Heike: naambordjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 23:27

Hoi Heike,
nav het berichtje over Julius in het logo kwam ik op de welschcob-site terecht, en zag daar over de naambordjes actie. Ikhad er wel eens iets over gelezen in de hoefslag, maar wist niet dat jij dat was. Wat een goed initiatief! Je hebt het er nu nogal druk mee las ik, hoe lang blijf je er mee doorgaan. (=wanneer kan ik een bestelling plaatsen Haha! )


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 23:54

Je kunt nu al wel een bestelling plaatsen maar dan duurt het gewoon wat langer. Ik moet er nog een stuk of dertig maken namelijk en das best wel veel.

maar bedankt voor het compliment

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 23:59

aahhhh, ik sta toch wel aan het begin van die 30 he heike? Lachen Grapje hoor doe maar lekker rustig, ik heb alle tijd en pink's stal is toch nog nie klaar *LOL*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 00:13

Heb je een voorbeeld van hoe ze eruit zien? Dan PB ik je wel even over hoe & wat. Kan ik even nadenken over kleuren enzo.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 00:16

Op mijn sie kun je een boel voorbeelden zien. Zie http://www.welshcob.nl/naambordjes/

maar een eigen ontwerp kan natuurlijk ook. dan geef je alleen de vorm door. Of alleen de kleuren. Bijna alles kan hoor.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 09:39

Ik heb ook 2 heeeeeele mooie bordjes van Heike.

Ik zal de foto's nog even scannen en hier neerzetten. Ik heb ze niet met dat spul wat jij zei opgehangen Heike, want toen de boer op stal zag dat ik die bordjes had wilde hij ze meteen gaan ophangen. Dus kwamen er allemaal boormachines en schroeven etc tevoorschijn. Ik moet zeggen dat ze erg mooi staan op de boxen, het enige is dat er dus wel een schroef in zit. Maar ik vind het erg aardig dat hij dat meteen ging doen.

Ze vinden het zelf ook erg handig, want ze konden nooit de namen van mijn paardjes onthouden! Lachen

BTW het geld is toch goed overgekomen he?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 11:00

Ze zijn echt heeeeel mooi, wij hebben ze ook voor allebei de knollies. En als ik ooit een eigen stalletje heb, krijgen alle paarden er eentje!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 12:13

ik heb er ook eentje en heb hem opgehangen met van die pattex spuitlijm uit zo'n spuitbus (die waar je je wasmachine mee aan de muur kan hangen volgens de reclame- don't believe it;))
maar volgens mij werkt een tube bizonkit ook wel. scheelt boorgaatjes.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 12:21

Ik vind je ze echt gaaf,heb net ff alles bekeken. Misschien dat ik iemand zover kan krijgen dat ik zoiets als eindexamenkado krijg Party!! , lijkt me wel een plan.....!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 12:23

Ik heb ze op de deur zitten met een beetje sanitairkit; zit hartstikke stevig, en als je dan gaat verhuizen of verven of wat dan ook, haal je er even een ijzerdraadje achterlangs en is 'ie er van af, zonder dat 'ie kapot gaat!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 13:35

[img]../upload/2/jurita.gif[/img]
[img]../upload/2/razinda.gif[/img]

tadaa Ik had ze al ingescant Voor op mijn site.

_________________
<FONT COLOR="PURPLE">Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-06-21 13:35 ]</font>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 19:46

die van mij hebbie niet he?? Maar ik wel!!!! *eg*
Ik vind ze echt super gaaf, daarom heb ik er ook al 3 geritseld, voor bij ons op stal...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 19:49

iiieh wij hebben ook een naambordje van heike op stal hangen, maar hijs niet van mij!!
kwam er laatst achter dat hetzelfde naambordje als die van stranger (haf bij ons op stal) op heike d'r site stond!! ff gevraagd aan de eigenaar, en ja hoor hij was van heike!! Haha!

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie