hoop niet dat het over jou gaat, zo wel; sterkte!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33776
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 11:32

De belastingdienst... het zou binnen 3 maanden geregeld moeten worden als je huurtoeslag aanvraagt. Nou grap van de dag... En ik elke maand maar net uitkomen qua geld want ik reken er gewoon op.

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 11:32

Treiteren van anderen is vaak een coping mechanisme. De pijn bij anderen leggen zodat je hem zelf niet hoeft te voelen. De grootste pestkoppen duw je meestal zo omver als je de juiste snaar weet te raken.

Hoop inderdaad ook niet dat het op jou bedoeld is :(

@marlinde: Huurtoeslag krijg je volgens mij wel met terugwerkende kracht op je rekening gestort. Als het eenmaal geregeld is krijg je een buts geld. Vervelend voor nu maar later fijn!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Black_Moon, brennie85, Drico, Flying_Angel, fohadie, Gee, Googlebot, Maanon_, maava, Niobe, Urona447, xJolijn en 168 bezoekers