Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FriesWytske
Berichten: 9898
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:07

Die krijg ik dus ook, terwijl ik wel ingelogd ben

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:10

Je moet het dus toch kopen. :$

Afbeelding

Afbeelding

Glamorgana

Berichten: 109
Geregistreerd: 06-10-06

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:40

oliebol zeg... Ik had het zo al begrepen uit de berichtgeving vooraf maar hoopte tegen beter weten in dat de belofte dat je voor altijd toegang zou hebben tot alle nieuwe content gehouden zou worden. Niet dus. Ik heb me altijd afgevraagd of dat verdienmodel wel uit kon op de langere termijn. Helaas ben ik - en jullie met mij - dus uiteindelijk toch gewoon belazerd! Moet er echt even over nadenken wat ik daarmee ga doen.

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:48

Ik vind het ook echt heel jammer.. Je steekt er veel geld in, en ik snap dat ze blijft ontwikkelen, maar wat hebben wij eraan? Uiteindelijk hebben veel mensen het gekozen door de Q&A's met Rien, video's insturen etc. Ik vind dit best wel oliebol. Kunnen we hier iets mee? :=

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:52

Kunnen we niet onze kracht bundelen, want inderdaad, er was de belofte dat we voor altijd toegang zouden houden.

Ik heb module 1 en 2 gekocht, module 2 was half af maar er werd steeds verbetering beloofd. Nu gaat ineens het hele oude model op de schop en voor het nieuwe model moeten we weer opnieuw betalen... Dus ik heb uit m'n hoofd 140 euro betaald voor 1 module die af was en 1 module die half af was waar ik dus nu ook geen toegang meer toe heb.

Oftewel, wij hebben wel betaald maar zij heeft niet geleverd. Lijkt me juridisch gezien niet helemaal netjes... Buiten dat het voor de naam van je bedrijf niet goed is.

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 11:07

Het lijkt mij ook dat we hier iets mee moeten kunnen doen. Ik heb alleen module 1 gekocht, maar het feit dat er steeds een nieuw verdienmodel wordt opgestart en dat mensen van het oude programma dan met legen handen achter blijven terwijl ze echt een flink bedrag neertellen vind ik AB-SO-LUUT niet kunnen.

FriesWytske
Berichten: 9898
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:06

Ben ook bang dat wij geen poot hebben om op te staan. Ook al heeft ze wel beloofd dat wij gratis gebruik gingen maken van de ruiterclub.

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:26

Ik heb een mail gehad met inloggegevens voor de ruiterclub zonder dat ik extra heb betaald, of van plan ben te betalen. Ik kan nog gewoon bij de filmpjes.

Hebben jullie je inbox/spambox gecontroleerd?

FriesWytske
Berichten: 9898
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:29

Nee, geen mail gekregen ;(

Glamorgana

Berichten: 109
Geregistreerd: 06-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:32

Citaat:
Ook al heeft ze wel beloofd dat wij gratis gebruik gingen maken van de ruiterclub.
Heeft ze dat ook nog beloofd? Tjonge jonge. Ik heb het inspiratieboek ooit aangeschaft toen het nog alleen digitaal was en nooit werkend gekregen. Ik heb de Tristan Tucker- en Rien van der Schaft modules, allebei aangeschaft vlak nadat ze er mee begon, dus weliswaar met korting. Daarnaast ben ik op één of twee keer na naar alle live events van Tristan en Dressage Pro geweest. Alles bij elkaar denk ik dat ik dus zeker voor een euro of 1000 heb afgedragen. Ik begrijp dat die mooie accommodatie niet kan worden onderhouden van een eenmalige bijdrage, maar er is hier volgens mij toch op z'n minst wel sprake van misleiding die gepresenteerd wordt als een cadeautje - waar je zelf voor moet betalen -.

Hoeveel inspiratie en plezier het mij ook gebracht heeft in het verleden, als ik besodemieterd word is het klaar voor mij. Dan gaat er op z'n minst geen cent meer die kant op.

Citaat:
Ik heb een mail gehad met inloggegevens voor de ruiterclub zonder dat ik extra heb betaald, of van plan ben te betalen. Ik kan nog gewoon bij de filmpjes.

