Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 11:02

Dan vallen collectes je niet lastig tijdens het avondeten, vallen ze je lastig op het werk.


deksel

Berichten: 3758
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:17

Ik erger me aan dat ik de reistijd naar school heb onderschat. Vanochtend om half 9 weg van huis en ben net thuis.. voor 1 lesje. Ik wil best op kamers maar het lukt me niet om dat te betalen. En thuis word ik ook gek, echt top.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:19

Erger me aan t feit dat het verkeerde adres op de brief van de bedrijfsarts stond en ik hem later heb ontvangen.

En nu dus te lezen krijg dat ik een week later pas op gesprek moet dan de afspraak zou zijn en ik nu dus niet weet of ik 1 okt (dan zijn de 4 weken voorbij) weer gewoon moet werken. Nu moet ik dit met mijn werkgever gaan overleggen, heel bizar dit.

Ja daar erger ik me aan.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:19

Dat ik niks te doen heb op mijn werk

Marcella

Berichten: 36580
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:28

xDenies schreef:
Erger me aan t feit dat het verkeerde adres op de brief van de bedrijfsarts stond en ik hem later heb ontvangen.

En nu dus te lezen krijg dat ik een week later pas op gesprek moet dan de afspraak zou zijn en ik nu dus niet weet of ik 1 okt (dan zijn de 4 weken voorbij) weer gewoon moet werken. Nu moet ik dit met mijn werkgever gaan overleggen, heel bizar dit.

Ja daar erger ik me aan.

Je meld je pas beter als de arts het zegt. :o

Dat ik het moe zijn steeds meer beu ben.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:32

xDenies schreef:
Erger me aan t feit dat het verkeerde adres op de brief van de bedrijfsarts stond en ik hem later heb ontvangen.

En nu dus te lezen krijg dat ik een week later pas op gesprek moet dan de afspraak zou zijn en ik nu dus niet weet of ik 1 okt (dan zijn de 4 weken voorbij) weer gewoon moet werken. Nu moet ik dit met mijn werkgever gaan overleggen, heel bizar dit.

Ja daar erger ik me aan.


Pas NA/naar aanleiding van het gesprek met de ARBO maak je weer nieuwe afspraken.

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:55

Dat ik afgelopen nacht meerdere keren wakker lag van de koorts. Had ik niet even kunnen wachten met ziek worden tot na mijn examen van morgen |o

Alex en Jorie <3

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 14:05

Dat ik zo belachelijk veel op school zit deze periode dat ik er gewoon niks naast kan doen |o

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Independence
Berichten: 1375
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 14:19

Die vriendin die me echt helemaal laat zitten als een andere vriendin van haar er is

Caitlin_K
Berichten: 3746
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 15:15

Aan het feit dat ik de toets medicatie niet gehaald heb. Gister tot 23u bezig geweest met koliekpaard en vandaag 4 fouten terwijl je er 3 mocht hebben. Het is net mijn nieuwe baan, dus ze hebben vast geen goede indruk nu. Baal als een stekker zeg, morgen direct gesprek manager.

Never make eye contact with anyone while eating a banana

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 15:41

deksel schreef:
Ik erger me aan dat ik de reistijd naar school heb onderschat. Vanochtend om half 9 weg van huis en ben net thuis.. voor 1 lesje. Ik wil best op kamers maar het lukt me niet om dat te betalen. En thuis word ik ook gek, echt top.

Herken het met reizen :(:) Super balen is dat. -O-


__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 15:57

deksel schreef:
Ik erger me aan dat ik de reistijd naar school heb onderschat. Vanochtend om half 9 weg van huis en ben net thuis.. voor 1 lesje. Ik wil best op kamers maar het lukt me niet om dat te betalen. En thuis word ik ook gek, echt top.


Kun je niet eventueel bijlenen? Een studieschuld is poedersuiker maar het is nog 100x poedersuiker als je straks überhaupt je opleiding niet haalt omdat het reizen je teveel wordt.

deksel

Berichten: 3758
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 16:01

__Sannne schreef:
deksel schreef:
Ik erger me aan dat ik de reistijd naar school heb onderschat. Vanochtend om half 9 weg van huis en ben net thuis.. voor 1 lesje. Ik wil best op kamers maar het lukt me niet om dat te betalen. En thuis word ik ook gek, echt top.


