Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
_djoeke_
Berichten: 280
Geregistreerd: 31-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 18:52

Lizz schreef:
Volgens mij is dat niet helemaal goed als je telefoon zo warm wordt dat je bang bent voor brandgevaar.


Dat is het ook niet, maar bij verschillende telefoons en een I-pad wel aan de orde. Daarom graag suggesties.


Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:54

Ik heb dit ook weleens, maar dan gebruik ik een niet originele lader of onlangs nog, bleek de draad van binnen kapot te zijn.

Maar goed, is een (soort) onderzetter voor pannen niet een idee? Kan de warmte ook nog weg.

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

_djoeke_
Berichten: 280
Geregistreerd: 31-10-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:56

We hebben alleen originele laders in gebruik. Een onderzetter is zeker een idee!

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 20:31

Wat ik begrepen heb, kan het door het snelladen komen en geloof dat je dit ook aan kunt passen in je toestel.

Veulen84

Berichten: 10866
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 21:47

_djoeke_ schreef:
Onze mobiele telefoons worden best wel warm tijdens het opladen. En ze liggen dan op een rieten kastje, niet echt goed met het oog op brandgevaar. Nou zoek ik een soort metalen bakje om ze in te leggen tijdens het opladen, liefst een die past binnen een modern interieur en er leuk uitziet :o Suggesties?


Ik moest meteen aan zo iets denken: https://www.xenos.nl/dienblad-met-glas- ... verkleurig .
Overigens heb ik hier ook de telefoons niet op hout liggen, maar allemaal op een stenen plaatje. Voelt gewoon veiliger. Plus hout verkleurt soms.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 17:32

Een verklaring voor mijn raadsel.
Sinds een tijdje de DEO Niveau Beauty elixir, dry/sensitive. Eerste bus, wat een heerlijke deo. Spuit fijn en ruikt super lekker dus van de week zag ik dat ze bij kruidvat in de reclame zijn 1 en 1 gratis, dus inslaan die handel.
Van de week een bus geopend en steeds weer witte poeder onder mijn oksels. Ik draag veelal zwart en dat maakt het dus echt vervelend.
Nu kan ik me niet echt herinneren of ik echt goed schud voor gebruik, maar ik schud wel wat, maar zou het echt daaraan kunnen liggen dan?
Of is er een andere verklaring voor de onmiddellijke poedervorming onder mijn oksel?

Andere deo is wel weer een optie, maar ik heb nu dus nog 2 bussen van deze deo staan.

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 17:37

_mexx_lady_ schreef:
Een verklaring voor mijn raadsel.
Sinds een tijdje de DEO Niveau Beauty elixir, dry/sensitive. Eerste bus, wat een heerlijke deo. Spuit fijn en ruikt super lekker dus van de week zag ik dat ze bij kruidvat in de reclame zijn 1 en 1 gratis, dus inslaan die handel.
Van de week een bus geopend en steeds weer witte poeder onder mijn oksels. Ik draag veelal zwart en dat maakt het dus echt vervelend.
Nu kan ik me niet echt herinneren of ik echt goed schud voor gebruik, maar ik schud wel wat, maar zou het echt daaraan kunnen liggen dan?
Of is er een andere verklaring voor de onmiddellijke poedervorming onder mijn oksel?

Andere deo is wel weer een optie, maar ik heb nu dus nog 2 bussen van deze deo staan.


Zou talkpoeder kunnen zijn wat in veel deo's zit. Zou proberen meer te schudden en niet te dichtbij spuiten.

Als je neus 180 graden gedraaid zat zou je bij regen verdrinken.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 07:26

Boterbloem90 schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Een verklaring voor mijn raadsel.
Sinds een tijdje de DEO Niveau Beauty elixir, dry/sensitive. Eerste bus, wat een heerlijke deo. Spuit fijn en ruikt super lekker dus van de week zag ik dat ze bij kruidvat in de reclame zijn 1 en 1 gratis, dus inslaan die handel.
Van de week een bus geopend en steeds weer witte poeder onder mijn oksels. Ik draag veelal zwart en dat maakt het dus echt vervelend.
Nu kan ik me niet echt herinneren of ik echt goed schud voor gebruik, maar ik schud wel wat, maar zou het echt daaraan kunnen liggen dan?
Of is er een andere verklaring voor de onmiddellijke poedervorming onder mijn oksel?