Dat is niet zozeer het probleem, ik heb die mail ook gehad. Zoals ik het begrijp houd je toegang tot wat er tot nu toe aan content op stond. Voor nieuwe content moet je een abonnement nemen, terwijl er beloofd was dat je voor altijd gratis toegang zou krijgen tot nieuwe content.

FriesWytske
Berichten: 9898
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:45

Ik krijg wel een scherm dat de aanmelding is geopend.

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:53

Het stoort me vooral dat ze ook trainingen verkoopt voor ondernemers terwijl ik haar helemaal geen goede en betrouwbare ondernemer vind, in elk geval niet in het klantbehoud. Nieuwe klanten en sponsors werven kan ze wel, maar behouden is een 2e en daarom heeft ze elke keer een nieuwe markt nodig.

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:59

Die mail met een wachtwoord heb ik ook, maar wat moet je daarmee dan. :')

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 13:03

Ik heb wel een e-mail gekregen vandaag, maar niet met wachtwoord. Wanneer hebben jullie die ontvangen?

Ik heb een e-mail met het volgende:

Zo is de Ruiterclub bijvoorbeeld een lidmaatschap, waarbij je toegang krijgt tot alle online trainingen én waarbij je daarnaast mee kunt doen aan maandelijkse challenges (waarmee je prijzen kunt winnen), staat elke maand in het teken van een bepaald thema en zijn er maandelijks live Q&A's.

Aangezien je al lid bent van de online training, is dat ook goed nieuws voor jou.

Want dat betekent dat er weer nieuwe video's toegevoegd zullen worden én dat je weer mee kunt doen aan de live Q&A's. :)

Ook vind je op de nieuwe omgeving de trainingen waar je al toegang tot had.


Dus dan krijgen we wel extra's als ik het goed lees?

Glamorgana

Berichten: 109
Geregistreerd: 06-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 13:13

Als dat zo is heb ik niks gezegd... Maar waarom zou je dan lid worden van die ruiterclub voor - in mijn geval - 20 euro per maand? Je kunt de mail op twee manieren lezen: je krijgt alleen nog nieuwe content, challenges en Q&A's als je lid wordt van de ruiterclub, OF je houdt wat je had en krijgt alle nieuwe dingen er gratis bij. Maar dan zou je die ruiterclub toch in moeten kunnen? Ik begrijp hem nog steeds als: je kunt alleen nog maar de filmpjes, vragen en Q en A's bekijken die je al had.

Citaat:
Ik heb wel een e-mail gekregen vandaag, maar niet met wachtwoord. Wanneer hebben jullie die ontvangen?


Ik heb tegelijk met die mail een andere mail gekregen met inlog en wachtwoord.

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 15:26

Beste Mirjam, Je bent aangemeld bij DressagePro en de online trainingen. Je kunt nu inloggen en de trainingen bekijken en reageren op berichten in de community!

Je inlognaam is:

***

Je wachtwoord is:

***

Dacht eerst, zal wel zo'n nepmail zijn, want waarom zou ik nieuw wachtwoord krijgen?

FriesWytske
Berichten: 9898
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 15:37

Hûh, heb ik dus ook niet gekregen. Zullen dan wel alleen de mensen die de hele cursus hebben betaald hebben gekregen.

Kreeg net wel een antwoord op de mail die ik had gestuurd.

Conny:
Dat zou niet echt eerlijk zijn tegenover mensen die ook Morgan's en Esther's training hebben besteld. De Ruiterclub is namelijk een combinatie van alle trainingen. Plus moet ik per deelnemer 40 euro betalen voor een persoonlijkheidstest ;)

En bedankt lekker mijn geld hier aan weg gegooid. Had ik het wel aan iets anders kunnen besteden. Heb dit ook naar haar toegestuurd. Dat ze wat mij betreft afgedaan heeft bij mij. Wel dingen op instagram beloven, maar niet doen.

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 15:47

Maar wat doen ze nu met de training van Rien? Investeren ze daar nog in? Komen daar nog extra video's?
Daar ben ik wel benieuwd naar..

FriesWytske
Berichten: 9898
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 16:01

Volgens mij wordt daar helemaal niet meer in geïnvesteerd.

