Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Ellen_ov

Berichten: 1311
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 14:06

omdat ik vanochtend bij een paard ben wezen kijken maar echt om alleen 'kennis te maken'. paard staat al even stil en ze wilde er zelf niet op, en ook niet een onbekende na zo'n tijd van stil staan...
mooiste is nog DAT IK TWEE WEKEN GELEDEN AL INTERESSE TOONDE (maar toen kon ik er ivm vakantie nog niet heen)...zucht...


Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 14:12

Ik snap de ergernis niet zo?

Ik was vanmorgen op stal... was klaar, ga nog even naar de paarden winkel en kom er daar achter dat ik mijn sleutels op stal vergeten was. Kon ik weer terug... zeiknat geregend -O-

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ellen_ov

Berichten: 1311
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 14:17

de ergernis is, is dat je een paard gaat bezichtigen, waarvan je er natuurlijk vanuit mag gaan, denk ik, dat je deze ook onder het zadel even kan uitproberen. prima natuurlijk dat ze mij er niet direct opzet als dat paard al tijd stilstaat, heel goed zelfs, maar twee weken terug toonde ik al interesse. zorg dan dat die paar keer onder het zadel is geweest en wees tevens duidelijk naar mij toe dat er dus niet gereden wordt. het contact verliep sowieso al vrij bijzonder, en de afspraak vanochtend sloot daar perfect bij aan :+

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 15:05

@ Ellen, was het om evt te kopen? Ik heb zoiets zelf ook aan de hand gehad.
Maar vanuit verkoop punt, ik ging zelf al tijden niet goed en daardoor stond pony lief ook stil en heb ik hem niet voor gereden.
Hoeveel interesse ze ook zouden tonen, ik ging er niet op :) en had toen net dat moment geen ruiter beschikbaar en vreemde wou ik niet laten rijden voor de veiligheid :) al vertrouwde ik het dier wel.
Wel ben ik verder mega eerlijk geweest en ze is verkocht voor minder en mensen zijn super tevreden en alles is goedgekomen :D
Had veel beeldmateriaal en andere ervaringen voor ze.
Dus het is niet altijd zwart wit.

Mijn ergernis..... heb echt een schop onder mijn reet nodig, kan mijn oude baan terug krijgen.
Althans zelfde bedrijf en andere (leukere) functie.
Iets wat ik erg graag wil.
Maar de stap zetten om ontslag te nemen bij de huidige (werk er nu bijna een jaar) en weer terug te gaan is echt lastig.
Vind mijn huidige werk niet zo leuk maar heb wel leuke collegas en de ene baas is best lief.
Maar er zijn zoveel punten waarom ik wil afhaken. Toch is het lastig... :')

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

Ellen_ov

Berichten: 1311
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 15:35

paard staat nog niet officieel te koop maar ze wil dat wel, dus ja, enigzins 'aan de gang houden', is dan wel handig? achja, ben ondertussen al paar maand opzoek naar een paard en dan een afspraak als vanochtend doet mij wel even erg irriteren :+

@LukieBradley: klinkt alsof het wel een leuke nieuwe kans is, ze vragen je zelfs om terug te komen! :)

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 15:39

Je hebt uiteraard ook wel gelijk natuurlijk :)
Probeerde alleen ook een andere kant uit te leggen maar ik was vooraf daar al heel duidelijk in toen :D

En idd ik heb ervoor gestreden en alles uit verleden is weg gewerkt en uitgesproken dus ja.
Denk dat ik me zelf maandag heel hard schop en naar kantoor ga bij hun.
Wil wel eerst tekenen en dan pas ontslag nemen *D

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 15:46

Ik solliciteer mij suf en ik hoor niks of krijg een standaard afwijzing |o
Ik wil gewoon stoppen met school en werken. Hoe moeilijk kan het zijn :')

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

charrr91

Berichten: 926
Geregistreerd: 14-04-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 16:19

Aan de pakket bezorger die het nodig vond om zijn bus pal voor mijn auto te parkeren waardoor ik er niet uit kon. Hij was nergens te bekennen. Super tof.. Gelukkig hoefde ik niet perse weg (boodschappen doen), maar wat als er een noodgeval was?? Dan kon ik er niet eens fatsoenlijk uit. Die lui pleuren zomaar hun busjes ergens neer zonder nadenken |o

~ Carpe Diem ~

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 16:39

charrr91 schreef:
Aan de pakket bezorger die het nodig vond om zijn bus pal voor mijn auto te parkeren waardoor ik er niet uit kon. Hij was nergens te bekennen. Super tof.. Gelukkig hoefde ik niet perse weg (boodschappen doen), maar wat als er een noodgeval was?? Dan kon ik er niet eens fatsoenlijk uit. Die lui pleuren zomaar hun busjes ergens neer zonder nadenken |o


Dit had ik vorige week en die gast zag me gewoon instappen... Parkeerplaats genoeg maar neee

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 18:02

Dat er mensen zijn die liever over je praten dan met je...