Andere deo is wel weer een optie, maar ik heb nu dus nog 2 bussen van deze deo staan.


Zou talkpoeder kunnen zijn wat in veel deo's zit. Zou proberen meer te schudden en niet te dichtbij spuiten.


Dat dacht ik dus ook, ga vandaag maat eens als een gek schudden met het ding...

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 09:50

Is er geen roller van te krijgen?


Ik zoek een mooie mintgroene krijtverf (en eigenlijk ook nog een grijzig/lavendel)... Praxis Perfection is favoriet bij mij, maar die hebben niet echt de kleur die ik zoek.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 10:04

Nee helaas geen roller van, vandaag even als een idioot met die bus geschud en dat lijkt te helpen. Even 5 min in mijn ondergoed rond zodat het goed droog is.
Blijkt dus echt die talkpoeder te zijn...

Janine, kan je krijtberg niet mengen met de gewenste kleur muurverf?

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 11:47

Janine1990 schreef:
Is er geen roller van te krijgen?


Ik zoek een mooie mintgroene krijtverf (en eigenlijk ook nog een grijzig/lavendel)... Praxis Perfection is favoriet bij mij, maar die hebben niet echt de kleur die ik zoek.


Toevallig van de week bij de gamma een gehaald. Kom even niet op de naam, maar waren geen duren potjes.

Als je neus 180 graden gedraaid zat zou je bij regen verdrinken.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 11:54

Boterbloem90 schreef:
Janine1990 schreef:
Is er geen roller van te krijgen?


Ik zoek een mooie mintgroene krijtverf (en eigenlijk ook nog een grijzig/lavendel)... Praxis Perfection is favoriet bij mij, maar die hebben niet echt de kleur die ik zoek.


Toevallig van de week bij de gamma een gehaald. Kom even niet op de naam, maar waren geen duren potjes.


Ik zie niet echt mintgroen op de site staan, mag ik weten welk merk? En ben ook zeer benieuwd naar het resultaat qua kleur... :o



_mexx_lady_ schreef:
Nee helaas geen roller van, vandaag even als een idioot met die bus geschud en dat lijkt te helpen. Even 5 min in mijn ondergoed rond zodat het goed droog is.
Blijkt dus echt die talkpoeder te zijn...

Janine, kan je krijtberg niet mengen met de gewenste kleur muurverf?


Heb ik eigenlijk nog niet naar gevraagd... Ik ging dan ook voor een andere verf gisteren. Volgende keer wel ff de moeite waard om te vragen inderdaad! Ik weet intussen wel dat ze grote oppervlakken beits niet voor je mengen :')

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 22:51

Janine1990 schreef:
Ik zie niet echt mintgroen op de site staan, mag ik weten welk merk? En ben ook zeer benieuwd naar het resultaat qua kleur...


Het merk is wood & wall.

Erg moeilijk op een foto te krijgen. Dit is gentle green.
Je kan overigens de kleuren van de krijtverfen laten mengen.

Afbeelding

Als je neus 180 graden gedraaid zat zou je bij regen verdrinken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 06:23


Michelle_

Berichten: 3183
Geregistreerd: 22-01-06
Woonplaats: Rotterdam/Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:30

Ik ben opzoek naar filialen die dit nog verkopen:
Helaas overal uit het assortiment gehaald maar misschien dat we zo nog aan een paar potjes kunnen komen.
Afbeelding

07-07-2017


8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-19 12:34

Ik kom helaas nooit bij de Jumbo..
Maar kun je het niet namaken als je de ingrediënten bij elkaar zoekt?

