Profiel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 22:46

Ik heb eindelijk mijn profiel ingevuld. Misschien leuk om te lezen ?


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 22:50

Hai Sandra,

Inderdaad erg leuk.. heb je ook nog foto's die je er in kunt zetten?

Groetjes Sandra

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 07:46

leuk om te lezen, van die typende katten heb ik af en toe ook last, dan weet je waar het aan ligt *LOL* en ik ben heel benieuwd naar foto's van je katten en verzorgponies. maar als ik het goed begrijp heeft diegene die de aanrijding had dus pijn bij het rijden, dat heeft ze dan toch ook als je langs de weg en in het os rijd Verward of begrijp ik dat verkeerd

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 09:32

CONNEMARA'S!!!!!! Lovers Lovers
mag ik vragen wat de stamboeknamen zijn van je 2 verzorgpony's? en heb je misschien foto's!?!?! Lovers

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 19:07

Hai, helaas is de scanner niet aangesloten dus kan ik effe geen plaatjes erop zetten. En ik weet eigenlijk ook niet hoe dat hier moet. Over de stamboom:

Overhoff's Chilly winter Merrie 8 jaar, zwart
M: Overhoff's Fancy Meadow
V: Brimstone

Overhoff's Fancy maedow Merrie, 18 jaar, lichte valk
M: Linka
V: weet ik op dit moment niet

Overhoff's Dune Fellow Ruin, 4 jaar, lichte valk
M: Overhoff's Fancy Meadow
V: Brimstone

Fancy heeft duseen aanrijding gehad. D'r achterbeen werkt niet helemaal zoals heet hoort. In Utrecht kunnen ze het niet vinden. Ze willen een kijkoperatie doen maar kunnen dan niet garanderen of het goed komt. Waarschijnlijk zit ergens een irritatie en daarom loopt ze niet helemaal zuiver. Volgens de veearts moet ze wel in beweging blijven dus gaan we langs de weg stappen of in het bos. Af en toe draven of een galopje kan volgens hem geen kwaad, zolang ze maar niet ergen kreupel loopt en dat doet ze niet dus...

Hierbij hoop ik dat het allemaal duidelijk is.
Groetjes Sandra

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 19:57

Waar staat Fancy precies? en hoe lang is het geleden dat ze aangereden is? Mijn broer heeft bij Fokker gewerkt en toen ie een keer onderweg naar huis was, liepen er allemaal pony's en paarden op de weg. Het is wel al heel lang geleden. En als ik het me goed herinner was dat 's nachts. Ik las namelijk dat jij uit Hoofddorp komt en het was daar ergens in de buurt.
groetjes...

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 20:51

Dat met Fancy is al heel lang geleden. In aalsmeer. Een jeep is er van achteren op gereden terwijl de eigenaar er op zat. Lekker slim. Maar verder alles ok

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 20:54

Leuk!! de namen zeggen me zo even niks..
Ik heb ook een connemara.. Robin Hood van Graaf Janshof, ken je deze stamboom? Party!!

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 21:16

Zegt me eerlijk gezegd niet zoveel. Maar ik heb een foto van Chil d'r papa. Ik weet allen niet hoe ik hem hierop moet krijgen ? Kun jij mij dat vertellen?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 21:18

Dan doe je [img] URL van de foto [/img]
dus de foto moet wel op internet staan.. als je hem alleen op je computer hebt staan kun je hem uploaden op http://www.bokt.nl/forums/upload.php

fire

Berichten: 176
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: Heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 21:23

hoi Xandra!
ik heb je net een prive berichtje gestuurt, over dat ik in de krant sta ik hoop dat je het een leuk stukje vond!en natuurlijk hoop ik dat je mijn pony op de foto leuk vind!
doei doei!

Don't believe in what they say... Believe in yourself... In your own world...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, carin0903, ComscoreBot, Hjartje, Kopmeeuw, laura22, Maanon_ en 32 bezoekers