Kun je niet eventueel bijlenen? Een studieschuld is poedersuiker maar het is nog 100x poedersuiker als je straks überhaupt je opleiding niet haalt omdat het reizen je teveel wordt.

Voor nu is het nog niet nodig, ik heb niet zoveel huiswerk en tot nu toe red ik het wel. Ik kan ook bij m'n vriend blijven slapen en dat is een stukje minder ver reizen. Maar ik moet er zeker nog eens naar kijken als ik het echt niet red.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 16:01

Aan mijn Buren en de omgang met hun pup die ze nu sinds zondag hebben
Serieus , waarom beginnen ze aan een hond je als ze Er geen fiets van snappen

Zal Binnen een half jaar wel weer via marktplaats verdwenen zijn

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Unicornetto
Berichten: 2379
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 17:29

Dat ik wil verhuizen, maar we nog 2 weken moeten wachten tot we de sleutel krijgen. :Y)

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 18:23

Het gesprek op school wat nog 2 weken duurt over mijn zoontje, kan helaas niet eerder. Ik ben zo bang dat ze zeggen dat ze mijn zoontje met tos en adhd niet juist kunnen begeleiden op school.
Daarnaast de frustratie omdat er wel pas 2 vluchtelingen in zijn klas geplaatst zijn die nog geen woord Nederlands kunnen. Ik begrijp dat die kinderen ook recht hebben op school en van alles moeten leren. Maar de angst dat hun wel extra begeleiding krijgen en mijn zoontje niet, sloopt me van binnen.
Ergens wil ik de school al mailen of ze al openheid van zaken willen geven via de mail. Maar waarschijnlijk zullen ze dat niet doen.

HHorseA
Berichten: 681
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 18:30

San_ner schreef:
Dat ik wil verhuizen, maar we nog 2 weken moeten wachten tot we de sleutel krijgen. :Y)


Dat is echt frustrerend idd!


Ik erger mij aan ons huis.. We wonen hier 7maand.. En tis al altijd iets geweest!
En ons bunny dat nu ziek is.. Mag echt wel stoppen!!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 19:02

Kan de registratie niet vinden van de luchtballon die ik vanavond gezien heb grr

Aprella
Berichten: 643
Geregistreerd: 24-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 19:30

Ik erger mij aan het feit dat een vriendin overvallen is geweest in haar winkel. Kunnen mensen niet met hun poten van andere mensen hun spullen blijven? En dan nog dreigen met wapens ;(
Ik wordt er echt zo kwaad om -:(-

All was well.

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 19:36

Dat mn telefoon vannacht een software update heeft gehad, en nu heel raar doet. Vind mn simkaart niet, kan niet op internet, kan hem niet uitzetten, apps niet sluiten... :(

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

Withers
Berichten: 116
Geregistreerd: 02-12-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 19:50

Baas die mij verplicht liters bier te verkopen aan een erg dronken klant |o

hagelslag
Berichten: 8931
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 20:07

Withers schreef:
Baas die mij verplicht liters bier te verkopen aan een erg dronken klant |o



Oh gatver officieel is dat toch strafbaar?

Withers
Berichten: 116
Geregistreerd: 02-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 20:11

In België niet; supermarkt mag zelf kiezen of ze verkopen of weigeren, enkel voor horeca is schenken wettelijk verboden.

Meliaforever

Berichten: 12033
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 21:07

Aan de hondenpoep overal, echt zo vies. :r

------------------------------

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 21:56

Dat mijn man de moeite heeft genomen om goedkope wijn in een dure fles te gieten om te kijken of ik verschil proefde. banketstaaf. :')

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Dayna, Hootje, jadeken, Kimmie235, larapurdy, Lisselot, lizy29, Maaikevdk, Mallow, maringe, Saskiaa_, TessaxQuincy, TinkerTreas, xPearl en 72 bezoekers