[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 15:30

melissa_93 schreef:
Veertje top dat jullie weer wat mogen doen!

Gisteren ging het een beetje minder. L2 paard mocht mee en toen we rechtergalop wilde aanspringen ging ze zo vanuit het niets af, had echt geen schijn van kans om te blijven zitten en dus voor het eerst tijdens de proef zandgehapt :+ Daar waar ze soms nog wat teveel spanning heeft in de proef was ze nu juist super fijn relaxt te rijden, alleen nog rechtergalop en daarna was de proef klaar. Nu dus voor de laatste galop klaar :+

https://www.facebook.com/melissa.vennev ... ed_comment


Oeps, niets aan over gehouden?

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^


melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 20:34

Imaginaerum schreef:
Jemig Melissa, wat een smerige actie van je paardje zo uit het niets. Heb je niets overgehouden aan je val? Je maakte echt een beste smak, oef..
Die van mij deed ook zo'n rodeo uit het niets op onze eerste wedstrijd, dus die hashtag #stoutspringpaard was ook wel toepasselijk bij ons. _O- Gelukkig heeft die van mij inmiddels al een hele tijd niet meer van dat soort stunts uitgehaald.


Op behoorlijk spierpijn na niks nee :) Haha ja ik ken het van dit paard ook helemaal niet. Is normaa het braafste paard van stal :') Ook echt geen idee waar het zo vandaan kwam. Ag hebben we ook weer meegemaakt, zandhappen in de proef

Ken vandaag weer gereden, die deed goed haar best :)

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

M_arjolein

Berichten: 1398
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 19:13

Wij zijn vandaag ook weer geweest. Wedstrijd was naar binnen verplaatst ivm de vele regen die de afgelopen dagen was gevallen. 2 kleine winstpunten gereden super blij want voorheen was ze altijd heel erg kijkerig binnen. Wij mogen nu L1. Ik ga nu lekker even flink lessen en dan met indoor eens proberen L1 te starten

Imaginaerum
Berichten: 3636
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 22:50

Nog gefeliciteerd met je winstpunten, M_arjolein!

Ik ga jullie verlaten, wij gaan het L1 maar eens proberen. Vandaag de laatste B wedstrijd gereden, het was nogal chaos zonder ringmeester en met een aantal uitvallers, maar mijn knappe merrie deed weer goed haar best. <3 We mochten tweemaal de eerste prijs in ontvangst nemen met beide proeven 199,5 punten. De eerste proef zelfs 10,5 punt los van de nummer 2. :oo
Na de proef ook echt heel leuk met de jury gesproken en gevraagd of zij vond of we klaar waren voor het L1, waarop we even het wijken gingen oefenen in de baan (moest als laatste starten). Echt super dat een jury daar tijd voor neemt en zo nog wat extra feedback meegeeft, daar hebben we veel aan!

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

M_arjolein

Berichten: 1398
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 07:38

Jij ook gefeliciteerd imaginaerum
! Leuk dat de jury daar even de tijd voor wilde nemen.

linda2008

Berichten: 4248
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 08:47

Goedemorgen allemaal, mag ik mij hier ook melden? Het topic is niet super actief of wel?
Ik weet nog niet zeker of ons debuut in 2019 of 2020 zal plaatsvinden maar stiekem hoop ik eind dit jaar :o
Mijn naam is Linda, mijn paard is de 4 jarige fjordenmerrie Raika, welke wij deze zomer zelf beleerd hebben. Ze is 1,40m maar ik ben volwassen dus we zullen bij de paarden moeten starten :')

Waarom ik nog niet weet of we dit jaar kunnen starten is omdat ze dus pas net onder het zadel is. De galop is nog niet bevestigd en we hebben soms wat moeite met tempocontrole (ze is wel een fjord, maar kan nogal heet en loperig worden := ) dit zijn wij:

