Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 22:41

MarlindeRooz schreef:
Studievereniging die een brief stuurt met op de envelop mijn naam en adres in comic sans.

Mijn ogen bloeden.


Lekker retro.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 22:43

[***] schreef:
Engels docent die een opdrachtbeschrijving maakt van een halve A4, in het Engels, waarin ik al vier spellingfouten zie... (organisation ipv organization, favourite ipv favorite, mainsplaining ipv mansplaining… dat soort dingen.) Foutje kan gebeuren, maar vier vind ik wel veel voor iemand die als baan heeft studenten correct Engels bij te brengen. :=


Ik zou nog maar wat extra lessen blijven volgen als ik jou was. Er is namelijk niks verkeerd aan organisation en favourite. ;)

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 23:29

Sta ik op het punt om te betalen, krijg ik de melding dat SNS een storing heeft. Is dit de manier van het universum om mij duidelijk te laten maken dat ik niks moet kopen.

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 23:41

Whale schreef:
Sta ik op het punt om te betalen, krijg ik de melding dat SNS een storing heeft. Is dit de manier van het universum om mij duidelijk te laten maken dat ik niks moet kopen.


Ja, of dat je van bank moet veranderen :P

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 23:44

Niobe schreef:
Whale schreef:
Sta ik op het punt om te betalen, krijg ik de melding dat SNS een storing heeft. Is dit de manier van het universum om mij duidelijk te laten maken dat ik niks moet kopen.


Ja, of dat je van bank moet veranderen :P


:') Nah, ik ben erg tevreden over de SNS.

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 01:15

Gaaaah, die nieuwe Bolletje reclame, met d'r "bite" en cracker-eetgeluiden. Ga weg!

Mandarijn
Berichten: 9063
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 03:57

Mijn wekker ging net en ik had het idee pas net twee seconden m'n ogen dicht te hebben... :Z

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 06:48

Lau schreef:
Ineke2 schreef:
Wat is vapen?
Beterschap overigens


Vapen is roken met een vapepen eigenlijk een soort e sigaret.

Ah ok, ik rook niet en had er nooit van gehoord, weer wat geleerd :D

magicmist

Berichten: 3336
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:08

een oude dame, die last had van mijn 2 jarig zoontje die aan het spelen was.
We zaten op de kinder oogpoli in het ziekenhuis.
Mijn zoontje is erg druk, maar deed verder niets verkeerd.
Zegt de dame, ik kan ook nergens rustig zitten.
uhm sorry hoor, waarom ga je dan ook op de kinderpoli zitten?

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:21

Dat we volgens de dierenarts afgelopen donderdag of vrijdag uitslag moesten krijgen van weefselknderzoek bij onze hond, nu nog niets gehoord :(

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:31

De stagiair die zich telkens verslaapt

cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:44

theadora99 schreef:
Dat we volgens de dierenarts afgelopen donderdag of vrijdag uitslag moesten krijgen van weefselknderzoek bij onze hond, nu nog niets gehoord :(


Da's vervelend. Dat het lab soms langer nodig heeft, ok. Maar het zou ze netjes staan als ze je laten weten dat de uitslag later komt.

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:47

cursebreaker schreef:
theadora99 schreef:
Dat we volgens de dierenarts afgelopen donderdag of vrijdag uitslag moesten krijgen van weefselknderzoek bij onze hond, nu nog niets gehoord :(


Da's vervelend. Dat het lab soms langer nodig heeft, ok. Maar het zou ze netjes staan als ze je laten weten dat de uitslag later komt.

Ja vooral ook omdat er nog wat van afhangt (als het niet goed is, is het waarschijnlijk inslapen). Hij is 1,5 week geleden (niet afgelopen donderdag maar die daarvoor) geopereerd en zit echt al 2 weken in spanning erover eigenlijk. Ik weet ook wel dat de kliniek zelf er niets aan kan doen (het is opgestuurd naar extern oid) maar toch een ergernis

cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:49

Ja, begrijpelijk dat het een ergernis is en je in spanning zit. Ik zou toch zelf eens bellen naar de DA en vragen of ze al wat weten. Kan ook zijn dat er iets is fout gegaan en ze vergeten zijn te bellen. Je weet maar nooit.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 10:25

Aan mn vriend die net iets teveel zn best doet om NIET te laten merken dat hij ergens mee zit. Ik heb blijkbaar weer iets verkeerds gezegd of iets op een foute manier gebracht. Ja ik draag mn hart op mn tong en dan kan het voorkomen dat er eens iets uitkomt wat niet zo bedoeld is maar het zou wel fijn zijn als ik dan de kans kreeg om uit te leggen hoe ik het dan wel bedoelde. -O-

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 10:26

Whale schreef:
De stagiair die zich telkens verslaapt

Telkens? Dan is het inmiddels de ex-stagiair neem ik aan?