Anders ga je geen andere cursus aanmaken

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 16:39

Ik vind het te krom voor woorden dat zij besluiten om het om te zetten naar iets waar je enkel gebruik van kunt maken als je alle trainingen hebt betaalt, en dat de mensen die dan niet alle modules hebben gewoon hun geld kwijt zijn en er verder niets aan over houden. Als ik had geweten dat het niet, zoals beloofd, regelmatig geupdate zou worden had ik nooit het bedrag van 70(?) euro betaalt voor de eerste module. Zoals ik al eerder heb gezegd, module 1 is zooooo basis dat ik het al weggegooid geld vond, het enige wat nog iets van waarde toevoegde waren sommige les video's, maar daar komen er dus geen meer voor bij.

Zonde van het geld! Jammer dat Rien zijn naam en ervaringen verbindt aan iets dat zo slecht opgezet is. Het lijkt enkel om het geld en uitmelken te gaan zo.

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 16:40

FriesWytske schreef:
Hûh, heb ik dus ook niet gekregen. Zullen dan wel alleen de mensen die de hele cursus hebben betaald hebben gekregen.

Kreeg net wel een antwoord op de mail die ik had gestuurd.

Conny:
Dat zou niet echt eerlijk zijn tegenover mensen die ook Morgan's en Esther's training hebben besteld. De Ruiterclub is namelijk een combinatie van alle trainingen. Plus moet ik per deelnemer 40 euro betalen voor een persoonlijkheidstest ;)


En bedankt lekker mijn geld hier aan weg gegooid. Had ik het wel aan iets anders kunnen besteden. Heb dit ook naar haar toegestuurd. Dat ze wat mij betreft afgedaan heeft bij mij. Wel dingen op instagram beloven, maar niet doen.


Nee en het is wel eerlijk dat wij iets kopen waar zogenaamd aan gewerkt zou blijven worden en dat we nu ons geld kwijt zijn omdat zij besluiten het roer om te gooien :=

darkadia

Berichten: 5247
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 16:54

Ik vind het ook erg onduidelijk. Ik kon ook mijn training voor Rien niet meer in dus ook laatst gemaild hierover en ook de vraag over nieuwe content.
De reactie die ik kreeg:
‘Trouwens, de training van Rien hebben we (achter de schermen) al omgezet naar een nieuw systeem waar ook de Ruiterclub straks onder valt. En het fijne is dat er daardoor ook weer gang wordt gezet met nieuwe video's (we hebben laatst wel video's toegevoegd maar dat was voor module 2) en weer regelmatig Q&A's waar je aan mee kunt doen!’

Dus dat betekent dat ook dat deel weer nieuwe video’s moet gaan krijgen. Zal mij benieuwen... baal er ook een beetje van...

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 16:57

Dit meen je niet -O-

Hier alleen een mail gekregen dat de ruiterclub nu live is.

FriesWytske
Berichten: 9898
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 17:18

Inderdaad, Iriscope en darkadia.

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:56

Heb nu ook deze mail;

Hey Mirjam,

Misschien heb je net al een mailtje voorbij zien komen met je inloggegevens, want zojuist is het nieuwe online platform van DressagePro live gegaan!

Misschien had je via social media al iets voorbij zien komen over de Ruiterclub, Trainersclub en Ondernemersclub.

We zijn best wel lang achter de schermen bezig geweest met een nieuw format voor de online trainingen en daar zijn de 'clubs' het resultaat van.

Zo is de Ruiterclub bijvoorbeeld een lidmaatschap, waarbij je toegang krijgt tot alle online trainingen én waarbij je daarnaast mee kunt doen aan maandelijkse challenges (waarmee je prijzen kunt winnen), staat elke maand in het teken van een bepaald thema en zijn er maandelijks live Q&A's.

Aangezien je al lid bent van de online training, is dat ook goed nieuws voor jou.

Want dat betekent dat er weer nieuwe video's toegevoegd zullen worden én dat je weer mee kunt doen aan de live Q&A's. :)

Ook vind je op de nieuwe omgeving de trainingen waar je al toegang tot had.

Je kunt nu een kijkje nemen en inloggen met de inloggegevens die je hebt gekregen: https://dressagepro.thehuddle.nl

Als je ook lid wilt worden van de Ruiterclub, en toegang wilt tot de maandelijkse thema's, challenges én het mentale gedeelte inclusief persoonlijk Ruiterprofiel, dan geldt er een gereduceerd tarief voor het lidmaatschap.

Meer informatie daarover, vind je hier: https://dressagepro.nl/ruiterclub/


Ik ben heel benieuwd wat je van de nieuwe omgeving vindt!