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 18:32

Leuk die mensen die je blokkeren met de auto. Heb ik ook gehad ( geen pakket bezorger) en de politie gebeld.
Auto is toen weggesleept }:)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 18:34

Adelaide71 schreef:
Dat er mensen zijn die liever over je praten dan met je...

Ugh ja, dit!

Erger me aan mezelf dat ik me dat soort dingen teveel aantrek :+

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

Pandameisje

Berichten: 4022
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 20:07

Ik was gisteren aan het werk voor een band waar ik vaker foto's voor maak.
Helaas omdat frontlicht niet goed stond zijn veel foto's mislukt |( en had gevraagd of frontlicht anders kon maar dat kon niet zei die. (wat niet klopte)

(de lichtshow was verder goed hoor )
Laatst bijgewerkt door Pandameisje op 28-09-19 20:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 20:18

Pandameisje schreef:
dat ik gisteren aan werk was voor de band waar ik foto's voor heb gemaakt en de lichtman nog had gevraagd of die frontlicht op de band kon richten. en nu zie dat de drummer en keyboard speler alleen goed uitgelicht zijn. dus nu hopen dat ik ergens tussen die 1000 foto's nog iets goed kan vinden om op te sturen


Welke show als ik vragen mag? :)

Korter.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 20:19

Aan mijn hoofdpijn die al de hele dag niet over wil gaan.

Pandameisje

Berichten: 4022
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 20:22

Sheehan schreef:
Pandameisje schreef:
dat ik gisteren aan werk was voor de band waar ik foto's voor heb gemaakt en de lichtman nog had gevraagd of die frontlicht op de band kon richten. en nu zie dat de drummer en keyboard speler alleen goed uitgelicht zijn. dus nu hopen dat ik ergens tussen die 1000 foto's nog iets goed kan vinden om op te sturen


Welke show als ik vragen mag? :)


ik stuur je morgen even berichtje via pb .

vikawiek

Berichten: 1444
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:06

Gewoon een oprechte poedersuiker dag
Alles kan ff lekker oprotten

Cartoonist found dead, details are sketchy

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:15

Ik zie het leven gewoon niet meer zitten

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:25

Lestrange01 schreef:
Ik zie het leven gewoon niet meer zitten

Het lijkt mij beter als je met iemand gaat praten hierover :(:)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:50

Ineke2 schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik zie het leven gewoon niet meer zitten

Het lijkt mij beter als je met iemand gaat praten hierover :(:)

Dat heb vorige week al gedaan, maatschappelijk werker, maar toen ben ik weg gestuurd met een "Ja je doet alles al om jezelf te helpen, wacht maar tot je je weer beter voelt" :+

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 22:18

Wachten tot je jezelf weer beter voelt? Wat is dat nou weer voor belachelijk advies?
Dat helpt wel bij griep / verkoudheid... maar mentale problemen worden toch niet opgelost met wachten -O-

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mandarijn
Berichten: 9053
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 22:24

Ineke2 schreef:
Wachten tot je jezelf weer beter voelt? Wat is dat nou weer voor belachelijk advies?
Dat helpt wel bij griep / verkoudheid... maar mentale problemen worden toch niet opgelost met wachten -O-

Dat soort "adviezen" worden helaas vaker gegeven. Ik ben een aantal jaar terug ook weleens weggestuurd met "tja zou er maar gewoon aan wennen dat je je zo voelt, is niet anders" -O-

Lestrange, :(:) ik weet dat het misschien moeilijk te geloven is, maar ergens is echt iemand die je wel hoort en die je wel kan helpen zonder zulke maffe adviezen. Als je je verhaal kwijt wil mag je altijd een pb sturen.

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 22:26

Veel liefs en sterkte lestrange! Net zoals bij ieder beroep heb je goede en minder goede psychologen/sociale werkers, waarschijnlijk heb je net de verkeerde getroffen. Sluit me helemaal aan bij Mandarijn; je bent niet alleen en er zijn honderdduizend mensen die je echt zien maar je moet ze wel even kunnen vinden... :) :)

MoniekJ

Berichten: 3589
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 00:46

Zit wegens ziekte en depressie in de ziektewet.. en dat dan iemand zegt dat ik dat goed geregeld heb. En ook nog zegt: Ik wil ook wel paar weken extra vakantie..

08-06-2020, I’ll see you again.

Divers

Berichten: 1058
Geregistreerd: 27-06-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 03:30

Van die mensen die appels met peren vergelijken. "Tja, zielig dat mijn kind geen playstation mag, maar ik vind kinderen in oorlogsgebieden zieliger"

:')???

Dan maak ik maar zin.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blue_flower, ComscoreBot, Domi_94, Eefje_Sammy, Laura1982, Melzazu, Milando, Naboo, noviceh, Rosalie_91, Sigge, Tajmahal, Traiectum, WithinYuuri, xPabloBokt, xPearl en 55 bezoekers