Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 00:40

Dat ik al weken een super irritant geluid hoor ‘s nachts. Is net alsof er een oude tv de hele tijd uit wordt gezet, het klinkt een beetje als dat geknetter. Soms stopt het tussendoor even, maar zoals nu gaat het zowat elke seconde :(

Ik heb alle stekkerdozen al uitgezet maar het lijkt echt van buiten te komen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 00:49

Naaktslakken in de keuken |o

xPabloBokt

Berichten: 9398
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-19 01:00

theadora99 schreef:
Kan je niet terugsturen?


Nope, had ze al tweedehands gekocht. Maar volgens mijn docent gaan deze boeken als warme broodjes dus ga ze maar weer te koop zetten :+

Ik erger me aan mijn koortslip. Heb er tandpasta opgesmeerd om hem uit te drogen. Vreselijk rotding :')

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 07:42

Aan dat mn hand toch meer pijn doet dan ik hoopte. Straks toch maar even een bezoekje aan de huisarts brengen. -O-

xPabloBokt

Berichten: 9398
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-19 08:01

Koortslip wordt alleen maar groter en ik schaam me echt kapot. Heb zo'n gigantische smerige bloemkool op mijn lip en morgen een presentatie van de financieel directeur van de Efteling voor school. En mijn eerste week op school. En dan loop ik erbij met zo'n vies gedrocht op mijn hoofd. Kan wel huilen..

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 08:24

Indroductiedag school. Ik ben in 2 jaar vanwege ziekte niet fatsoenlijk naar school geweest en ben me toch een partijtje nerveus. Kan niet eens normaal m'n ontbijt opeten.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 08:28

Dat ik voor 2 uurtjes kijken hoe andere sporten naar school mag. Ik heb wel wat beters te doen. Ik lees alleen maar over leuke intro’s en wij hebben weer zo iets achterlijks. Een heerlijke sportdag.... Rot op als ik wil sporten kies ik daar zelf mijn mensen wel voor. En dan elkaar verplicht interviewen. Echt :r geef mij gewoon het rooster en ik kijk wel met wie ik aansluiting heb :evaw:

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 08:28

Rebecca schreef:
Naaktslakken in de keuken |o


Die trekken zo'n heerlijk slijmspoor overal :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 08:36

Lau schreef:
Dat ik voor 2 uurtjes kijken hoe andere sporten naar school mag. Ik heb wel wat beters te doen. Ik lees alleen maar over leuke intro’s en wij hebben weer zo iets achterlijks. Een heerlijke sportdag.... Rot op als ik wil sporten kies ik daar zelf mijn mensen wel voor. En dan elkaar verplicht interviewen. Echt :r geef mij gewoon het rooster en ik kijk wel met wie ik aansluiting heb :evaw:

:(:)
Dat je daar echt voor moet gaan zeg.... behhhh
Nou, succes vandaag dear!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33791
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 08:58

Na twee hele korte nachten op kamp willen bijslapen... maar de hele nacht wakker liggen want nachtmerries en dan ook nog elk uur naar de WC. Gelukkig vandaag de hele dag werken. :n

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 09:10

MarlindeRooz schreef:
Na twee hele korte nachten op kamp willen bijslapen... maar de hele nacht wakker liggen want nachtmerries en dan ook nog elk uur naar de WC. Gelukkig vandaag de hele dag werken. :n


:(:)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 09:25

Lau schreef:
Dat ik voor 2 uurtjes kijken hoe andere sporten naar school mag. Ik heb wel wat beters te doen. Ik lees alleen maar over leuke intro’s en wij hebben weer zo iets achterlijks. Een heerlijke sportdag.... Rot op als ik wil sporten kies ik daar zelf mijn mensen wel voor. En dan elkaar verplicht interviewen. Echt :r geef mij gewoon het rooster en ik kijk wel met wie ik aansluiting heb :evaw:


Ik zou gewoon niet gaan. :') Vriendin van mij moet op kamp. Dan ben je tweedejaars en 24, en moet je op kamp. :)) Die is dus ook mooi "ziek" die dagen.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 09:31

Kan je niet een klein pleistertje of een rond pleistertje op je koortslip plakken morgen.Pleister is toch beter dan je gedrocht.Beterschap.

Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 09:31

Een paar dagen geleden is alleen mijn rug verbrand en nu is kennelijk het vervellen begonnen.

