Tandarts elektrisch het gooi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destiny22
Berichten: 1002
Geregistreerd: 13-11-04

Tandarts elektrisch het gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-19 10:27

Wie weet er een goede paardentandarts die elektrisch werkt en dus ook mag verdoven en die in Eemnes komt.

Tevens gaat het om een wat gecompliceerd gebit.

Ik hoor het graag.


Yvon

Berichten: 534
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 10:42

Jan kroes van DAP krommerijnstreek.

Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 10:56

Jessica van soest! Super meid, heel vriendelijk en rustig mag ook verdoven en enten ect.

Jan Kroes is overigens top! Maar heeft een wachtlijst waar je bang van word. Laatste keer moesten wij 2,5 maand wachten. Jessica heeft bij dezelfde praktijk gewerkt als Jan een ook van hem geleerd, alleen is ze nu voor zichzelf begonnen.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 11:16

Yvon schreef:
Jan kroes van DAP krommerijnstreek.

Dit is echt de allerbeste...

Van de week gebeld voor een afspraak in december, dat was totaal allemaal nog vrij. Dus 2,5 maand wachttijd is incorrect, maar het wordt lastig als hij er voor volgende week geweest moet zijn inderdaad.

DreamGuide

Berichten: 2015
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Tandarts elektrisch het gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 11:20

Ik sta ook in Eemnes en laat Paulien Visser altijd komen. Ik vind haar echt fantastisch. Heel vriendelijk ook altijd naar het paard toe en erg kundig.

Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 11:30

liekec schreef:
Yvon schreef:
Jan kroes van DAP krommerijnstreek.

Dit is echt de allerbeste...

Van de week gebeld voor een afspraak in december, dat was totaal allemaal nog vrij. Dus 2,5 maand wachttijd is incorrect, maar het wordt lastig als hij er voor volgende week geweest moet zijn inderdaad.


Maar december is nog wel wat langer dan 2,5 maand... ik heb begin augustus gebeld voor een afspraak in september te maken maar toen vertelde ze mij dat ze eerst volgende mogelijkheid pas half oktober was. Of ik moest naar de praktijk toe dan was er eerder plek. Hij heeft natuurlijk niet zomaar zo een wachtlijst en wij zijn nogsteeds vaste klant van hem. Bedoel alleen te zeggen dat Jessica van Soest bij hem geleerd heeft en dezelfde opleidingen gevolgd heeft, dus dat zij zeker een goede keus kan zijn.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Tandarts elektrisch het gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 11:39

Je kan ook Wellensiek laten komen. Die zijn ook heel goed.

Jan Kroes is inderdaad de allerbeste.

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Re: Tandarts elektrisch het gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 11:56

Ik belde in augustus om afspraak te maken voor begin september voor eert 4 paarden en uiteindelijk 7 bij Jan kroes en kon al 4 september terecht.
Ligt er echt aan.

Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 12:10

kimmetje26 schreef:
Ik belde in augustus om afspraak te maken voor begin september voor eert 4 paarden en uiteindelijk 7 bij Jan kroes en kon al 4 september terecht.
Ligt er echt aan.


Misschien heeft het ook met de afstand te maken en of dat hij misschien al meer afspraken daar in de buurt heeft? Geen idee eigenlijk, of ik had gewoon domme pech :+

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Tandarts elektrisch het gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 12:17

Ronald Slob. Werkt ook samen met een veearts en komt op grote stallen, heeft echt veel ervaring.

Heb vorig jaar iemand anders laten komen, veearts/tandarts met goede naam. 3x zo duur en een en al ellende. Dus wij veranderen niet meer.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Tandarts elektrisch het gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 12:21

Boedha, dat klopt. Maar zij gaf mij zelfs aan dat het ook eerder kon :+ Alleen we moesten 4 agenda's afstemmen dus hebben het zo gelaten.

Ik denk dat afstand wel een hoop doet, plus misschien het aantal paarden?

Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 12:42

liekec schreef:
Boedha, dat klopt. Maar zij gaf mij zelfs aan dat het ook eerder kon :+ Alleen we moesten 4 agenda's afstemmen dus hebben het zo gelaten.

Ik denk dat afstand wel een hoop doet, plus misschien het aantal paarden?


Ja kan goed, alhoewel ik toch ook voor 4 paarden belde. Maar maakt ook niet uit, Jan is gewoon een van de beste tandartsen in de regio.

ElCamino

Berichten: 8930
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:03

Wellensiek komt bij mij al járen, ben er zeer tevreden over, met name Ellen van Leeuwen.

Daan Staller staat goed bekend maar die komt alleen voor een groep paarden. Verder vind ik de basis prijs van 150 euro als er niks gedaan hoeft te worden te gek voor woorden bij hem. Hij is wel een goede tandarts

Slob vind ik verschrikkelijk, gaat echt nooit mijn paard naartoe! Tegenwoordig heft hij een arts voor sedatie maar deed het eerst gewoon zelf, en manier van omgaan vind ik niks...
Laatst bijgewerkt door ElCamino op 12-09-19 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:03

Yvon schreef:
Jan kroes van DAP krommerijnstreek.