Afbeelding

veertje99

Berichten: 1180
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 09:27

linda2008 schreef:
Goedemorgen allemaal, mag ik mij hier ook melden? Het topic is niet super actief of wel?
Ik weet nog niet zeker of ons debuut in 2019 of 2020 zal plaatsvinden maar stiekem hoop ik eind dit jaar :o
Mijn naam is Linda, mijn paard is de 4 jarige fjordenmerrie Raika, welke wij deze zomer zelf beleerd hebben. Ze is 1,40m maar ik ben volwassen dus we zullen bij de paarden moeten starten :')

Waarom ik nog niet weet of we dit jaar kunnen starten is omdat ze dus pas net onder het zadel is. De galop is nog niet bevestigd en we hebben soms wat moeite met tempocontrole (ze is wel een fjord, maar kan nogal heet en loperig worden := ) dit zijn wij:

[ [url=m/XFdStU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw wat een prachtige fjord zeg! Heel veel succes met trainen richting jullie B debuut, gaat vast goed komen!

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:07

Welkom Linda! Knappe fjord!!
Wellicht dit jaar eens een paar keer BB starten? Vond ik zelf wel een fijn begin, allemaal net wat soepeler als ze het spannend vinden maar je kunt wel mooi zien hoe jullie ervoor staan

Wij doen op moment even rustig aan met de gewone wedstrijden omdat de punten vrij hard gaan.
Over 2 weken een jonge paarden rubriek starten, super spannend maar ze kan er wel mooi veel van leren.
En eind september nog een onderlinge.

het andere paard mag zaterdag weer mee in de L2, eens kijken of we dan wel blijven zitten :')

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:36

Wat leuk om te lezen dat er weer nieuwe mensen zijn! Welkom en succes en plezier met jullie wedstrijden. Wij zijn inmiddels voor de eerste keer L1 gestart, en ons debuut is geslaagd met een tweede prijs en twee winst. Aankomende zaterdag is het dan eindelijk zo ver, de hippiade. Ik denk dat we er klaar voor zijn, heb er iniedergeval mega veel zin in, en we zien wel hoe het gaat. Vind het al erg gaaf om mee te mogen rijden, had nooit verwacht dat we binnen een half jaar al zo ver zouden zijn. Ik blijf dus nog heeel even in dit topic, vind het altijd leuk om bij te lezen :o

Jillz (Sorento x Vivaldi) B+29 Hippiade 2019 klasse B: 65.9% L1+29 L2+23 M1+19

linda2008

Berichten: 4248
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 07:39

Veertje, dankjewel :)

Melissa, wat een luxe probleem dat je rustig aan moet doen omdat de punten te hard gaan ;) goed zeg!
Ik start geen BB omdat ik dat niet nodig vind, je kunt toch geen verliespunten rijden in de B. Als het debuut goed gaat zou ik het namelijk zonde vinden als er geen punten geregistreerd worden, als het debuut slecht gaat heb ik niets verloren en oefenen we gewoon weer verder :)

Ginatje, wat goed zeg! Gefeliciteerd met je geslaagde L1 debuut. En leuk dat je hier mee blijft praten :j

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 07:50

Ondanks dat ons debuut nog geen feit is, komt het wel steeds dichterbij. Ziezoe doet het mega goed tijdens het trainen, maar vanwege zijn rustperiode die plaatsvond voordat ik hem ging bijrijden is hij nog niet op conditie. We hebben op het moment vooral heel veel moeite met stappen, dat komt vooral door de issue tempo controle en achter de hand kruipen. Het gaat steeds beter, maar een stuk veruimde stap zit er nog niet in omdat hij gewoon mega klein gaat stappen en heel snel. We proberen doormiddel van veel zijgangen dit eruit te krijgen, maar het is ook een kwestie van elkaar leren kennen.

Zo nu zijn jullie toch een beetje up to date!

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 20:35

Ginatje gelijk een mooi L1 debuut, top!
HOe ging je NK? :)

Murphy lekker aan het klaarstomen voor de B, top!