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 10:26

Aan mijn vader. Stuur hem netjes een berichtje over bijkletsen en wat financiële dingen bespreken mbt mijn studie.

Nou het kwam weer neer op "Ik zie je wel bij de rechter!! Schaam je dat je zo'n slechte dochter bent!" (Want goh het is schijnbaar onmogelijk ok een gesprek te hebben zonder mij een schuld gevoel aan te willen praten voor de fouten die hij als vader maakt)

En toen ik daar niet op inging en mijn teleurstelling uitte dat we dit niet gewoon pratend als twee volwassenen konden oplossen, kwam er: "Ja ik zie je bij de rechter maar niet janken als je verliest. Ik heb nog een onaangename verrassing voor je maar dat zie je daar wel!"

Natuurlijk. Erg afschrikwekkend :roll:. Hij denkt dan ook echt dat ik erin trap

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 10:27

oomens schreef:
Whale schreef:
De stagiair die zich telkens verslaapt

Telkens? Dan is het inmiddels de ex-stagiair neem ik aan?


Vorige week was het 2x. Vandaag weer. Voor de zomervakantie ook een aantal keer. Maar goed, ik ga er niet over en ze zijn hier softies. Ik moest bij een vergadering zijn wat nu dus niet kon omdat ik op hem moest zitten wachten.

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 11:46

Waarom er cao's ooit gemaakt zijn.

hagelslag
Berichten: 8998
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:07

Lestrange01 schreef:
Aan mijn vader. Stuur hem netjes een berichtje over bijkletsen en wat financiële dingen bespreken mbt mijn studie.

Nou het kwam weer neer op "Ik zie je wel bij de rechter!! Schaam je dat je zo'n slechte dochter bent!" (Want goh het is schijnbaar onmogelijk ok een gesprek te hebben zonder mij een schuld gevoel aan te willen praten voor de fouten die hij als vader maakt)

En toen ik daar niet op inging en mijn teleurstelling uitte dat we dit niet gewoon pratend als twee volwassenen konden oplossen, kwam er: "Ja ik zie je bij de rechter maar niet janken als je verliest. Ik heb nog een onaangename verrassing voor je maar dat zie je daar wel!"

Natuurlijk. Erg afschrikwekkend :roll:. Hij denkt dan ook echt dat ik erin trap


Whow das echt hard zeg!!!
Verdient ie vader teveel dat hij officieel moet meebetalen ofzo? (mijn stand van studiefinanciering is dik 10 jaar terug dus ik kan er naast zitten)

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:22

Ik erger me dood aan de softe maatschappij tegenwoordig. Allemaal met zijden handschoentjes behandelen want ik word hier door getriggerd, daar door getriggerd, hop censuur erover, het is er niet meer, opgelost! En maar drammen als het niet gaat zoals ze willen en roeptoeteren als ze het er niet mee eens zijn, maar o wee als je een tegenspraak hebt. Zucht.

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:42

Vandaag zo hard gelopen tijdens 80 meter sprint dat ik letterlijk over mn nek brn gegaan. We sporten samen met 3 klassen, dus de andere 2 leerkrachten de groep al meegenomen naar de kleedkamer en mijn leerkracht bij me gebleven tot ik uitgekotst was.

Erger was dat we daarna met 3 klassen langs die plek moesten... blergh :=

Nyaleti

Berichten: 6111
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:43

Gluco balance besteld, momenteel helemaal geen geld voor maar het beste voor de paardjes natuurlijk. Zit er een sterke smaak en geur aan en dat gaan ze dus echt niet opeten... |o

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:44

Elke keer die spanning weer. -O-

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 13:10

Dikke ogen en raar hoofd.