verslag dierenkliniek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-01 07:11

hoi!

lekker vroeg...
vandaag ga ik op bezoek bij een dierenkliniek!!!!!!!!!!
omdat ik daar een kennis heb die daar werk mag ik een dag meelopen, lijkt me tof joh!
operaties en spreekuur...
vertel nog wel hoe het gegaan is...

greetzzz debbie

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 07:14

Ik ben erg benieuwd. Vroeg is het inderdaad. Jij bent net opgestaan en ik duik mijn bed in! Ik wens je een fijne dag toe en wacht met spanning op alle fijne details

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 07:59

oh das leuk, zoiets heb ik ook een paar dagen gedaan, ik mocht ook assisteren bij een aantal operaties, echt geweldig. ben heel benieuwd hoe het gegaan is, dus als je terugkomt wel het hele verhaal vertellen he!? Party!!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 09:55

Leuk! Ben benieuwd naar je verslag Party!!
Succes en veel plezier!

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-01 14:09

sorry sorry sorry dat ik dit bericht niet gisteren heb geplaatst... maar ja was vroeg weg maar ook weer laat thuis

als eerste waren er operaties, casteratie van een reu en een kater en gebitsreiniging hond.
is echt heel leuk om te zien, hoewel het voor de diertjes minder was Haha!

daarna was er spreekuur, wat vaccinaties, hele lieve jonge kittens van 6 weken oud... zie die maar eens op de tafel te houden als ze met z'n 9en zijn... Schijnheilig

daarna kwam er iemand met een konijn binnen. DA tilt het staartje op komen er allemaal witte beessies uitvallen Misselijk Misselijk maden...
echt ranzig om te zien... dat diertje werd afgemaakt Huilen Huilen

en dat was het eigenlijk dan wel weer, een beetje banketstaaf kort verslag maar er waren niet veel bijzondere dingen, voornamelijk vaccinaties en daar kan je niet zoveel over vertellen Scheve mond\

nou ja, in ieder geval heb ik weer een leuk daggie gehad, en dat eens een keertje zonder paarden... dat dat kan... Schijnheilig Schijnheilig

greetzzz debbie

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 14:14

mhhhh dat had mijn nijntje ook Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen hij was bijna 9-en...
Was heel zielig dan worden ze van binnen opgegeten.

wel leuk die 9 kittens zie het al voor me en met z'n allen heel zachtjes meeeiaaw haha

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-01 14:23

ja was echt heel zielig met dat konijn...
de katjes miauwden niet, probeerden alleen mar met z'n allen tegelijk van de tafel af te springen kp verschillende plaatsen

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 15:42

hihih van die katjes dat ken ik ja!
wij hebbn ook vaak nestjes gehad en als ze dan echt loperig worden en ze zijn op een gegeven moment moe, en ik had ze op de bank met zn allen bij me op schoot, lagen z elief te slapen tot eentje uitgerust was en dan is het als er 1 schaap over de dam is volgen er meer. maargoed zo ging hetook met slapen, liepen ze erst allemaal over 1 slapende heen en dan viel er steeds 1tje pardoes in slaap Lovers echt zo lieieief
maar als ze weer eenmaal wakker zijn dan kan je ze ech niet bij elkaar houden *LOL*

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-01 18:26

jonge katjes zien lieieieieieieieieieffff Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

greetzzz debbie