Ik heb deze week even te maken met een puberpaard :+ Een beetje boef met rijden op moment maar ook dat hoort erbij. Ze ging de laatste tijd erg fijn dus even een terugslag hoort er natuurlijk ook bij.

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:40

Melissa, zonder vallen geen opstaan, toch?
We zijn inderdaad lekker aan het klaarstomen en nemen daar ook alle tijd voor!

Ik had nog een vraagje voor jullie, als je eenmaal winstpunten aan het rijden zijn, blijven jullie dan eerst de oefeningen voor de B perfectioneren, of trainen jullie al één of meerdere niveaus vooruit?

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^

linda2008

Berichten: 4248
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 11:58

Murphy, ik bekijk het andersom... ik pas geen trainingen aan aan de wedstrijden. Ik blijf trainen zoals ik doe, altijd probeer je te perfectioneren of iets aan te leren. Dat ligt er aan waar je staat in je training... zo is mijn paardje net zadelmak, ene dag merk ik dat ik moet focussen op rechtrichten, andere dag op het tempo of de rem, en soms loopt ze zo fijn dat ik probeer te werken aan iets nieuws (in mijn geval zit er alleen galop-race-stand op, dus daar zit nog veel werk maar dat is vooral kilometers maken). Af en toe ga ik een wedstrijd meepakken om te zien waar we staan (en omdat het heel leuk is ;) ).
Kom ik terug met 160 punten, dan ga ik een tijdje niet en oefen ik rustig verder. Rij ik ooit een winstpunt dan in dat niveau, dan pak ik wat regelmatiger een wedstrijdje mee.
Als je dan een niveau hoger begint, dan begin ik gewoon opnieuw; zien waar we staan, goed dan doorgaan, nog niet goed dan een tijdje wachten.

Ik denk als je een aantal winstpunten hebt, dat je wel alvast een klasse hoger moet gaan denken. Dus bij 6 winstpunten in de B, zou ik wel alvast het wijken uit het L1 gaan meepakken denk ik.

Lekker makkelijk praten allemaal terwijl ik waarschijnlijk nog heel lang in de B ga blijven hangen met mijn soms nog stuurloze fjordenkind :P ;) hahaha!

Edit; het had korter gekunt; ja ik zou alvast wat meepakken uit hogere klasse, en tegelijkertijd blijf je oefeningen perfectioneren want dat heb je de komenden klasses ook weer nodig ;)

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 12:41

Bedankt voor de super uitleg! In principe zit bij hem er alles op, maar we kunnen het nog niet allemaal samen. Tempo is een ding, waar we nog heel veel tijd in moeten steken. Dus het is voor nu het tempo oefenen en als dat gebeurt is, kunnen we eigenlijk alles t/m het M2.

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^

ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 17:21

Wij hebben afgelopen zaterdag mee mogen doen aan het NK in Ermelo. Wat een geweldige ervaring voor mijn jonge paard, want er was echt van alles te zien. Het was nogal chaotisch en Jillz heeft nog niet zoveel gezien, dus ze was er echt even van onder de indruk :+ Niet zo fijn kunnen losrijden omdat ze behoorlijk gespannen was, en in de proef was dit helaas nog niet helemaal weg. We begonnen heel sterk met 7.5 en 8'en, maar met de stap verruimen ging het mis. Ze hoorde iets waardoor ze in draf schoot en daar hadden we dus ook bij alle 3 de juryleden een dikke 4 voor. Toch nog redelijk verder kunnen rijden, maar bij het halsstrekken ging het weer mis. Ze schrok ergens van waardoor ze een sprint naar voren nam en van de volte af ging. Ook hier weer 3 keer een 4 voor. Zo jammer :( Gelukkig vielen de punten nog mee, 195, 199, en 199.5 en een 12e plek van de 30 deelnemers. Naar omstandigheden dus nog steeds super goed, maar ik weet gewoon dat we veel hoger hadden kunnen eindigen zonder de 2 grote schrikmomenten. Wel heel erg blij met de vooruitgang die we dit seizoen al hebben gemaakt, en soms vergeet ik dat we pas 7 maanden een combinatie zijn :o Kringkampioen, 5e van Brabant en 12e op het NK is natuurlijk iets om super trots op te zijn!