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-19 12:38

Anthea schreef:
Ik ben op zoek naar een high res afbeelding van de Albino album cover van Joost.

https://i.ytimg.com/vi/ScAoH68vTSw/maxresdefault.jpg

Dit dus, maar in high res. Wie o wie? :=

Een berichtje sturen naar de artiest of facebook pagina ervan? Als je hem bv als bureaubladachtergrond wil of er iets anders leuks mee wil doen dan geven ze zo'n foto vast wel.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Niene87

Berichten: 3402
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 22:52

ik zoek een baby overslag shirt (lange mouw) maar eigenlijk een hele specifieke namelijk de witte van de Hema zonder verdere opdruk en de sluiting is met een “koordje” ipv drukknoopjes. In maat 56

Mag 2e hands


theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 17:18

Ik zoek eigenlijk een website waar ik een vlucht kan boeken en het liefst daarbij een accommodatie. Maar de vlucht is niet dezelfde bestemming als de accommodatie (ter vergelijking, je vliegt naar Amsterdam maar je slaapt in Alkmaar), weet iemand of dat kan? Of moet je dan los boeken?

fohadie
Berichten: 4259
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 17:24

theadora99 schreef:
Ik zoek eigenlijk een website waar ik een vlucht kan boeken en het liefst daarbij een accommodatie. Maar de vlucht is niet dezelfde bestemming als de accommodatie (ter vergelijking, je vliegt naar Amsterdam maar je slaapt in Alkmaar), weet iemand of dat kan? Of moet je dan los boeken?



Je kan expedia proberen. Meestal boek je het wel apart, maar ze laten ook vaak hotels zien van 30km. Verderop.

Hoeveel km ligt het vliegveld van je plaats af waar je wilt overnachten?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 17:29

EasyJet doet dat! Maar dan ben je dus wel aan easyJet geboden

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 17:33

fohadie schreef:
theadora99 schreef:
Ik zoek eigenlijk een website waar ik een vlucht kan boeken en het liefst daarbij een accommodatie. Maar de vlucht is niet dezelfde bestemming als de accommodatie (ter vergelijking, je vliegt naar Amsterdam maar je slaapt in Alkmaar), weet iemand of dat kan? Of moet je dan los boeken?



Je kan expedia proberen. Meestal boek je het wel apart, maar ze laten ook vaak hotels zien van 30km. Verderop.

Hoeveel km ligt het vliegveld van je plaats af waar je wilt overnachten?

Meer dan 100 km :')

fohadie
Berichten: 4259
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 22:16

Je kan het proberen. Soms lukt het met 100km verschil ook. Of een vliegveld dichterbij zoeken. Waar wil je precies heen?

Easyjet zou ik niet aanraden. Tenzij je voor alles extra wilt betalen. 1x hotel van easy gedaan, nooit meer! En ik ben veel goedkope hotels gewend!

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 22:18

fohadie schreef:
Je kan het proberen. Soms lukt het met 100km verschil ook. Of een vliegveld dichterbij zoeken. Waar wil je precies heen?

Easyjet zou ik niet aanraden. Tenzij je voor alles extra wilt betalen. 1x hotel van easy gedaan, nooit meer! En ik ben veel goedkope hotels gewend!

Buckingham, liefst vanaf Eindhoven. En aangezien ik niet zo rijk ben, hoe goedkoper hoe beter :=

fohadie
Berichten: 4259
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 22:27

theadora99 schreef:
fohadie schreef:
Je kan het proberen. Soms lukt het met 100km verschil ook. Of een vliegveld dichterbij zoeken. Waar wil je precies heen?

Easyjet zou ik niet aanraden. Tenzij je voor alles extra wilt betalen. 1x hotel van easy gedaan, nooit meer! En ik ben veel goedkope hotels gewend!

Buckingham, liefst vanaf Eindhoven. En aangezien ik niet zo rijk ben, hoe goedkoper hoe beter :=



Oei, das lastig idd. Dan is los boeken voordeliger denk ik. Kan ook bij Expedia.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, carola, ComscoreBot, Dana02, DenieesB, Dominique_96, Elastiek, estell__, Everest, Glenda, Laurahh, LisanneMans, LouLi, Polarize, sariba, Thats_Me, Tientjeblij, vikawiek, warvel en 68 bezoekers