Ik heb zelf minder goede ervaringen met Krommerijnstreek, dus ik laat tegenwoordig altijd Faculteit Utrecht komen voor de tanden.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Tandarts elektrisch het gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:09

Tja, bij mij mag Wellensiek echt niet in de buurt van de paarden komen.

Ronald Slob kan inderdaad zelf prikken en ook al mag het niet, doet hij het 10x beter dan menig arts. En daarbij kan iedereen die ooit stalwerk heeft gedaan intraveneus spuiten. Vroeger als een paard gespoten moest, legde de veearts het gewoon uit aan een stal medewerker en dan kon je het of je redde je maar. Het is geen hoge wetenschap om goed te kunnen spuiten.

Maar hij werkt samen met de veearts. Ken hem nu al jaren en is heel fijn naar alle paarden altijd. Bij ons, maar ook alle stallen die ik ken.

Krommerijnstreek ook heel veel goede dingen over gehoord, maar wij zitten net wat ver.

Die ik borig jaar liet komen, heeft ook overal goede verhalen en 100 veren in haar kont zitten. Is daardoor ook duurder dan de rest, maar heeft bij onze paarden waardeloos werk geleverd. Ik hield ze toen vast en keek niet in de mond, dus geloofde haar.
Tijd terug dus met Ronald samen goed in de mond gekeken en was echt waardeloos. Paarden hebben absoluut geen diastasen zoals zij bij 2 zei, het opvullen is allang verdwenen.............kassa!!!! En bij 1 leek het alsof ze helemaal niks had gedaan.

Het voordeel van internet; je kan ervaringen zoeken
Het nadeel van internet; je komt over iedereen wel wat tegen........

ElCamino

Berichten: 8930
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Tandarts elektrisch het gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:26

Superpony, ik hoef ook geen welles nietes over artsen en tandartsen etc.
Bij elke smid, dierenarts, tandarts is hetzelfde een feit:
Doen ze het goed alle lof en heb je een slechte ervaring dan is het k*t.
En dat is logisch.

Yvon

Berichten: 534
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tandarts elektrisch het gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 14:03

Ik vind Jan Kroes van Krommerijn echt heel fijn en kundig. Wel duur, absoluut. Maar ik betaal liever meer en weet dan dat het goed is dan dat ik ga switchen met (eventuele) alle gevolgen van dien,
Stalgenoot heeft Slob laten komen. Hij gaf als advies dat ze wel een jaar over kon slaan.. Paard is 16.
Ik vond daar iets van....

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 16:11

ElCamino schreef:
Superpony, ik hoef ook geen welles nietes over artsen en tandartsen etc.
Bij elke smid, dierenarts, tandarts is hetzelfde een feit:
Doen ze het goed alle lof en heb je een slechte ervaring dan is het k*t.
En dat is logisch.


Daarom zeg ik, Internet heeft voordelen en nadelen. Maar het is niet altijd eerlijk dat mensen of bedrijven na 1 ervaring worden zwart gemaakt en anderen op ene voetstuk worden geplaatst, waar die ook vreselijk veel fouten maken.
Ik ben echt geschrokken hoe een bepaalde dame met hele goede naam vorig jaar de gebitten heeft gedaan. Maar komt op een bekende stal, wordt op handen gedragen en is duur, dus dan zal het wel goed zijn.

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tandarts elektrisch het gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 16:13

Paul versluis.

annikavolder

Berichten: 753
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: Tandarts elektrisch het gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 16:31

Paulien Visser is erg fijn! en ook evt Paul van Gorkum maar weet niet of die naar Eeemnes komt

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Re: Tandarts elektrisch het gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 14:37

Bij ons komt al jaren naar volle tevredenheid Daan Staller. Maar wij hebben er inderdaad wel altijd meerdere te doen

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 14:55

http://www.remkosweere.nl

Remko Sweere 0612698499

Is echt een hele goede tandarts en recent voor zichzelf begonnen. Komt uit Utrecht.

Albert

Berichten: 5731
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 20:39

superpony schreef:
Ronald Slob kan inderdaad zelf prikken en ook al mag het niet, doet hij het 10x beter dan menig arts. En daarbij kan iedereen die ooit stalwerk heeft gedaan intraveneus spuiten. Vroeger als een paard gespoten moest, legde de veearts het gewoon uit aan een stal medewerker en dan kon je het of je redde je maar. Het is geen hoge wetenschap om goed te kunnen spuiten.

Het intraveneus spuiten is op zich niet moeilijk, maar, het mag alleen door een dierenarts worden gedaan. Dus, is dhr. Slob persoonlijk aansprakelijk en niet verzekerd als het mis gaat.
Het gaat bijna altijd goed hoor, totdat je bij wijze van, Totilas treft met een hartruisje of je spuit iets te diep, in de halsslagader. Dan gaat hij gewoon dood, want ik neem aan dat hij geen antigif bij zich heeft en niet tevoren het hart beluistert.

Eigenlijk had je dit ook niet moeten plaatsen, want ook het in bezit hebben van opiaten is verboden. (een misdrijf, geen overtreding)
Er is een paar jaar geleden een gebitsverzorger van de weg gehaald met domosedan en dolorex in de auto. Deze man was direct het bokje.

Destiny22
Berichten: 1002
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-19 09:44

Iedereen bedankt! Ik ben eruit!