[HE19] Geslaagde ontknoping van Horse Event

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13998
Geregistreerd: 20-04-16

[HE19] Geslaagde ontknoping van Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-19 23:18

*Bokt.nl
Horse Event

Afbeelding
Crafty Ponies met touwhalsters uit de Bokt stand


De eerste dag van Horse Event dit jaar is ontzettend goed verlopen. Het was een relatief rustige dag, maar bij het Boktmeetingpoint was het druk met bezoekers die allemaal even een touwhalster kwamen knopen! Daarnaast was er al genoeg te zien op het terrein aan clinics, stands en lezingen.

Boktmeetingpoint
Vanmorgen begonnen de teamleden al met het knopen van voorbeelden, en hoewel dit hier en daar niet al te makkelijk ging hadden de meeste dit toch snel onder de knie :D . Er is dan ook druk geknoopt door bestaande Bokkers, nieuwe leden en de teammies zelf.
Heb jij nu ook een mooi halster geknoopt? Vergeet dan niet om je nog aan te melden voor de wedstrijd! In dit topic: [HE] Workshopwedstrijd: Touwhalsters kun je een foto posten van jouw creatie. Dit kan nog tot en met vrijdag 20 september.

Bokt reporters

Hallo Bokkers!

Nog even een laatste woordje van mij, ik heb vandaag heel erg genoten om voor jullie verslag te mogen doen van Horse Event. Het was chaos, maar gecontroleerde chaos. De hele dag lopen rennen en vliegen, druk aan het werk geweest om interviews etc voor jullie uit te werken. Maar ik heb het met erg veel plezier gedaan!

De dag begon voor mij vanmorgen vroeg, toen ik aan kwam op Horse Event zijn we niet veel later naar de Bokt stand gegaan, na daar kort even wat uitleg gehad te hebben en mn spullen gedropt te hebben ben ik als razende reporter op stap gegaan. Eerst even een rondje gedaan door de hal en over het terrein om dat in beeld te brengen. Daarna een clinic bezocht van de IJslanders.

Toen stuitte ik even later op de prachtige Crafty Ponies, bokker Peerke geinterviewd, de boogschiet clinic bekeken en gefotografeerd en toen was de dag alweer bijna voorbij. Nog even snel bij het Horse Rescue Team wezen kijken en de prachtige eind show met Britt Dekker bewondert. En natuurlijk tussendoor iedere keer veel moeite gedaan om alles hier weer geplaatst te krijgen.

Voor alle bokkers die gevolgd hebben, of de bokkers die het verslag nog terug willen lezen. Heel erg bedankt!

[HE] [HE19] [BoktReport] De vrijdag in beeld

Afbeelding
Britt Dekker met George. Foto: Aniek1985

Zaterdag uitverkocht!
Morgen zal het een drukke dag worden, de kaarten zijn namelijk volledig uitverkocht. Bij het Boktmeetingpoint kun je terecht voor het maken van een toffe dromenvanger! Zien we jou ook morgen?

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Dorine92
Berichten: 5328
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 00:40

Beetje vreemde titel.. ontknoping betekent juist het einde. Maar het gaat over de eerste dag. Denk dat er aftrap bedoeld wordt i.p.v. ontknoping

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [HE19] Geslaagde ontknoping van Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 03:52

Mij zien jullie morgen (of eigenlijk vandaag al xD) in elk geval!

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 04:00

Dorine92 schreef:
Beetje vreemde titel.. ontknoping betekent juist het einde. Maar het gaat over de eerste dag. Denk dat er aftrap bedoeld wordt i.p.v. ontknoping


Ik heb helemaal niks met horse event sinds ik geen paard meer heb. Maar ik ging dit topic wel lezen door de titel. Ik dacht, er was iets spannends aan de hand rondom horse event en daarvan was de eerste dag de ontknoping. Maar helaas, het was alleen maar een verslag van een relatief normale dag...

Kabayo

Berichten: 13901
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [HE19] Geslaagde ontknoping van Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 04:12

Bedoelen ze niet ontknoping verwijzend naar het knopen van een touwhalster? Oftewel een woordgrap? :P

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Biebz

Berichten: 5499
Geregistreerd: 25-06-05

Re: [HE19] Geslaagde ontknoping van Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 06:40

Ik ben er vandaag sinds een aantal jaar weer :) Mijn schoonzusje wou er zo graag heen dat we samen gaan.
Als zij het ook leuk vind komen wij een dromenvanger maken!

mystique
Berichten: 236
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Doorn

Re: [HE19] Geslaagde ontknoping van Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 09:13

Wij gaan vanmiddag ook. Helaas kunnen we niet langskomen op de boktstand. Mijn dochter rijdt mee met clinic dameszadel rijden. Wil haar pony niet de hele dag op de trailer hebben.

Mystique op 28 jarige leeftijd een sterretje geworden
Munnekenshof Winston pony van mijn dochter op 26 jarige leeftijd een sterretje geworden.


LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 10:19

Kabayo schreef:
Bedoelen ze niet ontknoping verwijzend naar het knopen van een touwhalster? Oftewel een woordgrap? :P

Wedstrijd touwhalsters knopen, ik vind ontknoping een goede woordspeling, maar kan me voorstellen dat niet iedereen daar een touw aan kan vast knopen :+

'Als het regent in mei, is april voorbij'

Femke_Tweety

Berichten: 11975
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 10:26

LBLGypsyCobs schreef:
Kabayo schreef:
Bedoelen ze niet ontknoping verwijzend naar het knopen van een touwhalster? Oftewel een woordgrap? :P

Wedstrijd touwhalsters knopen, ik vind ontknoping een goede woordspeling, maar kan me voorstellen dat niet iedereen daar een touw aan kan vast knopen :+



Ontknoping zou dan leuk zijn in het topic waar de uitslag van de knoopwedstrijd bekend wordt gemaakt.


Hier vind ik het erg vergezocht.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Ange29, anjali, Facebook, Finesse, GrapeshotBot, JameyDL, larapurdy, Melzazu, Nickeltje en 100 bezoekers