Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 00:37

Van de ene kant dacht ik ook wel: wat netjes dat hij voor 1 kiest!

Maar mij in de wacht zetten: niet netjes, doe ik ook niet. Hij vind haar duidelijk leuker dan mij, dat hij ervoor kiest na zijn vakantie eerst af te spreken.0

En tegenover haar, van de ene kant netjes, maar wel iemand ernaast achter de hand willen houden, klinkt ook niet zo hoopvol..


Ik vind het vooral vreemd dat hij zoiets op voorhand noemt. Als het gewoon geprobeerd had over een par weken/maanden (mocht het niks worden) dan zou het denk ik heel anders zijn geweest..

Maar wie weet zei hij het wel alleen om de afwijzing iets te verzachten, je weet het nooit..

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 07:32

Je mag zelf kiezen wat je ermee doet he. Ik zou het in deze situatie zelf ook niet tof vinden om tweede keuze te zijn, dus dan zou het voor mij ook klaar zijn hoor.

Maar je vond de date zelf ook niet super fantastisch toch?

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:23

Maanlicht schreef:
Je mag zelf kiezen wat je ermee doet he. Ik zou het in deze situatie zelf ook niet tof vinden om tweede keuze te zijn, dus dan zou het voor mij ook klaar zijn hoor.

Maar je vond de date zelf ook niet super fantastisch toch?


Ik had geen wauw effect, had hem wel vaker willen zien. Weet niet of het van mijn kant echt iets was. Afwijzing is nooit leuk, maar verder geen ramp hoor.

sabine1979

Berichten: 2592
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:25

Nee 2de keus zou ik ook niet accepteren.

Ik heb vanavond een date :o
Hij is een heel ander type qua uiterlijk als de mannen waar ik mee heb gedate.
Deze heeft een kale bol :P
Ben heel benieuwd vanavond, via de app klikt het in ieder geval vanuit beide kanten.
Ik moet wel wennen aan zijn manier van berichtjes sturen, kort maar krachtig, geen hele verhalen.
Ook heel leuk, hij is ook vogelliefhebber, heeft sinds een week een grijze roodstaart :D

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 11:29

Nee 2e keus heb ik ook nooit gewild. Maar goed, blijkbaar was betreffende kerel in mijn geval ook bij zijn eerste keus gebleven dus hoefde ik me daar ook niet meer druk om te maken. _O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 22:18

Ik vond net iemand met als bio “je leven verneuken is ook neuken”.

Die wil ik op een tegeltje. _O-

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 22:32

Briljant!

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 22:38

Jaa die is echt goed :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 22:43

Sorry het was: jezelf verneuken is ook neuken. Maar bedoeling is hetzelfde haha.

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 23:03

Die kwam ik ook tegen ja _O- omgeving Zwolle?

Ik trek volgens mij niet echt serieuze mannen aan, zitten die überhaupt op Tinder? Donderdag weer een tinderdate gehad, was wel erg gezellig, maar voor 1 avond :') Moet eerlijk zeggen dat ik van mezelf ook niet zo goed weet of ik wel nu al een relatie wil. Maar vind het wel gewoon leuk om wat met mensen af te spreken.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 23:08

Ja omgeving Zwolle ja. _O-

Josien_

Berichten: 8999
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:26

finnens schreef:
Die kwam ik ook tegen ja _O- omgeving Zwolle?

Ik trek volgens mij niet echt serieuze mannen aan, zitten die überhaupt op Tinder? Donderdag weer een tinderdate gehad, was wel erg gezellig, maar voor 1 avond :') Moet eerlijk zeggen dat ik van mezelf ook niet zo goed weet of ik wel nu al een relatie wil. Maar vind het wel gewoon leuk om wat met mensen af te spreken.


Haha dat vraag ik me ook soms af!
Denk je ze gevonden te hebben, blijken ze toch niet meer dan "FWB" te willen :Y) .
Nou ben ik zelf ook niet echt op zoek naar iets serieus, maar kan me voorstellen dat het dan wel frustrerend kan zijn :) .

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:04

Nou ik heb dus afgelopen weekend toch maar een 2e keer afgesproken met m'n 1e tinderdate die voorstelde om 'FWB' te zijn, dacht achja zolang we het leuk hebben kan het geen kwaad, ben toch vrijgezel :')

Alleen nu stelde hij dus aan het einde van de 'Netflix and chill' date voor om aankomend weekend zaterdag samen te gaan eten en zondag te gaan paardrijden. Vind ik nou weer niet heel 'FWB-achtig' klinken. Ik krijg geen hoogte van hem, weet niet zo goed wat ik met hem aanmoet.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:08

Laat het op je afkomen en laat het naampje los.. Heb je zin om met hem die dingen te doen dit weekend, dan zou ik gewoon gaan :j

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:10

Met een fwb kun je toch ook leuke dingen doen die je met vrienden ook doet? Anders is het toch gewoon bootycall oid. Verwarrend al die benamingen, hadden onze ouders het vroeger toch makkelijker met wel of geen verkering :')

Zonder dollen. Anders gewoon bespreekbaar maken als je meer duidelijkheid wil. Of gewoon genieten van de dingen zolang het duurt

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:23

Ja zoveel namen, fckbuddy's, 'FWB', scharrels etc. :') tja..