Ik ga jullie nu verlaten, aangezien wij al een keer L1 zijn gestart. Ik wil jullie heel veel succes, en wellicht tot snel in het L1 topic!

Jillz (Sorento x Vivaldi) B+29 Hippiade 2019 klasse B: 65.9% L1+29 L2+23 M1+19

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 20:59

ginatje schreef:
Wij hebben afgelopen zaterdag mee mogen doen aan het NK in Ermelo. Wat een geweldige ervaring voor mijn jonge paard, want er was echt van alles te zien. Het was nogal chaotisch en Jillz heeft nog niet zoveel gezien, dus ze was er echt even van onder de indruk :+ Niet zo fijn kunnen losrijden omdat ze behoorlijk gespannen was, en in de proef was dit helaas nog niet helemaal weg. We begonnen heel sterk met 7.5 en 8'en, maar met de stap verruimen ging het mis. Ze hoorde iets waardoor ze in draf schoot en daar hadden we dus ook bij alle 3 de juryleden een dikke 4 voor. Toch nog redelijk verder kunnen rijden, maar bij het halsstrekken ging het weer mis. Ze schrok ergens van waardoor ze een sprint naar voren nam en van de volte af ging. Ook hier weer 3 keer een 4 voor. Zo jammer :( Gelukkig vielen de punten nog mee, 195, 199, en 199.5 en een 12e plek van de 30 deelnemers. Naar omstandigheden dus nog steeds super goed, maar ik weet gewoon dat we veel hoger hadden kunnen eindigen zonder de 2 grote schrikmomenten. Wel heel erg blij met de vooruitgang die we dit seizoen al hebben gemaakt, en soms vergeet ik dat we pas 7 maanden een combinatie zijn :o Kringkampioen, 5e van Brabant en 12e op het NK is natuurlijk iets om super trots op te zijn!

Ik ga jullie nu verlaten, aangezien wij al een keer L1 zijn gestart. Ik wil jullie heel veel succes, en wellicht tot snel in het L1 topic!


Succes in de L1!

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^


Roulette_
Berichten: 1057
Geregistreerd: 15-10-12

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 07:56

Super goed gedaan en heel veel plezier in de L1!

Eva <3 B+13 (PR 221,5) L1+11 (PR 197,5) L2+11 (PR 202), M1+12 (PR 203), M2+11 (PR 189)

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 16:58

murphy ik wil dit indoorseizoen nog B rijden en dan eind van het indoor of begin outdoor de overstap naar het L1 maken, maar neem nu wel af en toe spelenderwijs wat wijken en galopverruimingen mee.
Ik zou daar zeker wel wat eerder mee beginnen zodat als je over wil gaan de oefeningen ook wat bevestigd zijn

Ginatje jammer van de spanningsmoment in de proef, maar toch een hele mooie prestatie!!

Komende zaterdag starten we een jonge paardenrubriek. Gewoon voor de fun en ervaring.
Ben heel benieuwd hoe ze dat gaat doen.

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

Roulette_
Berichten: 1057
Geregistreerd: 15-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 08:26

Gisteren voor de tweede keer gestart, was voor ons de eerste keer volledig vreemd terrein (ipv eigen vereniging) en Eva was enorm hengstig, dus ik had me al voorbereid op het ergste :+
Uiteindelijk ging het nog best redelijk, wel heel veel spanning en Eva was enorm loperig. Eerste proef was dan ook redelijk drama, regelmatig flink naast de letter omdat Eva gewoon niet luisterde en stomme fouten als verkeerde been.
Tussen de proeven nog wat tips gekregen van mijn instructrice, paar dingetjes nog geoefend voor zover dat kan in 6 minuten en de bak weer in. Tweede proef ging gelukkig echt een heel stuk beter, maar nog steeds niet wat we echt kunnen. Was wel heel erg tevreden, Eef was echt lastig gisteren en ik word snel onzeker. Dat we er waren, dat we reden en gewoon twee proeven gestart waren was meer dan genoeg om blij naar huis te gaan.
Uiteindelijk zeer verrassend toch een winstpunt gereden in de eerste proef (180,5 _O-) en zelfs twee winstpunten plus eerste prijs in de tweede proef.

