2e hands paardenspullen, wat mee te doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Indiana79
Berichten: 937
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 21:50

YoniB schreef:
Ran schreef:
Wat voor spullen El Cid? (aangezien ik liever iets 2e hands dan nieuw koop, in tegenstelling tot anderen...), je moet het ook maar net kunnen gebruiken natuurlijk.



Dit heb ik ook haha! Met bijna alles overigens. Als het even kan koop ik vrijwel niets nieuw, ik ben echt voorstander van tweefehands iets nog een leven geven.



Oh, leuk! Ik ga ook vaak naar de kringloopwinkel. In Steenwijk zit een hele grote en mooie.

ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:08

Heerlijk, die kringloopwinkels. Ik ben er al jaren fan van! Misschien kunnen ze een speciale paardensport afdeling optuigen :D . Dat zou een mooie oplossing zijn voor 2e hands paardenspul.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:10

ElCid schreef:
Heerlijk, die kringloopwinkels. Ik ben er al jaren fan van! Misschien kunnen ze een speciale paardensport afdeling optuigen :D . Dat zou een mooie oplossing zijn voor 2e hands paardenspul.


Hier in zeeland zit er een, heerlijk! Je brengt wat je niet meer gebruikt, tegen een klein gedeelte vd opbrengst verkopen ze dat. Zelf kun je er heerlijk shoppen, en je krijgt bericht als je je opbrengst op kunt halen.

ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:26

Klinkt ideaal maar een beetje te ver voor mij om even heen te rijden ;) .

Edit; zie dat er in Noordwijk ook een 2e hands shop zit die spullen van buiten af verkoopt. Maar die hebben nu zoveel spul dat ze voorlopig niks kunnen gebruiken......

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 13:22

Komen jullie dan wel eens bij old manege paard? Daar kun je ook 2e hands shoppen ( echt van alles en nogwat, de kringloop zegt er u tegen) en tevens spullen brengen( daarmee help je hun goede doel)

https://manegepeerd.nl/

Indiana79
Berichten: 937
Geregistreerd: 14-06-02

Re: 2e hands paardenspullen, wat mee te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 13:43

Old manege paard ben ik nog nooit geweest, waar is dat?

Indiana79
Berichten: 937
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 13:44

ElCid schreef:
Heerlijk, die kringloopwinkels. Ik ben er al jaren fan van! Misschien kunnen ze een speciale paardensport afdeling optuigen :D . Dat zou een mooie oplossing zijn voor 2e hands paardenspul.


Goed idee!

YoniB

Berichten: 121
Geregistreerd: 12-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 13:48

Ran schreef:
ElCid schreef:
Heerlijk, die kringloopwinkels. Ik ben er al jaren fan van! Misschien kunnen ze een speciale paardensport afdeling optuigen :D . Dat zou een mooie oplossing zijn voor 2e hands paardenspul.


Goed idee!


Hahaha ik ben dus serieus naar aanleiding van dit met een vriendinnetje aan het appen omdat een paardenkringloop echt een super goed idee zou zijn. We hebben alleen geen ruimte haha.

Indiana79
Berichten: 937
Geregistreerd: 14-06-02

Re: 2e hands paardenspullen, wat mee te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 15:24

Ja, als je er plek voor hebt, is het wel een goed idee.

ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Re: 2e hands paardenspullen, wat mee te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 18:13

Ik heb ruimte zat ;-)
Waarom maak je er geen webshop van, YoniB ? Dan moet je natuurlijk nog wel een plek hebben om alles op te slaan en te sorteren maar heb je geen echte winkel nodig.

YoniB

Berichten: 121
Geregistreerd: 12-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 18:22

ElCid schreef:
Ik heb ruimte zat ;-)
Waarom maak je er geen webshop van, YoniB ? Dan moet je natuurlijk nog wel een plek hebben om alles op te slaan en te sorteren maar heb je geen echte winkel nodig.


Het opslaan zou geen probleem zijn, tot op bepaalde hoogte haha. Maar dan is er toch niet al teveel verscheen tov markrplaats? Mij lijkt een fysieke winkel juist zo leuk. En dan statushouders aannemen als personeel, ik zie het al helemaal zitten. :j

lshannah
Berichten: 417
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: 075

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 18:39

Ik heb ooit de Blijde Ruiters gemaild en ze moeten nog terug mailen.. Heel jammer, want dacht ze er blij mee te maken (en is in de buurt, wat voor jou dus ook geldt). Toen heb ik het maar opgegeven en hetgeen wat nog goed voor een tweede ronde was geprobeerd te verkopen.