WAT. EEN. HELSE. JEUK! |(

xPabloBokt

Berichten: 9398
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-19 09:37

Britta31 schreef:
Kan je niet een klein pleistertje of een rond pleistertje op je koortslip plakken morgen.Pleister is toch beter dan je gedrocht.Beterschap.


Zit nu bij huisarts. Plek is inmiddels zo groot dat een koortslippleister niet meer past. Bedankt :)

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 09:45

@lau, bij mij in de buurt zijn de intros eigenlijk alleen maar een dag of 4 zuipen. Op wat voorn school heb je je ingeschreven? Als het een school is die over het algemeen sportopleidingen geeft is het vrij logisch dat de intro een sportrelated iets is. Betekent niet dat het mega balen is, ik zou het ook echt niet leuk vinden. Lekker voor die mensen die niet iets met sport gaan studeren :/

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 09:51

Ik zat op een grafische opleiding en toen hadden we ook sportdag. Letterlijk niemand deed mee :')

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:00

lotthje schreef:
@lau, bij mij in de buurt zijn de intros eigenlijk alleen maar een dag of 4 zuipen. Op wat voorn school heb je je ingeschreven? Als het een school is die over het algemeen sportopleidingen geeft is het vrij logisch dat de intro een sportrelated iets is. Betekent niet dat het mega balen is, ik zou het ook echt niet leuk vinden. Lekker voor die mensen die niet iets met sport gaan studeren :/


Deze school heeft wel een sport opleiding maar dat is het cios. Dat staat volledig los van alle andere opleidingen. En zeker van die van mij :')

Punt is gewoon ik mag nog niet sporten. En dan is het gewoon poedersuiker dat ik er als toeschouwer een beetje bij moet gaan zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:09

Rebecca schreef:
Naaktslakken in de keuken |o



HIER OOK!!! Hij had de hele vakantie lang op de keukentafel gezeten waar allemaal planten stonden. Die slak heeft de tijd van zijn leven gehad.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:19

Resistance schreef:
Rebecca schreef:
Naaktslakken in de keuken |o



HIER OOK!!! Hij had de hele vakantie lang op de keukentafel gezeten waar allemaal planten stonden. Die slak heeft de tijd van zijn leven gehad.


Hier ook maar dan in de garage.
Hij slijmt ook elke nacht onze deurmat onder :') en overdag laat hij zich niet zien.

Moska

Berichten: 3393
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 11:40

Bij mij rennen de slakken over het plafond en de bakjes met kattenbrokken. En ik zie ze nooit :=

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 11:44

sanso schreef:
Mijn leven. Weet niet waar ik dit aan verdiend heb. Kan bijna niet meer verder, totaal leeggezogen.


U okay? Soms werkt het leven inderdaad totaal niet mee.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:25

Lau schreef:
lotthje schreef:
@lau, bij mij in de buurt zijn de intros eigenlijk alleen maar een dag of 4 zuipen. Op wat voorn school heb je je ingeschreven? Als het een school is die over het algemeen sportopleidingen geeft is het vrij logisch dat de intro een sportrelated iets is. Betekent niet dat het mega balen is, ik zou het ook echt niet leuk vinden. Lekker voor die mensen die niet iets met sport gaan studeren :/


Deze school heeft wel een sport opleiding maar dat is het cios. Dat staat volledig los van alle andere opleidingen. En zeker van die van mij :')

Punt is gewoon ik mag nog niet sporten. En dan is het gewoon poedersuiker dat ik er als toeschouwer een beetje bij moet gaan zitten.
.


Ah ja ik snap je. Dan is dat inderdaad niet leuk nee, hadden ze beter even aan kunnen geven dan ofzo.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:37

Of je zet jezelf er overheen en gaat gewoon je klas (of groep of dergelijke, weet ik veel) aanmoedigen.

Dit soort apatisch, kont-tegen-de-krib gedrag maakt het voor jezelf niet leuker en voor je klasgenoten ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:44

Steeph schreef:
Of je zet jezelf er overheen en gaat gewoon je klas (of groep of dergelijke, weet ik veel) aanmoedigen.

Dit soort apatisch, kont-tegen-de-krib gedrag maakt het voor jezelf niet leuker en voor je klasgenoten ook niet.


Mee eens.

Ik erger me aan mijn pijnlijke lijf vandaag -O-