Alles ging geweldig!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 23:28

Vanmiddag ben ik naar stal geweest en heb ik foto's gemaakt van de lessen van de rijvereniging en van Sjakila en haar veulen. Vanavond ben ik er weer heen geweest en heb ik Sjakila gelongeerd en daarna ook nog gereden. Eerst even vast aan de longe om te zien hoe het ging. Maar aangezien ze vrij rustig was, ben ik al vlot in mijn uppie verder gegaan. Moe ben ik wel, aangezien ik een poosje droog heb gestaan. Maar goed, weer wat conditie kweken. Morgen ga ik weer. Wel weer longeren van tevoren, maar dan stap ik er zo op denk ik. Joepie!!!! Ik ben helemaal blij en happy! Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 23:30

he wat leuk voor je zeg!!! Ben maar lekker blij, dat ben ik ook Haha! Haha! Party!! *LOL*


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 23:49

FOTO'S ZIEN! Haha!

hihi

groetjesss

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 23:56


ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 08:03

hahaha, 150 foto's geweldig, ik ben ook foto verslaafd, alleen kan er niet zoveel maken, rolletje en ontwikkelen is net iets duurder dan en digi camera. blijf erbij dat het een schattig en mooi veulentje is! enne, nou nog foto's van jou terwijl je aan het rijden bent hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, BritHittepit, Dunkeedoo, Karintich, Lanoca, schumiegirl, Sterrenpony en 155 bezoekers