Ik ga wel gewoon met hem afspreken dit weekend en dan zie ik het wel. Misschien vraag ik wel wat duidelijkheid.. Ga er niet teveel van verwachten in ieder geval en laat m'n andere date wel gewoon staan.

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:27

FWB is toch FRIENDS with benefits? Dus ook leuke dingen doen, anders is het inderdaad gewoon een bootycall, maar als het leuk is, wat maakt het dan nog uit

Josien_

Berichten: 8999
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 09:05

Silly1972 schreef:
FWB is toch FRIENDS with benefits? Dus ook leuke dingen doen, anders is het inderdaad gewoon een bootycall, maar als het leuk is, wat maakt het dan nog uit


Ja precies, gewoon leuke dingen doen kan ook toch :D .

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 17:33

Nou hij heeft afgezegd (2e keer trouwens), toen ik vroeg wanneer we dan zouden afspreken kreeg ik terug dat hij het niet wist en hij door de week ook nooit kan. Dus had hem gevraagd of hij het wel echt wil omdat het anders van mij niet hoeft. Daar reageerde hij op dat hij het te druk heeft met z'n werk en dat dat ook niet leuk is voor mij, gevolgd door 'laten we er maar mee stoppen'.

Ik denk ergens wel beter want ik merkte dat ik nogal onzeker en gefrustreerd raakte door al z'n tegenstrijdige singalen. En ik ben bang dat ik hem gewoon leuker vind/vond dan hij mij, daar is niks aan.

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 21:33

finnens schreef:
Nou hij heeft afgezegd (2e keer trouwens), toen ik vroeg wanneer we dan zouden afspreken kreeg ik terug dat hij het niet wist en hij door de week ook nooit kan. Dus had hem gevraagd of hij het wel echt wil omdat het anders van mij niet hoeft. Daar reageerde hij op dat hij het te druk heeft met z'n werk en dat dat ook niet leuk is voor mij, gevolgd door 'laten we er maar mee stoppen'.

Ik denk ergens wel beter want ik merkte dat ik nogal onzeker en gefrustreerd raakte door al z'n tegenstrijdige singalen. En ik ben bang dat ik hem gewoon leuker vind/vond dan hij mij, daar is niks aan.


Nooit leuk, maar een man die (te) weinig interesse toont kun je idd beter kwijt dan rijk zijn. Sterkte

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:26

Eens met Renee inderdaad... heb je niks aan.

sabine1979

Berichten: 2592
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 10:30

Zeker mee eens :o

Ik heb gister een date gehad :D
Was om 13 uur bij hem, 21 uur ging ik na huis, tijd vloog voorbij.
Echt een leuke man :D
Hebben voor dinsdag weer afgesproken, maar dat vond hij ook te lang duren :P

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 10:38

haha klinkt goed.

Ik heb morgen een date, hij gaat voor mij koken, hij is chef-kok nl
Ben heel benieuwd.

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 11:17

Silly1972 schreef:
haha klinkt goed.

Ik heb morgen een date, hij gaat voor mij koken, hij is chef-kok nl
Ben heel benieuwd.

Dapper.... Als het niks is zit je al die gangen er tegenaan te kijken, lange avond dan :P

finnens ben maar blij, als ze geen of weinig interesse hebben, next!

Klink goed sabine1979 :D

Ik ben nu trouwens goed bevriend met mijn ex Tinderzomerscharrel, al baalt hij wel dat ik met hem gestopt ben :o
Maar ik hoor nu ook zijn nieuwe Tinderverhalen, leuk om van de andere kant te horen
wat de afknappers zijn en de verhalen van rare vrouwen.
Tjezus want die zijn er ook veel als ik hem zo hoor, hij liet de gesprekken ook zien :=

sabine1979

Berichten: 2592
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 11:27

Hij vroeg of ik verlief ben. dus ik zeg, nou moet wel veel aan je denken.
Reageert hij terug dat hij ook veel aan mij moet denken :D
Dit is echt een leuk gevoel, dat er echt iemand in je geïnteresseerd is :o