Eva <3 B+13 (PR 221,5) L1+11 (PR 197,5) L2+11 (PR 202), M1+12 (PR 203), M2+11 (PR 189)

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 11:00

Roulette_ schreef:
Gisteren voor de tweede keer gestart, was voor ons de eerste keer volledig vreemd terrein (ipv eigen vereniging) en Eva was enorm hengstig, dus ik had me al voorbereid op het ergste :+
Uiteindelijk ging het nog best redelijk, wel heel veel spanning en Eva was enorm loperig. Eerste proef was dan ook redelijk drama, regelmatig flink naast de letter omdat Eva gewoon niet luisterde en stomme fouten als verkeerde been.
Tussen de proeven nog wat tips gekregen van mijn instructrice, paar dingetjes nog geoefend voor zover dat kan in 6 minuten en de bak weer in. Tweede proef ging gelukkig echt een heel stuk beter, maar nog steeds niet wat we echt kunnen. Was wel heel erg tevreden, Eef was echt lastig gisteren en ik word snel onzeker. Dat we er waren, dat we reden en gewoon twee proeven gestart waren was meer dan genoeg om blij naar huis te gaan.
Uiteindelijk zeer verrassend toch een winstpunt gereden in de eerste proef (180,5 _O-) en zelfs twee winstpunten plus eerste prijs in de tweede proef.

Fijn dat de punten meevielen en dat je met een fijn gevoel naar huis ging.

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 12:20

Roulette samen weer heel veel geleerd dus, en een paar mooie wp'n mee naar huis, top!

Wij hebben gisteren een jonge paarden rubriek gestart tijdens een dressuur 3 daagse. Op het hoofdterrein, heel veel te zien. Opzich ging ze redelijk simpel de baan door maar ze vond het zo ontzettend spannend.
Als ze fijn ontspannen is kan ze met heel veel lossigheid lopen maar als ze spanning opbouwt zet ze het op een lopen en komt er ook niet uit wat erin zit, galop was ook een beetje oncontroleerbaar, dus ook 2x een extra volte gereden. Wel heel leuk commentaar gekregen, dat het voor nu te gespannen was en dat ze dat ook mee moeten nemen in de beoordeling maar dat het voor de toekomst een heel fijn paard is maar nog wel wat opleiding nodig heeft :+
We hebben 65 punten gekregen, een 7 op de stap, 6,5 op draf en galop (eigenlijk is stap normaal haar minste gang maar daarin ontspande ze wel wat meer)
Draf stond bij loperig maar wel lichtvoetig en vlijtig en galop mist balans maar wel voldoende ruim.
Ze heeft hier ontzettend veel geleerd en was braaf dus doel helemaal geslaagd :D

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 16:26

Goed bezig allemaal. Ik ga naar heel wat dierenarts ellende volgend weekend weer een poging wagen. Twee proeven per dag en ik heb nog 2 winstpunten nodig om over te mogen naar het L. Aangezien de volgende wedstrijd pas in Januari is zou ik dan mooi de tijd hebben om flink te oefenen. Nu nog die 2 winst rijden :')

linda2008

Berichten: 4248
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:09

Roulette misschien voelde het ook wel iets slechter dan dat het er uit zag ;) gefeliciteerd met je punten en met alle waardevolle leermomenten :j

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 09:52

Wij zijn nog steeds aan het afwachten op ons debuut, wat hopelijk in November plaats zal vinden. Tot die tijd zijn we lekker bezig met oefenen en afwisseling, zoals dit lijntje hieronder:

Afbeelding

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, MariekeS_ en 11 bezoekers